Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Udriau, o tai kodėl naujasis oro uostas turėtų būti lygiu atstumu nuo Vilniaus ir Kauno, jei Vilniuje aptarnaujama 5 kartus daugiau keleivių ? tai gal tada grynai pagal matematinę proprociją statom jį 5 kartus arčiau iki Vilniaus, nei iki Kauno ? Pvz.: kur nors Grigiškėse

    Comment


      Galiu jau dabar pasakyti, ką ta studija pasakys dėl naujo oro uosto, jei kam įdomu

      Visų antra, iškelti 1000 gyventojų yra pigiau, nei naujas oro uostas, bet manau čia ministras pqdaugino gerokai.

      Ir visų trečia, kas leisis, tam ilgame take?
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Galiu jau dabar pasakyti, ką ta studija pasakys dėl naujo oro uosto, jei kam įdomu
        Tai aišku, bet iki naujo oro uosto dar reikia spėti investuoti į dabartinio uosto naują atvykimo terminalą . Tada jau oro uostą bus galima ramiai uždaryti ir patrauklų plotą perleisti NT vystytojams. O naują oro uostą galima statyti kur nors toli laukuose (kad gyventojai nekentėtų nuo triukšmo), tada tiesti geležinkelio liniją, kelius. Visi turės projektų, lėšų, darbo ir bus laimingi . Ir braižys grafikus, kaip 2 mln. gyventojų šalyje (kol pastatys, tiek liks) bus aptarnaujama 10 mln. keleivių, leisis transatlantiniai lėktuvai ir bus pagaliau nukonkuruota Ryga. O kad Rygos oro uoste, kuris aptarnauja virš 5 mln. keleivių ir turi 3,2 km ilgio taką, leidžiasi vos vienas transatlantinis uzbekiškas lėktuvas tai niekam neįdomu. Į naują oro uostą pavyktų prisivilioti ir British Airways - dabar ši neina, nes Vilniaus oro uostas yra per senas . Biurokratų argumentai maždaug tokio lygio.

        Comment


          Su ES pinigais gal įmanoma pasistatyti naują oro uostą. Tik niekas nesiims to, nes kol kas poreikius pilnai tenkina esami oro uostai.

          Comment


            Tai kiek suprantu , apie Lietuvos aviacijos plėtros strategiją niekas nėra girdėjęs?

            Comment


              Yra ir labai išsami, tik ją visą čia perrašyti sunku, galiu trumpai tik užsiminti :

              Skrydžių vystymas:
              VNO- pagrindinis šalies oro uostas, pritraukti, kuo daugiau įvairių kompanijų (nes tokio žaidėjo, kaip WIZZ išėjimas turbūt būtų skaudesnis nei LAL griūtis). Turėti, kiek įmanoma daugiau tiesioginių krypčių, sujungti VNO su pagrindiniais ES/ galbūt artimųjų rytų hub'ais, perkopti 5 mln. ir kopti toliau.

              KUN- plėtoti lėktuvų aptarnavimo bei logistikos bazę, pritraukti cargo vežėjų?? Rinka formuoja poreikį, natūralus skrydžių augimas. P.S. jei viskas ok KUN greit turės naują žaidėją.

              PLQ- regioninis oro uostas, su natūraliai verslo suformuotomis šiaurės vakarų kryptimis. Natūraliai formuojasi sezoninis oro uostas. Plėtojami jungimai su ES vienu kitu hub, greičiausiai bus išdirbtas WAW. Natūralus augimas emigrantinių ir laisvalaikio krypčių, paremtų LCC vežėjais.

              Materialinė plėtra:

              VNO- terminalo rekonstrukcija
              KUN- pietinės dalies vystymas
              PLQ- terminalo rekonstrukcija
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Tai kad nepanašu, kad čia strategija. Tai tik atskirų oro uosto plėtros planai ir ne ką daugiau. Ir tų nesilaikoma, kodėl Turkish airlines cargo buvo varomi į Vilnių, jei cargo numatytas Kaunas? Ir vėl klausimas eilinį kartą - kodėl už LOT atėjimą į Kauną moka Kauno savivaldybė, o už Vilniaus plėtrą moka valstybė?

                Su tokia strategija Vilnius greitai taps niekam neįdomus - artimiausi konkurentai Ryga ir Varšuva plečiasi ir jie turi aiškią strategiją - tapti regionų centriniais oro uostais.

                Comment


                  Strategija yra tokia, kad vilnietis i oro uosta galetu isvaziuoti is namu pries pusvalandi iki skrydzio pradzios

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Tai kad nepanašu, kad čia strategija. Tai tik atskirų oro uosto plėtros planai ir ne ką daugiau. Ir tų nesilaikoma, kodėl Turkish airlines cargo buvo varomi į Vilnių, jei cargo numatytas Kaunas? Ir vėl klausimas eilinį kartą - kodėl už LOT atėjimą į Kauną moka Kauno savivaldybė, o už Vilniaus plėtrą moka valstybė?

                    Su tokia strategija Vilnius greitai taps niekam neįdomus - artimiausi konkurentai Ryga ir Varšuva plečiasi ir jie turi aiškią strategiją - tapti regionų centriniais oro uostais.
                    Jei užtenka vieno oro uosto, tai siūlot nutraukti paramą KUN ir jį apskritai uždaryti?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Jei užtenka vieno oro uosto, tai siūlot nutraukti paramą KUN ir jį apskritai uždaryti?
                      Pasikartosiu - uždaryti visus 3 - Palangos, Kauno ir Vilniaus ir statyti naują - 50 km vakariau nuo Vilniaus. Pasižiūrėkite kas vien su LOT darosi - remia tiek valstybė už Vilnių ir Palangą , tiek savivaldybė už Kauną - tai yra valstybės lėšų švaistymas.

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą

                        Pasikartosiu - uždaryti visus 3 - Palangos, Kauno ir Vilniaus ir statyti naują - 50 km vakariau nuo Vilniaus. Pasižiūrėkite kas vien su LOT darosi - remia tiek valstybė už Vilnių ir Palangą , tiek savivaldybė už Kauną - tai yra valstybės lėšų švaistymas.
                        Statyti naują oro uostą 50 km nuo sostinės būtų ne tik kvaila, nes tokių atstumų niekur nėra ES, bet ir dar didesnis pinigų švaistymas.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Statyti naują oro uostą 50 km nuo sostinės būtų ne tik kvaila, .
                          Kvaila nes?

                          Comment


                            Nes vilnietis nespes per pusvalandi apsisukti. Toliau seriam tris oro uostus ir vegetuojam...

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą

                              Pasikartosiu - uždaryti visus 3 - Palangos, Kauno ir Vilniaus ir statyti naują - 50 km vakariau nuo Vilniaus. Pasižiūrėkite kas vien su LOT darosi - remia tiek valstybė už Vilnių ir Palangą , tiek savivaldybė už Kauną - tai yra valstybės lėšų švaistymas.
                              O kodėl gi tasai oro uostas turėtų būti lygiu atstumu nuo Vilniaus ir Kauno, jei Vilnius aptarnauja 5 kartus daugiau keleivių nei Kaunas ?

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                Pasikartosiu - uždaryti visus 3 - Palangos, Kauno ir Vilniaus ir statyti naują - 50 km vakariau nuo Vilniaus. Pasižiūrėkite kas vien su LOT darosi - remia tiek valstybė už Vilnių ir Palangą , tiek savivaldybė už Kauną - tai yra valstybės lėšų švaistymas.
                                O neužtektų uždaryti tik VNO?

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                  O kodėl gi tasai oro uostas turėtų būti lygiu atstumu nuo Vilniaus ir Kauno, jei Vilnius aptarnauja 5 kartus daugiau keleivių nei Kaunas ?
                                  Įdomu yra kažkokia statistika, kiek išskrendančių iš VNO, KUN ir PLQ sudaro Vilniaus ir likusios Lietuvos dalis? Nes jeigu VNO aptarnauja 4mln keleivių, tai geriausiu atveju 2mln yra vilniečiai, ar ne?
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                    Įdomu yra kažkokia statistika, kiek išskrendančių iš VNO, KUN ir PLQ sudaro Vilniaus ir likusios Lietuvos dalis? Nes jeigu VNO aptarnauja 4mln keleivių, tai geriausiu atveju 2mln yra vilniečiai, ar ne?
                                    VNO ir Vilniaus turistai su verslu sudaro apir 3,5
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                      Įdomu yra kažkokia statistika, kiek išskrendančių iš VNO, KUN ir PLQ sudaro Vilniaus ir likusios Lietuvos dalis? Nes jeigu VNO aptarnauja 4mln keleivių, tai geriausiu atveju 2mln yra vilniečiai, ar ne?
                                      Darė tokį tyrimą, bet labai seniai, maždaug prieš 10 metų. Tuomet, iš tiesų, iš visų Lietuvos gyventojų apie pusę VNO skrendančiųjų (be užsieniečių) sudarė Vilniaus gyventojai.

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Nes vilnietis nespes per pusvalandi apsisukti. Toliau seriam tris oro uostus ir vegetuojam...
                                        Niekas dėl kelių skrendančių kaimiečių nestatys naujo oro uosto arčiau jo kaimo, kada pagaliau šioje šalyje baigsis tas provincialus mąstymas ir nematymas toliau savo nosies? Statom kelius, arenas, baseinus miestuose, kur nebebus kam jais naudotis apart kelių pensininkų, gal jau užtenka vasiukų projektų...

                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                        Kvaila nes?
                                        Nes būtų veltui išmesti šimtai milijonų, parodykite bent vieną Europos sostinę, kurios oro uostas iškeltas 50 km nuo jos, kad būtų patogiau kitam miestui, iš kurio oro uosto skrenda 5 kartus mažiau keleivių?
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.01, 10:14.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Niekas dėl kelių skrendančių kaimiečių nestatys naujo oro uosto arčiau jo kaimo, kada pagaliau šioje šalyje baigsis tas provincialus mąstymas ir nematymas toliau savo nosies? Statom kelius, arenas, baseinus miestuose, kur nebebus kam jais naudotis apart kelių pensininkų, gal jau užtenka vasiukų projektų...

                                          Nes būtų veltui išmesti šimtai milijonų, parodykite bent vieną Europos sostinę, kurios oro uostas iškeltas 50 km nuo jos, kad būtų patogiau kitam miestui, iš kurio oro uosto skrenda 5 kartus mažiau keleivių?
                                          Bliamba niekaip nesuprantu tų kaimiečių, oi vilniečių. Kažkaip jie nemato, kad skraido ne tik vilniečiai, bet ir šiauliečiai, klaipėdiečiai, paneveziečiai ir realiai Lietuvos atžvilgiu Vilniaus lokacija yra gera skylė. Bet negi nors kartą kaimiečiams rūpėjo Lietuvos reikalai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X