Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Gaila visai būtų jeigu airBaltic kažkokiu būdu dingtų.. daug maloniau asmeniškai man skraidyt jų lėktuvais nei kokiais Ryanair, kur net kojos normaliai netelpa..
    Vienintelė bloga patirtis su airBaltic, kad kai nukėlė skrydį 8 valandom dėl įgulos nario dingimo/susirgimo bandė tai traktuoti kaip force majeure ir nenorėjo kompensuoti, deja teisės aktai ne jų pusėje buvo

    Comment


      #62
      Parašė Auwris Rodyti pranešimą
      Gaila visai būtų jeigu airBaltic kažkokiu būdu dingtų.. daug maloniau asmeniškai man skraidyt jų lėktuvais nei kokiais Ryanair, kur net kojos normaliai netelpa..
      Vienintelė bloga patirtis su airBaltic, kad kai nukėlė skrydį 8 valandom dėl įgulos nario dingimo/susirgimo bandė tai traktuoti kaip force majeure ir nenorėjo kompensuoti, deja teisės aktai ne jų pusėje buvo
      Būtų apmaudu, nes produktas jų geras, nepaisant atžagarių latvių stiuardesių.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        #63
        „airBaltic“ skrydžiuose ruošiama naujovė – keleiviai galėtų naudotis internetu

        Oro linijų bendrovė „airBaltic“ savo lėktuvu „Airbus A220-300“ atliko „SpaceX“ sparčiojo interneto „Starlink“ sertifikavimo bandomąjį skrydį, rašoma pranešime žiniasklaidai. Skrydžio metu, kuris vyko iš oro linijų bendrovės bazės Rygoje, Latvijoje, buvo išbandytas „Starlink“ oro terminalas ir interneto ryšio kokybė, nes „airBaltic“ siekia gauti reikiamą Europos Sąjungos aviacijos saugos agentūros (EASA) sertifikatą.

        Kaip nurodoma pranešime, „airBaltic“ bendradarbiauja su „Starlink“, kad gautų reikiamą STC (Supplemental Type Crtification) sertifikatą, kurį dar turi patvirtinti EASA. Aviakompanija tikisi pradėti diegti „Starlink“ savo vieno tipo lėktuvų „Airbus A220-300“ parke 2025 m. pirmąjį ketvirtį.

        Planuodama įrengti „Starlink“ visame A220-300 lėktuvų parke, „airBaltic“ siekia, kad kiekvienas keleivis galėtų sklandžiai naudotis didelės spartos internetu nuo įlaipinimo iki nusileidimo, be prisijungimo ar sudėtingų nustatymų.

        Comment


          #64
          „Air Baltic“ planuose – orlaivių parko plėtra Vilniaus oro uoste

          „Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju. Planas – Vilniuje turėti dar daugiau lėktuvų. Ir mes turėsime. Dar šių metų gale gausime keturis naujus lėktuvus, 2026 metais gausime 11 lėktuvų. Šie lėktuvai atsidurs ir Vilniuje. Vilnius vis dar auga“, – portalui lrt.lt sakė M.Gaussas.

          Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus.

          Comment


            #65
            Vienas du rezerve - vadinasi 13 operuojami. Imkime vidurkį jog mažiausiai 3-3,5 rotacijos lėktuvui. Tai 39 išvykimai 39 atvykimai, kiekvieną dieną, savaitgaliais mažiau po 30. Per savaitę 250-260 skrydžių išvykstamųjų, tiek pat atvykstamijų. 500 skrydžių per savaitę, su vidutiniškai 128 leleivių skrydyje. Įspūdinga ir čia jau 2029 m.

            P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              #66
              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

              P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.
              Tai kad Lietuvai tik 2-3 papildomi orlaiviai tektų, remiantis interviu.

              Comment


                #67
                Parašė dtb Rodyti pranešimą
                Tai kad Lietuvai tik 2-3 papildomi orlaiviai tektų, remiantis interviu.
                Gal, bet nebūtinai, nes sako "Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus"

                Comment


                  #68
                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Vienas du rezerve - vadinasi 13 operuojami. Imkime vidurkį jog mažiausiai 3-3,5 rotacijos lėktuvui. Tai 39 išvykimai 39 atvykimai, kiekvieną dieną, savaitgaliais mažiau po 30. Per savaitę 250-260 skrydžių išvykstamųjų, tiek pat atvykstamijų. 500 skrydžių per savaitę, su vidutiniškai 128 leleivių skrydyje. Įspūdinga ir čia jau 2029 m.

                  P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.
                  Iki 2030 airBaltic turės 100 lėktuvų, tai visai nekeista, kad tiek bus VNO, ypač įvertinus, kad Vilnius labiau auga nei Ryga.
                  Flickr

                  Comment


                    #69
                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Gal, bet nebūtinai, nes sako "Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus"
                    Bet ar verta 100 proc. tikėti nežinau, interviu duotas Lietuvos žurnalistam - tai aišku, reikia juos pamalonint ir pagirt, kad Vilnius auga, VNO labai fainas ir čia bazuosim tiek lėktuvų, kad nežinia ar tilps net visi Plius dar ir dabartinė vieša kiek neigiamas nuomonė apie airBaltic dėl atšauktų skrydžių irgi prisideda prie to, kad reikia lietuviam gražių pasakų pripasakot...

                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Iki 2030 airBaltic turės 100 lėktuvų, tai visai nekeista, kad tiek bus VNO, ypač įvertinus, kad Vilnius labiau auga nei Ryga."
                    Kažkiek Vilniuj atiteks tai faktas, bet nežinau ar kokie 11 papildomų ?? Be to, turėdamas 100 lėktuvų, kiek jų airBaltic vėl nuomos šveicaram ar kitiem? Kolkas labai viskas po klaustukais bent jau man. Aišku, kolkas labai gražiai skamba, bet realybėj jaučiu bus špyga galutiniam etape

                    Comment


                      #70
                      Parašė MasterLT Rodyti pranešimą

                      Bet ar verta 100 proc. tikėti nežinau, interviu duotas Lietuvos žurnalistam - tai aišku, reikia juos pamalonint ir pagirt, kad Vilnius auga, VNO labai fainas ir čia bazuosim tiek lėktuvų, kad nežinia ar tilps net visi Plius dar ir dabartinė vieša kiek neigiamas nuomonė apie airBaltic dėl atšauktų skrydžių irgi prisideda prie to, kad reikia lietuviam gražių pasakų pripasakot...



                      Kažkiek Vilniuj atiteks tai faktas, bet nežinau ar kokie 11 papildomų ?? Be to, turėdamas 100 lėktuvų, kiek jų airBaltic vėl nuomos šveicaram ar kitiem? Kolkas labai viskas po klaustukais bent jau man. Aišku, kolkas labai gražiai skamba, bet realybėj jaučiu bus špyga galutiniam etape
                      Jeigu Lietuva būtų akcininkė, tai manau tiek ir būtų, bet dabar laikys tik dėl pačių pelningiausių krypčių, bet kadangi Vilniaus ekonomika žymiai geriau atrodo nei Rygos, tai manau bet kokiu atveju augimas bus.
                      Flickr

                      Comment


                        #71
                        Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.
                          Čia ne privataus vežėjas, kuris tik sau pelno nori, o valstybinis, kuriam aktuali milijonus keleivių į savo šalį skraidinti.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Čia ne privataus vežėjas, kuris tik sau pelno nori, o valstybinis, kuriam aktuali milijonus keleivių į savo šalį skraidinti.
                            Tai manau niekas ir nesako kad visi 100 lėktuvų bus nuomojami, bet ir dabar matome, kad nuoma airBalticą labiau domina nei reguliarūs skrydžiai. Juk tikrai didelė dalis tų lėktuvų bus nuomojamų, nejaugi su visai 100 jie aptarnaus tris Baltijos šalis su reguliariais skrydžiais??

                            Comment


                              #74
                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.
                              BT perka lėktuvus su problemomis, kurios kuria rinką ASG. Kai jos bus išspręstos, ta rinka irgi atrodys kitaip. Ir pilnai neprivatizavus BT, Latvijos vyriausybė neleis kituose žemynose skraidyti, kad galėtų dirbti tokioje srityje.

                              Comment


                                #75
                                Parašė MasterLT Rodyti pranešimą

                                Tai manau niekas ir nesako kad visi 100 lėktuvų bus nuomojami, bet ir dabar matome, kad nuoma airBalticą labiau domina nei reguliarūs skrydžiai. Juk tikrai didelė dalis tų lėktuvų bus nuomojamų, nejaugi su visai 100 jie aptarnaus tris Baltijos šalis su reguliariais skrydžiais??
                                Vis labiau pereis man skambėjo kaip vietoj keleivių imsis nuomos. Suprask mažins pervežamų keleivių skaičių.
                                Jei turėta omenyje, kad nemažina keleivių (gal ir didina), bet papildomai didins apsukas nuomoje, tada viskas gerai.

                                Comment

                                Working...
                                X