Na plėstis tai tikrai yra kur. Būtų dar geriau, kad nestatytų baisių daugiaaukščių. Geriau jau prifarširuot kokius 5 aukštų namukus, o fantastika aišku sublokuoti arba nuosavi namai. Tik va viskas susiveda į pinigėlį.
Ir manau nieko blogo neatsitiktų, jeigu oro uostą uždarytų ir kartu su taboru iškeltu už kokių 20 km nuo Vilniaus. Nemanau, kad dėl to žmonės skųstųsi
Ir manau nieko blogo neatsitiktų, jeigu oro uostą uždarytų ir kartu su taboru iškeltu už kokių 20 km nuo Vilniaus. Nemanau, kad dėl to žmonės skųstųsi
Oro uosto perkėlimo kaina žinai kokia? Čia jau reiks skaičiuot milijardais... eurų.
Kai kuriuose dimiesčiuose senieji oro uostai nėra visiškai panaikinami (pritaikomi tam tikriems, dažniausiai pramoginiams, gelbėjimo (kariniams) tikslams)
/\ as ir rinkejais ir tais proto bokstais nusivyliau.
O siaip tai nemanau kad kas pirks tokioj vietoj namus (bent jau as tai nenoreciau ten gyvent)
Patikėk pirks ir dar kaip. Jeigu žmonės perka namus ten kur orouostas plėsis (ten kur taką naują nori daryt, juk ten nauji namai statomi, pats netoli gyvenu ne už kalnų gyvenu tai žinau) Tai prie orouosto manau tikrai pirks.
Tai yra nacionalinio oro uosto kūrimo vienas iš pasiūlymų ir VNO čia niekuo dėtas.
Ne visiškai tiesa. Pagrindinis šalies oro uostas bus kuriamas kitur, o VNO liks "tik Vilniaus reikmėms", todėl galima sakyti, kad tai liečia ir VNO (na, bet ne jo iškėlimą).
Berods buvo iš viso trys pasirinkimo variantai. Pamenu tik du: kurti naują oro uostą ties Elektrėnais ir plėtoti Kauno esamą. Daugiau mažiau pasirinktas pastarasis variantas, nors dar ne oficialiai, jei neklystu.
Kurti pagrindinį šalies oro uostą ties Elektrėnais yra nelogiška, nes tokiu atveju jis būtų pusiaukelėje tarp Kauno ir Vilniaus, tačiau abu šie miestai turi po savo oro uostą, kam gi žmonėms važiuoti tolyn. Kauno oro uosto, kaip pagrindinio Lietuvoje, atveju vilniečių poreikius patenkis jų oro uostas, tuo tarpu Kaune esantis bus arčiau Lietuvos centro, bei patiems kauniečiams tai bus patogiau (išvis, kam liktų naudotis Elektrėnų oro uostu?). Taip pat būtų kuriama infrastruktūra prie didesnio centro (Kauną lyginant su Elektrėnais), kas oro uostui suteikia geresnes perspektyvas. Taip pat Kauno oro uostas yra geroje geografinėje padėtyje (saulėtų dienų skaičius per metus, vyraujantys vėjai, šie privalumai nurodomi Susisiekimo ministerijos puslapyje). Jo kilimo-tūpimo tako geras ilgis. Ir plėtoti esamą infrastruktūrą yra kur kas pigiau, nė kurti naują Elektrėnuose.
Naujos senienos (arba atvirkščiai)
O kas liečia oro uosto iškėlimą, tai, manau, šis pastebėjimas:
Kinijos žurnalistai domėjosi tiesioginio jų šalies susisiekimo oru su Vilniumi galimybėmis. Lietuvos susisiekimo ministras išreiškė nuomonę, kad pradžiai pakaktų ir vieno reiso per savaitę, vėliau galbūt didinant jų kiekį.
Aš nemanau, kad Vilnius gali priimti tolimų skrydžių lėktuvus, nebent dabartiniams lėktuvams reikės nutūpti maršurto viduryje. Didesniems lėktuvams priimti reikalingas ilgesnis takas, o kiek esu girdėjęs, esamo nebeįmanoma plėsti. Jeigu klydau, pataisykite mane.
Kaunas tuo atžvilgiu yra pranašesnis, nes turi ilgesnį taką, be to, vis dar dar yra galimybių plėtrai. Taipogi vis dar yra vilties, kad Kaunas taps pagrindiniu šalies oro uostu, tad visai realu, kad tolimųjų keleivinių reisų lėktuvai tūps Kaune, o norintys patekti į Vilnių galės pasinaudoti Rail Baltica atšaka.
Comment