Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Na kitaip tariant laukiu nesulaukiu, kol reikės keltis į 6 valandos reisus ne 4 ryto, o ryto 3 ryto ir vietoje 7 EUR už Boltą susimokėti 55 EUR.

    Įdomu kodėl visos tarp žemyninės ir šiaip rimtos bei į patogumą orientuotos avialinijos Londone skraido į City arba Heathrow, o ne į Lutoną? Gi galėtų Lutonas būti visos Anglijos centrinis oro uostas į kuri labai patogiai 100 km atvažiuotų ir Birminghamo gyventojai?
    Perfrazuojant kitą forumietį, galėtum kraustytis į Elektrėnus ir pėsčias nueit į oro uostą

    Viskas susiveda į visuomenės konsensusą. Kokiai daliai trukdo skrydžiai, kokiai daliai tenka ar norisi dažnai skraidyti ir kaip subalansuoti jų poreikius.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Perfrazuojant kitą forumietį, galėtum kraustytis į Elektrėnus ir pėsčias nueit į oro uostą

      Viskas susiveda į visuomenės konsensusą. Kokiai daliai trukdo skrydžiai, kokiai daliai tenka ar norisi dažnai skraidyti ir kaip subalansuoti jų poreikius.
      O ta dalis butus minėtuose rajonuose pirko iki prieš pastatant oro uostą ar jau po jo pastatymo ? Grynai smalsu, kas čia išsikelti turi, ar žmonės nepasidomėje jog šalia yra oro uostas ir lėktuvai kyla ar oro uostas, kuris ten jau vos ne pusę amžiaus stovi ?
      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
      - Rusija su Amerika kariauja.
      - Ir ką, kaip ten reikalai?
      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
      - O amerikiečiai?
      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

      Comment


        Parašė DSaulius Rodyti pranešimą

        O ta dalis butus minėtuose rajonuose pirko iki prieš pastatant oro uostą ar jau po jo pastatymo ? Grynai smalsu, kas čia išsikelti turi, ar žmonės nepasidomėje jog šalia yra oro uostas ir lėktuvai kyla ar oro uostas, kuris ten jau vos ne pusę amžiaus stovi ?
        P.s. trajektorijos yra pakeistos, leidimosi trajektorija yra paslinkta į rytus, toliau nuo gyvenamūjų teritorijų.

        Išvykimo trajektorija irgi pakeista - lėktuvas kildamas į šiaurę pirmą posūkį daro tik išskridęs iš miesto, o jeigu posūkis ankstesnis į kairę, tada trajektorija eina netoli Naujosios Vilnios.

        Išvykimas į pietus, pirmas posūkio taškas yra praskridus pusę Vilniaus rajono, gerokai už miesto.

        Tad tikrai situacija yra gera.

        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240614_103602_Flightradar24.jpg Views:	1 Size:	200,8 kB ID:	2136374

        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240614_103706_Flightradar24.jpg Views:	1 Size:	205,8 kB ID:	2136373

        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240614_103851_Flightradar24.jpg Views:	1 Size:	226,8 kB ID:	2136372
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Juokingiausias argumentas, kad oi kaip nepatogu bus važiuoti kelias dešimtis kilometrų. Turbūt Panevėžys, Šiauliai, Utena, Ukmergė ir t.t. miršta iš juoko skaitydami tokius ofisinius pabėdavojimus. Ai tiesa bus siūloma jiems visiems jei nepatogu keltis į Vilnių. Tai ir šiuo atveju, jei nepatogu tai nieks nedraudžis į Kaišiadoris persikelti. Beje tą padaryti iš Vilniaus daug paprasčiau, nei atvirkščiai.

          Comment


            OK, tegul stato tą aerodromą Kaišiadoryse, bet tik po to kai Lietuvos futbolo rinktinė nugalės Vokietijos futbolo rinktinę Nacionaliniame stadione Šeškinėje.

            Comment


              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
              Juokingiausias argumentas, kad oi kaip nepatogu bus važiuoti kelias dešimtis kilometrų.
              Dar juokingiau, o tiksliau absurdiškiau skaityti argumentus, kaip čia nieko tokio oro uostą iškelti 60 km nuo sostinės, nors tokiu atstumu niekur Europoje nėra iškelta. O ir kelia tik ten, kur fiziškai nebėra vietos plėtrai, o ne dėl kažkokių principų.
              Flickr

              Comment


                Aš siūlau davai dar kryžių kalną, jūrų muziejų bei Gedimino pilį perkelti į Kaišiadoris. Nes ko čia tokia diskriminacija Lietuvos regionų, jiems toli važiuoti.

                Comment


                  Parašė DSaulius Rodyti pranešimą

                  O ta dalis butus minėtuose rajonuose pirko iki prieš pastatant oro uostą ar jau po jo pastatymo ? Grynai smalsu, kas čia išsikelti turi, ar žmonės nepasidomėje jog šalia yra oro uostas ir lėktuvai kyla ar oro uostas, kuris ten jau vos ne pusę amžiaus stovi ?
                  Čia kaip sakyt, kad nereikia mieste spręsti eismo triukšmo, nes didelė dalis gyventojų būstą pirko kai mašinos triukšmingesnės buvo.

                  Šiaip manau oro uostą reikėjo iškelt prieš gerus 20 metų. Tada būtų buvus daug tolygesnė miesto plėtra ir nenudreifuota tiek daug į šiaurę. Dabar gal ir geriau už tas pačias lėšas plėst miesto geležinkelį ir dar kokią liniją į Panevežį/Uteną nutiest, tuo pačiu pajungiant šiaurinius priemiesčius

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Čia kaip sakyt, kad nereikia mieste spręsti eismo triukšmo, nes didelė dalis gyventojų būstą pirko kai mašinos triukšmingesnės buvo.

                    Šiaip manau oro uostą reikėjo iškelt prieš gerus 20 metų.
                    Ir iškelt oro uostą į dabartinę Pilaite.

                    Comment


                      Fantastika gyventi prie oro uosto, pats gyvenau pakilimo tako trajektorijoje, buvo labai įdomu stebėti lėktuvus ir žiūrėti per programėles kur skrenda. Nė karto nebuvo pažadinęs lėktuvo garsas, o būnant namuose nesigirdi.

                      Bet kalbant bendrai, tikrai nemanau, kad Vilniuje ši problema labai aštri. Patikslinkite, bet lėktuvai labiau turėtų girdėtis tik apie oro uostą, Markučiuose, Filaretuose. Tai yra normalu - miestas yra miestas, yra daug kitų rajonų toliau nuo oro uosto.

                      O ir daugumai žmonių, panašu, netrukdo. Manufaktūrų g. naujus daugiabučius perka taip, lyg buvimas oro uosto trajektorijoje būtų privalumas.
                      Paskutinis taisė eigh; 2024.06.14, 13:49.

                      Comment


                        Daug žmonių ir butus be parkingo perka, nes nu kur nors ras kur susikišt mašiną. Ir po to nemato problemų parkuotis tešlose, nes miestas yra miestas ir tai yra normalu jų nuomone.

                        Comment


                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                          Juokingiausias argumentas, kad oi kaip nepatogu bus važiuoti kelias dešimtis kilometrų. Turbūt Panevėžys, Šiauliai, Utena, Ukmergė ir t.t. miršta iš juoko skaitydami tokius ofisinius pabėdavojimus. Ai tiesa bus siūloma jiems visiems jei nepatogu keltis į Vilnių. Tai ir šiuo atveju, jei nepatogu tai nieks nedraudžis į Kaišiadoris persikelti. Beje tą padaryti iš Vilniaus daug paprasčiau, nei atvirkščiai.
                          Taip, nes didžioji dalis Vilniaus oro uostu besinaudojančių yra Panevėžiečiai ir Šiauliečiai, taip pat ir visi užsieniečiai, kurie atvyksta važiuoja ten, tiek darbo klausimais, tiek turistai.
                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.06.14, 18:38.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Čia kaip sakyt, kad nereikia mieste spręsti eismo triukšmo, nes didelė dalis gyventojų būstą pirko kai mašinos triukšmingesnės buvo.

                            Šiaip manau oro uostą reikėjo iškelt prieš gerus 20 metų. Tada būtų buvus daug tolygesnė miesto plėtra ir nenudreifuota tiek daug į šiaurę. Dabar gal ir geriau už tas pačias lėšas plėst miesto geležinkelį ir dar kokią liniją į Panevežį/Uteną nutiest, tuo pačiu pajungiant šiaurinius priemiesčius
                            Netinka triukšmas mieste, keliesi gyventi į užmiestį ar kaimą. Kas toliau pasiūlymuose pas Kristupo lygio komentatorius ? Keliam į Kalabybiškes Vilniaus geležinkelio stotį gal ? Mane asmeniškai labai triggerina tas garsas pravažiuojančių traukinių, oh wait, todėl ten ir nesinuomavau/nepirkau buto
                            - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                            - Rusija su Amerika kariauja.
                            - Ir ką, kaip ten reikalai?
                            - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                            - O amerikiečiai?
                            - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                            Comment


                              Parašė DSaulius Rodyti pranešimą

                              Netinka triukšmas mieste, keliesi gyventi į užmiestį ar kaimą. Kas toliau pasiūlymuose pas Kristupo lygio komentatorius ? Keliam į Kalabybiškes Vilniaus geležinkelio stotį gal ? Mane asmeniškai labai triggerina tas garsas pravažiuojančių traukinių, oh wait, todėl ten ir nesinuomavau/nepirkau buto
                              Ir po to liaudis komentaruose verkia, ko čia žmonės kraustosi į priemiesčius, leidžia laiką „nemiestietiškai“ ir t.t.

                              O šiaip yra kitas būdas - tvarkytis su triukšmu mieste. Įskaitant eismą, marozus nuo kurių masonai slepia ausinių egzistavimą ir pan ir t.t.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Daug žmonių ir butus be parkingo perka, nes nu kur nors ras kur susikišt mašiną. Ir po to nemato problemų parkuotis tešlose, nes miestas yra miestas ir tai yra normalu jų nuomone.
                                Pats juk suprantate, kad kvailas palyginimas. Parkingo nori visi, bet neperka iš biednumo. Tuo metu jeigu nenori lėktuvų triukšmo, gali pirkti butą praktiškai bet kur mieste tomis pačiomis kainomis.

                                O miestas yra miestas, nes viena jo dalis rami, kita triukšmingesnė; vienoje skraido lėktuvai, kitur ne. Nebūtina keltis į suburbijas, užtenka į kitą senamiesčio pusę.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Ir po to liaudis komentaruose verkia, ko čia žmonės kraustosi į priemiesčius, leidžia laiką „nemiestietiškai“ ir t.t.

                                  O šiaip yra kitas būdas - tvarkytis su triukšmu mieste. Įskaitant eismą, marozus nuo kurių masonai slepia ausinių egzistavimą ir pan ir t.t.
                                  Matot, viskas priklauso nuo balanso - kiek žmonių nukenčia nuo potencialaus triukšmo ir kiek kitų žmonių gyvena patogiai, mainais. Nes jeigu pradėsime taikytis prie kiekvienos žmonių grupės nežiūrėdami į daugumą tai:

                                  1) Reikia nugriauti TV bokštą, nes kažkam meta šešėlį;
                                  2) Kaip kažkas gerai pastebėjo, reikia perkelti geležinkelio stotį kur nors į kalabybiškį, nes tikrai bus tų kuriems trukdo traukinių keliamas triukšmas;
                                  3) Senamiestyje reikia uždrausti visas kavines ir barus, nes jie taip pat generuoja triukšmą;
                                  4) Ir nepamirškime viešojo transporto ir bendrai, viso automobilių eismo, nes tai taip pat kažkam trukdys.

                                  Atsižvelgiant kad mūsų oro uosto trafikas lyginant su vakarų Europa yra juokingas, manau kad visos problemos dėl lėktuvų keliamo triukšmo yra labiau išgalvotos, nei realios. Vilniaus oro uostas gi per 2023-ius metus aptarnavo 4.4 mln keleivių, tai galite įsivaizduoti, kuriai gyventojų daliai yra aktualu, kad jis būtų kuo arčiau.

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                    Pats juk suprantate, kad kvailas palyginimas. Parkingo nori visi, bet neperka iš biednumo. Tuo metu jeigu nenori lėktuvų triukšmo, gali pirkti butą praktiškai bet kur mieste tomis pačiomis kainomis.

                                    O miestas yra miestas, nes viena jo dalis rami, kita triukšmingesnė; vienoje skraido lėktuvai, kitur ne. Nebūtina keltis į suburbijas, užtenka į kitą senamiesčio pusę.
                                    Neperka ne iš biednumo, o dėl prioritetų ir pochuizmo. Kam mokėt už parkingą, jei galima pataupyt pinigų kelionėms ar x5. Vistiek bus kokia pieva kur bus galima numest.

                                    Vieni miestai būna triukšmingi, kiti ne. Kaip ir su parkavimu tešlynuose, vieni geriau tvarkosi, kiti ne.

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                      Matot, viskas priklauso nuo balanso - kiek žmonių nukenčia nuo potencialaus triukšmo ir kiek kitų žmonių gyvena patogiai, mainais. Nes jeigu pradėsime taikytis prie kiekvienos žmonių grupės nežiūrėdami į daugumą tai:

                                      1) Reikia nugriauti TV bokštą, nes kažkam meta šešėlį;
                                      2) Kaip kažkas gerai pastebėjo, reikia perkelti geležinkelio stotį kur nors į kalabybiškį, nes tikrai bus tų kuriems trukdo traukinių keliamas triukšmas;
                                      3) Senamiestyje reikia uždrausti visas kavines ir barus, nes jie taip pat generuoja triukšmą;
                                      4) Ir nepamirškime viešojo transporto ir bendrai, viso automobilių eismo, nes tai taip pat kažkam trukdys.

                                      Atsižvelgiant kad mūsų oro uosto trafikas lyginant su vakarų Europa yra juokingas, manau kad visos problemos dėl lėktuvų keliamo triukšmo yra labiau išgalvotos, nei realios. Vilniaus oro uostas gi per 2023-ius metus aptarnavo 4.4 mln keleivių, tai galite įsivaizduoti, kuriai gyventojų daliai yra aktualu, kad jis būtų kuo arčiau.
                                      4.4mln keleivių nelabai ką pasako kokiai daliai būtent Vilniaus gyventojų yra aktualu.

                                      Atstovaujamoji demokratija ir yra apie skirtingų gyventojų sluoksnių poreikių suderinimą.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Neperka ne iš biednumo, o dėl prioritetų ir pochuizmo. Kam mokėt už parkingą, jei galima pataupyt pinigų kelionėms ar x5. Vistiek bus kokia pieva kur bus galima numest.

                                        Vieni miestai būna triukšmingi, kiti ne. Kaip ir su parkavimu tešlynuose, vieni geriau tvarkosi, kiti ne.
                                        Vis tiek nesuprantu. Tai žmonėms, kuriems netrukdo lėktuvai, visgi jie trukdo, tik to nesupranta?

                                        Comment


                                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                          Vis tiek nesuprantu. Tai žmonėms, kuriems netrukdo lėktuvai, visgi jie trukdo, tik to nesupranta?
                                          VNO niekam netrukdo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X