Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    O tai koks skirtumas? Kas ir kada zada "atimti" is Rygos transferius? Lietuva neturi tranzito, ir tai yra minusas Lietuvai. Kazkoks absurdiskas skaiciavimas - neskaiciuok to, neskaiciuok ano, ir va Lietuva laimi. Cia panasiai kaip per futbolo rungtynes numinusuoti legionieriu ivarcius, ir sakyti va, musu komanda butu laimejusi, jei ne to oponentu legionieriaus ivartis. Bet nelaimejo, ir i kita etapa nepraejo. Taip ir cia. Nesvarbu is kur susirinko papildomu keleiviu. Taciau ju daugiau susirinko nei Lietuva.
    Kalba eina apie tai, kurio miesto rinka yra stipresnė ir iš kur tam pačiam Arbaltic yra pelningiau skristi. Prieš kelias savaites Mačiulio radijoje laidoje pristatyta DU reitingas Baltijos šalių:

    Vilnius
    Talinas
    Kaunas
    Ryga

    Taip Kaunas vidutiniu DU aplenkė Rygą.

    Tad sakyčiau kad tas argumentas, kad Rygoje daugiau keliaujančių, nėra validus, nes neparodo tikrosios situacijos, kiek brangiau pilietis X gali sumokėti už skrydį Vilnius-Ibiza, nei pilietis Y už skrydį Ryga -Ibiza.

    Tai ar ne šaudymas sau į kojas uždarinėti pelnigiausio sezono, daugiausiai generuojančias kryptis?

    O dėl žada ar nežada, užtenka latviams išsirinkti vyriausybę, kuri užsuks BT čiaupą ir Ryga liks su 1,5 mln keleivių. Nepamirškim ir to fakto, kad praktiškai visa šaiurės Lietuva skrenda iš Rygos.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Ciurlionis
      Gal nustok tamsta graibstytis šiaudų. Niekam neįdomu koks vidutinis DU, ar kad galbūt LV vyriausybė kažkada nutrauks finansavimą.
      Rygą maitina tranzitas ir turizmas, o ne vietiniai, tad vietinis DU čia išvis nelabai prie ko. Mažai tikėtina kad Vilnius kada nors aplenks Rygą turistų skaičiumi ir jų kokybe. Visgi ji turi daugiau istorijos, daugiau architektūros ir ji turi jūrą. Turistai Rygą lanko ilgiau nei Vilnių, nes ten yra ką daugiau veikti ir daugiau ką pamatyti. Prie viso to, kaip pats paminėjai, beveik visa šiaurės Lietuva skraido ir skraidys iš Rygos. Tai prie ko čia Rygos DU? Tranzitui nusišvilpt, turistams nusišvilpt, ir šiaurės Lietuvai su estais nusišviplt. Tie srautai niekur nedings, ir niekas jų "neatims".
      ​​​​​​Sėkmės toliau svarstant kaip mes esam pajėgesni, bet vis gaunam į vienus vartus, ir kaip čia taip oro linijos nesupranta kad Lietuvoje yra daug geriau. Rezultato tai nekeičia ir artimiausioje ateityje nėra jokių prošvaisčių kad bus kitaip.

      Comment


        Kas tas DU? Durnumo reitingas? Tada suprantu, kodėl Vilnius pirmoje vietoje.

        Comment


          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
          Kas tas DU? Durnumo reitingas? Tada suprantu, kodėl Vilnius pirmoje vietoje.
          Darbo užmokestis, durniau.
          Paskutinis taisė digital; Vakar, 00:11.

          Comment


            Aviacijos strategijos esmė ir yra miestų ir šalies pasiekiamumas oru, t.y. maršrutų skaičius ir dažnis (nuo kurių priklauso ir turistų skaičius). Latviai su AirBaltic ir nefragmentuota rinka turėjo geresnę strategiją nei Lietuva ir padarė Rygą labiau pasiekiama nei Vilnius.

            Lietuvoje geresnės aviacijos strategijos prošvaisčių nėra daug - naujasis transporto ministras interviu sakė, kad apie tokius dalykus kaip šalies avialinijos ar pan. Investicijos į aviacijos strategiją jis negalvoja, nes jo rinkėjai nesupras. Jam yra aktualesnis žvyrkelių asfaltavimas.

            Comment


              Tranzitinis (tiksliau - transferinis) keleivis skrendantis per RIX skaičiuojamas du kartus.
              Pvz. TBS-RIX persėdimas RIX-ARN.
              Tai kažiek iškraipo statistikos supratimą. VNO tokių keleivių labai nedaug.
              Dėl ekonominės tranzito naudos Latvijos ekonomikai galima tik diskutuoti. Berods pats oro uosto mokestis mokamas kaip už vieną (bet tai priklauso nuo jų tarifų struktūros - nesiginčysiu).

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Dėl ekonominės tranzito naudos Latvijos ekonomikai galima tik diskutuoti.
                Papildomi tranzitiniai skrydžiai reiškia papildomas kryptis vietiniams ir didesnį šalies pasiekiamumą. Kokia čia diskusija tiksliai?
                Paskutinis taisė VLR; 2025.02.06, 09:37.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                  Papildomi tranzitiniai skrydžiai reiškia papildomas kryptis vietiniams ir didesnį šalies pasiekiamumą. Kokia čia diskusija tiksliai?
                  Apie AirBaltic uždarytas kryptis šiai vasarai, lėktuvų nuoma LH grupei bei atsisakymą nuomotis lėktuvus patiems. Ir kad CEO dabartiniam gal metas keliauti namo.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Sula
                    O tai pagal tamstos logiką turėtų skaičiuotis kažkaip kitaip? Tai gal ir Lietuvoje dalinam keleivių skaičių pusiau, nes dažniausiai tie patys žmonės ir atskrenda, ir išskrenda, tik ne tą pačią dieną. Juk realiai niekas pustuščių lėktuvų neskraidina, ir kuo daugiau "keleivių"(viena vieta vienam lėktuve), tuo daugiau skrydžių, tuo daugiau krypčių. Kažkoks vaikiškas juokingas oponento (Rygos) menkinimas. Kai mums tik pasvajoti apie jų skaičius.

                    @Ciurlionis
                    Ir ką tai keičia? LTOU jau tuoj tuoj pralenks RIX? Ar čia dar vienas bandymas kažkaip juos menkinti? Duok tamsta nors vieną statistiką kuria lenkiame latvius. Keleivių skaičius? Skrydžių skaičius? Krypčių skaičius?

                    Comment


                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                      @Ciurlionis
                      Ir ką tai keičia? LTOU jau tuoj tuoj pralenks RIX? Ar čia dar vienas bandymas kažkaip juos menkinti? Duok tamsta nors vieną statistiką kuria lenkiame latvius. Keleivių skaičius? Skrydžių skaičius? Krypčių skaičius?
                      Kodėl tamsta toks įsitempęs šiuo klausimu?

                      Ir apskrotai kurioje vietoje aš teigiau, kad mes stipresni avacijoje, grįžkite į pokalbio pradžą. Kalba prasidėjo nuo to, kad Vilniuje 10 keleivių įpirks bilietus po 299 €, Rygoje 8 keleiviai. T.y. Vilniaus vietinė rinka pajėgesnė sumokėti daugiau.

                      Bet jei jau taip norisi yra vienas rodiklis, kuriuo lenkiame Rygos oro uostą - tai į VNO skraidančių aviakompanijų kiekis.
                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.02.07, 07:59.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        Sula
                        @Ciurlionis
                        Ir ką tai keičia? LTOU jau tuoj tuoj pralenks RIX? Ar čia dar vienas bandymas kažkaip juos menkinti? Duok tamsta nors vieną statistiką kuria lenkiame latvius. Keleivių skaičius? Skrydžių skaičius? Krypčių skaičius?
                        Keleivių skaičius LTOU ir RIX labai panašus, bet įvertinus tranzitinius keleivius iš to pačio VNO ar keleivius atvažiuojančius iš visos šiaurinės ir vakarinės Lietuvos dalies, gaunasi, kad Latvijos keliautojų potencialas gerokai mažesnis nepaisant nacionalinių avialinijų, kurios turi daug krypčių. Net ir pats airBaltic CEO sakė, kad Vilniaus rinka gerokai stipresnė nei Rygos, tas net vizualiai matosi, kiek palyginus Rygoje mažai statybų, naujų ofisų, daugiabučių, net geriausiose senamiesčio vietose daug apleistų pastatų, tai logiška, kad Vilniuje tiek verslo tiek poilsio keliautojų didesnis potencialas.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2025.02.06, 21:56.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                          Sula
                          O tai pagal tamstos logiką turėtų skaičiuotis kažkaip kitaip?
                          Iš kur tokia tūlžinga jūsų interpretacija?
                          Čia net ne apie tai diskusija buvo.

                          Comment


                            Ciurlionis
                            Aš buvau įsitikinęs kad būtent tą statistiką ir pateiksite. Kai neturi ką parodyti tai eilinį kartą griebiasi šiaudo. Dar gali pridėti kad pas mus daugiau debesuotų dienų, va žiūrėk, vėl kažkuo lenkiam latvius!!!

                            @Lettered
                            Nutrūko valdžios ir vėl iš pradžios. Niekas nesiginčija kad Lietuvos ekonomika yra stipresnė. Tačiau va jums būtinai reikia "atmesti" tranzitinius ir šiaurinės bei vakarų Lietuvos keleivius kad tik tuomet būtų galima lygiuotis su Rygos oro uostu. Tai dar kartą: kas ir kada žada "atimti" ar "atmesti" tranzitinius, bei šiaurės ir vakarų Lietuvos keleivius? Iki kol jie nebus "atimti" ir "atmesti" Ryga pirmavo ir pirmaus keleivių pervežime.

                            P.S.: Jūsų argumentai skamba daug maž taip: "jeigu bobutė būtų su kiaušiniais, tai ji būtų diedukas." Aš su jūsų argumentu pilnai sutinku. Tačiau bobutė yra be kiaušinių, nesvarbu kiek jūs ir aš benorėtumėm kad būtų kitaip.
                            Paskutinis taisė B.S.; 2025.02.06, 22:22.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Iš kur tokia tūlžinga jūsų interpretacija?
                              Čia net ne apie tai diskusija buvo.
                              Šaunus lietuviškas žodis "tUlžinga", bet ne visai į temą. Jei jūsų argumentas yra tai kad Lietuva/Vilnius yra ekonomiškai stipresni, tai niekas to fakto neginčija.
                              Grįžtant atgal prie temos, Ryga turi daugiau krypčių ir perveža daugiau keleivių. Nors ji yra mažiau turtinga. Kai/jeigu turtingoji Lietuva sugebės "atimti" tranzitą galima bus pasveikinti Lietuvos valdžią.

                              Comment


                                Atmetus tranzitą, Vilniaus oro uostas didesnis nei Schiphol’is. Ką ten kažkokia Ryga

                                Comment


                                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                  Šaunus lietuviškas žodis "tUlžinga", bet ne visai į temą. Jei jūsų argumentas yra tai kad Lietuva/Vilnius yra ekonomiškai stipresni, tai niekas to fakto neginčija.
                                  Grįžtant atgal prie temos, Ryga turi daugiau krypčių ir perveža daugiau keleivių. Nors ji yra mažiau turtinga. Kai/jeigu turtingoji Lietuva sugebės "atimti" tranzitą galima bus pasveikinti Lietuvos valdžią.
                                  Dėkui už pataisymą!
                                  Matau ginčijamės dėl nieko.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X