Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąT.y. lektuvai skrenda ne ten kur reikia keleiviams, o kur lektuvams patogiau? O “piguma lektuvams” mes patys reguliuojam, siuo metu mes nustate daug didesnius mokescius Vilniaus oro uoste nei Kauno oro uoste ir nepaisant to, is VNO skrenda daug daugiau keleiviu, kaip cia taip yra, pagal tamstos logika juk taip neturetu buti, is Vilniaus isvis neturetu niekas skraidyti, nes juk lektuvams pigiau ir patogiau Kaune. O vat skraido ir daug daugiau keleiviu nei is Kauno. Tai gal kazkas blogai su tamstos teiginiais?
Comment
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimąVilniaus oro uostas dar ir dabar yra per pigus -stovi vos ne senamiestyje - turetu buti grieztai pradedama kovoti su triuksmu
Parašė auris88 Rodyti pranešimąVilniaus oro uostas niekada nebus patogus - jis neturi kur plestis
Parašė auris88 Rodyti pranešimąKaip vilniaus gyventojui man jis yra irgi nepatogus - labai sunkiai pasiekiamas viesuoju transportu + as nuvaziuoti i karmelava trunku vos pusvalandziu ilgiau,
Parašė auris88 Rodyti pranešimąprie vievio butu zymiai patogiau daugumai Vilnieciu
- 6 patinka
Comment
-
Labai daug BS. Komentuoju:
Parašė auris88 Rodyti pranešimąo del patogumo Vilniaus oro uostas niekada nebus patogus - jis neturi kur plestis, mazas parkingas,
per arti miesto (brangi zeme) - ateityje dauges apribojimu skrydziams, trumpas takas, tad daugumos avialiniju nedomina net kaip avarinis - visad bus pasirenkamas Rygos.
Kaip vilniaus gyventojui man jis yra irgi nepatogus - labai sunkiai pasiekiamas viesuoju transportu + as nuvaziuoti i karmelava trunku vos pusvalandziu ilgiau, tik ten apskritai kioskas.
As esu uz nauja siuolaikiska oro uosto, karmelava kiek per toli, bet prie vievio butu zymiai patogiau daugumai Vilnieciu, uztrukciau ta pati, o dar jei traukinys vilnius - kaunas stotu paciame oro uoste... nes dabar tas traukinukas nuo gel stoties iki oro uosto neveikia, vos radau kur ta stotele ir vaziuoja juo tik durniai, labai tankiai kursuoja
- 3 patinka
Comment
-
na as is vakarines dalies is tu paciu virsulu gali per pusvalandi, is baltupiu jeruzales buna ir valanda vaziuoji, nors niekur kitur netrunki valandos... su viesuoju tikrai sunku nuvykti, jei negyveni prie 3g trasos. arti senamiiescio ir taboro, bet naudos jokios is tokio oro uosto ... as turiu nuomone, kad geriau vienas didelis oro uostas, kuriame butu ka veikti (akropolio nereikia, bet dabar tai kaip narveseno kioskas) laukiant skrydzio, kad butu kazkokia konkurencija rygai, nes dabar normalaus oro uosto Lietuvoje nėra. 30km (pastaba gyvenu jaroj)- nera toli - o tai butu vieta kur iki velyvo vakaro vaziuoja traukiniai po visa LT, dauguma tarpmiestinių autobusų, tai man tikrai geriau vaziuot traukiniu ir nuo stoties taksi, ar i oro uosto mikriuka. o automobiliu isvis- nei maltis per kamscius- tikrai greiciau ir smagiau nei iki taboro, ta prasme, jei uzdarytu Viilniu ir tektu i karmelava vazinet - labai neliudeciau, bet jei tai kazkur ties vieviu - manau pirma karta turetume normalia viesojo transporto sistema, oro uostas galetu net vadintis Vilnius-Kaunas
P>S>: sakydamas dauguma - pasiziuriu kur daugiausia gyvena vilniečių - vakarinėj ir šiaurinėj dalyse (prie aplinkelio), bet, kad ir iš to pačio senamiesčio yra reikalų... ypač bėdelė su viešuoju...Paskutinis taisė auris88; 2020.03.03, 04:02.
Comment
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimąna as is vakarines dalies is tu paciu virsulu gali per pusvalandi, is baltupiu jeruzales buna ir valanda vaziuoji, nors niekur kitur netrunki valandos... su viesuoju tikrai sunku nuvykti, jei negyveni prie 3g trasos. arti senamiiescio ir taboro, bet naudos jokios is tokio oro uosto ... as turiu nuomone, kad geriau vienas didelis oro uostas, kuriame butu ka veikti (akropolio nereikia, bet dabar tai kaip narveseno kioskas) laukiant skrydzio, kad butu kazkokia konkurencija rygai, nes dabar normalaus oro uosto Lietuvoje nėra. 30km (pastaba gyvenu jaroj)- nera toli - o tai butu vieta kur iki velyvo vakaro vaziuoja traukiniai po visa LT, dauguma tarpmiestinių autobusų, tai man tikrai geriau vaziuot traukiniu ir nuo stoties taksi, ar i oro uosto mikriuka. o automobiliu isvis- nei maltis per kamscius- tikrai greiciau ir smagiau nei iki taboro, ta prasme, jei uzdarytu Viilniu ir tektu i karmelava vazinet - labai neliudeciau, bet jei tai kazkur ties vieviu - manau pirma karta turetume normalia viesojo transporto sistema, oro uostas galetu net vadintis Vilnius-Kaunas
P>S>: sakydamas dauguma - pasiziuriu kur daugiausia gyvena vilniečių - vakarinėj ir šiaurinėj dalyse (prie aplinkelio), bet, kad ir iš to pačio senamiesčio yra reikalų... ypač bėdelė su viešuoju...
Jei labai nori su viešuoju atvažiuot tai iš 4G į 3G gali lengvai persėsti prie Europos iš 1G į 3G prie Žaliojo tilto. Pačiam yra teke ne karta persėsti iš 4G į 3G niekada nėra teke ilgai laukti. Oro uostu mažumą laikau tik kaip privalumą gali atvykti 15 min prieš skrydi ir be panikos įsėsti į lėktuvą. Be to didelis Vilniaus oro uosto privalumas tai, kad iš jo veža taksi. Reiškia paiima nuo oro uosto durų ir išleidžia prie namų/viešbučio durų ir atvirkščiai. Šio pliuso joks traukinys ar maršutkė nekompensuos.
- 3 patinka
Comment
-
Visų pirma, tai planuojamas yra ne "už Vievio", o gerokai už Elektrėnų:
https://www.google.com/maps/dir/Liet...911177!1m0!3e0
Comment
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimąo del patogumo Vilniaus oro uostas niekada nebus patogus - jis neturi kur plestis, mazas parkingas, per arti miesto (brangi zeme) - ateityje dauges apribojimu skrydziams, trumpas takas, tad daugumos avialiniju nedomina net kaip avarinis - visad bus pasirenkamas Rygos. Kaip vilniaus gyventojui man jis yra irgi nepatogus - labai sunkiai pasiekiamas viesuoju transportu + as nuvaziuoti i karmelava trunku vos pusvalandziu ilgiau, tik ten apskritai kioskas. Pastatas yra paveldas, vienas seniausiu oro uostu, statytas tarpukariu, tad net rekonstruoti sudetinga, brangu ir nematau prasmes - rezultatas bus tik patenkinamas.
Tai, kad sėkmingai plečiamas, statomas naujas terminamas, viešbutis, pristatyta daugiaaukščių parkingų, jei reikės ateityje vietos sočiai terminalui nors ir 50 mln. keleivių, antram takui vieta taip pat numatyta, aplink krūva laukų. Su taxi per 15 min. gali atsidurti praktiškai bet kurioje miesto dalyje, čia didelis privalumas. Dėl VT, tai jei oro uostas bus Žiežmariuose, tai vien iki geležinkelio stoties važiuosi tiek pat laiko, kiek dabar važiuoji iki pačio VNO. Takas pakankamai ilgas, kaip matom sėkmingai kyla wide-body lėktuvai pilnais bakais 14 val. skrydžiams.Paskutinis taisė Lettered; 2020.03.03, 08:58.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąnejuokink pasaulio su 50 mln., terminalais ir wide body su 30 japonų.
Comment
-
Nematau aš ten jokių laukų. Viskas seniai gražiai sklypais suštabeliuota ir po parašu patvirtinta. Tas pats kreivas šleivas takas į Nemėžio ganyklas irgi plaiktas. Sunku patiesint? Sunku numatyt teritorijas visuomenės reikmėms perimti? Nieks tau nevers šiandien perimt, bet bent strategija su statybom.Show must go von!
Comment
-
Esmė tokia, kad reikia dar labai daug ir ilgai augti tam, kad dabartinės vietos oro uostui nepakaktų. Iškraustyk visokias sovietines būdeles, nugriauk stalininį baisuoklį ir vietos užteks visai nemažam terminalui. Kitas dalykas, kad ne visi oro uostą naudoja pramogai ir jiems visiškai nereikia ten didžiulių prekybos centrų ir pramogų erdvių.
Aš, kadangi skraidau gana dažnai, mieliau skrisčiau, kad ir iš terminalo-palapinės, iki kurios nuo Vilniaus centro gali nuvažiuoti per 15 minučių, nei iš prabangiausio oro uosto iki kurio reikia važiuoti valandą. Dar baisiau jei iki jo reiktų važiuoti savo automobiliu.Post in English - fight censorship!
- 11 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąEsmė tokia, kad reikia dar labai daug ir ilgai augti tam, kad dabartinės vietos oro uostui nepakaktų. Iškraustyk visokias sovietines būdeles, nugriauk stalininį baisuoklį ir vietos užteks visai nemažam terminalui. Kitas dalykas, kad ne visi oro uostą naudoja pramogai ir jiems visiškai nereikia ten didžiulių prekybos centrų ir pramogų erdvių.
Aš, kadangi skraidau gana dažnai, mieliau skrisčiau, kad ir iš terminalo-palapinės, iki kurios nuo Vilniaus centro gali nuvažiuoti per 15 minučių, nei iš prabangiausio oro uosto iki kurio reikia važiuoti valandą. Dar baisiau jei iki jo reiktų važiuoti savo automobiliu.
WAW terminalas įkištas VNO teritorijoje:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąMatai, nepastacius naujo oro uosto, nepavyks (nepavyksta) uždaryti KUN.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
O kam jį uždaryti? Jis puikiai veikia kaip regioninis ir low costerių oro uostas šiek tiek kitai publikai, o pastaruoju metu dar ir lėktuvų remonto baze tampa.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Dotuojamas, nuostolingas
Comment
Comment