Taip, Rygoje dar bazuojasi "LatCharter", kuri užsiima čarteriniais skrydžiais. Jų lėktuvų parke yra 6 "Airbus 320" ir 2 "Boeing 767". Abu "Boeing'ai" išnuomoti Nigerijos kompanijai, pora "Airbus'ų" žydams o keturi vykdo pagrindinus užsakomuosius-atostoginius skrydžius iš Rygos. Ji drauge su "FlyLAL" išstūmė "airBaltic" iš čarterių rinkos Latvijoje. "Airbus'ams" tai ilgesnio tako nereikia, o Uzbekistano avialinijų besileidžiantys tarpatlantiniai "Boeing 767", rodo, kad B767 Rygos takas irgi pakankamas.
Didelėmis nuolaidomis Rygos oro uoste naudojasi ne tik "airBaltic", bet ir "Ryanair" ir "easyJet" - RIX labai plėšėsi dėl jų ir davė gerų nuolaidų. Diskriminuojanti kainų politika viename oro uoste visgi yra nesveikas dalykas, ir jį tikrai reiks ar anksčiau "gydyti". Keistas ir Latvijos vyriausbės delsimas privatizuojant "airBaltic", manau anksčiau ar vėliau ES antimonopolinės tarnybos gali priversti Vyriausybę parduoti arba oro uostą, arba oro uoste dominuojančias avialinijas.
Be jokios abejonės, Vilniaus oro uostas turi ir didesnių problemų ilgalaikėje vystymosi strategijoje, nei stagnacinė VNO vadovybė. Ją kaip ir lengviausia pakeisti, bet tie patys žmonės vadovauja jau 17 metų
Vilniaus oro uosto plėtros galimybės yra apribotos dėl jo geografinės padėties. Vilniaus oro uostas turi problemų su rūkais - įsikūręs dauboje pastoviai kelias dienas per metus negali dirbti dėl rūko. Vilniaus oro uostas yra įsikūręs miesto centre, bet jeigu jie imtų aptarnauti po 15 mln. keleivių per metus, tai net aš, lėktuvų fanas ir šiandien kasdien balkone besižavintis nusileidimais imčiau prieštarauti jo plėtrai dėl triukšmo ir taršos. Jei lėktuvai leisis kaip Kopenhagoje kas minutę, tai visi negalės tvarkingai sukti ratukų aplink miestą kaip suka dabar.
Žodžiu, VNO perspektyvos iš šalies yra prastesnės už RIX ir žiūrint iš šalies. Bet, VNO trūkumai tikrai netrukdo oro uostui dabar trauktis iš konkurencinės kovos. Iki 8-10 mln. keleivių per metus VNO plėstis gali drąsiai, o, mano prognozė tai yra maksimalus potencialas Baltijos šalims.
Nesutinku su tuo, kad Baltijos šalyse turi/gali būti vienas centrinis oro uostas. Visus potencialus keleivius dalinsis keli oro uostai. Klausimas - kokiu santykiu. Jeigu Ryga ir pabėgs ir turės, kad ir 10 mln. keleivių, VNO turi dirbti vardan to, kad persiviliotų iš jų bent 4 mln. nes tai irgi yra labai daug.
Didelėmis nuolaidomis Rygos oro uoste naudojasi ne tik "airBaltic", bet ir "Ryanair" ir "easyJet" - RIX labai plėšėsi dėl jų ir davė gerų nuolaidų. Diskriminuojanti kainų politika viename oro uoste visgi yra nesveikas dalykas, ir jį tikrai reiks ar anksčiau "gydyti". Keistas ir Latvijos vyriausbės delsimas privatizuojant "airBaltic", manau anksčiau ar vėliau ES antimonopolinės tarnybos gali priversti Vyriausybę parduoti arba oro uostą, arba oro uoste dominuojančias avialinijas.
Be jokios abejonės, Vilniaus oro uostas turi ir didesnių problemų ilgalaikėje vystymosi strategijoje, nei stagnacinė VNO vadovybė. Ją kaip ir lengviausia pakeisti, bet tie patys žmonės vadovauja jau 17 metų
Vilniaus oro uosto plėtros galimybės yra apribotos dėl jo geografinės padėties. Vilniaus oro uostas turi problemų su rūkais - įsikūręs dauboje pastoviai kelias dienas per metus negali dirbti dėl rūko. Vilniaus oro uostas yra įsikūręs miesto centre, bet jeigu jie imtų aptarnauti po 15 mln. keleivių per metus, tai net aš, lėktuvų fanas ir šiandien kasdien balkone besižavintis nusileidimais imčiau prieštarauti jo plėtrai dėl triukšmo ir taršos. Jei lėktuvai leisis kaip Kopenhagoje kas minutę, tai visi negalės tvarkingai sukti ratukų aplink miestą kaip suka dabar.
Žodžiu, VNO perspektyvos iš šalies yra prastesnės už RIX ir žiūrint iš šalies. Bet, VNO trūkumai tikrai netrukdo oro uostui dabar trauktis iš konkurencinės kovos. Iki 8-10 mln. keleivių per metus VNO plėstis gali drąsiai, o, mano prognozė tai yra maksimalus potencialas Baltijos šalims.
Nesutinku su tuo, kad Baltijos šalyse turi/gali būti vienas centrinis oro uostas. Visus potencialus keleivius dalinsis keli oro uostai. Klausimas - kokiu santykiu. Jeigu Ryga ir pabėgs ir turės, kad ir 10 mln. keleivių, VNO turi dirbti vardan to, kad persiviliotų iš jų bent 4 mln. nes tai irgi yra labai daug.
Comment