Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ir ?? Sunku nuvaziuoti? Niekinis argumentas
    Kodėl? Kaip tik labai svarbus. Ir dar plius, kad naujo oro uosto niekam nereikia, nes jie jau yra ir geresnėse vietose. Maximum ko reikia, tai terminalus sutvarkyti/naujus pastatyti.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Ir ?? Sunku nuvaziuoti? Niekinis argumentas
      Dabartinis VNO (ar KUN) privalumas ir yra tas, kad oro uostas yra labai arti miesto, todėl Vilnius (na, arba Kaunas) tampa konkurencingu kovoje dėl užsienio turistų, kaip puikus destination’as savaitgalinėms kelionėms. Ką duos oro uosto perkėlimas 50km ? Užsieniečiai nesirinks Lietuvos, kaip savaitgalinės krypties dėl to, kad nuvykimas/išvykimas nuo oro uosto iki paties miesto užims pernelyg daug laiko lyginant su visos kelionės trukme, taip pat bus pernelyg brangus.

      O jūs, išvis, turit bent vieną argumentą UŽ oro uostų perkėlimą ?

      Comment


        Apskritai kelionių eksperto Udriaus argumentus reikėtų vertinti tokiame lygyje, kaip ir googliaus. Jis vis išlenda iš krūmų, dažniau per rinkimus pagiedoti koks Kubilius blogas ir kartais ant Vilniaus pastumti. Paskutinis bajeris buvo, kai turizmo ekspertas sukritikavo Vilniaus G reklamą ir kaip argumentą, kad ką tik pasirodžiusi reklama yra nevykusi, pateikė kažkokius senus Vilniaus turizmo statistikos duomenis. Apie ką galima diskutuoti, kai esmė yra ne tikrovė, o fantazijos, kurią norint pagrįsti faktai yra belenkaip pritempiami, iš serijos 'gi matosi, kad žemė plokščia'.

        Comment


          Įdomu, ar kas nors skaitė tą susisiekimo ministerijos gautą nepriklausomą studiją, kurią pristatė Masiulis, kurioje rekomenduojama po 10 metų vis dėlto statyti naują oro uostą prie Žiežmarių ir uždaryti VNO/KUN? Būtų įdomu sužinoti, kokia logika jie rėmėsi. Žiniasklaidoje akcentavo didelį triukšmą miesto gyventojams, bet ir dabar tie lėktuvai prie manęs Antakalnyje skraido ir problemų jokių. Namuose Salininkuose situacija daug blogesnė, bet paprasčiau turbūt tas žemes išpirkti ir praplėsti oro uosta, o ne dėl tų gyventojų visiems skraidyti per Žiežmarius. Kad udrius palaiko šitą variantą rodo, kad tai bloga mintis ir yra nenulinė tikimybė, kad tą nepriklausomą studiją užsakė Kremlius

          Comment


            Nepamirškit vieno fakto, kad daugelis VNO ir KUN krypčių dubliuojasi. Tai yra jei 2022 VNO būtų 6 mln keleivių, o KUN 2 mln. tai 2023 atidarius nauja oro uostą Elektrėnuose nebūtų 8 mln. keleivių.

            Nes vietoje 6 savaitinių skrydžių į Tel Avivą, būtų 4-5, tas pats ir su London, ir Dublin ir t.t.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Nepamirškit vieno fakto, kad daugelis VNO ir KUN krypčių dubliuojasi. Tai yra jei 2022 VNO būtų 6 mln keleivių, o KUN 2 mln. tai 2023 atidarius nauja oro uostą Elektrėnuose nebūtų 8 mln. keleivių.

              Nes vietoje 6 savaitinių skrydžių į Tel Avivą, būtų 4-5, tas pats ir su London, ir Dublin ir t.t.
              irgi kvailas argumentas - ne skrydžiai lemia keleivių skaičių, bet keleivių skaičius lemia skrydžius. Jeigu norinčiu skristis bus 1000, o skrydžių tik 500, tie kiti 500 ras kitus būdus išskristi - kad ir per Rygą ar per Varšuvą ar netiesiogiai. Be to, London Dublin emigrantinės kryptys, kur srautai nemažės bent artimiausius 10 metų.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą

                irgi kvailas argumentas - ne skrydžiai lemia keleivių skaičių, bet keleivių skaičius lemia skrydžius. Jeigu norinčiu skristis bus 1000, o skrydžių tik 500, tie kiti 500 ras kitus būdus išskristi - kad ir per Rygą ar per Varšuvą ar netiesiogiai. Be to, London Dublin emigrantinės kryptys, kur srautai nemažės bent artimiausius 10 metų.
                Tu esi iš vis lėktuvu skridęs ar bent jau lėktuvą savom akim matęs?

                Papasakosiu, kaip aš planuoju keliones: atsidarau Google Flights, pasirenku, kad rodytų visus skrydžius iki pvz. 100 Eur ir taip issirenku kur keliausiu. Prieš mėnesį skridau į Izraelį, jei skrydžių į Izraelį nebūtų buvę, ten tikrai nebūčiau autobusu ar jungiamaisiais skrydžiais keliavęs ir palikęs ten savo pinigų. Vietoj to būčiau pasirinkęs kitą kryptį, kur galiu pigiai ir patogiai nuskristi. Į oro uostus, kaip Paris-Beauvais taip pat stengiuos neskraidyti, nes visiškai jokio kaifo po 2 valandų lėktuve dar dvi valandas kratytis autobusu 100 kilometrų. Ir taip keliauju ne aš vienas, o daugybė turistų iš viso pasaulio.

                Jei mes ir norim "Centrinio" oro ousto visai lietuvai, tai jį reikia daryti plečiant Karmėlavos infrasktruktūrą ir padarant maksimaliai patogų ir greitą susisiekima so oro uostu traukiniais iš kiek įmanoma daugiau Lietuvos miestų be jokių pavežėjimų autobusais. Pvz. Vilnius-Kauno Oro Uostas traukiniu turi būti nedaugiau 30min. ir pan.

                Kad norėtum oro uosto Žiežmariuose ar Elektrėnuose, turi arba tuose miestuose gyventi arba būti mazochistu.
                Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2019.08.26, 10:48.

                Comment




                  Būtent, nes flag carrier gali skraidyti ant 0 ar net į nedidelį minusą, jei netiesioginiai kaštai yra didesni, ar yra vystoma strategija.

                  Parašė udrius Rodyti pranešimą

                  irgi kvailas argumentas - ne skrydžiai lemia keleivių skaičių, bet keleivių skaičius lemia skrydžius. Jeigu norinčiu skristis bus 1000, o skrydžių tik 500, tie kiti 500 ras kitus būdus išskristi - kad ir per Rygą ar per Varšuvą ar netiesiogiai. Be to, London Dublin emigrantinės kryptys, kur srautai nemažės bent artimiausius 10 metų.
                  Juokaujate ar nesuprantate, yra toks dalykas, kaip konkurencinis principas ir pozicijų laikymas. Sujungus oro uostus, kainos pašoktų, nes mokės, kad tik skristų, o visi kiti lėktuvai bus perkelti į rotacijas, kaip Londonas - Paryžius, kur skrydis trunka 2.5 karto trumpiau, o bilietas kainuoja brangiau, nei KUN-DUB.

                  Kam pasakot tokias demagogijas, tarsi Lietuva būtų pasaulio traukos centras ir turim išsirikiavusią eilę už durų.

                  Net mums artimi BT ir LOT neskuba atidarinėti krypčių tiesioginių iš Lietuvos, nes mes nesame mokūs vis dar.
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.08.26, 15:29.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    tai 2023 atidarius nauja oro uostą Elektrėnuose nebūtų 8 mln. keleivių.
                    Jau kelinta karta matau forume pranesyma apie Elektrenu "kosmodroma" bet niekas taip man ir nepasake bei neparode zemelapyje kur gi tiksliai ji nori statyti bei svarbiausia - kaip bus isdestytos nutupimo/pakilimo takai. Ten gi vien kalvos visur! Is vienos puses aisku butu malonu pesciom arba su vietiniu mikroautobusu i terminala atvykti, bet gal eina velniop triuksmas bei lektuvai virs galvu. Man ir dabar patogu i/is VLN bei KNS nuvaziuoti. Kol stoves Elektrenu kaminai - jokio aerouosto salia negali buti - reikia neleisti ju griauti!
                    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 10:37.

                    Comment


                      Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                      Jau kelinta karta matau forume pranesyma apie Elektrenu "kosmodroma" bet niekas taip man ir nepasake bei neparode zemelapyje kur gi tiksliai ji nori statyti bei svarbiausia - kaip bus isdestytos nutupimo/pakilimo takai. Ten gi vien kalvos visur!
                      Sorry už OT, bet aplink VNO dar didesnės kalvos, net pats takas kalvotas.

                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Sorry už OT, bet aplink VNO dar didesnės kalvos, net pats takas kalvotas.
                        Juokai juokais , bet gal kas visgi atsakis i mano klausima del tiksliosios vietos? Pagrindinis salies aeroustas, nors ir hipotetiskai planuojamas tai ne prekybinio tinklo sandelis. Vietiniai gyventojai turi teise zinoti kur, kaip bei kada
                        Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 10:45.

                        Comment


                          Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                          Juokai juokais , bet gal kas visgi atsakis i mano klausima del tiksliosios vietos?
                          Atsakymas labai paprastas, tokių vietų labai daug, kaip ir pvz. čia šalia geležinkelio linijos.

                          https://www.google.com/maps/@54.8033...7i13312!8i6656
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Atsakymas labai paprastas, tokių vietų labai daug, kaip ir pvz. čia šalia geležinkelio linijos.
                            https://www.google.com/maps/@54.8033...7i13312!8i6656
                            tokius "pasiulimus" prasyciau paciam pateikti "po langais". mano tevams isvys neimanoma bus gyventi del triuksmo bei namas pavojingoje vietoje atsidurs nes ant kalvos randasi. gal tu mano tevams kompensacija mokesi? Dar aviakatastrofu mums Elektrenuose betruko! Einu is kacapu uzsisakineti MPADS, senobinio SA-7 Grail turi pakakt!

                            O jai rimtai - aerouostas tai kaip auksciau minejau - ne prekybinio tinklo sandelis. Tokie dalykai turi but derinami su vietiniais gyventojais.
                            Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 11:44.

                            Comment


                              Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                              tokius "pasiulimus" prasyciau paciam pateikti "po langais". mano tevams isvys neimanoma bus gyventi del triuksmo bei namas pavojingoje vietoje atsidurs nes ant kalvos randasi. gal tu mano tevams kompensacija mokesi? Dar aviakatastrofu mums Elektrenuose betruko! Einu is kacapu uzsisakineti MPADS, senobinio SA-7 Grail turi pakakt!

                              O jai rimtai - aerouostas tai kaip auksciau minejau - ne prekybinio tinklo sandelis. Tokie dalykai turi but derinami su vietiniais gyventojais.
                              Kuomet nuspręs, jog bus statoma Elektrėnuose, tada ieškos sklypo, bet pirminė idėja buvo tarp Vievio ir Elektrėnų, truputį arčiau pastarųjų.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Kuomet nuspręs, jog bus statoma Elektrėnuose, tada ieškos sklypo, bet pirminė idėja buvo tarp Vievio ir Elektrėnų, truputį arčiau pastarųjų.
                                Kazkokia nesamone tarp Vievio ir Elektrenu kad statyti aerouosta reik nerealios apimties zemes darbu. As tas vietoves puikiai zinau nes paaugulysteje ten viska isvaiksciojau ten ladsaftas kaip skalbymo lenta.
                                Ir kurioje A1 puseje pietineje ar siaurineje?
                                Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 15:57.

                                Comment


                                  Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                  Kazkokia nesamone tarp Vievio ir Elektrenu kad statyti aerouosta reik nerealios apimties zemes darbu. As tas vietoves puikiai zinau nes paaugulysteje ten viska isvaiksciojau ten ladsaftas kaip skalbymo lenta.
                                  Ir kurioje A1 puseje pietineje ar siaurineje?
                                  Šiaurinėje, bet kaip ir minėjau, tai labai seni, nepriklausomybės aušros, laikus menantys planai.

                                  Dėl garso abejojų ar Elektrėnai girdėtų kažką, ypač jei būtų palikta orientacija rytai-vakarai.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Šiaurinėje, bet kaip ir minėjau, tai labai seni, nepriklausomybės aušros, laikus menantys planai.
                                    Dėl garso abejojų ar Elektrėnai girdėtų kažką, ypač jei būtų palikta orientacija rytai-vakarai.
                                    Siaurineje ... igrusti ta aerouosta tarp A1 bei kelio 4728 ? Azuolynai -Streipunai- Zebertonys? Del garso tai tu Tamsta visiskai klisti, musu Sabaliskese gelezinkelis kartais girdisi nors iki jo kokie 4-5 kilometrai jai ziureti tiesiai.
                                    Gal verta sukurti tema - Elektrenu tarpplanetinis kosmodromas?
                                    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 17:01.

                                    Comment


                                      Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                      Siaurineje ... igrusti ta aerouosta tarp A1 bei kelio 4728 ? Azuolynai -Streipunai- Zebertonys? Del garso tai tu Tamsta visiskai klisti, musu Sabaliskese gelezinkelis kartais girdisi nors iki jo kokie 4-5 kilometrai jai ziureti tiesiai.
                                      Gal verta sukurti tema - Elektrenu tarpplanetinis kosmodromas?
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė ZYKLON-B
                                        Ir taip per pastaruosius 10 metu Lietuvoje puse misko iskyrto...
                                        Tad tikėkimės, kad nestatys. Kad bus priimtas normalus VNO plėtros planas, o KUN vystis Cargo, lėktuvų aptarnavimo bei atostogų kryptis.

                                        Tiesą pasakius, nematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostas.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          VNO,KUN bei PLQ pilnai patenkina Lietuvos poreikius. Jai del avariniu priezasciu reik pasodint koki aerobusa tam yra SQQ. Jokiu tarpkontinentiniu skrydziu is LT nebuvo bei nebus del akyvaizdziu priezasciu.

                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          o KUN vystis Cargo
                                          Ta pati galetu vystiti SQQ ten kaip suprantu bet kokio dydzio lektuvus imanoma priimti.

                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          nematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X