Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos
Collapse
X
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąSiūlau atimti Lettered atestatą, šiurkščiai pažeidusį planavimo ribą (oro uosto sklypo ribą)
Palaukit ten dar kapinės viršuje yra? Viešpatie aukštelninkas. Iš kur tos kapinės?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Viešasis transportas irgi dotuojamas ir nuostolingas, bet jo veiklos nenutraukia, visi keliai irgi nuostolingai, jokių pajamų neduoda, tik išlaidos, taip pat ir su oro uostais ar avialinijomis, jos atlieka susisiekimo funkciją, ne tik dirba dėl tiesioginio pelno.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Likusią dalį paimsim visuomenės reikmėms ir padidinsim sklypą.Paskutinis taisė kasparas.v; 2020.03.03, 14:47.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Taigi turim VNO, tai ji ir palikim, kam dubliuoti su KUN ir dar nuostolių tureti?
- 1 patinka
Comment
-
15min.lt 2020.08.05
Kaišiadorių meras apie naują oro uostą: negalime atsisakyti tokio svarbaus projekto dėl kelių žmonių
Šių metų pradžioje sujudo Kaišiadorių rajono Žaslių apylinkių gyventojai išgirdę, kad čia gali atsirasti naujas oro uostas. Tada vietos ūkininkai išsigando neteksią dalies savo žemių, pasigirdo nuogąstavimų, kad teks nugriauti 20 sodybų.
Praėjo pusmetis, sprendimų dėl oro uosto nėra, tačiau Kaišiadorių rajono meras Vytenis Tomkus toliau tvirtina, kad tokio objekto rajonas tikrai neatsisakys.
(...)
Kai šių metų vasario pabaigoje rašė 15min, Vyriausybei dar tik svarstant naujojo oro uosto tarp Vilniaus ir Kauno idėją, Kaišiadorių rajono savivaldybė jau tam rezervavo 1,8 tūkst. hektarų žemės šalia Žaslių. Čia dirbantys ūkininkai sakė pasijutę įkaitais, nes esą jau atsiradę tam tikrų apribojimų, teritorijos taps pramoninėmis, o jie apie tai sužinojo atsitiktinai.
Plačiau skaitykite čia: Naujasis oro uostas vietą jau turi, bet palaikymo dar ne: Žaslių ūkininkai kyla į kovą
(...)
„Yra svarstoma viena iš alternatyvų – naujo nacionalinio oro uosto įrengimas tarp Kauno ir Vilniaus. Kadangi Vilniuje oro uosto plėtra yra apribota, urbanizuotos teritorijos, netoli sienos su Baltarusija, antrą taką sudėtinga įrengti, kad pakilę lėktuvai nekirstų sienos. Kaune taip pat plėtros galimybės apribotos, be to, Kaunas nėra sostinė, todėl sostinės nukentėtų šiek tiek, jeigu pagrindinis oro uostas būtų Kaune. Todėl rimtai svarstoma alternatyva įrengti naują oro uostą.
Jeigu būtų nuspręsta Kaišiadorių rajono teritorijoje naują oro uostą 2030 ar 2035 metais statyti, tai atsirastų tada ir tarptautinė „Rail Baltica“ stotis mūsų rajone, ir tai suteiktų didelį postūmį visai rajono ekonomikai, plėtrai. Čia jau ne šimtai, o tūkstančiai būtų naujų darbo vietų“, – tikino meras.
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...imo-56-1357246
Comment
-
15min.lt 2020.08.11
Kaišiadorių rajono mero noras bet kokia kaina įkurti oro uostą supykdė gyventojus
Po praėjusią savaitę 15min skelbto straipsnio, kuriame pateikiama mero V.Tomkaus nuomonė dėl būtinybės Kaišiadorių rajone turėti oro uostą, 15min redakcija sulaukė pasipiktinusių Žaslių ir jų apylinkių bendruomenės atstovų laiškų.
Kaip teigiama juose, meras pateikia tik tuos faktus, kurie palankūs pagrindžiant jo nuomonę, visa kita nutyli.
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...giu-56-1359196
Comment
-
Yra toks dalykas kaip ilgalaikis planavimas.
Aišku yra it palaukiam iki kada reiks, o tada pradėkim planuot, kad po 10-15m būtų (neduok dieve dar kažkas, tai vėl 15m atidedam).
Požiūrių skirtumai pas žmones formuojasi nuo vaikystės. Kaip tame teste, kur vaikams duoda saldainį ir sako arba dabar valgyk, arba palauk ir po 5min. antrą duosim.
- 1 patinka
Comment
-
Koks dar ilgalaikis planavimas? Lietuvoje gyventojų mažėja ir nedidės. Todėl pagrindinis strateginis ilgalaikis planavimas turi būti tik į tai, kas neleistų lietuvių tautai išsivaikščioti ir mažėti. Ir oro uostas - ne šitos užduoties sprendimo priemonė ar būdas.
Mažėjant gyventojų, keliaujančių skaičius irgi smarkiai neaugo ir neaugs. O dar dabar milžiniškas nuosmūkis dėl koronos ir ekonominės krizės, apie kurią nenori kalbėti valdžia, nes rinkimai. Oro uostų srautai augo didele dalimi augo tik dėl emigracijos. O ar būtina investuoti į tai, kas palengvina emigruoti? Būtų ilgalaikis planavimas, tai nebūtų kišami tuščiai pinigai į Kauną ir Palangą (emigrantiniai oro uostai ir skrydžių kryptys). Gerai, kad dar į Šiaulius neįkišo...
Oro uostas kažkur už 50 km nuo miesto tinka miestams su keliais milijonais gyventojų, o ne Vilniui ar Kaunui. Problema normalų susisiekimą organizuoti iš pagrindinių didmiečių su Vilniaus oro uostu? Kauną iš viso reikėtų likviduoti kaip keleivinį oro uostą, Palangą taip pat - palikti kaip krovininius. Konkurencijai su Ryga reikia vystyti tik vieną oro uostą ir jis yra - Vilnius. Tokiai Lietuvai pilnai pakaktų vieno oro uosto. Latvija, Estija išsiverčia su vienu ir gerai. Ir jie yra miestuose (tiek Rygoje, tiek Taline). O pas mus pagal "liaudies reikalavimą" stotis statykime miestų pakraščiuose, oro uostus iš viso už dešimčių kilometrų...Paskutinis taisė Al1; 2020.08.11, 08:50.
- 1 patinka
Comment
-
Yra toks dalykas kaip ilgalaikis planavimas.
- 2 patinka
Comment
-
„Rail Baltica“ tarp Vilniaus ir Kauno – keturios galimos trasos
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...galimos-trasos
Lietuvoje tiesiant europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“, linijoje tarp Vilniaus ir Kauno atrinktos keturios galimos trasos alternatyvos. Iš jų kitų metų pavasarį tikimasi pasirinkti geriausią maršrutą.
„LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis teigė, jog buvo nagrinėta net 17 alternatyvių maršrutų. Numatoma, kad keleiviniai traukiniai nauja linija galės važiuoti gerokai greičiau – apie 35 minutes.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąLol statyt oro uostus kai visa oro linijų industrija sugriuvo.Show must go von!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąLol statyt oro uostus kai visa oro linijų industrija sugriuvo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąO tai kad atskridus reiks dar 60km belstis į Vilnių yra normalu? Gal išvis turistui ar verslui tiesiog patogiau būtų rinktis Rygą ar Taliną?Show must go von!
- 1 patinka
Comment
Comment