Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Marux Rodyti pranešimą
    VILNIUS, Jul 28, BNS - Lithuanian-based Ukio Banko Investicine Grupe (Ukio Bankas Investment Group, or UBIG), which is controlled by Vladimir Romanov, is buying an airplane from the French aviation group Dassault Aviation for 70.472 million litas (EUR 20.4 mln).

    UBIG said in an explanatory note to its 2009 financial statements filed with the Lithuanian Center of Registers that it had paid 11.711 million litas in advance for the aircraft and that it expected to complete the acquisition in 2011.
    Ką pražiopsojau? Kam ŪBIG tas lėktuvas? Pinigams į Šveicariją išgabenti?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment



      Lietuvos aviacijos specialistų mokymo centras „Baltic Aviation Academy“ pradėjo rengti „Airbus A-320“ orlaivio tipo pilotus. Šalyje rengiami jau devynių lėktuvų tipų pilotai.
      Praktinių žinių studentai įgyja ir jas tobulina realaus skrydžio treniruokliuose Lietuvoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, JAV, Bulgarijoje, Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje.
      „Per pastaruosius metus smarkiai išplėtėme ir mokymų geografiją, ir lėktuvų tipų skaičių. Atsižvelgdami į Rytų Europos rinkos poreikius, esame parengę mokymų programas populiariausių orlaivių tipų pilotams — šiuo metu studentus mokome pilotuoti jau devynių tipų orlaivius. Iki metų pabaigos planuojame įvesti dar keturis naujus tipus“, — sakė „Baltic Aviation Academy“ generalinė direktorė Eglė Vaitkevičiūtė.
      Šiuo metu „Baltic Aviation Academy“ vykdo orlaivių „Boeing 737 CL“, „Boeing 737 NG“, „Boeing 757“, „Boeing 767“, „Saab 2000“, „Saab 340“, „ATR-42“, „ATR-72”, „Embraer 145“ „Bombardier CRJ 100/200“ ir „Airbus A320“ tipo mokymus. Šiemet tikimasi gauti Lietuvos civilinės aviacijos administracijos leidimą mokyti pilotuoti dar keturių tipų lėktuvus.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment



        Vienos didžiausių kelionių agentūrų Lietuvoje Baltic Travel Service (UAB “Baltijos kelionių agentūra”), priklausančios tarptautiniam Lufthansa City Center tinklui 2010-ųjų metų pirmojo pusmečio bendrieji lėktuvų bilietų pardavimai, lyginant su 2009 metų pirmu pusmečiu, išaugo 5,31 procentų. Bendram augimui įtakos turėjo ir pagrindinių partnerių: oro linijų bendrovių Lufthansa ir SAS išaugę pardavimai — atitinkamai 31,6 ir 31,3 procentų.
        “Būdami tarptautinio tinklo Lufthansa City Center, vienijančiam daugiau nei 600 agentūrų visuose kontinentuose, kurių bendra apyvarta siekia 4.13 milijardų eurų dalimi, esame pasirengę tenkinti išaugusius mūsų verslo klientų lūkesčius ir poreikius skrydžiams į Azijos, Afrikos ir Amerikos žemynus, ir galime drąsiai teigti, kad oro linijų bendrovės Lufthansa ir SAS ženkliai prisidėjo prie Baltic Travel Service 2010 metų veiklos sėkmės.” — taip įmonės rezultatus komentavo Jaroslavas Butkevičius, UAB “Baltijos kelionių agentūra” direktoriaus pavaduotojas.
        Džiugina smarkiai išaugę pardavimai per įmonės valdomą portalą. Lyginant su 2009 metų pirmu pusmečiu, lėktuvų bilietų pardavimų internetu apimtys 2010 metais išaugo 51,3 procentų.
        “Šiuo metu diegiama naujovė — tiesioginės kelionių rezervavimo su momentinio išsipirkimo galimybe “on-line” sistema, kuri padės išplėsti klientų srautą“, — aiškina J. Butkevičius.
        Artimiausiuose kelionių agentūros Baltic Travel Service planuose numatyta įmonės vidaus plėtra: “Iki šių metų pabaigos planuojame įkurti naujas darbo vietas, bei aktyvinti įmonės veiklą” — apie naujoves ir plėtrą kompanijoje pasakojo neseniai paskirtas direktorius Raimondas Ušeckas. Anot jo, per ateinantį laikotarpį bus aktyviai vystoma tiesioginės kelionių rezervavimo “on-line” sistema, lygiagrečiai specializuojantis ties didžiausių ir svarbiausių turizmo partnerių, tokių kaip TUI, DerTour ir kitų teikiančių aukščiausios kokybės paslaugas visame pasaulyje, paslaugomis.

        Straipsnį sutrumpinau
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Nežinau ar buvo kur nors rašyta, bet parašysiu...

          PIRMASIS PASAULYJE SKRAIDANTIS AUTOMOBILIS
          vIDEO

          Foto

          Comment


            /\ Ar tikrai pirmas? Kiek žinau, bandymų, nors ir ne pačių sėkmingiausių, ir anksčiau būta.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Nežinau, nežinau... Kažkaip skraidantį auto labiau įsivaizduoju veikiant malūnsparnio principu. Tada būtų galima kontroliuoti aukštį net ir skrendant mažais greičiais. Bet tada jis tiesiog būtų malūnsparnis su keturiais ratais. Kita vertus, šis variantas yra tiesiog mažas lėktuvas su keliais "pribumbasais".
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                Arba šis lėktuviukas/malūnspaniukas veikia automobilio principu. Ant žemės gali važinėt po gatves iki 200 km/h (su lėktuvu nepavažinėsi po gatves.

                Comment



                  Į Baltijos šalių skrydžių rinką žengia naujokas — Didžiosios Britanijos „Flybe“. Tiesa, kol kas skrydžiai bus vykdomi tik į Taliną, tačiau aptakiai kalbama ir apie kitas Baltijos šalis.
                  Suomijos vyriausybės kontroliuojama skrydžių bendrovė „Finnair“ ir britų „Flybe“ šiandien paskelbė pasirašiusios susitarimą dėl paslaugų teikimo Šiaurės ir Baltijos šalyse.
                  „Flybe“ skelbia vykdysianti skrydžius iš Helsinkio oro uosto Vanta į Suomijos miestus Turku ir Tamperę, taip pat Estijos sostinę Taliną.
                  „Šie skrydžiai bus pradėti 2011 m. vasarą ir vykdomi trimis orlaiviais. „Finnair“ ir „Flybe“ taip pat susitarė derėtis dėl dar didesnio bendradarbiavimo, kuris leistų „Flybe“ teikti dar daugiau paslaugų Šiaurės ir Baltijos šalių regione“, rašoma pranešime.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment



                    Latvijos skrydžių bendrovės „airBaltic“ tarybos pirmininko pareigas turėtų užimti susisiekimo ministras, spaudos konferencijoje antradienį pareiškė „airBaltic“ prezidentas Bertoltas Flickas .
                    „Pageidautina, kad „airBaltic“ tarybai vadovautų pats susisiekimo ministras ar bent jau aukšto rango susisiekimo ministerijos pareigūnai. Tada būtų paprasčiau spręsti bendrovės plėtros strateginius klausimus“, — sakė B.Flickas, pridurdamas, jog tokia praktika naudojama kai kuriose valstybėse.
                    Praėjusią savaitę Latvijos susisiekimo ministras Kasparas Gerhardas, pasipiktinęs „airBaltic“ prekės ženklo pardavimu bendrovei „Baltijas aviacijas sistemas“, iš „airBaltic“ tarybos atšaukė tris Susiekimo ministerijos atstovus, įskaitant pirmininką.
                    „airBaltic“ prekės pardavimo už 9,136 mln. latų sandoris įvyko pernai gruodį. Apie jį viešai prabilta tik po gero pusmečio.
                    K.Gerhardas ir B.Flickas susitarė dėl atvirkštinio sandorio.
                    52,6 proc. „airBaltic“ akcijų valdo valstybė, 47,2 proc. — „Baltijas aviacijas sistemas“, kurios vienintelis akcininkas — B.Flickas.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą

                      Į Baltijos šalių skrydžių rinką žengia naujokas — Didžiosios Britanijos „Flybe“. Tiesa, kol kas skrydžiai bus vykdomi tik į Taliną, tačiau aptakiai kalbama ir apie kitas Baltijos šalis.
                      Suomijos vyriausybės kontroliuojama skrydžių bendrovė „Finnair“ ir britų „Flybe“ šiandien paskelbė pasirašiusios susitarimą dėl paslaugų teikimo Šiaurės ir Baltijos šalyse.
                      „Flybe“ skelbia vykdysianti skrydžius iš Helsinkio oro uosto Vanta į Suomijos miestus Turku ir Tamperę, taip pat Estijos sostinę Taliną.
                      „Šie skrydžiai bus pradėti 2011 m. vasarą ir vykdomi trimis orlaiviais. „Finnair“ ir „Flybe“ taip pat susitarė derėtis dėl dar didesnio bendradarbiavimo, kuris leistų „Flybe“ teikti dar daugiau paslaugų Šiaurės ir Baltijos šalių regione“, rašoma pranešime.
                      Būtų labai neblogai. Su FlyBe yra tekę skristi, ir jų kainos/kokybės santykis pasirodė labai neblogas, o vienas didžiausių jų hub'ų yra Manchesteryje. Nors po šiuometinio AirBaltic fiasko neaišku, ar galėtų vėl pasirodyti skrydžių MAN-VNO...

                      Comment


                        Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
                        Būtų labai neblogai. Su FlyBe yra tekę skristi, ir jų kainos/kokybės santykis pasirodė labai neblogas, o vienas didžiausių jų hub'ų yra Manchesteryje. Nors po šiuometinio AirBaltic fiasko neaišku, ar galėtų vėl pasirodyti skrydžių MAN-VNO...
                        O kartais Ryanair neskraido iš Kauno į Mančesterį?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          O kartais Ryanair neskraido iš Kauno į Mančesterį?
                          Skraido į Liverpulį, bet skrydžiai tik sekmadieniais ir trečiadieniais, o iš Liverpulio kyla 6.30 ryto

                          Mančesterio oro uostas turi puikų susisiekimą traukiniais, kurie važiuoja visą naktį, yra žymiai patogesni ir, bilietus užsisakant iš anksto, kainuoja gerokai pigiau, negu autobusai iki LPL.

                          Comment



                            Suomijos aviakompanija „Finnair“ stiprina oro erdvėje užimtą Europa–Azija poziciją ir planuoja dar daugiau skrydžių šia kryptimi. Kitais metais oro bendrovė ketina didinti tiesioginių skrydžių į Honkongą skaičių, taip pat pasiūlys tiesioginius skrydžius į Singapūrą. „Mūsų Azijos strategija labai pasiteisino. Paklausa nuolat auga ir dabar tinkamas laikas didinti pajėgumus ir mūsų rinkos dalį Azijoje. Tai mums sukurs daug galimybių“, — apie plėtrą sako bendrovės „Finnair“ prezidentas ir generalinis direktorius Mika Vehviainenas.
                            Pasak jo, kitų metų gegužę planuojamas atidaryti naujas „Finnair“ skrydis bus vienintelis tiesioginis susisiekimas tarp Šiaurės Europos ir Singapūro. Singapūras yra vienas svarbiausių Azijos miestų verslo klientams, čia įsikūrusios daugelio Europos kompanijų atstovybės.
                            Azijos keleiviai iš Singapūro su „Finnair“ galės keliauti į 50 Europos miestų. Bendrovė nuo kitų metų birželio taip pat didina tiesioginių skrydžių į Honkongą skaičių. Vietoje septynių tiesioginių skrydžių per savaitę bus vykdoma 12 skrydžių. Pavasarį planuojama dažniau skraidyti ir kitais Azijos maršrutais. Kartu su maršrutų plėtra „Finnair“ didina lėktuvų parką. Šiuo metu turimą 12-os „Airbus“ tolimųjų skrydžių lėktuvų parką iki kitų metų pradžios planuojama padidinti iki penkiolikos lėktuvų.
                            Aviakompanija „Finnair“ siekia būti tarp trijų didžiausių oro bendrovių, siūlančių susisiekimą tarp Europos ir Azijos. Dėl palankios Helsinkio oro uosto geografinės padėties bendrovė siūlo trumpiausius ir greičiausius maršrutus Azijos kryptimi. Šiuo metu kompanija vykdo tiesioginius skrydžius į devynis Azijos oro uostus. „Finnair“ apyvarta per pirmąjį šių metų pusmetį išaugo 1,3 proc., iki 955 mln. eurų (apie 3 mlrd. 297 mln. litų).
                            Skrydžių pardavimas Azijos maršrutais per pirmąjį šių metų pusmetį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai padidėjo 13 proc. Bendrovės „Finnair“ apyvarta Lietuvoje per pirmąjį pusmetį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai Azijos maršrutais augo net 15 proc. Keliaujančių verslo klase skaičius išaugo beveik 40 proc. Populiariausi lietuvių maršrutai pagal šalyje parduotų bilietų skaičių yra Pekinas, Delis, Honkongas, Šanchajus ir Bankokas.


                            P.S.: Kadangi Finnair skraido ir į Vilnių, tai, regis, atsiranda patogi galimybė iš Lietuvos su persėdimu Helsinkyje nuskristi į Singapūrą. Geros žinios, John?
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment



                              Netikėtomis idėjomis pagarsėjęs pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ vadovas Michaelas O'Leary'is dėsto, kad dešimt paskutinių eilių lėktuvuose galėtų būti pakeistos į metro vagoną panašia kabina stovintiems keleiviams.
                              Tik toje kabinoje nebūtų kėdžių ar suolelių - vien priemonės įsitverti rankomis. Interviu „Bloomberg“ M. O'Leary'is teigė, kad taip sukurta galimybė skraidinti daugiau keleivių skrydžių kainą galėtų sumažinti nuo 20 iki 25 proc.
                              „Tokia idėja ginčijama tuo, jog jei įvyktų lėktuvo katastrofa, žmonės būtų sužeisti. Jei įvyktų lėktuvo katastrofa, žmonės sėdimose vietose taip pat bus sužeisti“, – lakoniškai apibendrina „Ryanair“ vadovas.
                              Kita mintis, su kuria žaidžia M O'Leary'is, kad lėktuve nėra būtini du pilotai. „Iš tiesų, juk reikia tik vieno. Neimkime antro piloto ir leiskime lėktuvą skraidinti prakeiktam kompiuteriui“, – dėsto jis savo kabinete Dubline apsivilkęs džinsais, trumparankoviais marškiniais ir avėdamas sportinius batelius. Jis priduria, kad jei vieninteliam pilotui kas nors nutiktų, jis galėtų paskambinti ir valdymą perimtų vienas iš specialiai apmokytų kabinos įgulos narių.
                              M. O'Leary's taip pat pageidautų trumpuosiuose skrydžiuose atsisakyti bent vieno iš trijų tualetų ir taip laimėti dar daugiau erdvės, o už naudojimąsi likusiais dviem keleiviams gali tekti mokėti po eurą.
                              2002 metų liepą „Ryanair“ keleiviai, įlipantys į orlaivį Anglijoje, išgirdo piloto pranešimą, kad trūksta bagažą tvarkančių darbuotojų ir skrydis smarkiai vėluos, jei patys keleiviai nepadės įkrauti lagaminų. Netrukus keli žmonės paklausė šio patarimo. M. O'Leary'is norėtų, kad vieną dieną taip būtų visuose „Ryanair“ reisuose. „Oro uostai yra juokingai sudėtingos vietos vien todėl, kad turime šį visiškai nenaudingą veiksmą, kai lagaminas iš keleivių paimamas ir vėl jiems grąžinamas. Atsikratykite visos šitos nesąmonės. Jūs imate savo bagažą su savimi ir su juo susitvarkote“, – aiškina jis.
                              „Jis įžeidinėja keleivių orumą kiekvieną kartą, kai praveria burną“, – teigia Kate Hanni, ne pelno siekiančios grupės FlyerRights.org įkūrėja.
                              Tačiau M. O'Leary'is tvirtina, kad „kelionės teikia malonumą ir praturtina, tiesiog pats procesas fiziškai nukankant iš taško A į tašką B neprivalo būti nei malonus, nei praturtinantis. Jis turi būti greitas, efektyvus, įperkamas ir saugus“.
                              „Ryanair“ vadovo svajonė – kad vieną dieną visi oro bendrovės keleiviai skritų nemokamai, o visos įmonės pajamos būtų gaunamos iš bagažo mokesčių, pardavimų lėktuve bei komisinių nuo draudimo, viešbučių bei automobilių nuomos. Šiuo metu panašios pajamos sudaro tik 20 proc. „Ryanair“ pajamų. Anot M. O'Leary'io, jo svajonę įgyvendinti trukdo įvairios sąjungos, valstybės valdomoms oro linijoms pirmenybę teikiantys politikai ir įvairūs reguliatoriai.
                              „Jei nepažvelgsime į oro keliones iš radikalaus taško, tada mąstysime lygiai taip pat kaip visi kiti prakeikti kvailiai šiame versle – kad taip buvo visada ir taip turi būti. Taigi niekas nesikeičia“, – aiškina jis.
                              Šių metų liepą „Ryanair“ tapo pirmosiomis oro linijomis Europoje, kurios per mėnesį skraidino daugiau nei 7 mln. keleivių. Per paskutinį dešimtmetį, kai pasaulinė oro linijų industrija bendrai prarado 50 mln. dolerių, „Ryanair“ dirbo pelningai 9 iš 10 metų. Šį kovą pasibaigusiais fiskaliniais metais oro bendrovė uždirbo 431 mln. dolerių.
                              Vien Lietuvoje per septynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu metu pernai, „Ryanair“ keleivių skaičius augo 67 proc. iki 390 tūkst.
                              Tokie rodikliai negarantuoja, kad M. O'Leary'io idėjos kada nors bus įgyvendintos, tačiau jos formuos oro keliones dar metų metus, o jo komentarai leidžia prasiskverbti į mąstymą industrijos, kuri dažnai slepiasi po neutraliais, besišypsančiais veidais, rašo „Bloomberg“.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment



                                Skandinavijos skrydžių bendrovė SAS pranešė pardavusi visą „Skyways Holding“ akcijų paketą pagrindinei Švedijos regioninių oro linijų savininkei „Largus Holding“.
                                SAS neatskleidė kainos, tačiau pranešė, jog dėl šio sandorio SAS kapitalo nuostoliai sieks apie 40 mln. kronų (5,5 mln. JAV dolerių).
                                Bendrovė pardavė 19,9 proc. akcijų siekdama sutelkti dėmesį į verslo keleivius ir supaprastinti bendrovės struktūrą. Siekdama sumažinti išlaidas, SAS jau atleido tūkstančius darbuotojų ir pardavė kelias anksčiau įsigytas skrydžių bendroves.
                                „Largus Holding“ yra šeimos valdoma investicinė bendrovė, kuri iki šiol valdė 80,1 proc. „Skyways“ akcijų.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Smooth skies: The world's best airlines
                                  By Amelia Thomas, Lonely Planet

                                  There is that all-too-familiar sinking feeling that accompanies hunkering down for a fourteen hour flight with a cramped seat, no personal screen and a tetchy flight attendant in complete control of your comfort. Though some flights, planes and crews, are inevitably better than others – and even two flights with the same airline can vary wildly in terms of enjoyment – there are certain airlines whose business cabins, and even economy seats, are overall nonpareil. Fly one of the following and you will find there is still luxury (and leg-room) to be had in today’s crowded skies.

                                  Singapore Airlines (www.singaporeair.com)
                                  While economy, business and first all have their perks on this most efficient and professional of carriers, the real draw with Singapore are the suites on board their ten A380 aeroplanes. These include leather armchair-style seats, a separate bed, a full-length wardrobe, and dining table. And it does not stop there: tableware and bedding are Givenchy-designed, toiletries are Ferragamo, and your vintage Bordeaux is served in crystal. What better way since the heyday of the airship - when no self-respecting flight crossed the Atlantic without a concert pianist - is there to fly?

                                  Asiana Airlines (www.flyasiana.com)
                                  Smiling crews and lots of space between seats characterise Asiana flights, most of which fly via Seoul's Incheon airport. Business travellers can expect full flat-bed seats, Bulgari travel kits, traditional Korean cuisine and Rainforest Alliance-certified coffee, while first class passengers can request pyjamas and everyone can avail, for a fee, of airborne SMS and email services. Keep hold of your "magic boarding pass", regardless of your travel class, for discounts on entertainment, transport, restaurants and attractions in Seoul, Guangzho, Osaka and Singapore.

                                  Qatar Airways (www.qatarairways.com)
                                  It is hard to find an under-par Qatar Airways business flight. Business cabins are calm and quiet, almond milk, dates and other Qatari delicacies are provided as you find your seat, and dining is fine, with starched napkins, a good wine list, and a copious post-dinner cheese plate. Bear in mind, though, that alcohol is restricted on some flights during the holy month of Ramadan, so you might not get that nice mellow red with your meal. Qatar's hub, at Doha, offers a spacious separate Premium Terminal for business and first class passengers, with complimentary meals, drinks, video games, a full-service spa, and small, comfy bedrooms for catching 40-winks en route.

                                  Malaysia Airlines (www.malaysiaairlines.com)
                                  Seats are comfortable and service generally smooth on flights with Malaysia, which pass through its Kuala Lumpur hub. If you are flying first or business class, dine on fresh salad leaves and incredible blue cheese from the Australian Tarago River Cheese Company all served on Wedgewood china, and wash it down after dinner with a hot cup of Ethiopian Yirgacheffe coffee.

                                  Cathay Pacific (www.cathaypacific.com)
                                  Almost everyone seems to love Cathay Pacific for its smooth service and fantastic Hong Kong hub, but with an 81-inch-long first class bed, flat beds in business class, and shell seats in economy (meaning that even if the person in front of you reclines, their chair-back does not), Cathay's a particularly comfortable option for those who value their personal space. First class passengers can enjoy freshly-fried eggs with their Krug Grand Cuvée champagne; galleys are equipped with snacks for everyone - with options ranging from chocolate bars to instant noodles - for when the munchies strike.

                                  Kingfisher Airlines (www.flykingfisher.com)
                                  Kingfisher, the world's only Skytrax Five Star-ranked domestic airline (now also with flights to and from London, Dubai, Hong, Bangkok, Kathmandu and Singapore) makes life easy for those who do not have time to take India's scenic, but time-consuming trains. Fly Mumbai to Goa - a flight of less than an hour - and even in economy class you will be served a full hot meal and watch live satellite TV. For those requiring another notch up when it comes to service, Kingfisher Elite offers private jets (on which you can even take a mid-air shower), for charter for business....or, indeed, pleasure. And, if you are hoping to upgrade without the price tag, check Optiontown's Upgrade Travel Option (www.optiontown.com), which allows you to upgrade on Kingfisher flights, if seats are available, for a nominal price.

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą

                                    Netikėtomis idėjomis pagarsėjęs pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ vadovas Michaelas O'Leary'is dėsto, kad dešimt paskutinių eilių lėktuvuose galėtų būti pakeistos į metro vagoną panašia kabina stovintiems keleiviams.
                                    Tik toje kabinoje nebūtų kėdžių ar suolelių - vien priemonės įsitverti rankomis.
                                    Toks straipsnis reiškia tai, kad žiniasklaidos priemonė susiduria su sunkumais užpildyti tarpus tarp reklamų. Juk O'Leary kalba visiškus vėjus - jeigu saugumo ir kitokie reikalavimai leistų, visa tai jau seniai Ryanaire skrydžiuose būtų įgyvendinta.

                                    Čia toks nemokamo reklamavimosi būdas - pašneka O'Leary sensacingų vėjų, kažkas apie tai parašo, paminimas Ryanair vardas jų norimame kontekste (mūsų bilietai patys pigiausi)...

                                    Comment


                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      Toks straipsnis reiškia tai, kad žiniasklaidos priemonė susiduria su sunkumais užpildyti tarpus tarp reklamų. Juk O'Leary kalba visiškus vėjus - jeigu saugumo ir kitokie reikalavimai leistų, visa tai jau seniai Ryanaire skrydžiuose būtų įgyvendinta.
                                      Čia toks nemokamo reklamavimosi būdas - pašneka O'Leary sensacingų vėjų, kažkas apie tai parašo, paminimas Ryanair vardas jų norimame kontekste (mūsų bilietai patys pigiausi)...
                                      Visiškai sutinku, bet tuo pačiu įtariu, kad niekas ir nebandė patikrinti, kiek saugu ir patogu skraidinti stovinčius keleivius. Gali būti ir taip, kad nors skrydis stačiomis labai numuštų kainą, keleiviai jo nesirinktų dėl komforto trūkumo. Kita vertus, juk ir metro stačiomis keleiviai važiuoja.
                                      Kaip bebūtų, tyrimų nėra. Kodėl?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        pašneka O'Leary sensacingų vėjų, kažkas apie tai parašo, paminimas Ryanair vardas jų norimame kontekste (mūsų bilietai patys pigiausi)...
                                        Man tai panašu į religinę sektą. Paprastas komercinios interesas dengiamas "kilniu" tikslu - propaguojama pigaus bilieto idėja. Be to lietuvių kalboje dažnai neteisingai verčiama į "pigių skrydžių", o ne "pigių kaštų".

                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Kaip bebūtų, tyrimų nėra. Kodėl?
                                        Yra. Kas bus su keleiviais didesnės turbulencijos metu yra ištirta. Netgi patikrinta kruvina praktika. Saugumo dėlei netgi sėdynės tobulinamos.Nebent Ryanair sponsoriautų naujo specialaus modelio Boeing-666-Ryan modelio gamybą su kokiais nors "koriniais narveliais"
                                        Paskutinis taisė Sula; 2010.09.07, 13:03.

                                        Comment


                                          Bet Lietuvos žiniasklaida gerai gaudo „naujienas“. Apie stovimus skrydžius užsienio laikraščiai rašė (ką tik pasitikrinau) 2009 metų liepą. Na iki Lietuvos šios naujienos metus + eina.
                                          P.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X