Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    airBaltic

    Jau ne kartą kildavo poreikis turėti atskirą temą airBaltic - vienam didžiausių Baltijos šalių regioninių vežėjų.
    Net vienas narys, su kuriuo šiaip nuomonės nesutampa, buvo išreiškęs palaikymą tokiai įdėjai:
    Parašė ... Rodyti pranešimą
    Tai vertėtų ją sukurti
    Šį kartą airBaltic į save vėl atkreipė dėmesį.

    Moderatoriai turbūt ras laiko perkelti į naują temą aktualius pranešimus iš temos "Aviakompanijų naujienos Lietuvoje" ir kitų temų.

    #2
    Today we published our Annual Report of 2023. We've recorded the historically highest profit of EUR 34 million – a significant increase of EUR 88 million from the previous year. Furthermore, our revenue increased to an all-time high of EUR 668 million, a 34% increase in comparison to 2022. Additional insights into our company performance can be found here: https://company.airbaltic.com/en/new...record-numbers

    Būtent dabar yra tinkamas metas incestuoti į AirBaltic. Užbėgdamad įvykiams už akių, taip reikės ne vienų metų, kol bus grąžinta skola ir taip mes nekalbam apie didelį pelną. Bet yra kuriama didžiulė pridėtinė vertė - darbo vietos, momesčiai, regiono žinomumas ir Vilniaus pasiekiamumas ( ir Palangos, kol kas).
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      #3
      „Air Baltic“ pasiūlė savo akcijų Lietuvos ir Estijos vyriausybėms


      https://www.vz.lt/transportas-logist...s-vyriausybems

      Comment


        #4
        Jau buvo skelbta, kad IPO „Air Baltic“ reikalingas todėl, kad bendrovė privalo grąžinti 250 mln. Eur Latvijos vyriausybei, mat tokia valstybės pagalba viršija Europos Sąjungos leistinas normas. Dar viena problema, su kuria susidūrė „Air Baltic“, yra ta, kad šiemet ji privalo išpirkti obligacijų už 200 mln. Eur.
        Kaip skelbė VŽ, paskutinėje 2023-ųjų ataskaitoje už 9 metų mėnesius nurodoma, kad trumpalaikiai bendrovės įsipareigojimai turimą turtą viršija 352 mln. Eur. Pagrindinė priežastis ta, kad šiemet liepos 30-ąją „Air Baltic“ turi išpirkti 200 mln. Eur vertės obligacijų, išleistų prieš penkerius metus. Dabar bendrovė tokių pinigų neturi.
        https://www.vz.lt/transportas-logist...s-vyriausybems
        p.s. kiek suprantu, tie 352 mln yra atskirai nuo tų 250 mln + 200 mln, kas bendrai -800 mln.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          #5
          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Today we published our Annual Report of 2023. We've recorded the historically highest profit of EUR 34 million – a significant increase of EUR 88 million from the previous year. Furthermore, our revenue increased to an all-time high of EUR 668 million, a 34% increase in comparison to 2022. Additional insights into our company performance can be found here: https://company.airbaltic.com/en/new...record-numbers

          Būtent dabar yra tinkamas metas incestuoti į AirBaltic. Užbėgdamad įvykiams už akių, taip reikės ne vienų metų, kol bus grąžinta skola ir taip mes nekalbam apie didelį pelną. Bet yra kuriama didžiulė pridėtinė vertė - darbo vietos, momesčiai, regiono žinomumas ir Vilniaus pasiekiamumas ( ir Palangos, kol kas).
          Skamba gražiai. Bet realybėje, latviai su tokiu pijaru ieško kaip išsukt uodega prieš artėjantį obligacijų išpirkimą. Lietuvai iš Airbaltic akcijų, jei tai yra mažojo akcininko vaidmuo, naudos lygiai nulis. Esant nuostoliui, juos reikės prisiimti valstybei. Maršrutų planavimui įtakos negalėtume daryti jokios, t.y. kažko papildomo pasiekti, ką turime dabar. Skydžio vykdymo rizikos pasidalijimas yra puiki idėja, ir ji veikia. Daug daugiau ir apčiuopesnės naudos duotų papildomas HIMARS kompleksas, o ne BT akcijos.

          Comment


            #6
            airBaltic Continues Expansion from the Baltics – Adds Three New Routes

            https://company.airbaltic.com/en/new...ree-new-routes

            Comment


              #7
              Parašė TIME Rodyti pranešimą

              pamirsk Rusija/Baltarusija bent jau artimiausiems 10 metu. Artumas iki ju nieko siuo metu nereiskia.
              Vilnius yra prastai pasiekiamas del nacionaliniu avialiniju nebuvimo, o ne del to, kad kazkokie dideli oro uostai labai arti
              Dėl manęs užtektų bendros LT/LV avialinijos (Air Baltic) ir bus ok, vis tiek be penkių minučių ta pati šalis, net avialinijų pavadinimas apie Baltiksus Kažkodėl ne Air Latvia.

              Comment


                #8
                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Tokioms fantazijoms geras atsakymas yra protingųjų estų 2 kartus X nacionalinės avialinijos.
                O kodėl ne kas nors kitas didesnis nei 1 mln gyventojų šalis? Kiekviena bent ko nors ekonomikoje verta šalis turi flag carrier. Beje, Lietuva ruošiasi pirkti airBaltic akcijas, tai iš esmės turėsim nacionalines avialinijas kartu su broliais latviais.
                Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.06, 19:22.
                Flickr

                Comment


                  #9
                  Labai pritariu AirBaltic pirkimui. Trumpuoju periodu ekonominio efekto nebus, bet ilgalaikės strategijos požiūriu tai teisingas sprendimas. Atsirastų galimybė vystyti Vilnių kaip antrą hub’ą nekonkuruojant su Ryga.

                  Comment


                    #10
                    Deja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.

                    Comment


                      #11
                      Jei likusieji 51 % bus vienuose rankose, tai pirkti 49 % tikrai neapsimoka. Tuo labiau, kad pavadinimas dabar AirBaltic. Tai kuo jis blogas? Ar bus naujas pavadinimas LatLit Air?

                      Comment


                        #12
                        Tikrai nebus, kam keisti gerai žinomą vardą?

                        Comment


                          #13
                          Parašė TIME Rodyti pranešimą
                          Deja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.
                          Pagrindinis hub'as gal ir nebus perkeltas iš Rygos, bet bus bazuojama daugiau lėktuvų ir daugiau turėsim tiesioginių skrydžių iš VNO.
                          Flickr

                          Comment


                            #14
                            Parašė TIME Rodyti pranešimą
                            Deja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.
                            Kam pirkti vien dėl pavadinimo jei ir neperkant tas pavadinimas liks toks pat?
                            Gal vishi ne dėl pavadinimo perka, o dėl to, kad tikisi daugiau skrydžių į Lt pritraukti?

                            Comment


                              #15
                              Manau kad net 49 % suteikia galimybes dalyvauti board'e, bei kitose valdymo struktūrose ir daryti įtaką strateginiams sprendimams. Tai nėra kontrolinis paketas, bet vis tiek gerai

                              Comment


                                #16
                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Kam pirkti vien dėl pavadinimo jei ir neperkant tas pavadinimas liks toks pat?
                                Gal vishi ne dėl pavadinimo perka, o dėl to, kad tikisi daugiau skrydžių į Lt pritraukti?
                                Turejau omeny, kad svarstoma pirkti vien tik del to, kad kompanija vadinasi "Air Baltic", jeigu pavadinimas butu koks "Wings of Latvia" tokiu ideju net nebutu, nes gauti mazaja dali akciju tai reiskia netureti itakos sprendimu priemime, ji vis tiek priims akciju didzialia dali valdanti Latvijos vyriausybe. Tiesa, kaip akcininkui reiktu (kad ir mazesne dali) dengti nuostolius, kurie mazu saliai kompanijai praktiskai neisvengiami (nes pinigai grizta kitu kampu - del geresnio susisiekimo zmones sutaupo laiko ir pinigu keliaudami i tas salis, juos gali isleist salyje. Del patogesnio susisiekimo atvyksta daugiau zmoniu.). Arba dengti nuostolius, atsiradusius del rizikingu sprendimu, pvz., bandymu sia vasara paleisti skrydzius is Rygos i dauguma antraeliu Balkanu miestu, bandant zmones per ja jungtis i Siaures Europa - gal ir pasiteisins ir atnes pelna, bet didele tikimybe, kad del mazo tiesioginio srauto tarp Rygos ir Pristinos/Skopjes, marsrutai bus nuotolingi.

                                Taigi, Lietuvos ir Vilniaus tikslas yra nedalyvauti kazkokiam biznyje, bandant kurti Ryga kaip Rytu Europos huba, bet uztikrinti paprastus dalykus:

                                1)patogus KASDIENINIAI rytiniai skrydziai i pagrindinius aviacijos hubus, didziausius miestus. I pacius populiariausius miestus ir kelis kartus per diena (Paryzius, Amsterdamas, Miunchenas etc.)
                                2) I antraeilius, bet irgi svarbius miestus uztikrinti susisiekima bent 2-3 kartus i savaite ( Atenai, Nica, Barcelona, Budapestas, Praha, Hamburgas, etc.)
                                3) del atsiradusios konkurencijos sumazinti skrydziu kaina low-costais. Jeigu bus tiesioginis skrydis Vilnius-Barcelona, niekas nemokes uz ryanaira tokiu paciu marsrutu (be lagaminuko) 120e i viena puse.

                                Taip, kad del labai skirtingu Latvijos ir Lietuvos tikslu, reikia kurti savo avialinijas, o ne pirkti akcijas is latviu. (Vienintele isimtis butu jei akcijos butu parduotos po lygiai, bet to tikrai neivyks, atsizvelgiant kiek streso, meiles ir pastangu latviai idejo saugodami ir pletodami avialinijas per visas krizes - tai sukeltu politine krize namuose).

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Pagrindinis hub'as gal ir nebus perkeltas iš Rygos, bet bus bazuojama daugiau lėktuvų ir daugiau turėsim tiesioginių skrydžių iš VNO.
                                  Per kiekvieną krizytę traukt airbalticą biudžeto pinigais vardan kelių lėktuvų Vilniaus oro uoste? Man rodos nelabai apsimoka.

                                  Comment


                                    #18
                                    Tam tikrų krypčių finansavimas pasidalinant riziką su avialinijomis manyčiau mažiau įpareigojantis, mažiau kainuojantis variantas. Tuo labiau ir Air Baltic CEO prieš keletą dienų pozityviai atsiliepė apie tokį variantą.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      #19
                                      Latvijos oro linijų bendrovė „Air Baltic“ vien Lietuvoje šiemet sausį–liepą skraidino 411.000 keleivių – 21% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, atliko 4.400 skrydžių – 24% daugiau, pranešė bendrovė. Vien liepą įmonė Lietuvoje pervežė 80.000 keleivių – 24% daugiau nei prieš metus, kai jų skaičius siekė 65.000, taip pat atliko 742 skrydžius – 21% daugiau (prieš metus tuo pat laikotarpiu buvo atlikta 612 skrydžių).
                                      „Air Baltic“ teigimu, tai buvo didžiausias kada nors Lietuvoje užfiksuotas liepos mėnesį aptarnautų keleivių skaičius. Liepą taip pat pasiektas rekordinis užimtumo koeficientas – 88,8% – 5,8 proc. punkto didesnis nei pernai (83%).
                                      „Liepos mėnesį „Air Baltic“ išlaikė gerus veiklos rezultatus, skraidino reikšmingą keleivių skaičių ir pasiekė naujus rekordus savo namų rinkose – Lietuvoje ir Estijoje“, – pranešime sakė „Air Baltic“ operacijų vadovas Paulas Calitis.
                                      Jo teigimu, „Air Baltic“ ateinantį žiemos sezoną planuoja pristatyti 6 naujus maršrutus iš Baltijos šalių – vieną iš Vilniaus, keturis iš Rygos ir vieną iš Talino.
                                      https://www.vz.lt/transportas-logist...eiklos-apimtys
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        #20
                                        Manau, kad tai gera paraiška BT plėtrai VNO. Panašu, kad atmetus transferius ir tai, kad LT yra trys oro uostai, Vilniaus regiono perkamoji galia yra didesnė už Rygos.

                                        Tai kitąmet laukiam iš BT Madrido ir Prahos.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment

                                        Working...
                                        X