Prieš atsakant, aš noriu priminti truputį kontekstą ir situaciją, prie kurios privedė ta strategija, kurią tiek daug žmonių nori tęsti be radikalių permainų (tik su kosmetinėmis):
Lietuva rengia planą, kaip netapti skrydžių užkampiu: tikimasi, kad naujas paramos modelis pritrauks oro vežėjus
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ks-oro-vezejus
Lietuvos aviacija yra panašiame lygyje kaip Lietuvos futbolas, nereikia to pamiršti prieš siūlant nieko nedaryti. Terminalo praplėtimas? O jis dabar jau yra full capacity, kad tai ką nors pakeistų?
Tai triukšmo problemą išspręs kažkas, kas nėra planuojama? Beje, esu turėjęs galimybių apsistoti stoties rajone - didžiausia problema buvo dar ant pakilimo tako stovinčių lėktuvų garsas prieš kylant. Kai kuriais atvejais, triukšmas būna itin didelis. Nenorėčiau gyventi arčiau oro uosto vien dėl to ir nemanau, kad tai yra lengvai išsprendžiama. Gyvenimas po pakilimo/nusileidimo keliu prideda dar papildomų garsų - tereikia pasivaikščioti po Užupį. Jei srautai tikrai smarkiai padidės, tai rimtai paveiks gyvenimo kokybę tuose rajonuose ir tai yra blogas dalykas. Skrydžio laikų ribojimas kenks oro uosto konkurencingumui - geriau turėti oro uostą ten, kur tokios problemos nėra.
Traukinukas neveikia, nes jis nėra integruotas į gerą VT sistemą, o oro uosto buvimas arti miesto yra paskata (1) nesinaudoti VT į jį važiuojant, ir (2) nestatyti geros VT sistemos. Gera miesto VT sistema privalo būti pastatyta, ir toks oro uostas toliau nuo miesto būtų gera paskata tai daryti, net jei ir sukeltų laikiną nepatogumą ir ilgesnę kelione automobiliu iki jo (Žasliai nėra taip jau toli). Situacija nėra ideali, bet tai yra geresnis sprendimas, nei planuoti strateginį šalies objektą assuminant, kad dabartinis apsileidimas (kalbu apie VT) tęsis amžinai.
Lietuva rengia planą, kaip netapti skrydžių užkampiu: tikimasi, kad naujas paramos modelis pritrauks oro vežėjus
Briuselio oro uoste lėktuvai į Lietuvą dar kyla, bet jau nebeilgai. Keleiviams liks kelios galimybės – arba iš čia skristi į Lietuvą su persėdimu Frankfurte, Rygoje ar Varšuvoje
...
Jei vis dėlto skrydžiai negrįžtų, valstybė galėtų subsidijuoti skrydį, kaip tai jau kelerius metus daro su tiesioginiu skrydžiu į Londono Sičio oro uostą. Tačiau tam pirmiausia reikėtų Europos Komisijos leidimo, kuri į tokią paramą žiūri skeptiškai
...
Kol kas Lietuva liks vienintelė tarp Baltijos šalių, neturinčių susisiekimo su Briuseliu. Europos Sąjungoje skrydžiai nevyksta tik į Kipro miestą Larnaką ir Slovakijos sostinę Bratislavą, bet ten vos už pusvalandžio kelio skrydžiai vyksta iš Vienos oro uosto.
...
...
Jei vis dėlto skrydžiai negrįžtų, valstybė galėtų subsidijuoti skrydį, kaip tai jau kelerius metus daro su tiesioginiu skrydžiu į Londono Sičio oro uostą. Tačiau tam pirmiausia reikėtų Europos Komisijos leidimo, kuri į tokią paramą žiūri skeptiškai
...
Kol kas Lietuva liks vienintelė tarp Baltijos šalių, neturinčių susisiekimo su Briuseliu. Europos Sąjungoje skrydžiai nevyksta tik į Kipro miestą Larnaką ir Slovakijos sostinę Bratislavą, bet ten vos už pusvalandžio kelio skrydžiai vyksta iš Vienos oro uosto.
...
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ks-oro-vezejus
Lietuvos aviacija yra panašiame lygyje kaip Lietuvos futbolas, nereikia to pamiršti prieš siūlant nieko nedaryti. Terminalo praplėtimas? O jis dabar jau yra full capacity, kad tai ką nors pakeistų?
Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Comment