Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kam bus įdomu - kovą Malaizijos pigių skrydžių bendrovė Air Asia X pradės skraidyt į Londoną (Stanstedą). Akcijinė bilietų kaina į Kuala Lampūrą pirmyn atgal su mokesčiais tik 198 svarai (su bagažu ir maitinimu 220 svarų - dabar tai mažiau 900 Lt)
    kaip?

    Comment


      Parašė Tomkis Rodyti pranešimą
      Norėjau paklausti, gal kas žinot žurnalą "Aviacijos pasaulis"? Gal kas prenumeruojat, jei tuo domitės?
      Žinom beveik nuo jo leidimo pradžios kokiais 2001 ar 2002. Iš pradžių buvo toks idėjinis - idomus. Iš pradžių buvo laikraštis. Dabar pasidarė žurnalas. Kainuoja 10 lt.

      Nebeperku nuo to momento, kai kaina išaugo 200% nuo 5 iki 10 lt. Turinio po kainos šuolio sakyčiau netgi sumažėjo.

      Už 5lt. pirkdavau iš idėjos - vistik tai buvo ir yra sritis kuri mane labai domina. Bet ne tiek, kad uz numeri mokėčiau 10lt. Viską, kas ten rašoma, galima rasti internete...
      Paskutinis taisė goolfietis; 2008.11.25, 22:02.
      Mano blogas

      Comment


        Kaimynams sunkmetis. Rusų klb.

        Comment


          Parašė fow Rodyti pranešimą
          Kaimynams sunkmetis. Rusų klb.
          Gaunasi, kad tik nuo Rusijos valdžios priklausys, ar Kaliningrado oro uostas bus hub'as, ar nebe. Klausimas ar KD Avia turi pakankamą užnugarį Maskvoje. Konkurentai Aeroflotui ir kitiems nelabai reikalingi.
          kaip?

          Comment


            Parašė alm Rodyti pranešimą
            Gaunasi, kad tik nuo Rusijos valdžios priklausys, ar Kaliningrado oro uostas bus hub'as, ar nebe. Klausimas ar KD Avia turi pakankamą užnugarį Maskvoje. Konkurentai Aeroflotui ir kitiems nelabai reikalingi.
            3 milijardai rublių - tai apytiksliai 300 mln. litų "KD avia" skolų. Įspūdinga sumelė užkampio aviakompanijai.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              3 milijardai rublių - tai apytiksliai 300 mln. litų "KD avia" skolų. Įspūdinga sumelė užkampio aviakompanijai.
              Nu jie pavasarį užsisakė 25 naujus Airbus A319 už 1,7 mlrd. dolerių (dabar su 17 vnt. nuomotų senų Boeing 737 skraido). Vien avansas tokiam užsakymui didesnis turėjo būti.
              Dar man atrodo jie patys pasistatė Kaliningrado oro uoste terminalą naują 3 mln. keleivių pralaidumo.
              kaip?

              Comment


                Parašė John
                Yra labai geru naujienu skraidantiems i Pietryciu Azija

                AirAsia X opens front in low-cost flights
                http://www.ft.com/cms/s/0/cbf06b1e-b...b5df10621.html




                Jau dabar pavyko rasti nemazai skrydziu uz mazdaug £330 (1300Lt) is Londono i KL (i abi puses su mokesciais), kuomet paprastai maziausios kainos yra apie £450 (1800Lt). Belieka tiketis, kad veliau kylancios naftos kainos nenuzudys tokio marsruto, kaip atsitiko su Oasis HK, kurie siule skrydzius i Honkonga uz £260.
                O aš radau už 890 lt pirmyn atgal. Neblogai

                Comment


                  Parašė John
                  Kur geriau skristi - i Vilniu ar KL? Kaina beveik ta pati
                  Žinoma, kad į KL.

                  Mano nuomone, tokios kainos išsilaikys neilgai (nes low cost principas ilgiems atstumams neturės tokių pranašumų, kokius turi trumpais atstumais).

                  Comment


                    Ar airBaltic bus latviška?
                    http://www.kelias.net/8407.html
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Įdomu kaip Latvijos vyriausybė galėtų atsiskaityti už šį pirkinį?

                      Comment


                        abejoju jog latviai pirks kai taip su piniguciais striuka Geriau lietuvai parduotu
                        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                        - Rusija su Amerika kariauja.
                        - Ir ką, kaip ten reikalai?
                        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                        - O amerikiečiai?
                        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                        Comment


                          SAS atsisakys Estonian Air

                          Patyrusi didžiulius nuostolius 2008 m. SAS turi naują restruktūrizacijos planą pavadinimu "Core SAS". Pagal jį bus koncentruojamasi į šiaurės šalių rinkas, mažinami reisai ir atsisakoma papildomų veiklų. Spanair, Airbaltic akcijos jau parduotos, Spirit, Air Greenland, BMI, Estonian Air, Skyways, Cubic ir Trust irgi laukia toks pats likimas.

                          http://www.boarding.no/art.asp?id=35057
                          kaip?

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Patyrusi didžiulius nuostolius 2008 m. SAS turi naują restruktūrizacijos planą pavadinimu "Core SAS". Pagal jį bus koncentruojamasi į šiaurės šalių rinkas, mažinami reisai ir atsisakoma papildomų veiklų. Spanair, Airbaltic akcijos jau parduotos, Spirit, Air Greenland, BMI, Estonian Air, Skyways, Cubic ir Trust irgi laukia toks pats likimas.

                            http://www.boarding.no/art.asp?id=35057
                            Prisimenant ankstesnius pranešimus, tokius kaip

                            http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=8912
                            SAS saved Estonian Air from bankrupt

                            Estonian airline Estonian Air is trying to survive by taking short-term loans from SAS – otherwise the company would have gone bankrupt at the end of the 2008
                            išeitų, kad Estijos avialinijoms irgi pareina "kirdyk"?

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Prisimenant ankstesnius pranešimus, tokius kaip
                              ...
                              išeitų, kad Estijos avialinijoms irgi pareina "kirdyk"?
                              Estai sumokėję avansą už naujus ekonimiškus lėktuvus, kuriuos gaus po kelių mėnesių. Tada turėtų jų padėtis palaipsniui susitvarkyt. Manau, kad SAS labiau apsimoka dar kokį pusmetį jiems padėti ir tik tada pardavinėt.
                              kaip?

                              Comment


                                Gal kas galetu išverst/pakomentuot vieną citatą iš Ryanair ataskaitos, ypač kaip suprast ta "in cash"

                                Balance Sheet.
                                “Our balance sheet continues to be one of the strongest in the industry with over €1.8bn in cash at the end of Q3. The rebound in profitability in fiscal 2009/10 should lead to a further growth in our cash balances. Our large floating cash deposits provide a no-cost hedge to our floating debt and we plan to take advantage of the h4istorically low interest rates to lock in much of our 2009 aircraft deliveries at these low fixed interest rates.
                                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                Comment


                                  Paryžiaus oro uostai uždaryti dėl Prancūzijoje siaučiančių smarkių vėjų

                                  Stiprios vėtros antradienį siautėjo Prancūzijoje, o pareigūnai buvo priversti pirmąkart per pastaruosius 34 metus uždaryti du Paryžiaus tarptautinius oro uostus. Prancūzijos Atlanto vandenyno pakrantėje vėjo gūsių greitis siekė 140 kilometrų per valandą, o meteorologai sakė, kad vėtros dar gali sustiprėti iki 160 kilometrų per valandą.

                                  Numatoma, kad Paryžiaus regionui gali smogti iki 100 kilometrų per valandą uraganiniai vėjai, todėl pareigūnai sostinės oro uostus uždarė nuo pirmadienio 20 val. vietos (21 val. val. Lietuvos) laiku iki antradienio 10 val. (11 val.).

                                  Šiam laikotarpiui buvo atšaukti visi skydžiai dviejuose pagrindiniuose Paryžiaus oro uostuose - Charles'io de Gaulle'io ir Orli, o keleivių paprašyta į juos neatvykti.

                                  Charles'o de Gaulle'o oro uostas yra vienas iš judriausių Europoje.

                                  "Apmaudu, nes rytoj aš dirbu, tačiau taip pasielgta dėl saugumo priežasčių", - sakė 57 metų Jeanas-Pierre'as Niros, oro bendrovės "Air France" keleivis, kuris pirmadienį tikėjosi išsikristi iš Charles'io de Gaulle'io oro uosto ir grįžti į pietinį miestą Nicą.

                                  "Air France" nurodė rezervavusi savo keleiviams 2 000 viešbučio kambarių netoli Charles'o de Gaulle'o oro uosto, tačiau oro uosto pareigūnai sakė, kad apie 100 žmonių naktį praleido keleivių salėse.

                                  Nanto, Bresto ir Renė regioniniai oro uostai nebuvo uždaryti, tačiau buvo atšaukta keletas skrydžių.

                                  Ši audra įsisiautėjo praėjus dviem savaitėms nuo vėtrų, kurios Prancūzijos pietvakarių regione nusinešė 11 gyvybių.

                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20500594

                                  Comment


                                    „Ryanair“ uždraudė savo darbuotojams bendrauti su „idiotais blogeriais“
                                    balsas.lt

                                    Incidentas kilo po to, kai pereitą savaitę kainų mažinimu taip užsiėmusi „Ryanair“ pranešė ketinanti imti mokestį už naudojimąsi tualetu skrydžio metu.
                                    Vsio, dabar skraidysim su pampersais
                                    Paskutinis taisė Perfect; 2009.03.02, 10:21.

                                    Comment


                                      Mane tai šitie visi tie papildomi mokėjimai nervina. Tiek lagaminai, tiek boardingai, tiek maistas. Su tūlikais išvis...
                                      Skrendi ir krapštai centus.
                                      Bet aišku, kodėl visa tai vyksta suprantu - kad dūmų uždanga tikrą normalaus skrydžio kainą pridengtų.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                        Mane tai šitie visi tie papildomi mokėjimai nervina. Tiek lagaminai, tiek boardingai, tiek maistas. Su tūlikais išvis...
                                        Skrendi ir krapštai centus.
                                        Bet aišku, kodėl visa tai vyksta suprantu - kad dūmų uždanga tikrą normalaus skrydžio kainą pridengtų.
                                        O manęs ne. Nes beveik niekada nieko papildomai nereikia. Ir nėra džiaugsmo skrendant pvz. čekų avialinijom be bagažo ir užsiregistravus internete, kad ten tie dalykai nekainuoja. Apie maistą irgi - kai jau nori valgyt geriau mokamas airbaltiko ar flylal kepsnys nei čekų nemokamas sumuštinis. O gerti jau seniai turiu įprotį visada nusipirkt prieš lipdamas į lėktuvą.

                                        Tualetų apmokestinimas - tik reklaminė antis. Gi BBC korespondentas apie juos pirmas paklausė, o Ryanair CEO juokaudamas pakalbėjo, kad jei stotyse mokami, tai lėktuvuose ir galėtų būt. Paskui kompanijos atstovas paneigė tokius planus. Bet visa pasaulio žiniasklaida ištrimitavo vos ne kaip faktą
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                                          O manęs ne. Nes beveik niekada nieko papildomai nereikia. Ir nėra džiaugsmo skrendant pvz. čekų avialinijom be bagažo ir užsiregistravus internete, kad ten tie dalykai nekainuoja. Apie maistą irgi - kai jau nori valgyt geriau mokamas airbaltiko ar flylal kepsnys nei čekų nemokamas sumuštinis. O gerti jau seniai turiu įprotį visada nusipirkt prieš lipdamas į lėktuvą.

                                          Tualetų apmokestinimas - tik reklaminė antis. Gi BBC korespondentas apie juos pirmas paklausė, o Ryanair CEO juokaudamas pakalbėjo, kad jei stotyse mokami, tai lėktuvuose ir galėtų būt. Paskui kompanijos atstovas paneigė tokius planus. Bet visa pasaulio žiniasklaida ištrimitavo vos ne kaip faktą
                                          Gerai, kad tik bajaris.
                                          Man asmeniškai tas centų krapštymas labai nekaip atrodo. Antra vertus ir kainos dar laužtos iš piršto.
                                          Suprantu, jog kai kada galima pakentėt, bet tiesiog sukuria diskomfortą, kai aplink ridinėjas, o tu stengies nesileist į prikinėjimus.
                                          Beje, charteriuose kažkodėl valgyt ir gert paprastai duoda. Kodėl ten taupyt nebūtina?
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X