Parašė Jopapa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Aleksio; 2017.09.02, 05:53.
-
Oslo istorija pakankamai unikali, bet ir tai prasidėjo 1978, sąlyginai daugelį procesų atlikti tuomet buvo lengviau. Pažiūrėkite kiek laiko statomas Berlyno Brandeburgo oro uostas, per 20 m. pavyko sutarti dėl naujo Heathrow tako. Gal klystu, bet priminkit per pastaruosius 25 m. Europoje pastatyta bent vieną, visiškai nuo pagrindo mega oro uostą?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąOslo istorija pakankamai unikali, bet ir tai prasidėjo 1978, sąlyginai daugelį procesų atlikti tuomet buvo lengviau. Pažiūrėkite kiek laiko statomas Berlyno Brandeburgo oro uostas, per 20 m. pavyko sutarti dėl naujo Heathrow tako. Gal klystu, bet priminkit per pastaruosius 25 m. Europoje pastatyta bent vieną, visiškai nuo pagrindo mega oro uostą?
Štai Londono Hitrou oro uoste dar 1992 m. pradėtas trečiojo tako projektas ir tik dabar tarsi galutinai susitarta, kad jį tikrai statys. Ir tai – tik susitarimas, ne statybų pradžia.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGal klystu, bet priminkit per pastaruosius 25 m. Europoje pastatyta bent vieną, visiškai nuo pagrindo mega oro uostą?
Comment
-
Tai Londonas ir be Heathrow turi dar 4 oro uostus, kurie gali paimti dalį krūvio iš didžiausio Europos oro uosto. Gal todėl tos plėtros taip neforsuoja.
Šita straipsnio vieta abejotina.
Kalbant apie kasdienį keliavimą ir keleivių patirtis, panašu, kad ateityje skraidysime vis didesniais lėktuvais, ypač trumpų nuotolių skrydžiais. Tai matome ir iš savo patirties: jei 2008–2010 m. atostogų kryptimis dar buvo normalu skraidyti 150 vietų lėktuvais, šiuo metu naudojame daugiausiai 180 vietų lėktuvus, tačiau praėjusiais metais papildėme parką „Airbus 321“ su 220 vietų. Industrija akivaizdžiai eina didesnių lėktuvų ir aukštesnės utilizacijos keliu.
Skaitykite daugiau: http://verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir...tm_medium=Copy
Comment
-
Kiti LON oro uostai irgi veikia at full capacity. Jau seniai daromi visokie optimizavimai, bet su vienu takų (LHR atveju dviem) kažko neprigalvosi. Londonas turi viso 6 takus (įskaitant LCY), ko yra smarkiai per mažai. Ypač žiūrint į ateitį, kai visa eilė mažiau turtingų šalių gyventojų ims masiškai skraidyti. Vien koks nors Beijing Daxing oro uostas turės 7 takus. Kiti nauji mega oro uostai irgi turi/turės po 4-6 takus. Londonas, kaip vienas svarbiausių global hub'ų neišvengiamai turės statytis dar 2-3 naujus takus. Tai kad LHR sugeba aptarnauti tokius kiekius su DVIEM takais yra truputį kosmosas.
Comment
-
Ogi tai, kad atvykimas nuo Stanstedo ar Lutono nežiūrint "artumo" (aga artumas tikrai) užima ne mažiau kaip valandą - tarkime iš Stanstedo Terravision busas iki Victoria veža 2 valandas, Stansted express 53 min ir tai ne pats centras. Iš London Luton - ta pati situacija - ir niekas nekniaukia, kad oro uostai blogoje lokacijoje.
Beje, dėl Talino tramvajaus nesate visai teisus - jį statė beveik 4 metus - tai yra taip vadinamas Ulemiste transporto mazgas.Paskutinis taisė 99; 2017.09.06, 00:38.
Comment
-
Analizuojama naujo oro uosto Lietuvoje galimybė https://www.vz.lt/transportas-logist...tuvojegalimybe
Susisiekimo ministerija užsakė studiją, kuri turėtų įvertinti, ar Lietuvai apsimokėtų įrengti naują oro uostą. Tuo metu oro uostus valdančios bendrovės vadovas teigia, kad Vilniaus oro vartų plėtra neišvengiama.
„Aš nesakau, kad Lietuvai reikia naujo oro uosto – gali būti, kad mes tiesiog plėsime esamų oro uostų veiklą, bet būtų neprotinga vykdyti plėtrą, neįvertinus naujo oro uosto įkūrimo galimybės“, – „Verslo žinių“ organizuojamame „Logistikos ir transporto forume 2017“ sakė Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.
Ministras tvirtino, kad dabartinis Vilniaus oro uosto augimo tempas, jeigu išsilaikytų dar kelerius metus, jam leistų tapti didžiausiu oro uostu Baltijos šalyse.
„Dabar Lietuvos oro uostams trūksta tiesioginių verslo skrydžių į Miuncheną ar Londoną. Deja, nacionalinio vežėjo neturinti valstybė negali paskatinti oro linijų atidaryti naujus maršrutus, nes to neleidžia ES reikalavimai“, - tvirtino p. Masiulis, pažadėjęs ieškoti galimybės pakeisti ES požiūrį į konkrečią situaciją.
Gediminas Almantas, VĮ Lietuvos oro uostai vadovas, teigia, kad Vilniaus oro uosto pajėgumai jau beveik išnaudoti. Jis skaičiuoja, kad šių oro vartų pajėgumas yra 3,5 mln. keleivių, o dabar artėjama prie 4 mln.
„Tai nereiškia, kad 4.000.001-asis keleivis niekur neišskris. Bet procedūros, eilės prie patikros ilgėja, aviakompanijoms trūksta vietos“, – konferencijoje „Efektyvus valstybės turto valdymas“ kalbėjo p. Almantas. Pasak jo, norint plėsti Vilniaus oro uostą, yra du keliai. Vienas – kultūros paveldu pripažinto pastato sąskaita. Tai 1950-ųjų statinys, pasitinkantis keliautojus įvažiavus į teritoriją. Jame įrengtos ir atvykimo salės. „Arba visiškai naujo terminalo statybos. O tam reikia politinės valios, – teigė p. Almantas. – Nei žmonės, nei verslas kitaip nekeliauja kaip tik oru. Tai turi būti valstybės transporto strategijos plėtros centre.“Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAnalizuojama naujo oro uosto Lietuvoje galimybė https://www.vz.lt/transportas-logist...tuvojegalimybe
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNa, vokiečiams galėtų būti gėda dėl jau šešerius metus "atidaromo" Berlyno Brandenburgo oro uosto.
It has become the laughing stock of public works projects across Europe and of the aviation industry in particular: Berlin’s Brandenburg Airport. Originally planned in the 1990s and scheduled to open in 2000, the airport’s new launch date has been pushed back, yet again, and set for October 2020.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Vilniaus oro uostas pristatys terminalo rekonstrukcijos planus
Vilniaus oro uoste antradienį pristatomas keleivių terminalo rekonstrukcijos projektas. Darbų pradžia numatoma vasario viduryje, rekonstrukcija turėtų trukti kelerius metus, teigia bendrovė Lietuvos oro uostai...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNeblogai - vietoje to kad statyti statyti naują oro uostą, rekonstruojame seną. Tratiname pinigus toliau
O koks oro uostas išeitų už 60 mln? Pociūnų aerodromo lygio?Paskutinis taisė lukass; 2018.01.30, 13:21.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beabejo pigiau, bet už 60 mln. Eur kaip matom išeina truputį daugiau nei tik Pociūnų aerodromas.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Naujas oro uostas kainuotų, spėčiau, apie 1000 mln, +/- 20%
Investicija, kuri anksčiau ar vėliau vis tiek bus reikalinga.
Naujas Heraklion oro uostas Kretoje - http://www.chaniapost.eu/2017/12/02/...k-off-in-2018/ - projekto vertė - 850 mln eurų
P.S. Berods, tai vienintelis greenfield oro uosto projektas šiuo metu Europoje.
Daugiau info - https://www.airport-technology.com/p...ional-airport/Paskutinis taisė sankauskas; 2018.01.30, 14:28.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beabejo pigiau, bet už 60 mln. Eur kaip matom išeina truputį daugiau nei tik Pociūnų aerodromas.
Jeigu kalbant apie Splito oro uosto plėtrą už 60 mln., tai iš tų vizualizacijų labai sunku susidaryti vaizdą kas atsirastų naujo, o ką sudarytų jau esami statiniai/infrastruktūra. Kitas dalykas, kad 60 mln. investicijų leis jiems pajėgumus padidinti nuo 2 mln. keleivių per metus iki 3,5 mln. keleivių. Jeigu Vilniuje statyti kažką naujo, tai reikėtų orientuotis į minimum 5 mln. kas reikštų ir investicijų poreikį 3-4 kartus didesnį nei Splito pvz.
Comment
Comment