Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, bet kad tik airBaltic dabar išvis neužsiverstų. Recesija ant nosies, vėl tuoj reikės gelbėti.

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      Taip, bet kad tik airBaltic dabar išvis neužsiverstų. Recesija ant nosies, vėl tuoj reikės gelbėti.
      O lietuviai akcijų panašu, kad atsisakys pirkti.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Jei tu pardavinėji pupas, bet staiga pusę pupų atiduodi už savikainą kažkam ir tas kitas parduodamas tavo pupas kraunasi pelną didesnį už taviškį, tad klausimas ar normalu atiduoti pupas? Ar geriau pačiam jas pardavinėti?

        Gausas padarė daug gero, deja pastarųjų metų sprendimai buvo į vienus vartus - pirminis BT tikslas pasiekti pelningumą vežant keleivius, ne nuomojant lėktuvus.
        Jeigu pas tave pupų rinka yra maža tada tikrai apsimoka dalį parduoti kažkam kitam turinčiam didesnę rinką. Juk Gausas vienas tokių strateginių sprendimų nepriima, čia panašu tikrai į kažkokius politikavimus ir raganų medžioklę.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Jeigu pas tave pupų rinka yra maža tada tikrai apsimoka dalį parduoti kažkam kitam turinčiam didesnę rinką. Juk Gausas vienas tokių strateginių sprendimų nepriima, čia panašu tikrai į kažkokius politikavimus ir raganų medžioklę.
          Žinoma yra ir tas aspektas, bet dalis sprendimų, kurie nebuvo patys optimaliausi, tikėtina tapo tuo kabliuku.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Mano nuomone dalis kvestionuojamų sprendimų yra nukreipti į IPO norą. Maža lėktuvų utilizacija gerai neatrodo, bet jei dalį jų išnuomuosim, tai pradės atrodyti labai gerai, ir pan. Bet problema kad vis dėl to tas IPO regis taip ir neįvyks, ir dėl to dabar visi šie sprendimai atrodo kaip klaidos.

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
              Mano nuomone dalis kvestionuojamų sprendimų yra nukreipti į IPO norą. Maža lėktuvų utilizacija gerai neatrodo, bet jei dalį jų išnuomuosim, tai pradės atrodyti labai gerai, ir pan. Bet problema kad vis dėl to tas IPO regis taip ir neįvyks, ir dėl to dabar visi šie sprendimai atrodo kaip klaidos.
              Po CEO atleidimo dabar jau tikrai nebeįvyks, būtų logika atleisti bent jau po fakto (nesėkmingo), o ne prieš. Truputį nerimtai atrodo Latvijos vyriausybės kalbos, kad dėl IPO niekas nesikeičia ir tikslas išlieka.
              Flickr

              Comment


                Comment

                Working...
                X