O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas?
...„Tačiau Kauno variantas svarstymo metu buvo sunkiai, bet atmestas. Pagrindė priežastis – jis pakankamai nutolęs nuo Vilniaus. Išnagrinėjome daug oro uostų Europoje ir pastebėjome, kad Kauno oro uostas nuo Vilniaus būtų nutolęs daugiau nei 90 kilometrų. Konsultantų teigimu, tai yra per toli, ir būtų kvestionuojamas oro uosto atsiperkamumas“, – sakė R. Masiulis
Antrasis kriterijus, kodėl idėja Kauno oro uostą paversti šalies pagrindiniu oro uostu buvo atmesta – tai, jog Kauno oro uosto plėtros kaina būtų labai panaši į naujojo statybą, todėl apsimokėtų statyti visiškai naują...
Todėl kad žmogus uždaręs KUN oro uostą taptų politiniu, o gal ir tikru lavonu, Niekas taip nerizikuos.
VNO uždarymas tokių rizikų nekelia.
pradziai galetu jo neplesti. Nes taip tik didina kastus, kuriuos VNO turi padengti, norint islaikyti KUN. Galetu aplamai uzdrausti keleivinius reisus, paliekant tik krovinius ir remonta. Butu optimalu, manau.
O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.
Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.
Kvaili argumentai, pasaulyje krūva oro uostų, esančių net ne miesto pakraštyje kaip VNO, o mieste centre, pvz. LCY. Triukšmas ir užterštumas? Gal jis bent pradžiai galėtų pasiklausyti A320neo, kuris po kokių 10 metų bus dominuojantis lėktuvas VNO, skleidžiamo garso. Geriau tegul paskaičiuoja, kiek triukšmo ir užterštumo skleistų dyzeliai važinėjantys po 50 km iki Elektrėnų. Na bet ko norėti iš socialinius mokslus Romeryje baigusio aviacijos eksperto.
Tikrai keista, vos ne prie kiekvieno didelio miesto yra mažas-premium oro uostas ir didelis sąlyginiuose Žiežmariuose (Orly-Beauvais, Brussels-Charleroi, Minskas-kitas Minskas, ir t.t.)
Tikrai keista, vos ne prie kiekvieno didelio miesto yra mažas-premium oro uostas ir didelis sąlyginiuose Žiežmariuose (Orly-Beauvais, Brussels-Charleroi, Minskas-kitas Minskas, ir t.t.)
Helsinkyje ir kituose pan. dydžio į Vilnių miestuose nėra.
Na taip, kitaip Lufthansa, SAS ir kitos bendrovės tikrai skraidytų į KUN, o ne VNO, juolab ir kaštai dar mažesni, trumpesnis atstumas skristi būtų ir t.t.
Tikrai keista, vos ne prie kiekvieno didelio miesto yra mažas-premium oro uostas ir didelis sąlyginiuose Žiežmariuose (Orly-Beauvais, Brussels-Charleroi, Minskas-kitas Minskas, ir t.t.)
Tai kad netinkamas pavyzdys. Pagal keleivius ir ne tik ORY 10 kartų didesnis už BVA, nebent Bourget lyginti kaip VIP. BRU 5 kartus didesnis už CRL. MSQ-1 jau uždarytas.
VNO yra vienas seniausių Europoje. Iš čia orlaiviai kilo dar I Pasaulinio karo metais.
Bet dar senesni ir didesni HAM, BRE, CIA sėkmingai veikia iki šiolei.
Comment