Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Iškėlė Oslas savo oro uostą jau gan senokai iš miesto,rajono Fornebu kur dabar stovi TELENOR ARENA į užmiestį nuo centro 40km
    Norvegai turi tiek daug lengvų pinigų iš naftos, kad gali švaistytis jais į kairę-į dešinę (nors net ir jie po oro uosto atidarymo skundėsi kad iki naujo oro uosto nuvažiuoti kainuoja brangiau). Tuo labiau kad jie ne statė naują oro uostą "nuo nulio', o rekonstravo seniai toje vietoje veikiantį.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2017.09.02, 05:53.

    Comment


      Oslo istorija pakankamai unikali, bet ir tai prasidėjo 1978, sąlyginai daugelį procesų atlikti tuomet buvo lengviau. Pažiūrėkite kiek laiko statomas Berlyno Brandeburgo oro uostas, per 20 m. pavyko sutarti dėl naujo Heathrow tako. Gal klystu, bet priminkit per pastaruosius 25 m. Europoje pastatyta bent vieną, visiškai nuo pagrindo mega oro uostą?
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Oslo istorija pakankamai unikali, bet ir tai prasidėjo 1978, sąlyginai daugelį procesų atlikti tuomet buvo lengviau. Pažiūrėkite kiek laiko statomas Berlyno Brandeburgo oro uostas, per 20 m. pavyko sutarti dėl naujo Heathrow tako. Gal klystu, bet priminkit per pastaruosius 25 m. Europoje pastatyta bent vieną, visiškai nuo pagrindo mega oro uostą?
        Tiksliau:
        Štai Londono Hitrou oro uoste dar 1992 m. pradėtas trečiojo tako projektas ir tik dabar tarsi galutinai susitarta, kad jį tikrai statys. Ir tai – tik susitarimas, ne statybų pradžia.
        http://verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir...ijos--2238118/
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Gal klystu, bet priminkit per pastaruosius 25 m. Europoje pastatyta bent vieną, visiškai nuo pagrindo mega oro uostą?
          Po metų turi pradėti veikti naujas Stambulo oro uostas.

          Comment


            Tai Londonas ir be Heathrow turi dar 4 oro uostus, kurie gali paimti dalį krūvio iš didžiausio Europos oro uosto. Gal todėl tos plėtros taip neforsuoja.

            Šita straipsnio vieta abejotina.
            Kalbant apie kasdienį keliavimą ir keleivių patirtis, panašu, kad ateityje skraidysime vis didesniais lėktuvais, ypač trumpų nuotolių skrydžiais. Tai matome ir iš savo patirties: jei 2008–2010 m. atostogų kryptimis dar buvo normalu skraidyti 150 vietų lėktuvais, šiuo metu naudojame daugiausiai 180 vietų lėktuvus, tačiau praėjusiais metais papildėme parką „Airbus 321“ su 220 vietų. Industrija akivaizdžiai eina didesnių lėktuvų ir aukštesnės utilizacijos keliu.
            Plataus fiuzeliažo lėktuvus daugiausia užsakinėja Azijos bendrovės. Tuo tarpu Europoje ir JAV vidaus skrydžiams daugiausia naudojami siauro fiuzeliažo (Boeing 737, Airbus 320 ir pan.), kurių galimybių 3-4 val. skrydžiui visiškai pakanka. Tas lėktuvų didėjimas irgi turi ribas - vien 500 keleivių laipinimas bei bagažo krovimas kiek užtrunka. Verčiau ne lėktuvų dydį didintų, o greitį . Pvz., keleiviui tai patogiau 2 skrydžiai per dieną 200 vietų lėktuvu nei 1 skrydis per dieną 500 vietų lėktuvu.
            Skaitykite daugiau: http://verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir...tm_medium=Copy

            Comment


              Kiti LON oro uostai irgi veikia at full capacity. Jau seniai daromi visokie optimizavimai, bet su vienu takų (LHR atveju dviem) kažko neprigalvosi. Londonas turi viso 6 takus (įskaitant LCY), ko yra smarkiai per mažai. Ypač žiūrint į ateitį, kai visa eilė mažiau turtingų šalių gyventojų ims masiškai skraidyti. Vien koks nors Beijing Daxing oro uostas turės 7 takus. Kiti nauji mega oro uostai irgi turi/turės po 4-6 takus. Londonas, kaip vienas svarbiausių global hub'ų neišvengiamai turės statytis dar 2-3 naujus takus. Tai kad LHR sugeba aptarnauti tokius kiekius su DVIEM takais yra truputį kosmosas.

              Comment


                Bet, vadovaujantis VNO-KUN logika, kodėl Londonas/Anglija nesinaudoja pvz.: EMA, BHS, BRS ar kitu oro uostu, juolab kad geležinkeliu kai kur 1-1,5 val.?

                Comment


                  Nes elementariai per toli.

                  Comment


                    Ogi tai, kad atvykimas nuo Stanstedo ar Lutono nežiūrint "artumo" (aga artumas tikrai) užima ne mažiau kaip valandą - tarkime iš Stanstedo Terravision busas iki Victoria veža 2 valandas, Stansted express 53 min ir tai ne pats centras. Iš London Luton - ta pati situacija - ir niekas nekniaukia, kad oro uostai blogoje lokacijoje.

                    Beje, dėl Talino tramvajaus nesate visai teisus - jį statė beveik 4 metus - tai yra taip vadinamas Ulemiste transporto mazgas.
                    Paskutinis taisė 99; 2017.09.06, 00:38.

                    Comment


                      Analizuojama naujo oro uosto Lietuvoje galimybė https://www.vz.lt/transportas-logist...tuvojegalimybe

                      Susisiekimo ministerija užsakė studiją, kuri turėtų įvertinti, ar Lietuvai apsimokėtų įrengti naują oro uostą. Tuo metu oro uostus valdančios bendrovės vadovas teigia, kad Vilniaus oro vartų plėtra neišvengiama.
                      „Aš nesakau, kad Lietuvai reikia naujo oro uosto – gali būti, kad mes tiesiog plėsime esamų oro uostų veiklą, bet būtų neprotinga vykdyti plėtrą, neįvertinus naujo oro uosto įkūrimo galimybės“, – „Verslo žinių“ organizuojamame „Logistikos ir transporto forume 2017“ sakė Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.
                      Ministras tvirtino, kad dabartinis Vilniaus oro uosto augimo tempas, jeigu išsilaikytų dar kelerius metus, jam leistų tapti didžiausiu oro uostu Baltijos šalyse.
                      „Dabar Lietuvos oro uostams trūksta tiesioginių verslo skrydžių į Miuncheną ar Londoną. Deja, nacionalinio vežėjo neturinti valstybė negali paskatinti oro linijų atidaryti naujus maršrutus, nes to neleidžia ES reikalavimai“, - tvirtino p. Masiulis, pažadėjęs ieškoti galimybės pakeisti ES požiūrį į konkrečią situaciją.
                      Gediminas Almantas, VĮ Lietuvos oro uostai vadovas, teigia, kad Vilniaus oro uosto pajėgumai jau beveik išnaudoti. Jis skaičiuoja, kad šių oro vartų pajėgumas yra 3,5 mln. keleivių, o dabar artėjama prie 4 mln.
                      „Tai nereiškia, kad 4.000.001-asis keleivis niekur neišskris. Bet procedūros, eilės prie patikros ilgėja, aviakompanijoms trūksta vietos“, – konferencijoje „Efektyvus valstybės turto valdymas“ kalbėjo p. Almantas. Pasak jo, norint plėsti Vilniaus oro uostą, yra du keliai. Vienas – kultūros paveldu pripažinto pastato sąskaita. Tai 1950-ųjų statinys, pasitinkantis keliautojus įvažiavus į teritoriją. Jame įrengtos ir atvykimo salės. „Arba visiškai naujo terminalo statybos. O tam reikia politinės valios, – teigė p. Almantas. – Nei žmonės, nei verslas kitaip nekeliauja kaip tik oru. Tai turi būti valstybės transporto strategijos plėtros centre.“
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Analizuojama naujo oro uosto Lietuvoje galimybė https://www.vz.lt/transportas-logist...tuvojegalimybe
                        Žiurint per mapsus iš viršaus kitoje tako pusėje milžiniški laisvi plotai kuriuos užima laukai ir miškai. Galima būtų x10 kart didesni terminalą ten laisvai sutalpinti nepertraukiant dabartinio darbo.

                        Comment


                          Na, vokiečiams galėtų būti gėda dėl jau šešerius metus "atidaromo" Berlyno Brandenburgo oro uosto.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Na, vokiečiams galėtų būti gėda dėl jau šešerius metus "atidaromo" Berlyno Brandenburgo oro uosto.
                            Vokiška kokibė ir efektyvumas.
                            It has become the laughing stock of public works projects across Europe and of the aviation industry in particular: Berlin’s Brandenburg Airport. Originally planned in the 1990s and scheduled to open in 2000, the airport’s new launch date has been pushed back, yet again, and set for October 2020.
                            Berlin Brandenburg Airport Opening Delayed Again

                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Vokiška kokibė ir efektyvumas.
                              Berlin Brandenburg Airport Opening Delayed Again
                              Udriaus patarimų nepaprašė oro uostų klausimais todėl ir gavosi š nesugebant užbaigti ~15 metų.

                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Vilniaus oro uostas pristatys terminalo rekonstrukcijos planus

                                Vilniaus oro uoste antradienį pristatomas keleivių terminalo rekonstrukcijos projektas. Darbų pradžia numatoma vasario viduryje, rekonstrukcija turėtų trukti kelerius metus, teigia bendrovė Lietuvos oro uostai...
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Neblogai - vietoje to kad statyti statyti naują oro uostą, rekonstruojame seną. Tratiname pinigus toliau

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Neblogai - vietoje to kad statyti statyti naują oro uostą, rekonstruojame seną. Tratiname pinigus toliau
                                    Ir viskas dėl Vilniaus kaimiečių...

                                    O koks oro uostas išeitų už 60 mln? Pociūnų aerodromo lygio?
                                    Paskutinis taisė lukass; 2018.01.30, 13:21.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Beabejo pigiau, bet už 60 mln. Eur kaip matom išeina truputį daugiau nei tik Pociūnų aerodromas.
                                      Pociūnų aerodromas gautųsi su išpirkta žeme, nutiestu žvirkeliu ir kitom kominikacijom, daržine-terminalu ir gruntiniu pakilimo taku, kuriame galėtų leistis tik An-2 (kitaip sakant, viską nuo nulio statant).
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Naujas oro uostas kainuotų, spėčiau, apie 1000 mln, +/- 20%

                                        Investicija, kuri anksčiau ar vėliau vis tiek bus reikalinga.

                                        Naujas Heraklion oro uostas Kretoje - http://www.chaniapost.eu/2017/12/02/...k-off-in-2018/ - projekto vertė - 850 mln eurų

                                        P.S. Berods, tai vienintelis greenfield oro uosto projektas šiuo metu Europoje.
                                        Daugiau info - https://www.airport-technology.com/p...ional-airport/
                                        Paskutinis taisė sankauskas; 2018.01.30, 14:28.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Beabejo pigiau, bet už 60 mln. Eur kaip matom išeina truputį daugiau nei tik Pociūnų aerodromas.
                                          Čia priklausomai ar tas "Pociūnų aerodromas" būtų statomas visiškai nuo 0 kažkokioje laukymėje, ar prie esamo oro uosto/aerodromo. Jeigu visiškai naujoje vietoje kurti kad ir tokį aerodromą kaip Pociūnuose, su minimalia susisiekimo infrastruktūra ir minimaliais statiniais, tai tikėtina, kad panašiai tiek tikriausiai ir kainuotų

                                          Jeigu kalbant apie Splito oro uosto plėtrą už 60 mln., tai iš tų vizualizacijų labai sunku susidaryti vaizdą kas atsirastų naujo, o ką sudarytų jau esami statiniai/infrastruktūra. Kitas dalykas, kad 60 mln. investicijų leis jiems pajėgumus padidinti nuo 2 mln. keleivių per metus iki 3,5 mln. keleivių. Jeigu Vilniuje statyti kažką naujo, tai reikėtų orientuotis į minimum 5 mln. kas reikštų ir investicijų poreikį 3-4 kartus didesnį nei Splito pvz.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X