Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

    Vis del to, man patiko ta ideja, kai buvo siuloma irengti nauja oro uosta tarp Vilniaus ir Kauno, panaikinus tuos abu...
    Na bet, nieko.. Kaip nors...

    #2
    >...irengti nauja oro uosta tarp Vilniaus ir Kauno..
    ... ir pavadinti Vevis International...

    Comment


      #3
      Vat jums ir paksius:
      Vilniaus valdžia svarstys projektą dėl gyvenamųjų namų statybos prie oro uosto (video)
      http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=13320466

      Comment


        #4
        Na plėstis tai tikrai yra kur. Būtų dar geriau, kad nestatytų baisių daugiaaukščių. Geriau jau prifarširuot kokius 5 aukštų namukus, o fantastika aišku sublokuoti arba nuosavi namai. Tik va viskas susiveda į pinigėlį.

        Ir manau nieko blogo neatsitiktų, jeigu oro uostą uždarytų ir kartu su taboru iškeltu už kokių 20 km nuo Vilniaus. Nemanau, kad dėl to žmonės skųstųsi

        Comment


          #5
          Parašė rat Rodyti pranešimą

          Ir manau nieko blogo neatsitiktų, jeigu oro uostą uždarytų ir kartu su taboru iškeltu už kokių 20 km nuo Vilniaus. Nemanau, kad dėl to žmonės skųstųsi
          Oro uosto perkėlimo kaina žinai kokia? Čia jau reiks skaičiuot milijardais... eurų.
          Kai kuriuose dimiesčiuose senieji oro uostai nėra visiškai panaikinami (pritaikomi tam tikriems, dažniausiai pramoginiams, gelbėjimo (kariniams) tikslams)

          Comment


            #6
            /\ Ką jau pasvajot nebegalima?

            Comment


              #7
              Parašė Rap01LT Rodyti pranešimą
              /\ as ir rinkejais ir tais proto bokstais nusivyliau.
              O siaip tai nemanau kad kas pirks tokioj vietoj namus (bent jau as tai nenoreciau ten gyvent)
              Patikėk pirks ir dar kaip. Jeigu žmonės perka namus ten kur orouostas plėsis (ten kur taką naują nori daryt, juk ten nauji namai statomi, pats netoli gyvenu ne už kalnų gyvenu tai žinau) Tai prie orouosto manau tikrai pirks.

              Comment


                #8
                Linkstama prie to, kad oro uostas turės būti iškeltas.
                Paskutinis taisė Perfect; 2007.05.29, 10:14.

                Comment


                  #9
                  Baisiai gudru yra vienu metu statyti naujus terminalus ir planuoti oro uosto iškėlimą.

                  Comment


                    #10
                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                    Baisiai gudru yra vienu metu statyti naujus terminalus ir planuoti oro uosto iškėlimą.
                    Sename - otkatas, naujame - dar didesnis otkatas. Biznis yra biznis Nieko neveikdamas nieko ir neuždirbsi B)

                    Comment


                      #11
                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Sename - otkatas, naujame - dar didesnis otkatas. Biznis yra biznis Nieko neveikdamas nieko ir neuždirbsi B)
                      Praktinis gidas į biznio politiką

                      Comment


                        #12
                        Visi nukrypot i iskelimo klausima, bet lyg ir niekur nebuvo paskelbta apie tokius planus

                        Comment


                          #13
                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Visi nukrypot i iskelimo klausima, bet lyg ir niekur nebuvo paskelbta apie tokius planus
                          Berods yra kažkoks "New Vasiukų" projektas ties Elektrėnais?

                          Comment


                            #14
                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Berods yra kažkoks "New Vasiukų" projektas ties Elektrėnais?
                            Tai yra nacionalinio oro uosto kūrimo vienas iš pasiūlymų ir VNO čia niekuo dėtas.
                            Mano galerija Flickr'yje

                            Comment


                              #15
                              Parašė Mantas Rodyti pranešimą
                              Tai yra nacionalinio oro uosto kūrimo vienas iš pasiūlymų ir VNO čia niekuo dėtas.
                              Ne visiškai tiesa. Pagrindinis šalies oro uostas bus kuriamas kitur, o VNO liks "tik Vilniaus reikmėms", todėl galima sakyti, kad tai liečia ir VNO (na, bet ne jo iškėlimą).

                              Berods buvo iš viso trys pasirinkimo variantai. Pamenu tik du: kurti naują oro uostą ties Elektrėnais ir plėtoti Kauno esamą. Daugiau mažiau pasirinktas pastarasis variantas, nors dar ne oficialiai, jei neklystu.

                              Kurti pagrindinį šalies oro uostą ties Elektrėnais yra nelogiška, nes tokiu atveju jis būtų pusiaukelėje tarp Kauno ir Vilniaus, tačiau abu šie miestai turi po savo oro uostą, kam gi žmonėms važiuoti tolyn. Kauno oro uosto, kaip pagrindinio Lietuvoje, atveju vilniečių poreikius patenkis jų oro uostas, tuo tarpu Kaune esantis bus arčiau Lietuvos centro, bei patiems kauniečiams tai bus patogiau (išvis, kam liktų naudotis Elektrėnų oro uostu?). Taip pat būtų kuriama infrastruktūra prie didesnio centro (Kauną lyginant su Elektrėnais), kas oro uostui suteikia geresnes perspektyvas. Taip pat Kauno oro uostas yra geroje geografinėje padėtyje (saulėtų dienų skaičius per metus, vyraujantys vėjai, šie privalumai nurodomi Susisiekimo ministerijos puslapyje). Jo kilimo-tūpimo tako geras ilgis. Ir plėtoti esamą infrastruktūrą yra kur kas pigiau, nė kurti naują Elektrėnuose.

                              Naujos senienos (arba atvirkščiai)


                              O kas liečia oro uosto iškėlimą, tai, manau, šis pastebėjimas:
                              Parašė balietis Rodyti pranešimą
                              Baisiai gudru yra vienu metu statyti naujus terminalus ir planuoti oro uosto iškėlimą.
                              pasako pakankamai ir dar daugiau, negu reikia, kad būtų galima padaryti sąmoningas išvadas
                              Paskutinis taisė ; 2007.05.29, 17:54.
                              Įžvalgos.lt - FB - G+

                              Comment


                                #16
                                Planai:

                                Kinijos žurnalistai domėjosi tiesioginio jų šalies susisiekimo oru su Vilniumi galimybėmis. Lietuvos susisiekimo ministras išreiškė nuomonę, kad pradžiai pakaktų ir vieno reiso per savaitę, vėliau galbūt didinant jų kiekį.
                                čia.
                                Įžvalgos.lt - FB - G+

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Rodyti pranešimą
                                  Planai:



                                  čia.
                                  Bijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kuno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į Vilnių

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                                    Bijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kauno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į Vilnių
                                    Ir kodėl gi tu taip manai?
                                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                                      Bijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kuno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į Vilnių
                                      Arba čia tavo humoras keistas, arba nemoki skaityti

                                      Parašė
                                      tiesioginio jų šalies susisiekimo oru su Vilniumi
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Rodyti pranešimą
                                        Ir kodėl gi tu taip manai?
                                        Aš nemanau, kad Vilnius gali priimti tolimų skrydžių lėktuvus, nebent dabartiniams lėktuvams reikės nutūpti maršurto viduryje. Didesniems lėktuvams priimti reikalingas ilgesnis takas, o kiek esu girdėjęs, esamo nebeįmanoma plėsti. Jeigu klydau, pataisykite mane.
                                        Kaunas tuo atžvilgiu yra pranašesnis, nes turi ilgesnį taką, be to, vis dar dar yra galimybių plėtrai. Taipogi vis dar yra vilties, kad Kaunas taps pagrindiniu šalies oro uostu, tad visai realu, kad tolimųjų keleivinių reisų lėktuvai tūps Kaune, o norintys patekti į Vilnių galės pasinaudoti Rail Baltica atšaka.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X