Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Dabar oro uostuose esamuose šiaudų kūliai per takus ritasi, kaip vesternuose rodo.. O čia naujas oro uostas? joo, spauda ryškiai nebeturi ką veikt.. Be to, čia kaip suprantu sena studija, dar kai auksu lijo ir iliuzijom gyvenom, kad pas mus čia milijonai turistų važiuos. Galim pernelyg daug energijos tam neskirti tuščiai diskutuojant.
    Jūsų,
    Analitikas PlėtRa™

    Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

    Comment


      #42
      Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
      Dabar oro uostuose esamuose šiaudų kūliai per takus ritasi, kaip vesternuose rodo.. O čia naujas oro uostas? joo, spauda ryškiai nebeturi ką veikt.. Be to, čia kaip suprantu sena studija, dar kai auksu lijo ir iliuzijom gyvenom, kad pas mus čia milijonai turistų važiuos. Galim pernelyg daug energijos tam neskirti tuščiai diskutuojant.
      Taip, sutinku, dar viena utopija, turbut cia prie Siauliu miesto studijos galima prideti su kosmodromu ir formules 1 trasomis.
      o buvo taip...

      Comment


        #43
        Parašė TukasLT Rodyti pranešimą
        Taip, sutinku, dar viena utopija, turbut cia prie Siauliu miesto studijos galima prideti su kosmodromu ir formules 1 trasomis.
        nesamoningas straipsnis tai visiskai. Akunas neturi normalaus susisiekimo su Vilnius, o ji sutvarkyt kainuotu labai daug ir oro uosta kaune reikai uzdaryt. O va pastatyt nauja 50km nuo Vilniaus ir nutiest visus kelius ir panasiai jau pigu butu? kitas dalykas -susisiekimas ir atstumas iki kitu Lt regionu..arba kelius tiest reiketu, paleist naujus autobusu marsrutus, nutiest gelezinkelius, arba visem vaziuot pro Vilniu ir sugaist papildomas pora valandu . nervai nelaiko tokias pievas skaityt.
        KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

        Comment


          #44
          Lietuvos oro uostų plėtros galimybių studijoje siūlomi penki plėtros scenarijai

          Ekspertai Susisiekimo ministerijai pristatė Lietuvos oro uostų plėtros galimybių studiją, kurioje pateikiama esamos šalies oro uostų infrastruktūros analizė ir siūlomi penki skirtingi šalies oro uostų plėtros scenarijai.

          Pateikti pirmieji du oro uostų plėtros scenarijai siūlo kaip pagrindinį šalies oro uostą plėtoti vieną iš dabar veikiančių Vilniaus arba Kauno oro uostų, antrojo veiklą ribojant arba visiškai sustabdant. Palangos oro uostas abiem atvejais būtų plėtojamas kaip regioninis oro uostas.

          Kitas scenarijusVilniaus ir Kauno oro uostus plėtoti kaip vieną oro uostų kompleksą, keleivių ir krovinių srautus paskirstant tarp abiejų oro uostų. Palangos oro uostas taip pat liktų regioninis.

          Konsultantai prognozuoja, kad Vilniaus oro uostas apie 2025 metus pasieks savo galimybių ribas (4,5 – 5 mln. keleivių per metus), o lėktuvų keliama tarša bei triukšmas taps nebepriimtini didžiajai daliai sostinės gyventojų. Atsižvelgiant į šias prielaidas apibrėžiamas ketvirtas scenarijus, siūlantis statyti naują tarptautinį oro uostą su patogia, tarptautinius standartus atitinkančia infrastruktūra. Naujasis oro uostas turėtų įsikurti apie 50 km atstumu nuo Vilniaus link Lietuvos centro. Iki naujo oro uosto pastatymo Vilniaus oro uostas būtų naudojamas kaip pagrindinis Lietuvos tarptautinis oro uostas. Pradėjus veikti naujajam oro uostui, Kauno oro uostas būtų uždaromas, o Vilniaus oro uostas palaikomas kaip regioninis oro uostas verslo poreikiams tenkinti bei naudojamas kaip atsarginis. Palangos oro uostas veiktų kaip regioninis.

          Paskutinis, penktasis scenarijus, nagrinėja galimybę Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus plėtoti ir valdyti kaip atskiras sistemas. Šiuo atveju dabartinė situacija iš esmės nesikeistų, minėti oro uostai konkuruotų tarpusavyje.

          Susisiekimo ministerija nagrinės visus siūlomus oro uostų plėtros scenarijus. Tolimesnės veiklos pagrindu gali tapti vienas iš aptartų variantų. Atsižvelgiant į sparčiai besikeičiančią ekonominę situaciją, gali būti svarstomi ir kiti šalies oro uostų plėtros variantai.

          Lietuvos oro uostų plėtros galimybių studiją Susisiekimo ministerijos užsakymu parengė UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ su tarptautine kompanija „Ramboll“. Ši studija leis geriau pagrįsti sprendimus dėl optimalios oro transporto infrastruktūros plėtros, siekiant sudaryti geriausias sąlygas oro transporto bendrovių veiklai, užtikrinti pagrindinių šalies pramonės bei kultūros centrų laisvą ir patogų pasiekiamumą, skatinti turizmą, poilsio ir pramogų sektorių plėtrą.

          info: http://www.transp.lt/Default.aspx?El...ArticleID=5694

          Comment


            #45
            gal kam pasirodis įdomu ...
            Oro transporto plėtros galimybių studija: Lietuvoje reikia statyti naują oro uostą
            Simonas Bartkus | Blog

            Sekmadienį iš Susisisiekimo viceministro p. Arūno Štaro gavau Lietuvos oro uostų (Vilniaus, Kauno ir Palangos) plėtros galimybių studijos santrauką bei išvadas ir rekomendacijas. Labai ačiū viceministrui – kiti Susisiekimo ministerijos pareigūnai atsisakė ja pasidalinti motyvuodami tuo, jog pati ministerija su studija dar nesusipažino ir kitais panašiais nelabai aiškiais motyvais.

            Na, galimybių studijos santra užima lygiai 100 lapų – teko girdėti, jog visa studija užima 900 lapų. Skaityti yra ką.

            Studijos “Oro transporto plėtros galimybės” rengėjai – UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai” bei tarptautinė kompanija „Ramboll“ – išanalizavusi šalies oro uostų infrastruktūrą, pasiūlė infrastruktūros plėtros scenarijus bei finansavimo galimybes.

            Per kelis vakarus su ja susipažinau – pabandysiu apžvelgti pagrindines studijos rekomendacijas bei pateikti pagrindines studijoje minimas pastabas.

            Lietuvoje reikėtų statyti naują pagrindinį oro uostą

            Pagrindinė Galimybių studijos rekomendacija – Lietuvoje reikėtų statyti naują modernų oro uostą, su patogia infrastruktūra. Naujasis oro uostas turėtų būti apie 50 km atstumu nuo Vilniaus link Lietuvos centro, kad jį būtų patogu pasiekti kauniečiams, Pietų ir Vidurio Lietuvos gyventojams.

            ....... skaityti toliau

            Comment


              #46
              O Karmėlavos netinka???
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #47
                /\ Archeologas busi? 2009 03 03

                http://www.miestai.net/forumas/showt...t=1544&page=69 nuo 1370 pranešimo
                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                Comment


                  #48
                  Nieko kito ir negalima buvo tikėtis

                  Comment


                    #49
                    Butu idomu suzinoti, kieno giminaiciams priklauso zeme busimo orouosto vietoje...

                    Comment


                      #50
                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      Nieko kito ir negalima buvo tikėtis
                      Tai žinoma, ko gi tikėtis, atkasus metų senumo gandų aprašymą.

                      Comment


                        #51
                        Atkreipkit dėmesį, kad tai senas Simono Bartkaus blogo straipsnis - 2009 kovo mėnesio, kažkokiu būdu Vidmos iškeltas į paviršių, kaip naujiena.

                        Comment


                          #52
                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Manau jau laikas apsispresti, ar lietuva reikia 3 oro uostu, ar mes tokie turtingi.
                          Manau, kad 3 oro uostai - optimalus skaičius Lietuvai. Paaiškinsiu:
                          Vilniuje - didžiausi keleivių srautai, valdininkai ir 25 mln. litų, atimtų iš Kauno.
                          Klaipėdos (Palangos) oro uostas užtikrina šiokį tokį susisiekimą Vakarų Lietuvos gyventojams.
                          Tarptautiniame Šiaulių oro uoste Zokniuose šiaip ar taip yra NATO bazė, ilgiausias pakilimo takas visoje Lietuvoje, kroviniai beigi veršių srautai į Izraelį

                          Esame maža graži šalis, vargu ar prasminga mėtyti pinigus dar ir ketvirtam oro uostui.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Šiaip mes Lietuviai lyginant su europiečiais oru keliaujam labai mažai.
                            Mums reikės 3 oro uostų kada Lietuvoje gyvens 9mln žmonių, arba kai skraidančiųjų padidės 90proc.
                            Turbut visiems akivaizdu, kad mūsų šalis yra per maža trims oro uostams.
                            Ir kas iš to? Jeigu mes turėtume du oro uostus ir galvotume, ar reikia statytis trečią, argumentas kad trijų oro uostų Lietuvai per daug turėtų kažkokią prasmę. Dabar tie trys oro uostai jau yra, o griaut kažkurio tikiuosi net aršiausi vieno oro uosto idėjos fundamentalistai nesirengia.
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              #54
                              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                              Ir kas iš to? Jeigu mes turėtume du oro uostus ir galvotume, ar reikia statytis trečią, argumentas kad trijų oro uostų Lietuvai per daug turėtų kažkokią prasmę. Dabar tie trys oro uostai jau yra, o griaut kažkurio tikiuosi net aršiausi vieno oro uosto idėjos fundamentalistai nesirengia.
                              Nieko nereikia griauti - reikia tik uždaryti Kauno aerodromą ir viskas. Pamažu visi pastatai nugrius, takas apaugs žole ir viskas bus OK.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Nieko nereikia griauti - reikia tik uždaryti Kauno aerodromą ir viskas. Pamažu visi pastatai nugrius, takas apaugs žole ir viskas bus OK.
                                Tai gal taip apleidžiam Vilniaus aeroportą? Lai sau griūva. Aišku, čia ironija, bet tamstos mintys nei į tvorą, nei į mietą.

                                Comment


                                  #56
                                  Yra veikiantys trys oro uostai + Šiauliai. Kaip sakoma, valgyt neprašo ir tegu sau veikia. Gali jie būti atskiri vienetai, gali būti centralizuotai valdomi, bet kai mes patys (dargi aviacijai neabejingi) siūlome kažkurį ar kažkuriuos uždaryti, tai kažko nesuprantu. Turbūt ir čia kaltas dabar toks populiarus nepilnavertiškumo kompleksas ir savęs menkinimas, tipo, mes tokie maži, mūsų tiek nedaug, ir tik pas mus taip blogai...

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė smb Rodyti pranešimą
                                    Subjektyvumai ir nuomonės visada gerai, tačiau norėčiau šiek tiek kiekybinio objektyvumo įvesti.

                                    Vilniaus oro uostas dalyvaudavo Europos oro uostų organizacijos Airport Service Quality tyrime (galbūt tebedalyvauja). Tyrimas yra daromas bendrai, dalyvauja apie 100 Europos oro uostų - pagal bendrą standartą naudojant keleivių apklausas vertinami įvairūs oro uostų rodikliai ir vertinamas bendras keleivių vertinimas. Rodiklių yra berods apie 40, įskaitant švarą; eiles prie check-in, security, pasienio; darbuotojų mandaugumą ir paslaugumą (check-in, security, pasienio); antžeminį transportą, atskirai taksi kainas, paslaugas, kokybę, autobusus, traukinius; bagažo išdavimo greitį, t.t.

                                    Paskutinį tyrimą mačiau 2012 m. ir eilę prieš tai. Pagal bendrą vertinimą, Vilniaus oro uostas visada užimdavo maždaug 50 vietą (iš 100, svyruodavo tarp 45-55) tarp dalyvaujančių Europos oro uostų. Įdomu tai, jog pagal atskirą pjūvį vertinami būdavo užsieniečių (passengers-visitors) ir vietinių keleivių (local-passengers) vertinimai. Pagal užsieniečių vertinimą oro uostas būdavo apie 25-30 vietą, pagal vietinių apie 70-75 (čia jau gal tautinis bruožas viską nuvertinti).

                                    Geriausi užsieniečių vertinimai buvo už architektūrą ir dekorą (galiu pasakyti, kad natūraliai labai daug užsieniečių yra sužavėti arrival hall dekoru), už trumpas eiles, trumpus atstumus, už labai greitą susisiekimą su miesto centru. Užsieniečių prasti balai ateina už paslaugų trūkumą (restoranų nepakankamą skaičių, nebūvimą rūbų parduotuvių ir vaistinės bei kt.; self-check-in trūkumą, nedidelį business lounge), prastos kokybės taksi (kainos vertinamos gerai, kokybė blogai), viešojo transporto painumą.

                                    Tik norėjau įsikišti paminėdamas, jog ne visi viską mato vienodomis akimis.

                                    Aš asmeniškai, esu aplankęs 90 oro uostų pasaulyje (taip, registruoju) ir mano manymu, prasčiausi aplankyti oro uostai Europoje yra Dublin Terminal 1, Bergamo, Heathrow (išskyrus T5), Stockholm Arlanda (išskyrus SAS Terminal), Milan Linate, Berlin Tegel. Vilnius yra way aukščiau juos pagal paslaugų kokybę.
                                    Labai blaivus ir vietoje pastebėjimas. VNO, lyginant su kokiu nors Heathrow T3 atrodo kaip gaivaus vėjo gūsis

                                    Bendrai paėmus, VNO yra tikrai neblogas oro uostas, kuris galbūt ir neprilygsta lyderiams, bet gali drąsiai lygiuotis į tą kategoriją, kuriai galima priskirti "pilkąją masę" naujai pastatytų ar rekonstruotų oro uostų (nepriklausomai nuo dydžio), kurie, nors ir nesiūlo jokių išskirtinių paslaugų ar perks'ų (kuriais žaidžia Singapūro, Honkongo ir panašūs aukščiausios lygos žaidėjai), bet yra šiaip modernūs, švarūs, tvarkingi ir tiesiog gerai savo funkciją atliekantys objektai.

                                    Didžiausia problema su VNO tikriausiai bus ta, kad jau netrukus bus pasiektas capacity, kas reiškia, kad didės eilės, reiks daugiau stumdytis ir šiaip bus prastesnis experience.

                                    Visgi yra vienas man visiškai nesuvokiamas dalykas. Vilniaus oro uoste nėra pick-up point'o. Tai, imho, yra nenormalu.

                                    Comment


                                      #58
                                      Pritariu, nera blogas VNO, taip reiktu kazka daryt su atvykimo sale, sengeno zona, o aplinka vaziuojant link centro nera tokie baisi, manau uzsieniecius labiau gazdina zmones Naujininkuose, nei pastatai. O sito jokios renovacijos nepakeis, reiks laukti kada rinka ivertins Naujininku geografine padeti
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        #59
                                        Užmirštat dar ir tokį dalyką, kad Vilniaus oro uostas yra puikioje vietoje - pačiame mieste. Tokių oro uostų taip arti centro Europoje tiesiog niekur nėra. Niekad nekeisčiau šitos vietos į jokią kitą. Kadangi man tenka skraidyti in and out iš Vilniaus bent kelis kartus per mėnesį, man tai svarbiausias kriterijus už visus kitus.

                                        O Naujininkai ir Švitrigailos/Kauno/Panerių gatvės per ateinančius 5-7 metus neatpažįstamai pasikeis, nes tai bus prioritetinė zona ES struktūrinei paramai gauti ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje, remiantis nauja regioninės plėtros koncepcija 2014-2020 ES Programoje!
                                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                        Comment


                                          #60
                                          Neieškant pavyzdžių tolimuosiuose užsieniuose - Varšuvoje, Berlyne, Hamburge oro uostai yra miesto teritorijoje arba labai arti jos.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X