Man tai panašu į religinę sektą. Paprastas komercinios interesas dengiamas "kilniu" tikslu - propaguojama pigaus bilieto idėja. Be to lietuvių kalboje dažnai neteisingai verčiama į "pigių skrydžių", o ne "pigių kaštų".
Yra. Kas bus su keleiviais didesnės turbulencijos metu yra ištirta. Netgi patikrinta kruvina praktika. Saugumo dėlei netgi sėdynės tobulinamos.Nebent Ryanair sponsoriautų naujo specialaus modelio Boeing-666-Ryan modelio gamybą su kokiais nors "koriniais narveliais"
Galėtų sugalvot skrydį su narkoze. Prieš skrydį užmigdo, o atsibundi kitam oro uoste. Skraidintų kaip silkes krovininiais lėktuvais.
Man tai panašu į religinę sektą. Paprastas komercinios interesas dengiamas "kilniu" tikslu - propaguojama pigaus bilieto idėja. Be to lietuvių kalboje dažnai neteisingai verčiama į "pigių skrydžių", o ne "pigių kaštų".
Galėtų sugalvot skrydį su narkoze. Prieš skrydį užmigdo, o atsibundi kitam oro uoste. Skraidintų kaip silkes krovininiais lėktuvais.
Nematau tame nieko blogo ar neleistino. Elementari verslo logika: jeigu yra paklausa, bus ir pasiūla. Visi ieško kur pigiau, iš čia atsirado „Pasidaryk pats“ koncepcija, e-bankai ir kitokios savitarnos formos. Kodėl dauguma gyventojų vairuoja mažalitražius automobilius, o ne visureigius? Ats.: „pigūs kaštai“
Estijos vyriausybė nusprendė ateinančiais metais skirti Talino oro uostui 65 mln. kronų (14,3 mln. Lt), kad pastarasis galėtų sumažinti oro uosto mokesčius, tad jau artimiausiais mėnesiais į Estiją gali pradėti skraidyti „Ryanair“ ir, galbūt, „Air Berlin“ oro linijų bendrovių lėktuvai
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Reik už kaimynus džiaugtis, o ne pavydėti Be to Kaune vis tiek Ryanair skrydžių 3 kartus daugiau nei bus Taline.
Jeigu kartais Star1 nutraukia veiklą, o AirBaltic nepadidina pajėgumų iš VTOU, labai tikėtina, kad dar padaugės Ryanair krypčių iš Kauno. Ironiška, bet Ryanair gali tapti de facto Lietuvos nacionaliniu oro vežėju
Jeigu kartais Star1 nutraukia veiklą, o AirBaltic nepadidina pajėgumų iš VTOU, labai tikėtina, kad dar padaugės Ryanair krypčių iš Kauno. Ironiška, bet Ryanair gali tapti de facto Lietuvos nacionaliniu oro vežėju
Deja, bet jau toks ir yra, nes jis daugiausiai keleiviu ir aptarnauja siuo metu.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Lietuviu dirbo ir iki bazes ikurimo Kaune, dabar tik arciau namu darbas ir tiek. Gera ir linksma, kad ryanas skraido ir tautieciai ten dirba, bet liudna, kad nebeturim tikru nacionaliniu liniju...
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment