Tai kur tada 200 km/h. išvystis jei stos į kiekviena bažnytkaimį, kas 10 km
Rygos oro uoste stoti kažkaip gali? Kiek km jis nuo Rygos centro? Dar mažiau nei 10km? Esmė tame kad 60km už miesto esantis oro uostas yra nelabai kas. Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai? Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
Rygos oro uoste stoti kažkaip gali? Kiek km jis nuo Rygos centro? Dar mažiau nei 10km? Esmė tame kad 60km už miesto esantis oro uostas yra nelabai kas. Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai? Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
Rix visų pirma ne Vievis ir ne Elkrėnai. Srautai kiti. O sprendimą dėl Vasiukių oro uosto priėmė tikrai ne Kaišiadorys, o Vilnius.
Rix visų pirma ne Vievis ir ne Elkrėnai. Srautai kiti. O sprendimą dėl Vasiukių oro uosto priėmė tikrai ne Kaišiadorys, o Vilnius.
Visų pirma neužsiiminėk demagogijom, kalbam ne apie Elektrėnus ar Vievį, o apie naują pagrindinį oro uostą. O pagal ką, kuo remiantis buvo tas sprendimas priimtas ir kas konkrečiai jį priėmė?
Būtent šitas vyrukas ir co., kuris jau statė oro uostą prie Maskvos, o ne kažkoks Kaišiadorių meras sprendžia ar bus naujas Tarptautinis oro uostas Lietuvoje ar ne. Šitas vyrukas jau seniai duris koja atidarinėja net tik Vyriausybėje. Demagoguokitės toliau.
Būtent šitas vyrukas ir co., kuris jau statė oro uostą prie Maskvos, o ne kažkoks Kaišiadorių meras sprendžia ar bus naujas Tarptautinis oro uostas Lietuvoje ar ne. Šitas vyrukas jau seniai duris koja atidarinėja net tik Vyriausybėje. Demagoguokitės toliau.
IŠVADA: jokio oro uosto Lietuvai nereikia. Tik vatnikai mano kitaip.
Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai? Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
Ne tai kad nebuvo jokių studijų bet ir vyriausybė net nėra patvirtinus tos oro uosto vietos kiek googlinau, o čia jau net rail balticos planus įtakoja. Įdomiai viskas vyksta...
Ne tai kad nebuvo jokių studijų bet ir vyriausybė net nėra patvirtinus tos oro uosto vietos kiek googlinau, o čia jau net rail balticos planus įtakoja. Įdomiai viskas vyksta...
Narkėvič su savo chebra labai svaigo apie tą oro uostą, kad galėtų didelius pinigus įsisavinti, bet tuoj jų nebeliks valdžioje ir nutils visos kalbos apie naują oro uostą.
Gal kažkiek per ankstyva diskusija. Rail Baltica trasa niekaip neįpareigoja ten statyti oro uostą. Tolimoje ateityje gal net gali būti pakeista dislokacija.
Gal kažkiek per ankstyva diskusija. Rail Baltica trasa niekaip neįpareigoja ten statyti oro uostą. Tolimoje ateityje gal net gali būti pakeista dislokacija.
Neįpareigoja. Bet tada kam paišyt vėjus, jeigu jų nebus? Negali be pagrindo kažką paišyt. Juk elektrikai nesvarsto naujos 330 kV linijos iki Kupiškio, nes gi kas ten žino, gal stovės gigafactoris koks nors.
Neįpareigoja. Bet tada kam paišyt vėjus, jeigu jų nebus? Negali be pagrindo kažką paišyt. Juk elektrikai nesvarsto naujos 330 kV linijos iki Kupiškio, nes gi kas ten žino, gal stovės gigafactoris koks nors.
20 metų planavo kitą taką VNO (ir daug ką kitaip aplinkui), bet jau dabar aišku, kad jo nebus...
Comment