Vel klausimas, kam? Juk gali is VNO skraidyti, kol nauja pastatys. Kam dabar investuoti i keleiviu terminala, jei veliau liks tik kroviniai ir remontas?
Klausimas, klausimu, o kam RB statyt, jei bus sudeginti milijardai, kurie gyvenime neatsipirks?
Po grandiozinės naujo oro uosto idėjos – griežtas Masiulio atsakas
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, jog Lietuvoje nebus statomas naujas oro uostas, nes tai kainuotų itin brangiai. Naujo oro uosto idėja svarstyta pernai, tačiau Lietuvos oro uostų vystymo strateginio plano gairėse jos atsisakyta
Vel klausimas, kam? Juk gali is VNO skraidyti, kol nauja pastatys. Kam dabar investuoti i keleiviu terminala, jei veliau liks tik kroviniai ir remontas?
Juk rašė, kad iki pastatant naują, LT oro uostai išliktų modernūs.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Lietuvos oro uostai jau braška per siūles: ar tikrai mums reikia naujo už milijardą eurų
– Šiandien pagrindinė dienos tema – naujas oro uostas. Pone, Gelžini, ar skaičiuota ekonomiškai, kada šio naujo oro uosto reikėtų ir kada jis atsipirks?
– Taip. Oro uostų verslas remiasi keleivių skaičiumi ir mes turime prognozes. Prognozuojame, kad po gerų 15-20 metų galėtume turėti Lietuvoje apie 13-15 milijonų keleivių. Su esama infrastruktūra mes negalėtume to įvykdyti, todėl reikia ieškoti kitų sprendimų. Yra paskaičiuota, kad toks oro uostas galėtų atsipirkti per 50 metų.
– Mūsų žiniomis, buvo užsakyta galimybių studija, kurią atliko Olandijos bendrovė ir suskaičiuota, kad naujas oro uostas mums apsimoka. Bet jūs – galite pateikti skaičius, kad daugiau nei milijardo eurų investicija kada nors atsipirks ir ką tai duos Lietuvai?
– Neturint rangovų ir nedarant kažkokių vertinimų, sunku pasakyti sumą, bet mes rėmėmės kitų valstybių patirtimi. Tos valstybės taip pat plečia tą tinklą, stato naujus terminalus, kainuotų arti milijardo. O sumos po kableliu tikrai varijuotų, nes sunku neturint projekto, pasakyti, kiek viskas kainuotų. Tai skaičiuojama remiantis kitų šalių patirtimis...
Vieno nesuprantu - keliasdešimt milijonų į uždaromą oro uostą, ir vėliau statyti naują. Kažkas pas tą "profesionalų bebrų medžiotoją" su logika negerai. Akivaizdu, kad geriau statyti dabar ir uždaryti dabar.
"Statyti dabar, uždaryti dabar."
Lietuvoje nėra žodžio "dabar", yra žodžiai "po 10 metų" ar "po 40 metų".
Pirmiau reikia surasti vietą ir išpirkti žemes.
Žemės paėmimo įstatymai ir jų taikymo praktika - atskira kalba.
Kai kokios nors Ateities g. sankryžos žemių išpirkimas užtrunka virš 10 metų ir dar galo nematyti, galima atidėti tas vizijas dešimtmečiams.
Teisingai sakai - Vilniaus oro uostą reikia kuo skubiau uždaryti, nes tarnauja tik vienam miestui. O jei rimtai reikia uždaryti visus oro uostus ir statyti naują. Kuo ilgiau neieškosime problemų sprendimų tuo bus blogiau.
Teisingai sakai - Vilniaus oro uostą reikia kuo skubiau uždaryti, nes tarnauja tik vienam miestui. O jei rimtai reikia uždaryti visus oro uostus ir statyti naują. Kuo ilgiau neieškosime problemų sprendimų tuo bus blogiau.
Tas naujas oro uostas Žiežmariuose aptarnautų mažiau keleivių nei dabartiniai 3 kartu sudėjus, plius būtų visiems nepatogioje vietoje.
Ir į VNO, ir į KUN galima atvažiuoti paprastu miesto autobusu (kaina iki 1€). Kiek kainuos Žiežmariai Express? - ne mažiau 10€.
Juo labiau, kad ir greičiau. Kam važiuoti kokias 45 minutes į oro uostą vidury niekur (prieš tai dar važiavęs į autobusų stotį) kai gali važiuoti 15 minučių?
Comment