Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Todėl kad mes ne Lufthansa, savo tinklo neturim. Yra variantų, kai kompanija perka kitą kompaniją vien tik tam, kad tam tikroje rinkoje neliktų kad ir mažo, bet konkurento, kad galėtum iš vidaus valdyti buvusį konkurentą.

    Comment


      #82
      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
      Todėl kad mes ne Lufthansa, savo tinklo neturim. Yra variantų, kai kompanija perka kitą kompaniją vien tik tam, kad tam tikroje rinkoje neliktų kad ir mažo, bet konkurento, kad galėtum iš vidaus valdyti buvusį konkurentą.
      Tai mes ne dėl įtiklinimo, o tam, kad garantuoti ir generuoti srautus, LH vistiek būtų pirkę, mes turėtume daugisu svertų dėl krypčių. Argumentas, kad centras Rygoje, keistokas turint vos 20 proc. akcijų.
      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.01.30, 05:44.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        #83
        LH nežinau ar privati kompanija, bet veikianti kaip pelno siekianti bendrovė tai tikrai. Todėl ir srautai, ir optimizavimas, ir rinkų kontrolė. O LT vyriausybė kaip investuotojas? Neduok dieve.

        Comment


          #84
          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
          Todėl kad mes ne Lufthansa, savo tinklo neturim. Yra variantų, kai kompanija perka kitą kompaniją vien tik tam, kad tam tikroje rinkoje neliktų kad ir mažo, bet konkurento, kad galėtum iš vidaus valdyti buvusį konkurentą.
          Manau buvo labai pigus variantas kompensuotis, ar kaip čia, SAS išėjimą, tą ir padarė, kad minusas būtų mažesnis. Gausas atiduodamas seat'ą išsaugo saviškį su mažiau akcijų, kiek suprantu. O vat ar Latvija gerai pasvėrė visus už ir prieš yra klausimėlis, ir kaip tai paveiks lanksčiuosius codeshare'us – antras? SkyT žymiai gardesnis variantas, bet kaip jau ir užimtas pernai.

          Truputi gaila latvių, kad planai sutampa su TAP ir panašu nesulaukia tiek jau dėmesio verto susidomėjimo.
          Paskutinis taisė bato_usai; 2025.01.30, 08:46.

          Comment


            #85
            "Lufthansa has acquired a 10% stake in airBaltic for €14 million ($14.6 million), securing a board seat and expanding their wet-lease partnership. The deal aligns with Lufthansa’s European expansion, following its 41% stake in ITA Airways.
            airBaltic will provide 21 Airbus A220-300s for Lufthansa Group airlines, boosting capacity and flexibility. The transaction closes in Q2 2025, pending antitrust approval."

            Už 14 mln. eurų keliems metams gausi 21 lėktuvą, kuomet lėktuvų rinkoje ypatingai trūksta. Lėktuvus per kokius 5 metus gerai utilizuosi (padroši), tuomet atsisakysi tų 10 proc., juos parduodamas LV valstybei už 24 mln. eurų.

            BT įdomų žaidimą žaidžia su tokiomis investicijomis, prioritetu laikydama wet-lease, o ne namų rinkas. Diversifikuoti pajamas yra gerai, bet ne tokiu mastu.
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.02.03, 23:32.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              #86
              Jei Lietuva nusipirktų kokią nors neesminę dalį akcijų, tai tas nieko nepakeistų, jei net LV nesugeba užtikrinti parduotų bilietų įvykdymo, tai yra kad nebūtų skrydžių atšaukimo dėl LH ar kokio Urugvajaus reikmių.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                #87
                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Jei Lietuva nusipirktų kokią nors neesminę dalį akcijų, tai tas nieko nepakeistų, jei net LV nesugeba užtikrinti parduotų bilietų įvykdymo, tai yra kad nebūtų skrydžių atšaukimo dėl LH ar kokio Urugvajaus reikmių.
                LH reikmės užtikrinamos būtent dėl to, kad LH yra akcininkas (o Urugvajuje lėktuvai bus naudojami žiemą, kada Europoje nepavyksta jų pilnai utilizuoti). Jeigu Lietuva būtų BT akcininkas, gal ir BT būtų labiau suinteruoti vykdyti skrydžius Lietuvoje (taip kaip dabar yra labai suinteresuoti vykdyti skrydžius Vokietijoje). O Latvijoje karposi dėl to, kad nebepavyksta atstatyti tinklo ir dabar generuoja didžiulius nuostolius

                Comment


                  #88
                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  LH reikmės užtikrinamos būtent dėl to, kad LH yra akcininkas (o Urugvajuje lėktuvai bus naudojami žiemą, kada Europoje nepavyksta jų pilnai utilizuoti). Jeigu Lietuva būtų BT akcininkas, gal ir BT būtų labiau suinteruoti vykdyti skrydžius Lietuvoje (taip kaip dabar yra labai suinteresuoti vykdyti skrydžius Vokietijoje). O Latvijoje karposi dėl to, kad nebepavyksta atstatyti tinklo ir dabar generuoja didžiulius nuostolius
                  Ir LT rinka yra pelningesnė nei LV. Vilnius yra auksas lyginant ne tik su TLL ar Tampere. Bet Vilniuje, kai kurie maršrutai nuneša Rygą ir labai stipriai.

                  Manau strateginė klaida yra atimti iš Vilniaus 800 skrydžių. Jie nusiėmė vasarines kryptis, vasaros metu, tai yra uogą ant torto.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    #89
                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    "Lufthansa has acquired a 10% stake in airBaltic for €14 million ($14.6 million), securing a board seat and expanding their wet-lease partnership. The deal aligns with Lufthansa’s European expansion, following its 41% stake in ITA Airways.
                    airBaltic will provide 21 Airbus A220-300s for Lufthansa Group airlines, boosting capacity and flexibility. The transaction closes in Q2 2025, pending antitrust approval."

                    Už 14 mln. eurų keliems metams gausi 21 lėktuvą, kuomet lėktuvų rinkoje ypatingai trūksta. Lėktuvus per kokius 5 metus gerai utilizuosi (padroši), tuomet atsisakysi tų 10 proc., juos parduodamas LV valstybei už 24 mln. eurų.

                    BT įdomų žaidimą žaidžia su tokiomis investicijomis, prioritetu laikydama wet-lease, o ne namų rinkas. Diversifikuoti pajamas yra gerai, bet ne tokiu mastu.
                    24 mln suderėta kaina?
                    Koks tikslas airBaltic taip elgtis, juk čia brangiau nei paskola praktiškai.
                    Ir dar lėktuvus atiduos papildomai.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      24 mln suderėta kaina?
                      Koks tikslas airBaltic taip elgtis, juk čia brangiau nei paskola praktiškai.
                      Ir dar lėktuvus atiduos papildomai.
                      Čia spėjimas, bet net neabejoju, kad tai nėra rimta LH investicija, nes ji būtų sumokėjus ir už 80 % akcijų, jei šis žingsnis būtų buvęs rimtas.

                      O mokės daugiau po 5 metų žinoma, juk vien infliacija ką padsrys, didesnis lėktuvų parkas, išplėsta geografija, vertė BT bus pakilusi.

                      Man labai keisti paskutinieji CEO sprendimai, nenoras nuomotis kitų lėktuvų, uždaryti 5000 skrydžių, savus visus išnuomoti, parduoti 10 % akcijų. Bet jeigu LV vyriausybė leidžia vadovui taip elgtis, reiškias jiems tinka.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        #91
                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        Čia spėjimas, bet net neabejoju, kad tai nėra rimta LH investicija, nes ji būtų sumokėjus ir už 80 % akcijų, jei šis žingsnis būtų buvęs rimtas.

                        O mokės daugiau po 5 metų žinoma, juk vien infliacija ką padsrys, didesnis lėktuvų parkas, išplėsta geografija, vertė BT bus pakilusi.

                        Man labai keisti paskutinieji CEO sprendimai, nenoras nuomotis kitų lėktuvų, uždaryti 5000 skrydžių, savus visus išnuomoti, parduoti 10 % akcijų. Bet jeigu LV vyriausybė leidžia vadovui taip elgtis, reiškias jiems tinka.
                        Toks jausmas, kad tai susiję su Martino Gauso išėjimu.
                        Visgi bene 15 metų jau vadovauja Air Baltic.

                        Comment


                          #92
                          Pagrindinė šio sandorio žinutė yra ko gero čia "Šis sandoris suteikia „airBaltic“ papildomą finansavimą ir padeda įgyvendinti augimo planus, kurie apima „wet lease“ nuomos sutarčių plėtrą, taip pat patvirtina „airBaltic“ pirmaujančią padėtį rinkoje ir unikalų hibridinį verslo modelį."

                          Man keista, kad Latvijos vyriausybė leidžia vykdyt ACMI veiklą, kai patys mokesčių mokėtojai yra priversti skristi senom lyzinginėm geldom. Jeigu nori vykdyt ACMI, tegul išeina į biržą ar parsiduoda kam nors, valstybinės įmonės prioritetas turėtų būti namų rinkų keleivių pervežimas.

                          Comment


                            #93
                            Parašė sL^ Rodyti pranešimą
                            Man keista, kad Latvijos vyriausybė leidžia vykdyt ACMI veiklą, kai patys mokesčių mokėtojai yra priversti skristi senom lyzinginėm geldom. Jeigu nori vykdyt ACMI, tegul išeina į biržą ar parsiduoda kam nors, valstybinės įmonės prioritetas turėtų būti namų rinkų keleivių pervežimas.
                            Labai siauras mąstymas. Čia panašiai kaip pasakyti, kad Ignitis veikla turėtų būti tik elektros tiekimas Lietuvos vartotojams, kam tos įmonės Lenkijoje ir Latvijoje ir investicijos ten. Panašiai ir su kokiais LG. Atitinkamai ir Lietuvoje veikia ir verslą daro ne viena įmonė, kurios akcininkas valstybė. Manau nepriklausomai, kas yra akcininkas, įmonė turėtų siekti veikti efektyviai ir pelningai. airBaltic stipriai kirto RU, BY ir UA rinkų uždarymas, pačios Latvijos vidaus rinka maža, o orlaivių užsakyta daug, tai kažką su jais reikia daryti. Pvz. dabar Lietuva iš biudžeto lėšų subsidijuoja tam tikrus skrydžius, tai manau čia geresnis variantas būtų, kad nacionalinės avialinijos iš pelningų veiklų padengia kai kurias būtinas paslaugas, panašiai kaip LG dengia iš krovinių vežimo pelno keleivių vežimą.
                            Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 12:04.
                            Flickr

                            Comment


                              #94
                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Labai siauras mąstymas. Čia panašiai kaip pasakyti, kad Ignitis veikla turėtų būti tik elektros tiekimas Lietuvos vartotojams, kam tos įmonės Lenkijoje ir Latvijoje ir investicijos ten. Panašiai ir su kokiais LG. Atitinkamai ir Lietuvoje veikia ir verslą daro ne viena įmonė, kurios akcininkas valstybė. Manau nepriklausomai, kas yra akcininkas, įmonė turėtų siekti veikti efektyviai ir pelningai. airBaltic stipriai kirto RU, BY ir UA rinkų uždarymas, pačios Latvijos vidaus rinka maža, o orlaivių užsakyta daug, tai kažką su jais reikia daryti. Pvz. dabar Lietuva iš biudžeto lėšų subsidijuoja tam tikrus skrydžius, tai manau čia geresnis variantas būtų, kad nacionalinės avialinijos iš pelningų veiklų padengia kai kurias būtinas paslaugas, panašiai kaip LG dengia iš krovinių vežimo pelno keleivių vežimą.
                              Šiaip kaip suprantu LTG tiesiogiai nedengia keleivių vežimo krovinių vežimo pajamomis, krovinių vežimo pajamos eina dividendais savininkui (t.y. Susisiekimo ministerijai), ir Susisiekimo ministerija turi pasirašiusi subsidijavimo sutartį su LTG Link kuri dengia keleivių vežimo išlaidas nepadengtas bilietų kainomis.

                              Bet tokią pačia struktūrą galima laisvai ir su nacionalinėmis oro linijomis daryti.

                              Comment


                                #95
                                Kaip suprantu, kryžminio subsidavimo, keleivių dengimo kroviniais, ar reguliarių skrydžių dengimo lizingo pajamomis neleidžia ES konkurencijos reguliavimas

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Ir LT rinka yra pelningesnė nei LV. Vilnius yra auksas lyginant ne tik su TLL ar Tampere. Bet Vilniuje, kai kurie maršrutai nuneša Rygą ir labai stipriai.

                                  Manau strateginė klaida yra atimti iš Vilniaus 800 skrydžių. Jie nusiėmė vasarines kryptis, vasaros metu, tai yra uogą ant torto.
                                  Iš kur tokios žinios, kad Lietuvos rinka pelningesnė ? BT yra vienvaldis lyderis tiek Latvijoje (~60% rinkos), tiek Estijoje (~30% rinkos), o Lietuvoje smarkiai gauna į galva nuo Ryanair, ir eina kakta į kaktą su Wizzair. T.y. nesiginčiju kad Lietuva yra didžiausia ir ekonomiškai stipriausia rinka, bet tuo pačiu metu ir pati konkurencingiausia.

                                  BT iš Vilniaus nuėmė tokias kryptis kaip Tel Avivas (kur ir taip yra 3 skirtingi vežėjai) ar Rodas (kur yra Ryanair bei krūva užsakomųjų skrydžių su kelionių organizatoriais). Paliko tokius naujus maršrutus kaip Praha ar Tirana, kur konkurencijos nėra, tad manau viskas kaip ir aišku.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą


                                    Man labai keisti paskutinieji CEO sprendimai, nenoras nuomotis kitų lėktuvų, uždaryti 5000 skrydžių, savus visus išnuomoti, parduoti 10 % akcijų. Bet jeigu LV vyriausybė leidžia vadovui taip elgtis, reiškias jiems tinka.
                                    BT jau pranešė, kad šią vasarą nuomuosis 3 papildomus lėktuvus iš Carpatair, bet aš spėju kad lėktuvų nuomos kaštai kyla, o pajamos iš bilietų - ne taip smarkiai (BT buvo pelningi 2023, ir patyrė nuostolį 2024), tai turbūt dėl to ir pasiskaičiavo, kad labiau apsimoka tiesiog uždaryti nuostolingiausius maršrutus - iš Rygos šią vasarą jie nebeskraidys į tokius miestus kaip Skopjė ar Priština

                                    Comment


                                      #98
                                      Gal užteks burti kad Lietuvos rinka yra stipresnė nei Latvijos. Vilniaus užimtumas yra artimesnis Talinui nei Rygai. Net ir sudėjus visus Lietuvos oro uostus kartu, jie aptarnauja mažiau keleivių nei Ryga.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                        Gal užteks burti kad Lietuvos rinka yra stipresnė nei Latvijos. Vilniaus užimtumas yra artimesnis Talinui nei Rygai. Net ir sudėjus visus Lietuvos oro uostus kartu, jie aptarnauja mažiau keleivių nei Ryga.
                                        Nes Ryga yra tranzitinis oro uostas, atimkit iš Rygos trasferius ir palikit poit to point, pamatysit keleivių kritimą iki 4 mln.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment

                                        Working...
                                        X