Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Investicija, kuri anksčiau ar vėliau vis tiek bus reikalinga.
    Čia daug aplinkos veiksnių ir filosofinių klausimų:
    - ar tebebus ES?
    - ar ekologija įsivyraus? (Norvegija pusė naujų mašinų elektrinės, o vidaus skrydžiai pradedami riboti, nes visi tingi važiuoti, o skristi nebrangu).
    - kokia bus laiko vertė? (kažkada dirbo 6 dienas, dabar 5, gal po IV revoliucijos užteks 3 dirbti?).

    Esant greitesniems geležinkeliams iki 600-1000 km gali būti uždrausta skristi. Į Rygą, Taliną, Helsinkį, Minską, Varšuvą, Berlyną, gal net Prahą ir Vieną bėgiais traukiniu, kuris varomas saulės elektrinių elektra.
    Neverta spėlioti (nors ir smagu)

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

      Čia daug aplinkos veiksnių ir filosofinių klausimų:
      - ar tebebus ES?
      -ar tebebus žemės planeta
      -ar tebebus Saulės sistema
      -ar tebebus Oriono vija


      Ahhh, kaip sunku nuspręsti.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
        Naujas oro uostas kainuotų, spėčiau, apie 1000 mln, +/- 20%

        Investicija, kuri anksčiau ar vėliau vis tiek bus reikalinga.

        Naujas Heraklion oro uostas Kretoje - http://www.chaniapost.eu/2017/12/02/...k-off-in-2018/ - projekto vertė - 850 mln eurų

        P.S. Berods, tai vienintelis greenfield oro uosto projektas šiuo metu Europoje.
        Daugiau info - https://www.airport-technology.com/p...ional-airport/
        Yra ir daugiau visiškai naujų statomų, Stambulo, Rostovo, dar keli mažesni.
        Tik įdomu, kodėl mums reikės naujo? Naujiems terminalams ir net takui vietos pakankamai.
        Flickr

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

          -ar tebebus žemės planeta
          -ar tebebus Saulės sistema
          -ar tebebus Oriono vija

          Ahhh, kaip sunku nuspręsti.
          Bet naujo oro uosto poreikio kol kas (bent 10 metų) nėra. Tik nežinia, ar tiek laiko Oriono vija ištems?

          Beje, verta pažymėt, kad naujasis Kretos oro uostas tėra rekonstruojamas (iš karinio).
          Paskutinis taisė lukass; 2018.01.30, 14:53.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

            Čia daug aplinkos veiksnių ir filosofinių klausimų:
            - ar tebebus ES?
            - ar ekologija įsivyraus? (Norvegija pusė naujų mašinų elektrinės, o vidaus skrydžiai pradedami riboti, nes visi tingi važiuoti, o skristi nebrangu).
            - kokia bus laiko vertė? (kažkada dirbo 6 dienas, dabar 5, gal po IV revoliucijos užteks 3 dirbti?).

            Esant greitesniems geležinkeliams iki 600-1000 km gali būti uždrausta skristi. Į Rygą, Taliną, Helsinkį, Minską, Varšuvą, Berlyną, gal net Prahą ir Vieną bėgiais traukiniu, kuris varomas saulės elektrinių elektra.
            Neverta spėlioti (nors ir smagu)
            Galėsit su kitais senienomis ir važinėti tais geležinkeliais
            Professor Michio Kaku of City University, New York, maintains the technology to teleport a living person to another part of the Earth or even space could be available within decades - or at least by the next century.
            https://www.express.co.uk/news/scien...aims-scientist

            Comment


              Parašė Galys Rodyti pranešimą
              Galėsit su kitais senienomis ir važinėti tais geležinkeliais
              Tai va, tuščiai neleiskim pinigų naujom "senienų" statybom ar rekonstrukcijom.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                Tai va, tuščiai neleiskim pinigų naujom "senienų" statybom ar rekonstrukcijom.
                Nuskambėtų Vilnius per pasaulį pasistatęs pirmąją teleporto aikštelę. "G-spot teleport"

                Comment


                  Vieno niekaip neužtektų
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė Propper Rodyti pranešimą
                    VNO terminalo rekonstrukcija

                    Kaip Jums patinka naujojo terminalo vizija?

                    https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...etu-667-918152

                    Kaip taip sugebėta visai valstybei svarbų infrastruktūros statinį prastumti? - be viešo aptarimo, be ateities plėtros galimybių įvertinomo.

                    Bent jau vizualizacijoje naujasis išvykimo terminalas atrodo kaip prielipas - neskoningas ūkinis pastatas...

                    Prie naujo, “modernaus” išvykimo terminalo - nė vienos keleivių įsodinimo rankovės? Čia Ryanair ar Wizz-ui specialiai stato...
                    Kaip iš Orvelo “Gyvulių ūkis” novelės oro uosto direktorius giriasi, kad ... dėl keleivių patogumo atsisakoma privažiavimo iki išvykimo terminalo durų?

                    Vienintelis pliusas projekte matosi nauja apie 450 vietų automobilių stovėjimo aikštelė vienoje erdvėje, ne kaip dabar atskiros kišenės išbarstytos aplink.

                    Žiū - Zuoka nemiega ir dar pakankamai racionaliai porina šia tema:

                    https://www.15min.lt/m/id/aktualu/nu...eiti-18-921410

                    Taigi, ten bus vykdoma tik išvykstančių keleivių patikra. O išvykimas vyks iš ten pat kaip ir dabar.
                    Gražu-negražu - ne argumentas. Esmė ta, kad vykdant ankstesnius oro uosto plėtros etapus nebuvo atsižvelgta į plėtros perspektyvas. Problema ir tame, kad senasis oro uosto pastatas yra įtrauktas į kultūros paveldo registrą. Šiame etape bandoma išspręsti būtent funkcines problemas nesiimant kapitalinės rekonstrukcijos ar naujo terminalo statybos.

                    Comment


                      Tragedija ne renovacija.Pinigelius praistums kazkas kam reik ir viskas.Tako rekonstrukcijos lesas ir sitos pastato dalipdymo lesas geriau butu panaudoja naujo oro uosto statybai

                      Comment


                        M. Gelžinis: naujas oro uostas Lietuvai kainuotų apie 1 mlrd. eurų

                        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...e-1-mlrd-euru/

                        Comment


                          Kai VNO visi norintys nebetilps, tuomet emigrantai ir šiaip keliautojai skris per Kauną. VNO liks verslui ir brangesnėms kelionėms. Kauno oro uostas taps pelningas.

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                            Vasaris baigės su 298692 keleivių, + 17,08%. Augimas jau kelinti metai įspūdingas, liūdniausia dėl valdininkų, kurie nesugeba reikiamu laiku reaguoti ir kažkokie rimtesni oro uosto išplėtimo planai tik dabar pristatyti ir tie patys - gaisrui gesinti ir įgyendinti geriausiu atveju bus 2020 metais. Planus reikėjo ruošti prieš 5 metus, o prieš du metus reikėjo pradėti statybas ir šiemet baigti. Dar AirLituanicos laikais apie tai trimitavau, kad ne ten pinigai kišami.
                            Verslo kelionės bet kokiu atveju tilps Vilniuje. Visi kiti tegul skrenda per Kauną, kurie nebetilps Vilniuje. Ar tikrai Lietuvai tokia nauda iš tų turistų? Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą
                              Verslo kelionės bet kokiu atveju tilps Vilniuje. Visi kiti tegul skrenda per Kauną, kurie nebetilps Vilniuje. Ar tikrai Lietuvai tokia nauda iš tų turistų? Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.
                              Nereikia to milijardo ir nereikia jokio naujo oro uosto. Jeigu Vilniuje tilps verslo kelionės, tai tilps ir ne verslo kelionės. Kam tada tas naujas?
                              Reikia tiesiog laiku ir pagal realius keleivių augimo srautus atnaujinti infrastruktūrą ir pastatyti (išplėsti) naują terminalą esamame oro uoste, o ne laukti kol esamo pajėgumai pasieks ribą ir tik tada susisgribti kažką daryti, kai visiems aiškų jog bet kokiai rimtesnei plėtrai įgyvendinti (su projektavimu, finansavimų tvirtinimais, pirkimais ir pačiais darbais) reikės bent 3 metų.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                Verslo kelionės bet kokiu atveju tilps Vilniuje. Visi kiti tegul skrenda per Kauną, kurie nebetilps Vilniuje. Ar tikrai Lietuvai tokia nauda iš tų turistų? Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.
                                Turistai išsivysčiusioms šalims duoda ~3-5% BVP ir atneša daugiau pinigų, nei žemės ūkis. Tai tikrai yra svarbu.

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                  Turistai išsivysčiusioms šalims duoda ~3-5% BVP ir atneša daugiau pinigų, nei žemės ūkis. Tai tikrai yra svarbu.
                                  Labai neprotingas palyginimas. Jeigu Londonas traukia turistus, tai nereiškia, kad Vilnius atitinkamai tiek jų pritrauks.

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.
                                    Naujo oro uosto Vilniui tikrai nereikia - pakanka sutvarkyti terminalą (t.y. pastatyti naują) ir prailginti taką.

                                    Comment


                                      Lietuva toliau vystys trijų tarptautinių oro uostų tinklą https://www.lrt.lt/naujienos/ekonomi...o-uostu-tinkla

                                      „Siekiame vieningos ir integruotos transporto infrastruktūros Lietuvoje vystymo, todėl oro uostų plėtros koncepcija yra derinama ir su europinės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ statybomis. Iki šiol oro uostai bei „Lietuvos geležinkeliai“ neturėjo bendrų projektų. Tačiau tik integruota transporto sistema iš esmės sustiprins Lietuvos konkurencingumą regiono mastu. Rekonstruoti Lietuvos oro uostai turi reprezentuoti Lietuvą kaip modernią, aukštųjų technologijų valstybę“, – sako premjeras.
                                      Pasak susisiekimo ministro R. Masiulio, lapkričio–gruodžio mėn. planuojama patvirtinti galutinę, detalią Lietuvos oro uostų infrastruktūros vystymo koncepciją, kurioje planuojama ir toliau išlaikyti trijų tarptautinių oro uostų tinklą Vilniuje, Kaune ir Palangoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
                                      Vilniuje bus baigta keleivių išvykimo terminalo rekonstrukcija, o iki 2028 m. ir atvykimo terminalo rekonstrukcija. Kaune ketinama pastatyti naują keleivinį terminalą, kuris bus integruotas su „Rail Baltica“ geležinkelio linija, bus įrengta požeminė traukinio stotis. Kauno oro uoste taip pat planuojama plėtoti lėktuvų remonto ir techninės priežiūros veiklas, kurios užtikrins aukštos kvalifikacijos ir gerai apmokamų darbo vietų sukūrimą. Kaune bus vystoma ir krovininio oro transporto (angl. cargo) veikla. Palangoje numatoma išlaikyti ir atnaujinti esamą infrastruktūrą, rekonstruoti kilimo ir tūpimo taką.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Kažkodėl VNO tema uždaryta.

                                        Visgi naujo oro uosto idėja skinasi kelią.

                                        Lietuvos oro uostų vadovas: naują oro uostą turėtume mažiausiai po 15 metų

                                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=80232229

                                        Kartu su Susisiekimo ministerija buvome užsakę studijas, kur vertinamos buvo kelios vietovės, kur galėtų būti. Lietuvoje nėra daug tokių laisvų zonų, kad tiktų oro uostui, bet keli variantai buvo svarstomi. Daug kas mini Elektrėnų vardą. Būtų patogu tarp Vilniaus ir Kauno. Buvo ir aplink Vilnių žiūrima. Bet kokiu atveju jis turėtų padengti Vilniaus ir Kauno poreikius. Tą idėją reikia parduoti. Šiuo metu labai intensyviai dirbame su Susisiekimo ministerija, kad idėja būtų priimta, ir padėtų ją įgyvendinti. Mes pasiruošę būtume visiems žingsniams. Ne tik kalbomis apsiribojame. Bet kokį scenarijų priėmus mes būtume ilgalaikiui vystymui pasiruošę. - Žalios šviesos reikia tik iš ministerijos? - Pirmiausia iš ministerijos, po to iš Vyriausybės tikriausia. Ant stalo dar nesame padėję visiškai galutinio varianto, pristatinėjant iškyla vis klausimų, tai tikimės kuo greičiau atsakyti visus klausimus: projektinius, infrastruktūrinius, finansinius. Tas darbas vyksta.


                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Kažkodėl VNO tema uždaryta.

                                          Visgi naujo oro uosto idėja skinasi kelią.

                                          Lietuvos oro uostų vadovas: naują oro uostą turėtume mažiausiai po 15 metų

                                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=80232229

                                          Kartu su Susisiekimo ministerija buvome užsakę studijas, kur vertinamos buvo kelios vietovės, kur galėtų būti. Lietuvoje nėra daug tokių laisvų zonų, kad tiktų oro uostui, bet keli variantai buvo svarstomi. Daug kas mini Elektrėnų vardą. Būtų patogu tarp Vilniaus ir Kauno. Buvo ir aplink Vilnių žiūrima. Bet kokiu atveju jis turėtų padengti Vilniaus ir Kauno poreikius. Tą idėją reikia parduoti. Šiuo metu labai intensyviai dirbame su Susisiekimo ministerija, kad idėja būtų priimta, ir padėtų ją įgyvendinti. Mes pasiruošę būtume visiems žingsniams. Ne tik kalbomis apsiribojame. Bet kokį scenarijų priėmus mes būtume ilgalaikiui vystymui pasiruošę. - Žalios šviesos reikia tik iš ministerijos? - Pirmiausia iš ministerijos, po to iš Vyriausybės tikriausia. Ant stalo dar nesame padėję visiškai galutinio varianto, pristatinėjant iškyla vis klausimų, tai tikimės kuo greičiau atsakyti visus klausimus: projektinius, infrastruktūrinius, finansinius. Tas darbas vyksta.

                                          Įdomu, kuriose vietose Vilniuj galėtų būti? Kažkur rytinėje dalyje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X