Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Gaila visai būtų jeigu airBaltic kažkokiu būdu dingtų.. daug maloniau asmeniškai man skraidyt jų lėktuvais nei kokiais Ryanair, kur net kojos normaliai netelpa..
    Vienintelė bloga patirtis su airBaltic, kad kai nukėlė skrydį 8 valandom dėl įgulos nario dingimo/susirgimo bandė tai traktuoti kaip force majeure ir nenorėjo kompensuoti, deja teisės aktai ne jų pusėje buvo

    Comment


      #62
      Parašė Auwris Rodyti pranešimą
      Gaila visai būtų jeigu airBaltic kažkokiu būdu dingtų.. daug maloniau asmeniškai man skraidyt jų lėktuvais nei kokiais Ryanair, kur net kojos normaliai netelpa..
      Vienintelė bloga patirtis su airBaltic, kad kai nukėlė skrydį 8 valandom dėl įgulos nario dingimo/susirgimo bandė tai traktuoti kaip force majeure ir nenorėjo kompensuoti, deja teisės aktai ne jų pusėje buvo
      Būtų apmaudu, nes produktas jų geras, nepaisant atžagarių latvių stiuardesių.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        #63
        „airBaltic“ skrydžiuose ruošiama naujovė – keleiviai galėtų naudotis internetu

        Oro linijų bendrovė „airBaltic“ savo lėktuvu „Airbus A220-300“ atliko „SpaceX“ sparčiojo interneto „Starlink“ sertifikavimo bandomąjį skrydį, rašoma pranešime žiniasklaidai. Skrydžio metu, kuris vyko iš oro linijų bendrovės bazės Rygoje, Latvijoje, buvo išbandytas „Starlink“ oro terminalas ir interneto ryšio kokybė, nes „airBaltic“ siekia gauti reikiamą Europos Sąjungos aviacijos saugos agentūros (EASA) sertifikatą.

        Kaip nurodoma pranešime, „airBaltic“ bendradarbiauja su „Starlink“, kad gautų reikiamą STC (Supplemental Type Crtification) sertifikatą, kurį dar turi patvirtinti EASA. Aviakompanija tikisi pradėti diegti „Starlink“ savo vieno tipo lėktuvų „Airbus A220-300“ parke 2025 m. pirmąjį ketvirtį.

        Planuodama įrengti „Starlink“ visame A220-300 lėktuvų parke, „airBaltic“ siekia, kad kiekvienas keleivis galėtų sklandžiai naudotis didelės spartos internetu nuo įlaipinimo iki nusileidimo, be prisijungimo ar sudėtingų nustatymų.

        Comment


          #64
          „Air Baltic“ planuose – orlaivių parko plėtra Vilniaus oro uoste

          „Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju. Planas – Vilniuje turėti dar daugiau lėktuvų. Ir mes turėsime. Dar šių metų gale gausime keturis naujus lėktuvus, 2026 metais gausime 11 lėktuvų. Šie lėktuvai atsidurs ir Vilniuje. Vilnius vis dar auga“, – portalui lrt.lt sakė M.Gaussas.

          Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus.

          Comment


            #65
            Vienas du rezerve - vadinasi 13 operuojami. Imkime vidurkį jog mažiausiai 3-3,5 rotacijos lėktuvui. Tai 39 išvykimai 39 atvykimai, kiekvieną dieną, savaitgaliais mažiau po 30. Per savaitę 250-260 skrydžių išvykstamųjų, tiek pat atvykstamijų. 500 skrydžių per savaitę, su vidutiniškai 128 leleivių skrydyje. Įspūdinga ir čia jau 2029 m.

            P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              #66
              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

              P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.
              Tai kad Lietuvai tik 2-3 papildomi orlaiviai tektų, remiantis interviu.

              Comment


                #67
                Parašė dtb Rodyti pranešimą
                Tai kad Lietuvai tik 2-3 papildomi orlaiviai tektų, remiantis interviu.
                Gal, bet nebūtinai, nes sako "Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus"

                Comment


                  #68
                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Vienas du rezerve - vadinasi 13 operuojami. Imkime vidurkį jog mažiausiai 3-3,5 rotacijos lėktuvui. Tai 39 išvykimai 39 atvykimai, kiekvieną dieną, savaitgaliais mažiau po 30. Per savaitę 250-260 skrydžių išvykstamųjų, tiek pat atvykstamijų. 500 skrydžių per savaitę, su vidutiniškai 128 leleivių skrydyje. Įspūdinga ir čia jau 2029 m.

                  P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.
                  Iki 2030 airBaltic turės 100 lėktuvų, tai visai nekeista, kad tiek bus VNO, ypač įvertinus, kad Vilnius labiau auga nei Ryga.
                  Flickr

                  Comment


                    #69
                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Gal, bet nebūtinai, nes sako "Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus"
                    Bet ar verta 100 proc. tikėti nežinau, interviu duotas Lietuvos žurnalistam - tai aišku, reikia juos pamalonint ir pagirt, kad Vilnius auga, VNO labai fainas ir čia bazuosim tiek lėktuvų, kad nežinia ar tilps net visi Plius dar ir dabartinė vieša kiek neigiamas nuomonė apie airBaltic dėl atšauktų skrydžių irgi prisideda prie to, kad reikia lietuviam gražių pasakų pripasakot...

                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Iki 2030 airBaltic turės 100 lėktuvų, tai visai nekeista, kad tiek bus VNO, ypač įvertinus, kad Vilnius labiau auga nei Ryga."
                    Kažkiek Vilniuj atiteks tai faktas, bet nežinau ar kokie 11 papildomų ?? Be to, turėdamas 100 lėktuvų, kiek jų airBaltic vėl nuomos šveicaram ar kitiem? Kolkas labai viskas po klaustukais bent jau man. Aišku, kolkas labai gražiai skamba, bet realybėj jaučiu bus špyga galutiniam etape

                    Comment


                      #70
                      Parašė MasterLT Rodyti pranešimą

                      Bet ar verta 100 proc. tikėti nežinau, interviu duotas Lietuvos žurnalistam - tai aišku, reikia juos pamalonint ir pagirt, kad Vilnius auga, VNO labai fainas ir čia bazuosim tiek lėktuvų, kad nežinia ar tilps net visi Plius dar ir dabartinė vieša kiek neigiamas nuomonė apie airBaltic dėl atšauktų skrydžių irgi prisideda prie to, kad reikia lietuviam gražių pasakų pripasakot...



                      Kažkiek Vilniuj atiteks tai faktas, bet nežinau ar kokie 11 papildomų ?? Be to, turėdamas 100 lėktuvų, kiek jų airBaltic vėl nuomos šveicaram ar kitiem? Kolkas labai viskas po klaustukais bent jau man. Aišku, kolkas labai gražiai skamba, bet realybėj jaučiu bus špyga galutiniam etape
                      Jeigu Lietuva būtų akcininkė, tai manau tiek ir būtų, bet dabar laikys tik dėl pačių pelningiausių krypčių, bet kadangi Vilniaus ekonomika žymiai geriau atrodo nei Rygos, tai manau bet kokiu atveju augimas bus.
                      Flickr

                      Comment


                        #71
                        Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.
                          Čia ne privataus vežėjas, kuris tik sau pelno nori, o valstybinis, kuriam aktuali milijonus keleivių į savo šalį skraidinti.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Čia ne privataus vežėjas, kuris tik sau pelno nori, o valstybinis, kuriam aktuali milijonus keleivių į savo šalį skraidinti.
                            Tai manau niekas ir nesako kad visi 100 lėktuvų bus nuomojami, bet ir dabar matome, kad nuoma airBalticą labiau domina nei reguliarūs skrydžiai. Juk tikrai didelė dalis tų lėktuvų bus nuomojamų, nejaugi su visai 100 jie aptarnaus tris Baltijos šalis su reguliariais skrydžiais??

                            Comment


                              #74
                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.
                              BT perka lėktuvus su problemomis, kurios kuria rinką ASG. Kai jos bus išspręstos, ta rinka irgi atrodys kitaip. Ir pilnai neprivatizavus BT, Latvijos vyriausybė neleis kituose žemynose skraidyti, kad galėtų dirbti tokioje srityje.

                              Comment


                                #75
                                Parašė MasterLT Rodyti pranešimą

                                Tai manau niekas ir nesako kad visi 100 lėktuvų bus nuomojami, bet ir dabar matome, kad nuoma airBalticą labiau domina nei reguliarūs skrydžiai. Juk tikrai didelė dalis tų lėktuvų bus nuomojamų, nejaugi su visai 100 jie aptarnaus tris Baltijos šalis su reguliariais skrydžiais??
                                Vis labiau pereis man skambėjo kaip vietoj keleivių imsis nuomos. Suprask mažins pervežamų keleivių skaičių.
                                Jei turėta omenyje, kad nemažina keleivių (gal ir didina), bet papildomai didins apsukas nuomoje, tada viskas gerai.

                                Comment


                                  #76
                                  Pokyčiai „Air Baltic“: traukiasi visi stebėtojų tarybos nariai, išskyrus smulkųjį akcininką
                                  https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...cininka-562593

                                  Kaip skelbia Latvijos žiniasklaida, iš tarybos pasitrauks dabartinis „Air Baltic“ Stebėtojų tarybos pirmininkas Klavas Vaskas ir jos nariai Kasparas Ozolinis bei Andris Liepiņis. Joje liks ketvirtasis tarybos narys, 2,03% „Air Baltic“ akcijų turinčios įmonės „Aircraft Leasing 1“ savininkas Larsas Thuesenas, kuris taryboje darbuojasi nuo 2017 m.
                                  Uruguay may soon have a new national airline with A220s wet-leased from airBaltic
                                  https://www.aerotime.aero/articles/u...from-airbaltic

                                  Uruguay has lacked a national carrier since 2013, when historical flag carrier Pluna was liquidated. [...]While most details about the planned operation will be disclosed on January 28, 2025, at an event that will take place at Carrasco International Airport (MVD), in Montevideo, SUA has disclosed that it aims to launch operations with Airbus A220 aircraft wet-leased from airBaltic. [...]The airline’s business plan calls for a fleet of six A220s within the first 18 months of operation.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                    SUA has disclosed that it aims to launch operations with Airbus A220 aircraft wet-leased from airBaltic. The airline’s business plan calls for a fleet of six A220s within the first 18 months of operation.

                                    https://www.aerotime.aero/articles/u...from-airbaltic
                                    Kažkur nesuėjo galai airBaltic išnuomojant savo lėktuvus Lufthansai ir Urugvajui bei tuo pat matu išsinuomojant trūkstamus lėktuvus iš Carpatair...
                                    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.26, 22:24.

                                    Comment


                                      #78
                                      Išnuomoti „Air Baltic“ lėktuvai bus panaudoti naujoms nacionalinėms oro linijoms kurti https://www.vz.lt
                                      Oro linijos „Air Baltic“ prisidės prie naujo vežėjo steigimo kitoje planetos pusėje naujai kuriamos Urugvajaus nacionalinės oro linijos pirmuoju etapu planuoja skraidyti su šešiais iš latvių bendrovės išsinuomotais „Airbus A220-300“.Nauja Urugvajaus nacionalinė oro transporto bendrovė vadinsis „Sociedad Uruguaya de Aviacion“ (SUA), ji aptarnaus tarptautinius skrydžius iš bazės sostinėje Montevidėjuje į kitas Pietų Amerikos šalis.
                                      Pranešama, kad iš pradžių orlaivių parką su įgula sudarytų šeši iš „Air Baltic“ išsinuomoti „Airbus A220-300“ orlaiviai, kurie bus pristatyti per 18 mėnesių. Per kitus trejus metus planuojama išplėsti SUA parką iki dešimties orlaivių.
                                      „Air Baltic“ iš viso turi 49 lėktuvus, tačiau iki 2029 m. nuosekliai planuoja jį plėsti iki 100. Iš turimų lėktuvų šiais metais piko metu klientams planuojama nuomoti 21 orlaivį.
                                      Latvijos ekonomikos ministras Viktoras Valainis pažymėjo, kad „Air Baltic“ vadovybė prieš išnuomodama bendrovės orlaivius kitoms aviakompanijoms privalėjo užtikrinti, kad jos naudojamų lėktuvų parkas būtų veikiantis ir pakankamas.
                                      2024 m. rugsėjį buvo pranešta, kad Vokietijos ir Latvijos bendrovės pasirašė iki 2027 m. pabaigos galiosiančią sutartį, leisiančią „Lufthansai“ išsinuomoti iki 21 lėktuvo vasaros sezonu ir 5 lėktuvus žiemos. Kalbėdamas su tiek su Latvijos, tiek su Lietuvos nacionaliniais transliuotojais, M. Gaussas nurodė, kad jau išnuomotų lėktuvų panaudojimas savoms reikmėms nutraukiant sutartis užtrauktų dideles baudas.
                                      „Atsakymas labai paprastas – mūsų verslo modelis turi 2 dalis: reguliarius skrydžius ir orlaivių nuomą. Mes nuomojame orlaivius kitoms aviakompanijoms pagal ilgalaikes sutartis. Pasiimti lėktuvų negalime, nes sutartyje numatytos baudos. Baudos yra gana didelės, ypač mūsų atveju, kai lėktuvo nuoma siekia trejus metus“, – interviu LRT nurodė jis.
                                      Tuo tarpu Latvijos nacionaliniam transliuotojui jis sakė, kad „vien tik skraidymas į Rygą ir iš jos „2025 m. neveikia“, bei prisiminė bankrutavusias Lietuvos ir Estijos oro linijas.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        #79
                                        Lufthansa Group has signed an agreement to receive a convertible share representing a 10 per cent stake of the Latvian state airline airBaltic which will be issued at a subscription price of 14 million euros. Additionally, Lufthansa Group will receive a seat in the airBaltic Supervisory Board.
                                        https://newsroom.lufthansagroup.com/...ith-airbaltic/
                                        Flickr

                                        Comment


                                          #80
                                          Žiūrėsim, kur link pasuks ši veikla. Savo tinklo maitinimu (Frankfurtas ir Miunchenas, Briuselis, Viena, Ciurichas), didesnėmis investicijomis, krypčių optimizavimo(mažinimo), didesnėmis investicijomis, Star alliance.

                                          Kaip bebūtų, nerandu tvarių argumentų, kodėl 20 proc. mums atmestinas variantas, kai LH tikrai pasidarė namų darbus ir mato prasmę.

                                          Dabsrtinės BT skolos panašu susijusios tik dėl verslo modelio perdėliojimo, bet ta sukuriama pridėtinė vertė pasiekiamumo ir žinomumo - neįkainojama.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X