Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Švęsdami 35-ąsias Baltijos kelio metines, AirBaltic nutarė 48 savo lėktuvus pavadinti Baltijos šalių miestų vardais – po 16 kiekvienai iš trijų Baltijos šalių: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
    Balsavimas čia: https://vote.airbaltic.com/lt/

    ---------
    O kad gražiai atrodytų, dar įmetė Rumšiškes į balsavimą.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2024.08.11, 23:02.

    Comment


      #22
      Iš visų trijų Baltijos valstybių sostinių skraidinanti Latvijos nacionalinė oro linijų bendrovė „Air Baltic“ pranešė pasinaudojusi su Europos orlaivių gamintoja „Airbus“ turėta pasirinkimo sandorio (opciono) teise įsigyti dar 10 „Airbus A220-300“ lėktuvų. Šis sandoris yra dalis pernai pasiekto susitarimo, kuriuo „Air Baltic“ įsipareigojo įsigyti 30 „A220-300“ orlaivių su teise įsigyti dar 20 šio tipo lėktuvų. Dabar „Air Baltic“ lėktuvų parką sudaro 48 „A220-300“ orlaiviai, vien tik juos aviakompanija naudoja nuo 2020-ųjų gegužės.
      „Bendrovė planuoja turėti beveik šimto „A220-300“ orlaivių parką. Planuojama, kad papildomų 40-ies „A220-300“ pristatymas Latvijos aviakompanijai prasidės 2026 metais.
      https://www.vz.lt/transportas-logist...20-300-lektuvu
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        #23
        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą

        Balsavimas čia: https://vote.airbaltic.com/lt/

        ---------
        O kad gražiai atrodytų, dar įmetė Rumšiškes į balsavimą.
        Estai nori pavadinti "airBaltic" lėktuvą "nepadoriu" vardu: latviai traukia per dantį

        Kurie Baltijos šalių miestai atsidurs ant lėktuvų sparnų? Pirmauja Estija su miestu, kurio pavadinimas daugeliui kelia šypseną, rašo Jauns.lv.

        Estijos miestelio Pisi pavadinimas sukėlė sensaciją socialiniuose tinkluose, o dabar šio šiaurės rytų Estijoje esančio miestelio, kuriame gyvena mažiau nei tūkstantis gyventojų, pavadinimas dėl aktyvaus gerbėjų palaikymo turi nemažai šansų būti užrašytas ant "airBaltic" lėktuvo sparno.

        Comment


          #24
          Tada gal ir Kaunas praeis: https://translate.google.lt/?sl=en&t...e&op=translate

          https://vote.airbaltic.com/lv/leaderboard/
          Paskutinis taisė Arunasx; 2024.08.13, 15:23.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            #25
            Aš balsavau už galimybę praskrist Kudirkos Naumiesčiu.

            Comment


              #26
              Planuojama, kad papildomų 40-ies „A220-300“ pristatymas bus pradėtas 2026 metais.
              Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic" ir orlaivių gamintoja „Airbus" pranešė, kad aviakompanija pasinaudojo turėta pasirinkimo sandorio (opciono) teise įsigyti dar 10-imt „Airbus A220-300" lėktuvų. Šis sandoris yra dalis 2023 m. Dubajaus aviacijos parodoje „Dubai Airshow“ paskelbto susitarimo, kuriuo „airBaltic" įsipareigojo įsigyti 30 „Airbus A220-300" orlaivių su teise įsigyti dar 20 šio tipo orlaivių, rašoma „airBaltic" pranešime žiniasklaidoje.

              Comment


                #27
                Drąsios prielaidos nepraėjo, net latviams Kauns pavadinimas nebuvo priimtinas, geriau jau bus estiškas Kunda pavadinimas
                https://www.15min.lt/verslas/naujien...vu-667-2293800
                Paskutinis taisė Arunasx; 2024.08.23, 20:20.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  #28
                  Jei kalbam apie Lietuvos prezentavimą, tai iš šio sąrašo:

                  Alytus, Anykščiai, Biržai, Druskininkai, Joniškėlis, Kėdainiai, Klaipėda, Molėtai, Rokiškis, Šilalė, Šilutė, Tauragė, Ukmergė, Vilnius, Visaginas, Zarasai.

                  Man netinka - Visaginas, Joniškėlis, Alytus. Nieko nenoriu įžeisti, bet tsi nėra mūsų prezentaciniai miestai, tikrai juos keisčiau Kaunu, Palanga, Kernave.

                  Bet tuo pačiu, kaip cool tokiam Joniškėliui turėti savo lėktuvą pavadinta miesteliu.

                  Smagiausia, kad estų Püssi irgi laimėjo

                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    #29
                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Jei kalbam apie Lietuvos prezentavimą, tai iš šio sąrašo:

                    Alytus, Anykščiai, Biržai, Druskininkai, Joniškėlis, Kėdainiai, Klaipėda, Molėtai, Rokiškis, Šilalė, Šilutė, Tauragė, Ukmergė, Vilnius, Visaginas, Zarasai.

                    Man netinka - Visaginas, Joniškėlis, Alytus. Nieko nenoriu įžeisti, bet tsi nėra mūsų prezentaciniai miestai, tikrai juos keisčiau Kaunu, Palanga, Kernave.

                    Bet tuo pačiu, kaip cool tokiam Joniškėliui turėti savo lėktuvą pavadinta miesteliu.

                    Smagiausia, kad estų Püssi irgi laimėjo
                    Dar Trakai. Be to trūksta lietuvybės židinio Sūduvos miestų.

                    Comment


                      #30
                      Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                      Airbaltic naujienos kitam sezonui: Praha (Čekija)
                      It's official: airBaltic plane wins lewd name thanks to Czech voters https://www.expats.cz/czech-news/art...o-czech-voters
                      The airline announced the results of a recent competition to name its planes after Baltic cities this weekend, and Kunda was the runaway winner. Now, only one question remains: will Kunda fly to Prague?
                      By the final day of voting, Kunda had amassed over 265,000 votes, far outpacing the second-place city, Püssi, which garnered around 17,000 votes. In a distant third was the Estonian capital, Tallinn, with about 9,000 votes.
                      Püssi irgi neblogas
                      Paskutinis taisė Arunasx; 2024.09.04, 17:03.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        #31
                        BNS 2024.09.10
                        Vokietijos „Lufthansa“ svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų
                        Vokietijos oro susisiekimo flagmanė „Lufthansa“ svarsto galimybę įsigyti Latvijos aviakompanijos „Air Baltic“ akcijų iki pastarosios planuojamo pirminio viešo akcijų platinimo (IPO), antradienį skelbia tarptautinė naujienų agentūra „Bloomberg. (..) „Bloomberg“ pažymi, jog „Lufthansa“, „Air Baltic“ ir Latvijos susisiekimo ministerija nuo komentarų dėl šios informacijos atsiribojo. (...)

                        Kaip jau buvo skelbta, Latvijos vyriausybė uždarame rugpjūčio 30-osios posėdyje svarstė pasirengimą „Air Baltic“ IPO, taip pat iki jo įgyvendinti numatytą bendrovės akcijos kapitalo struktūros pertvarkymo planą, jo sumažinimą 571,293 mln. Eur, arba beveik 24 kartus, ankstesnių metų nuostoliams padengti.

                        Po šio posėdžio susisiekimo ministras Kasparas Briškenas pareiškė, jog vyriausybės sprendimu, po IPO valstybei turi likti ne mažiau kaip 25% ir viena aviakompanijos akcija.

                        https://www.vz.lt/rinkos/2024/09/10/...#ixzz8lQvotFmP

                        Comment


                          #32
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          BNS 2024.09.10
                          Vokietijos „Lufthansa“ svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų
                          Iš didžiojo forumo teisuolio bei wannabe moderatoriaus tokio offtopico nesitikėjau.

                          Comment


                            #33
                            Ir iš kur pas patį tiek tulžies...

                            Apie airBaltic pilna pranešimų šioje temoje.
                            Informacija čia surandama kur kas lengviau nei "Pasaulio aviacijos naujienose".

                            airBaltic seniai vertas atskiros temos.

                            Comment


                              #34
                              Tai vertėtų ją sukurti, o ne rašyti ne į temą. Ypač forumo nariui, kuris pastoviai dėl offtopico kabinėjasi prie kitų.

                              Comment


                                #35
                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Beje, pernai Air Baltic pasiekė 34 milijonų eurų pelną:.
                                Pirmiausia reikia matyti daugiamečius nuostolius ir 571 mln nurašymus.
                                Ar kažkas mano, kad kuriant savo avialinijas išnyks konkurencija iš esamų - AirBaltic ir kitų? Kokį milijardą ar kelis sudeginti manau yra protingesnių tikslų ypač su visokiais ES reguliavimo apribojimais. Čia būtų panašus nesėkmingas amžiaus projektas kaip didelės atominės statyba, uždarymas,.. su visomis pasekmėmis. Estija jau porą kartų pabandė. Ir skandinavų visos šalys pasitraukė iš SAS akcininkų, kurios padėtis nėra gera.
                                Geriau vykdyti įvairias atskirų krypčių rėmimo programas kurios kainuoja palyginti juokingus pinigus nuosekliai didinant pasiekiamumą. Aišku, tai nėra lygis skambių frazių autoriams. Kaip ir norintiems direct skrydžių į JAV
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Pirmiausia reikia matyti daugiamečius nuostolius ir 571 mln nurašymus.
                                  Ar kažkas mano, kad kuriant savo avialinijas išnyks konkurencija iš esamų - AirBaltic ir kitų? Kokį milijardą ar kelis sudeginti manau yra protingesnių tikslų ypač su visokiais ES reguliavimo apribojimais. Čia būtų panašus nesėkmingas amžiaus projektas kaip didelės atominės statyba, uždarymas,.. su visomis pasekmėmis. Estija jau porą kartų pabandė. Ir skandinavų visos šalys pasitraukė iš SAS akcininkų, kurios padėtis nėra gera.
                                  Geriau vykdyti įvairias atskirų krypčių rėmimo programas kurios kainuoja palyginti juokingus pinigus nuosekliai didinant pasiekiamumą. Aišku, tai nėra lygis skambių frazių autoriams. Kaip ir norintiems direct skrydžių į JAV
                                  571M nurašyt būtų Latvijos valdančių partijų savižudybė. Esu tikras kad to nebus. BT reikia tikėtis sėkmingo IPO (kažkaip neužmačiau kada jis numatytas) ir po to - rimto investuotojo. Labai įdomios diskusijos BT skiltyje PPRUNE forumuose:
                                  https://www.pprune.org/terms-endearm...mation-21.html

                                  Comment


                                    #37
                                    BNS 2024.09.23
                                    „Air Baltic“ vadovas: ketiname plėstis Vilniuje
                                    – Kaip Lietuva atrodo „Air Baltic“ kontekste kalbant apie keleivių skaičių. Ar jis galėtų šiemet pasiekti ikipandeminį lygį?
                                    – Ateityje jis bus viršytas, kadangi mes toliau didiname savo rinkos dalį Vilniuje. Taip pat labai sėkmingai skraidome iš Palangos. Esame priėmę strateginį sprendimą ateityje Lietuvoje bazuoti dar daugiau orlaivių. (...).

                                    – Užsiminėte apie Vilnių. „Air Baltic“ strateginis centras, hub'as yra Rygos oro uostas. Tačiau kokią vietą kompanijos vizijoje užima Vilnius? Kokie jūsų plėtros planai Lietuvos sostinėje artimiausiu metu?
                                    – Kaip ir sakiau, mes plečiamės Vilniuje. Kiekvienais metais didiname krypčių iš Vilniaus skaičių. Taigi, mes toliau didiname čia savo buvimą bei turime aiškų planą eiti į priekį ir toliau plėstis Vilniuje.
                                    Mes ir toliau išlaikome Rygos oro uostą kaip pagrindinį mūsų hub’ą. Tačiau tai nereiškia, kad toliau augame tik Rygoje – mes taip pat augame Lietuvoje ir Estijoje, nes jos taip pat yra mūsų namų rinkos. Pagal užimamą rinkos dalį esame vežėjas numeris vienas Rygoje, Estijoje, Suomijos Tamperėje, o Vilniuje šiandien esame treti. Tačiau turime labai aiškų tikslą augti Vilniuje, o kartu čia ir pakilti aukštyn pozicijoje pagal užimamą rinkos dalį.
                                    Jeigu pažiūrėsime į sujungiamumą, mes jau esame numeris vienas vežėjas (Lietuvoje – BNS), nes tas kryptis, kurių nesiūlome tiesiogiai (iš Vilniaus – BNS), galima pasiekti per Rygą. Mes neseniai paskelbėme apie septynis naujus maršrutus iš Vilniaus kitai vasarai. Taip pat iš Lietuvos turime tris maršrutus pagal vadinamąjį rizikos pasidalijimo modelį. Taigi, mes reikšmingai išaugome ir toliau augsime, kadangi Lietuva pagal populiaciją yra didesnė bei mums labai patraukli rinka.
                                    Šiandien dėl žemų kainų konkurencijos, kuri Lietuvoje tradiciškai yra stipresnė nei kitose rinkose, mes vis dar nepasiekėme tokio rinkos dydžio, kaip Estijoje ar Rygoje, tačiau tai tik laiko ir mūsų bazuojamų orlaivių skaičiaus klausimas.
                                    Apie naujas skrydžių kryptis mes taip pat paskelbėme Estijoje ir Latvijoje ir mes toliau skelbsime naujus maršrutus. Tai nebus paskutiniai mūsų pranešimai.

                                    – Kaip ir minėjote, iki 2030-ųjų „Air Baltic“ planuoja padvigubinti orlaivių parką iki 100. Vilniuje šiuo metu nuolat laikomi du bendrovės orlaiviai. Ar svarstote didinti jų skaičių ir jei taip, tai kada tai galėtų būti padaryta?
                                    – Taip, Vilniuje planuojame turėti daugiau orlaivių. Kai tik čia bazuosime daugiau lėktuvų, o jų bus ne vienu daugiau, mes turėsime daugiau krypčių iš Vilniaus. Bet mes visada apie tai pranešame kartu su tvarkaraščių pakeitimais. Ir aš jau kalbėjau su Vilniaus oro uostu, kad mes ateityje turėsime daugiau iš Vilniaus skrendančių lėktuvų. Tai mūsų planas. Tas pats galioja ir Estijai bei Latvijai. Jeigu parką papildysime 50 orlaivių, tuomet jų turi būti bazuojama daugiau kaimyninėse valstybėse.
                                    Bazuojamų orlaivių skaičiaus didinimas yra laipsniškas procesas, priklausantis taip pat nuo konkrečios rinkos sąlygų. Panašu, kad iki 2030-ųjų mūsų orlaivių Vilniuje skaičius, palyginti su dabar, padidės daugiau nei dvigubai. Bet dėl konkrečių skaičių mes, žinoma, sprendžiame kiekvieną sezoną.(...)

                                    – Tačiau Taline, kuris yra mažesnis nei Vilnius, jūs šiuo metu laikote keturis orlaivius.
                                    – Anksčiau mes turėjome galimybę Taline augti sparčiau, todėl ir toliau ten augsime. Ten mes esame rinkos lyderiai. Rinkos situacija Vilniuje yra skirtinga, todėl čia mes neaugome taip sparčiai. Bet kaip matote, atidarydami naujus maršrutus kitai vasarai, mes sprendžiame šį klausimą ir Vilniuje taip pat bazuosime daugiau lėktuvų.
                                    Tai nereiškia konkurencijos tarp šių oro uostų. Apskritai Baltijos šalyse, savo namų rinkoje, mes esame didžiausias jas jungiantis vežėjas.
                                    (...)

                                    – O kokį poveikį būsimam IPO, taip pat „Air Baltic“ reputacijai gali turėti šiuo metu Latvijoje vykstančios diskusijos apie bendrovės akcinio kapitalo mažinimą nuo 596 mln. iki 21 mln. eurų, valstybės suteiktą kelių šimtų milijonų eurų pagalbą per COVID-19 pandemiją, taip pat Latvijos prokurorų pradėtas tyrimas dėl su „Air Baltic“ susijusių ministrų kabineto sprendimų?
                                    – Jūs paminėjote tris dalykus, o aš galėčiau jums išvardyti dar keletą, dėl ko vyksta diskusijos. Akcinio kapitalo mažinimas yra techninis procesas, reikalingas norint atlikti IPO. Ir čia diskutuojama visiškai nesuprantant, ką reiškia akcinio kapitalo mažinimas nuosavam kapitalui ar bendrovės vertei. Kadangi tai nekeičia nei nuosavo kapitalo, nei bendrovės vertės, tai yra techninis balanso lentelės pakeitimas, kuriuo siekiama sumažinti akcijų skaičių ir padaryti, kad bendrove (akcijomis – BNS) būtų galima prekiauti.
                                    Kita diskusija, kuri vyksta, yra mažesnė ir manau, kad kilo dėl parlamento narių kreipimosi į prokurorus prašant jų išsiaiškinti apie vyriausybės vaidmenį mažinant bendrovės akcinį kapitalą. Skaitant tik antraštes, tai neskamba gražiai, tačiau tai įprasta opozicinių partijų praktika naudotis visais turimais politiniais svertais. Ir, žinoma, demokratijos sąlygomis jie tai gali daryti. Kaip oro linijų vadovas, aš norėčiau, kad tokių diskusijų nebūtų, nes jos, kaip ir antraštės, nėra gražios. Tačiau vėlgi, aš žinau, kad tokios didelės įmonės valdymas taip pat sulaukia didelio žiniasklaidos dėmesio.
                                    Per pastaruosius 29-erius metus Rygos oro uostui ir Latvijos skrydžių kontrolieriams „Air Baltic“ sumokėjo 230 mln. eurų. Taip pat 2,6 tūkst. darbuotojų, 850 mln. eurų metinį poveikį šalies BVP, arba 400 mln. eurų mokesčių (per 29-erius metus – BNS). Vien praėjusiais metais gavome 500 mln. eurų eksporto pajamų, pervežant 5 mln. keleivių ir turint 70 tūkst. skrydžių. Visa tai vyksta aplink „Air Baltic“, kuomet valstybė per 29-erius metus investavo 543 mln. eurų, paskutinį kartą tai padariusi per COVID-19.
                                    Koks šiandien yra bendrovės nuosavas kapitalas? Jis neigiamas. Kokia yra jos vertė? Tikriausiai mažiau nei buvo investuota. Tačiau kokia „Air Baltic“ vertė yra Latvijai? Tai tikrai yra keli milijardai, kadangi mūsų pajamos per pastaruosius 29-erius metus viršijo 7,2 mlrd. eurų – jas gavome iš žmonių, pirkusių bilietus ir per kitas įplaukas. Ir mes tuos pinigus išleidome ir investavome. Jei žiūrėsime į atskirus skaičius, visiškai sutinku, kad 543 mln. eurų valstybės investuoti į oro linijas nebuvo jai grąžinti dividendų ar grynųjų lėšų pavidalu, išskyrus mokesčius, kurių sumokėjome daugiau nei 400 mln. eurų.

                                    – Ar „Air Baltic“ ateityje galėtų tapti ne tik Latvijos, bet ir visų trijų Baltijos šalių oro bendrove?
                                    – Taip jau yra. Rinkos dalies požiūriu, susisiekimo požiūriu, mes jau esame tokios oro linijos ir šiuo atžvilgiu norime augti toliau. Mes visiškai nemanome, kad esame tik Latvijos nacionalinis vežėjas. Mes save matome ir kaip Lietuvos bei Estijos nacionalinį vežėją, nes tai užkoduota mūsų DNR. Pas mus dirba žmonės iš visų trijų Baltijos šalių, mes jungiame visas tris Baltijos valstybes ir norime čia augti. Mes norime būti tikru Baltijos šalių vežėju, kurio tapatybė yra ten, kur yra pagrindinė mūsų bazė – Latvijoje. Tačiau mes Lietuvą ir Estiją taip pat matome kaip savo namus (...)

                                    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ne-rinkos-dali

                                    Comment


                                      #38
                                      Lufthansa Said To Be Negotiating A 10% Stake In airBaltic

                                      https://simpleflying.com/lufthansa-n...ake-airbaltic/

                                      Įdomu, kiek tiesos, o kiek antis prieš planuojamą IPO - paskatinant akcijų pirkimą.




                                      Comment


                                        #39
                                        „airBaltic“ bėdos nesibaigia: nors rezultatai ir gerėjo, atėjimo į akcijų biržą dar teks palaukti

                                        Latvijos valstybinė skrydžių bendrovė „airBaltic“ trečiąjį metų ketvirtį baigė skaičiuodama 40,3 mln. eurų pelną, už kurį turėtų būti dėkinga sėkmingam vasaros sezonui. Nepaisant to, situacija sudėtinga: per devynis mėnesius bendrovė vis tiek patyrė 48,5 mln. eurų nuostolių, ketvirtadienį investuotojus informavo vadovybė.

                                        „AirBaltic“ ir toliau ruošiasi pirminiam viešajam akcijų siūlymui akcijų biržoje, kuris, kaip neseniai patvirtino generalinis direktorius Martinas Gaussas, šiais metais dar nevyks.

                                        „Pirminį viešąją akcijų siūlymą planuojame kitų metų pirmoje pusėje. Esame pasiruošime, galime džiaugtis moderniausiais lėktuvais, turime puikią vadovų komandą (...), bet tam pirmiausia turi būti palankios ir rinkos sąlygos“, – investuotojams paaiškino M. Gaussas ir priminė, kad tiksliai pasakyti, kada bus žengtas minimas žingsnis, kol kas negalima.

                                        Bendrovė viliasi, kad gerėjantys ekonominiai rodikliai taip pat padės sėkmingai įgyvendinti pirminį viešąjį akcijų siūlymą. Anot bendrovės finansų vadovo Vitoldo Jakovlevo, trečiasis ketvirtis „airBaltic“ buvo netgi labai sėkmingas, bendrovė pasiekė tiek parduotų bilietų, tiek skrydžių rekordą.

                                        Comment


                                          #40
                                          Kol dar nebankrutavo...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X