Udriau, o tai kodėl naujasis oro uostas turėtų būti lygiu atstumu nuo Vilniaus ir Kauno, jei Vilniuje aptarnaujama 5 kartus daugiau keleivių ? tai gal tada grynai pagal matematinę proprociją statom jį 5 kartus arčiau iki Vilniaus, nei iki Kauno ? Pvz.: kur nors Grigiškėse
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos
Collapse
X
-
Galiu jau dabar pasakyti, ką ta studija pasakys dėl naujo oro uosto, jei kam įdomu
Comment
-
Yra ir labai išsami, tik ją visą čia perrašyti sunku, galiu trumpai tik užsiminti :
Skrydžių vystymas:
VNO- pagrindinis šalies oro uostas, pritraukti, kuo daugiau įvairių kompanijų (nes tokio žaidėjo, kaip WIZZ išėjimas turbūt būtų skaudesnis nei LAL griūtis). Turėti, kiek įmanoma daugiau tiesioginių krypčių, sujungti VNO su pagrindiniais ES/ galbūt artimųjų rytų hub'ais, perkopti 5 mln. ir kopti toliau.
KUN- plėtoti lėktuvų aptarnavimo bei logistikos bazę, pritraukti cargo vežėjų?? Rinka formuoja poreikį, natūralus skrydžių augimas. P.S. jei viskas ok KUN greit turės naują žaidėją.
PLQ- regioninis oro uostas, su natūraliai verslo suformuotomis šiaurės vakarų kryptimis. Natūraliai formuojasi sezoninis oro uostas. Plėtojami jungimai su ES vienu kitu hub, greičiausiai bus išdirbtas WAW. Natūralus augimas emigrantinių ir laisvalaikio krypčių, paremtų LCC vežėjais.
Materialinė plėtra:
VNO- terminalo rekonstrukcija
KUN- pietinės dalies vystymas
PLQ- terminalo rekonstrukcijaAviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Tai kad nepanašu, kad čia strategija. Tai tik atskirų oro uosto plėtros planai ir ne ką daugiau. Ir tų nesilaikoma, kodėl Turkish airlines cargo buvo varomi į Vilnių, jei cargo numatytas Kaunas? Ir vėl klausimas eilinį kartą - kodėl už LOT atėjimą į Kauną moka Kauno savivaldybė, o už Vilniaus plėtrą moka valstybė?
Su tokia strategija Vilnius greitai taps niekam neįdomus - artimiausi konkurentai Ryga ir Varšuva plečiasi ir jie turi aiškią strategiją - tapti regionų centriniais oro uostais.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kad nepanašu, kad čia strategija. Tai tik atskirų oro uosto plėtros planai ir ne ką daugiau. Ir tų nesilaikoma, kodėl Turkish airlines cargo buvo varomi į Vilnių, jei cargo numatytas Kaunas? Ir vėl klausimas eilinį kartą - kodėl už LOT atėjimą į Kauną moka Kauno savivaldybė, o už Vilniaus plėtrą moka valstybė?
Su tokia strategija Vilnius greitai taps niekam neįdomus - artimiausi konkurentai Ryga ir Varšuva plečiasi ir jie turi aiškią strategiją - tapti regionų centriniais oro uostais.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei užtenka vieno oro uosto, tai siūlot nutraukti paramą KUN ir jį apskritai uždaryti?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
Pasikartosiu - uždaryti visus 3 - Palangos, Kauno ir Vilniaus ir statyti naują - 50 km vakariau nuo Vilniaus. Pasižiūrėkite kas vien su LOT darosi - remia tiek valstybė už Vilnių ir Palangą , tiek savivaldybė už Kauną - tai yra valstybės lėšų švaistymas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Statyti naują oro uostą 50 km nuo sostinės būtų ne tik kvaila, .
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
Pasikartosiu - uždaryti visus 3 - Palangos, Kauno ir Vilniaus ir statyti naują - 50 km vakariau nuo Vilniaus. Pasižiūrėkite kas vien su LOT darosi - remia tiek valstybė už Vilnių ir Palangą , tiek savivaldybė už Kauną - tai yra valstybės lėšų švaistymas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
Pasikartosiu - uždaryti visus 3 - Palangos, Kauno ir Vilniaus ir statyti naują - 50 km vakariau nuo Vilniaus. Pasižiūrėkite kas vien su LOT darosi - remia tiek valstybė už Vilnių ir Palangą , tiek savivaldybė už Kauną - tai yra valstybės lėšų švaistymas.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O kodėl gi tasai oro uostas turėtų būti lygiu atstumu nuo Vilniaus ir Kauno, jei Vilnius aptarnauja 5 kartus daugiau keleivių nei Kaunas ?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Įdomu yra kažkokia statistika, kiek išskrendančių iš VNO, KUN ir PLQ sudaro Vilniaus ir likusios Lietuvos dalis? Nes jeigu VNO aptarnauja 4mln keleivių, tai geriausiu atveju 2mln yra vilniečiai, ar ne?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Įdomu yra kažkokia statistika, kiek išskrendančių iš VNO, KUN ir PLQ sudaro Vilniaus ir likusios Lietuvos dalis? Nes jeigu VNO aptarnauja 4mln keleivių, tai geriausiu atveju 2mln yra vilniečiai, ar ne?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąNes vilnietis nespes per pusvalandi apsisukti. Toliau seriam tris oro uostus ir vegetuojam...
Parašė udrius Rodyti pranešimą
Kvaila nes?Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.01, 10:14.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekas dėl kelių skrendančių kaimiečių nestatys naujo oro uosto arčiau jo kaimo, kada pagaliau šioje šalyje baigsis tas provincialus mąstymas ir nematymas toliau savo nosies? Statom kelius, arenas, baseinus miestuose, kur nebebus kam jais naudotis apart kelių pensininkų, gal jau užtenka vasiukų projektų...
Nes būtų veltui išmesti šimtai milijonų, parodykite bent vieną Europos sostinę, kurios oro uostas iškeltas 50 km nuo jos, kad būtų patogiau kitam miestui, iš kurio oro uosto skrenda 5 kartus mažiau keleivių?
- 1 patinka
Comment
Comment