Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    Airbaltc: Free high-speed internet on board: https://www.airbaltic.com/en/extra-s...ernet-on-board

    Kas pirmas išbandys, parašykit įspūdžius.
    Sveiki, sekmadienį bandžiau skrendant AIRBALTIC į Rygą, tai prisijungimas paprastas (dėl saugumo ir X apribojimų dar vis yra abejonių), naršant veikia sklandžiai ir prisijungimas nemokamai (gal laikinai). Nors vienu metu naudojosi bent pusė lėktuvo... STARLINK

    Comment


      Tarp kitko ar kam teko prašyti iš AIRBALTIC kompensacijos už bagažo vėlavimą arba sugadintą bagažą, kaip gauti iš jų žalos padengimą ir kokia suma priklauso?
      Radau tik tokią info:
      https://ecc.lt/vartotoju-teises/velu...intas-bagazas/
      https://www.airbaltic.com/lt/pateikite-pretenzija

      Comment


        Visiems nemokamai (aka bilieto kainoje) ir turėtų būti pagal planą.

        Comment


          Rekordines „airBaltic“ pajamas lydi 118,9 mln. Eur nuostolis

          Iš trijų Baltijos valstybių skraidinanti Latvijos nacionalinė aviakompanija „airBaltic“ trečiadienį pranešė suskaičiavusi rekordines 2024 m. gautas pajamas, pasiekusias 747,6 mln. Eur. Tačiau šį rekordą lydi 118,2 mln. Eur nuostolis.

          Palyginti su 2023 metais, kai buvo uždirbta 33,7 mln. Eur grynojo pelno, pajamos išaugo 12%.

          Anot bendrovės, pagrindinės grynojo nuostolio pernai priežastys – spartesnis „Pratt & Whitney“ variklių nusidėvėjimas, valiutų santykių pokyčiai, įskaitant euro nuvertėjimą JAV dolerio atžvilgiu, išlaidos praėjusių metų gegužę išplatintai obligacijų emisijai.

          Suderintas pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA) sumenko 3% iki 158 mln. Eur, o jo marža – nuo 24,5% iki 21,2%. Kritimą bendrovė paaiškino pirmiausiai veiklos sąnaudų padidėjimu bei išorės rinkos sąlygomis.

          „2024-ieji buvo ir augimo, ir išorinių iššūkių metai. Užfiksavome naujus keleivių skaičiaus ir pajamų rekordus, o reguliariaisiais skrydžiais buvome užimti kaip niekada anksčiau. Paklausa pasiekė naujas aukštumas, nustatydama naujus mūsų istorijos rodiklius. Tačiau finansinius rezultatus paveikė visoje pramonėje kilusios variklių techninės priežiūros problemos ir valiutų kursų svyravimai. Vis dėlto tai laikini sunkumai, kurie nekeičia mūsų ilgalaikės trajektorijos“, – pranešime cituojamas Martinas Gaussas, „airBaltic“ vadovas.

          Comment


            Comment

            Working...
            X