Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Stokholmo miesto Bromo oro uosto neuždarė, tai jei VNO irgi neuždaro, Kaišiadorių oro uosto lauktų to Ispanijos oro uosto likimas, juolab atstumas iki Kaišiadorių dar dvigubai didesnis. Ypač jei dar kelionė traukiniu kainuos kaip į Arlandą.
    Kai Vilniaus aglomeracijoje gyvens 8,5 mln. gyventojų, tada tikrai lėktuvai nebetilps VNO ir reiks naujo kažkur, gerų čia pvz. bandot pritempt.
    Bromo oro uostas ne antrinis o šeštinis:
    Brom
    Passengers total 2,501,589
    International passengers 309,010

    Arlanda
    Passengers 18,427,286[2]

    Vilnius
    Number of passengers 5,004,921

    Comment


      Parašė tajus2 Rodyti pranešimą


      Aš suprantu jeigu oro uostas plyštų per kraštus ir nepajėgtų priimti visų norinčių keleivių - tada plėtra būtina kaip pvz Berlyne. Bet Vilniuje situacija ne tokia.

      Jūs ką nežinojote? Keleivių nėra nes dabartinis oro uostas blogas. Kaišiadoryse keleivių bus, nes oro uostas bus geras.
      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
        Jūs ką nežinojote? Keleivių nėra nes dabartinis oro uostas blogas. Kaišiadoryse keleivių bus, nes oro uostas bus geras.
        Dabartinis oro uostas yra geras - max15 min, ir tu esi oro uoste.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Dabartinis oro uostas yra geras - max15 min, ir tu esi oro uoste.
          Negeras, jame vienas fasadas stalininis, todėl keleiviai į jį nevažiuoja.
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Negeras, jame vienas fasadas stalininis, todėl keleiviai į jį nevažiuoja.
            Faktas. Nekeliauju pro VNO būtent dėl to.

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Negeras, jame vienas fasadas stalininis, todėl keleiviai į jį nevažiuoja.
              99% VNO keleivių to fasado net nematė.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                99% VNO keleivių to fasado net nematė.
                Nes teleportavosi iš pastato vidaus į miesto centrą?

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Nes teleportavosi iš pastato vidaus į miesto centrą?
                  Nes dėjo ant to, koks ten pastatas. Nei kai išskrendi, nei kai atskrendi nėra įdomu.

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    Negeras, jame vienas fasadas stalininis, todėl keleiviai į jį nevažiuoja.
                    Būtent. Jei kur nors mieste pamatau, kad pastatas stalininis, niekada neinu į vidų. Dar užsikrėsiu kuo nereikia.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Aš tik galvoju koks kaifas būtų skrendant rytiniu reisu (o visi pigesni reisai pas mus standartiškai būna anksti ryte) mokėti taksui, kad nuvežtų 50 km. Reiso kaina iš karto fakin dvigubėja. Tai kad oro uostas pas mus yra mieste, yra bene didžiausias mūsų oro uosto privalumas.

                      Comment


                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                        Aš tik galvoju koks kaifas būtų skrendant rytiniu reisu (o visi pigesni reisai pas mus standartiškai būna anksti ryte) mokėti taksui, kad nuvežtų 50 km. Reiso kaina iš karto fakin dvigubėja. Tai kad oro uostas pas mus yra mieste, yra bene didžiausias mūsų oro uosto privalumas.
                        Į Arlandą, kurią čia daug kas mini, kaip pvz., traukinio bilietas į vieną pusę kainuoja 30Eur, o Kaišiadorių oro uostas būtų dar toliau. Tai pvz. kokiai 4 asmenų šeimai vien dėl to kelionė pabrangų vietoje dabartinių 20Eur už citybee/uber (ar kelių eur jei važiuoja VT) iki 240 Eur, plius tie patys 20 Eur nusigavimui iki tos pačios stoties. Apie laiko sąnaudas net nekalbu.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.14, 10:02.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Į Arlandą, kurią čia daug kas mini, kaip pvz., traukinio bilietas į vieną pusę kainuoja 30Eur, o Kaišiadorių oro uostas būtų dar toliau. Tai pvz. kokiai 4 asmenų šeimai vien dėl to kelionė pabrangų vietoje dabartinių 20Eur už citybee/uber (ar kelių eur jei važiuoja VT) iki 240 Eur, plius tie patys 20 Eur nusigavimu iki tos pačios stoties. Apie laiko sąnaudas net nekalbu.
                          Autobusas ar traukinys iki Kauno kainuoja 9-8 eurai, o jis čia iki Kaišiadorių kažkaipo sugalvojo, kad bus daugiau nei 30 eur...

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                            Aš tik galvoju koks kaifas būtų skrendant rytiniu reisu (o visi pigesni reisai pas mus standartiškai būna anksti ryte) mokėti taksui, kad nuvežtų 50 km. Reiso kaina iš karto fakin dvigubėja. Tai kad oro uostas pas mus yra mieste, yra bene didžiausias mūsų oro uosto privalumas.
                            Tikrai bus VT, kuris veš į tokį objektą nuo kokių 4 ryto.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Autobusas ar traukinys iki Kauno kainuoja 9-8 eurai, o jis čia iki Kaišiadorių kažkaipo sugalvojo, kad bus daugiau nei 30 eur...
                              Į Arlandą gal irgi važiuoja autobusai pigiai, kalbam apie greitąjį traukinį. Trankytis autobusais su persėdimais 60 km, net nesinori niekur skristi apie tai pagalvojus.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Mašinų triukšmas irgi yra problema ir tai absoliučiai niekaip nemitiguoja lėktuvų triukšmo. Mašinų ir motociklų triukšmo žalos mes dar irgi nelabai suvokiame, bet tas suvokimas anksčiau ar vėliau ateis ir į mūsų kaimą, nors ir šiek tiek pavėluotai.
                                Aha, „nesuvokiam“. Paklausk nuo kurio konkrečiai miesto triukšmo pabėgo į suburbijas ir vienkiemius išsikraustę buvę miestiečiai. Arba kodėl vasarą tiek daug žmonių daugiabučiuose geriau dūsta užsidarę langus, bet bent jau gauna pamiegoti.

                                Comment


                                  Dovanokit, bet jei VNO kažkam trukdo, tai kelkitės į vakarų Lietuvą, ten yra keletas vietų virš kurių neina skrydžių trajektorijos. Lėmtuvų srautas Vilniuje yra tiesiog juokingas.

                                  Vilnius miestas, o čia kitas miestas - Londonas ir vienas iš jo 6 oro uostų - Heathrow. Lėktuvai Heathrow leidžiasi kas 120 s. Siūlau temą uždaryti.

                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Į Arlandą gal irgi važiuoja autobusai pigiai, kalbam apie greitąjį traukinį. Trankytis autobusais su persėdimais 60 km, net nesinori niekur skristi apie tai pagalvojus.
                                    Kokiais persėdimais? Garantuotai būtų tiesioginis traukinys ir/ar autobusas.
                                    Lietuvoje traukinys iki Kauno važiuoja už 8 eur.
                                    Galvoti, kad pusę atstumo važiuos už daugiau nei 30 eur yra visiškai absurdiška.

                                    Comment


                                      Jeigu triukšmas neviršija 80dbA - tai nėra triukšmas.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Tikrai bus VT, kuris veš į tokį objektą nuo kokių 4 ryto.
                                        Aha, tikrai. Juk net į dabartinį oro uostą, kuris yra visai šalia miesto (ir kur nedidelės sąnaudos), pastoviai važinėja naktiniai. Oh wait ...

                                        Comment


                                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                          Aha, tikrai. Juk net į dabartinį oro uostą, kuris yra visai šalia miesto (ir kur nedidelės sąnaudos), pastoviai važinėja naktiniai. Oh wait ...
                                          Na kitaip tariant laukiu nesulaukiu, kol reikės keltis į 6 valandos reisus ne 4 ryto, o ryto 3 ryto ir vietoje 7 EUR už Boltą susimokėti 55 EUR.

                                          Įdomu kodėl visos tarp žemyninės ir šiaip rimtos bei į patogumą orientuotos avialinijos Londone skraido į City arba Heathrow, o ne į Lutoną? Gi galėtų Lutonas būti visos Anglijos centrinis oro uostas į kuri labai patogiai 100 km atvažiuotų ir Birminghamo gyventojai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X