Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet kažkaip niekam nepastebint jis kažkur dingo, nors dabar yra visokiausių GPS, žvalgybiniai palydovai ir pan.
O kalbant apie bomba ir LA tai manau tarptautiniuose vandenyse sunkiau sekti bei maziau demesio skiriama nei atskridus i tos pacios JAV vandenis.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPastbetas buvo, tik dalis marsruto nepastebeta. Ir siaip priestaringi dalykai.
O kalbant apie bomba ir LA tai manau tarptautiniuose vandenyse sunkiau sekti bei maziau demesio skiriama nei atskridus i tos pacios JAV vandenis.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet jeigu minutę skrido nematant radarams - jau didelė problema.
Tarptautiniuose vandenyse ne taip akylai stebi.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai as ir sakau, kad to nebus. Kaip tu isivaziduoji net ir minute nepastebeta Boeing 777 lektuva JAV vandenyse?
Tarptautiniuose vandenyse ne taip akylai stebi.
Taip pat nesitiki, kad visame lėktuve nebuvo palikto įjungto nei vieno telefono. O jei taip, tai jei lėktuvas skrido viš Malaizijos ar kokios kitos teritorijos, tai mobilūs tinklai turėtų turėti gana tikslų maršrutą. Ir palyginus greitai.
Kas dėl Boingo, tai tegu pasakoja bobutei, kad niekas į tuos duomenis nežiūrėjo. Pranešimas apie "prapuolusį" lėktuvą garantuotai "išvertė iš lovos" visą tokiems atvejams numatytą task force, pradedant technikais baigiant aukščiausiu managementu. Vien todėl, kad žinot kaip elgtis su žurnalistais. Ir minėti piliečiai garantuotai iškart išrausė visus turimus logus. Maža ką, gal nusprogo koks variklis ar ką, tada pvz. būtų neprotinga neigti savo kaltę.
Va kad nepuolė pasakot spaudai, tai nestebina. Manau mes paprasti civiliokai nežinom nei 5% visos istorijos.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGal užgrobė lėktuvą teroristai ir nebeliko nieko kito kaip tik numušti jį. Tokiu atveju nenustebintų, kad norėtų šį faktą nuslėpti nuo visuomenės.
Beje, panaši nuomonė apie "pametimą" iš airliners.net:
Quoting nupogodi (Reply 13):
Didn't the US have a warship in the region? There are also classified space-based assets at play, what did they track? The triple-seven reflects radar nicely, but who knows if there were radar sats watching the area (and we will likely never know).
Everyone is very quiet because nobody want to reveal their capabilities.
Comment
-
Tai va, anot BBC Malaizija ne šiaip "spėjo", kad lėktuvas pasuko į vakarus, bet jų radaras jį sekė iki pat Malakos sąsiaurio, ties siena su Tailandu vakariausiame šalies taške. O palydovai turėjo ryšį su lėktuvu dar 7 valandas po oficialaus ryšio praradimo.
Kitaip tariant, lėktuvas gali būti kažkur plote iki pat Pakistano.
Comment
-
Malaysian Government Repeatedly Declines Help from Interpol in Search for Missing Plane
(KUALA LUMPUR, Malaysia) -- The Malaysian government has repeatedly turned down assistance from Interpol to assist in its investigation of Malaysia Airlines Flight 370, a senior Western law enforcement official told ABC News Saturday.
That offer has since been repeated several times and declined each time.
Taip, susidaro vaizdas lyg kažką slėptų ir vilkintų. Tas paieškos išplėtimas praėjus savaitei atrodo pakankamai vėlyvas, juk pagal turimus duomenis turbūt iš karto buvo matyti, kad lėktuvas nukrypo nuo kurso ir dar pakankamai ilgai skrido. O juk prieš kelias dienas Malaizija neigė tokius amerikiečių tvirtinimus. Paskutiniai palydovo duomenys rodo, kad lėktuvas skrido normaliame aukštyje ir normaliu greičiu (praėjus 4 ar daugiau val. po to, kai dingo iš radarų). Tai sudužimo ir techninių problemų versija kaip ir atkrenta. Nuolaužas jau turbūt būtų atradę. O skristi 4+ val. tam, kad kažkur sudužti, neatrodo labai logiška.Paskutinis taisė senasnamas; 2014.03.15, 17:41.
Comment
-
Numušus būtų nuolaužų, kurių ieško daug šalių. Šansai nuslėpti ir visus nutildyti minimalūs. Koks tikslas Malaizijai taip rizikuoti? Juk niekas šalies nepasmerks vien dėl to, kad buvo nuvarytas jos oro linijų lėktuvas. Be to, yra tikimybė, kad sprogimas būtų pastebėtas.
Missing Malaysia Air Flight 370: Nuclear test experts to see if missing plane exploded
http://www.cbsnews.com/news/missing-...lane-exploded/
Comment
-
Tikslai šioje istorijoje apskritai neaiškūs.
Tarkim tokiems teroristams nėra jokios prasmės tiesiog patyliukais pavogti lėktuvą. Privaloma "žaidimo" dalis yra koks nors pareiškimas. Reikalas kaip žinia rizikingas, gali pasibaigt neplanuota katastrofa, todėl pareiškimo išplatinimu turi užsiimt kažkas išorėje. Minėto pareiškimo kol kas lyg ir nėra, reiškia terorizmo tikimybė nedidelė.
Beprotis keleivis? Vargu, pas pilotus greitai nepateksi, o pilotai gali akimirksniu pasiųsti pavojaus signalą.
Išprotėjęs pilotas? Šituo galėčiau patikėt. Iš serijos "f**k you all, skrendu atostogų į seišelius". Tereiktų atsikratyt kopiloto (sulaukt kol išeis į tualetą, nunuodyt, pasmaugt etc), užsirakint ir galima skrist kol baigsis kuras.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąBe to siandien pranese kad lektuvas jau pripazintas dinges be zinios, nors nepraejo 30 dienu... reiskia zino kad jis nukaltas ir jo niekas nesuras...
Mano supratimu, logiškiausias variantas rodo į tai, kad kažkas užplaukė pilotui.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet kas jį galėtų "nukalti"? Vietnamas? Malaizija? Kinija? Tailandas? Ar tuo metu vyko kokios nors pratybos tame regione? Jei ne, tai kaip? Gal koks naikintuvo pilotas supschichavo? Bet kodėl tuomet visos šalys apie tai tylėtų? Nejaugi, tarkim, Vietnamui ar Malaizijai ėmus malti š, Kinija nieko nežinotų? Arba Kinijai nusprendus nukelti keleivinį lėktuvą, Vietnamas ir Malaizija tylėtų?
Mano supratimu, logiškiausias variantas rodo į tai, kad kažkas užplaukė pilotui.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet, kad abiems pilotams vienu metu "užteitų" gana maža tikimybė.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąMano supratimu, logiškiausias variantas rodo į tai, kad kažkas užplaukė pilotui.
O lektuvas galejo buti numustas, kai pilotas nereagavo i kariskiu reikalavima... cia gi Azija...
Faktas kad transponderiai buvo isjungti iki manevro i kaire... i vakarus...
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąMano irgi... arba pilotas buvo priverstas, ar savo valia, ar neutralizuotas ir vietoj jo atsisedo kitas...
O lektuvas galejo buti numustas, kai pilotas nereagavo i kariskiu reikalavima... cia gi Azija...
Faktas kad transponderiai buvo isjungti iki manevro i kaire... i vakarus...
Kadangi galima buti tikriems, kad paskutinio ryšio balso įrašą jau išnarstė po kaulelį ir niekas nešaukia, kad "turim teroristo balso įrašą!!!", tai matyt buvo to paties piloto balsas. Kitaip tariant, pilotas su tuo tiesiogiai susijęs.
Comment
Comment