Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Is Lietuvos aviacijos naujienu:
    Aurela nuomojasi Boeing 757-200, naudos ji tolimiems uzsakomiesiems skrydziams i Azija ir kitur.
    Skaiciau apie sitai kazkuriam sios savaites Lietuvos Ryte ir laikrastukyje Miesto zinios ar lb panasiai besivadinanciame. pastarajame per puse puslapio oro kompanija issigyre apie ji, teigia tai didziausias registruotas baltijios salyse keleivinis orlaivis.
    Tai gal norit ir nuotraukas šio gražuolio pamatyti? Net AirBaltic tokio didelio (ir dar su televizoriais viduje neturi) .
    Beje Aurelos puslapis dabar neveikia, matyt atnaujina...
    Jas rasit čia:
    http://www.jetphotos.net/showphotos....111693,6111647

    Comment


      #82
      flyLAL“ lėktuvų parką papildė ketvirtas „Boeing 737-300
      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15197632

      LALas, atrodo, irgi po truputį kapstosi iš š?

      Comment


        #83
        Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
        Tai gal norit ir nuotraukas šio gražuolio pamatyti? Net AirBaltic tokio didelio (ir dar su televizoriais viduje neturi) .
        Beje Aurelos puslapis dabar neveikia, matyt atnaujina...
        Jas rasit čia:
        http://www.jetphotos.net/showphotos....111693,6111647
        Štai kaip šis 757-200 atrodys iš vidaus (turbūt nekeis interjero Aurela):

        nuoroda

        Lėktuve įrengta 214 vietų, visos - ekonominės klasės. Taip iš Vilniaus ar Kauno šis lėktuvas galės pasiekti miestus už 5 000 kilometrų. Tai beveik 50% daugiau nei turimo 737-300 talpa, panašiai skiriasi ir tolimiausio skrydžio atstumas. Panašu, kad Egiptas, Turkija ir Ispanija bus trys šalys, į kurias šis lėktuvas skraidys reguliariai, nepamirštant įvairių "extra" atvejų kaip kalėdiniai Londonas-Vilnius-Londonas ar krepšinio čempionatai bei visokie finalai (į ULEB taurės finalą Charleroi šiais metais, kur žaidė "Lietuvos rytas", trūko lėktuvų, galinčių nuskraidinti visus norinčius).

        O šiaip klausimas diskusijai: ar Londono kryptis galėtų išlaikyti dar vieną 757 ar panašaus dydžio lėktuvą? Man toks įspūdis, jog į Londoną skrendančių niekada netrūksta :-)
        Paskutinis taisė Meier; 2007.12.04, 05:51.

        Comment


          #84
          Pakeitus į LCD turėtų gan greitai atsipirkti per kuro suvartojimą

          Comment


            #85
            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Pakeitus į LCD turėtų gan greitai atsipirkti per kuro suvartojimą

            Comment


              #86
              Apie naujaji Aurelos lektuva galima pasakyt tik viena zodi - Zeba
              Tikekimes atsiradus tokiam pavyzdziui ir FlyLAL nauja krypti atras - tolimesnius nei Europa skrydzius, kuriem reiks irgi panasiu orlaiviu. O zvelgiant pagal tai, kaip jie tvarkosi dabar, potencialas turet placia skrydziu geografija - didelis.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                #87
                fly lal saunuoliai ir taip pat aurela, tikiuosi greitai prades skraidyti tokiu lektuvai is vilniaus

                Comment


                  #88
                  Viskas gal ir gražiai padaryta, kalbu apie patį dizainą, projektą, tačiau realybę mes matome..

                  Comment


                    #89
                    Aviacija

                    Kadangi nera temos apie aviacija naujienoms (ne vien fotografijoms) tai sukuriu sia tema apie aviacija
                    pradedu pirmaja naujiena:


                    Atnaujintas aviakompanijų „juodasis sąrašas“

                    Europos Komisija nusprendė palikti valstybinę Ukrainos gynybos ministerijos įmonę Ukrainian Cargoairways sąraše vežėjų, kuriems draudžiami skrydžiai Europos Sąjungos teritorijoje.


                    Pasak Europos Komisijos pranešimo spaudai, aviacinė bendrovė taip ir nesugebėjo pašalinti trūkumų.


                    Pranešime pabrėžiama, kad Ukrainos valdžia turi sugriežtinti saugumo reikalavimus oro vežėjams.


                    Naujoje sąrašo redakcijoje, kuris buvo paskelbtas liepos 24 d., toliau išlieka Ukrainos bendrovė „Volare“ „Ukrainos – Viduržemio jūros avialinijos“.


                    Komisijos pranešime pabrėžiamas draudimas skraidyti Irano kompanijai „Mahan Airlines“
                    Be trijų Ukrainos bendrovių į „juodąjį sąrašą“ patenka Pietų Korėjos „Air Koryo“, Afganistano

                    „Ariana Afghan Airlines“, Sudano „Air West Co. Ltd“, Ruandos „Silverback Cargo Freighters“, Angolos „Taag Angola“.


                    Be to, skrydžiai į Europa draudžiami visoms Kirgizijos, Indonezijos, Liberijos, Gvinejos, Gabono respublikai,Siera Leonės, Svazilando ir Kongo Demokratinei Respublikai.

                    saltinis:

                    www.kelias.net
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      #90
                      Aviacijos bazėje vyko pratybos Terminalas 2008

                      Birželio 4–5 d. Lietuvos kariuomenės karinių oro pajėgų Aviacijos bazėje Šiauliuose vyko pratybos „Terminalas 2008“.

                      Pratybose dalyvavo Aviacijos bazės kariai ir karo medikai, kurie budės vienuoliktoje NATO greitojo reagavimo pajėgų rotacijoje (NRF–11; NRF – NATO Response Force) Prancūzijos karinių oro pajėgų perdislokuojamos aviacijos bazės vienetų pagrindu formuojamo jungtinio padalinio sudėtyje.

                      Pratybų tikslas – patikrinti ir įvertinti NRF–11 priskirtų karių pasirengimą vykdyti terminalo operacijas, oro bazės apsaugą, ir medicininę paramą operacijų rajone dislokuojamoje oro bazėje. Pratybas stebėjo ir karių pasirengimą vertino Lietuvos kariuomenės atstovai ir Aviacijos bazės vadovybė.

                      NRF–11 budėjimą pradės šių metų liepos mėnesį. NRF–11 priskirti vienetai budės savo nuolatinėse dislokacijos vietose, pasirengę būti perdislokuoti į bet kurį operacijos rajoną per penkias dienas. Karinių padalinių, priskirtų NATO greitojo reagavimo pajėgoms, rotacija vyksta kas 6 mėnesius

                      http://www.vtv.lt/naujienos/krasto-a...as-2008-9.html

                      Cia dar nelabai su aviacija bet apie kosmosa, kaskas susije siektiek:

                      Lietuva prašosi priimama į Europos kosmoso agentūrą
                      2008-07-25

                      http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles/82636
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        #91
                        F-22 treniruojasi bombarduoti viršgarsiniu greičiu



                        JAV penktosios kartos naikintuvas F-22 Edwardso (JAV) karinių oro pajėgų bazėje pirmą kartą išbandė bombardavimo galimybę skrendant viršgarsiniu greičiu, pranešė BBC.

                        Liepos 11 d. atliktų bandymų metu F-22 sėkmingai paleido nedidelio skersmens aviacines bombas GBU-39. Pasak specialistų, bandymai patvirtino, kad įmanoma saugiai naudoti naikintuvo bombų liuką skrendant didesniu nei garso greičiu.

                        113 kg sverianti bomba GBU-39 skirta labai tiksliam stacionarių objektų naikinimui dideliu atstumu, siekiant išvengti priešininko priešlėktuvinės apsaugos sistemų.


                        http://www.kelias.net/dienos_tema_5.html
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          #92
                          You are here: FrenchEntrée > Limoges Airport > Plane Crash at Limoges Bellegarde airport
                          Print Version | < BackPlane Crash at Limoges Bellegarde airport
                          Traffic at Limoges airport was seriously disrupted this week following an incident on the runway on Friday 21st March. A Boeing 737 on route to Brussels Charleroi and operated by the low cost airline Ryanair came off the tarmac, causing injury to six passengers. Flights had to be cancelled with many rerouted to Nantes and Bergerac airports. Thankfully the injuries were only minor, but staff from the craft were offered counseling to cope with any trauma they had suffered during the incident.
                          Efforts to remove the plane have been hampered by the weather, rain and sleet had made the ground around the runway too soft to cope with the heavy lifting gear needed to move the aircraft.
                          Local companies, aided by a team of Dutch specialists worked all day to remove the craft and get the airport reopened.
                          The Boeing737 was finally released Saturday, around 6.30pm. Air traffic at the airport is now back to normal. Investigations in to the cause of the accident have been opened but it is believed that the weather may have played a significant role.


                          http://www.frenchentree.com/france-l...e.asp?ID=33318

                          sitam psl yra ir nuotraukos
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            #93
                            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                            Kadangi nera temos apie aviacija naujienoms (ne vien fotografijoms) tai sukuriu sia tema apie aviacija
                            O kas čia?
                            http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=1836

                            Prašom naudotis temų rodykle arba paieška, o ne kurti naujas temas.

                            Taip pat būtų malonu, jei ši tema nevirstų angliakalbe.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              O kas čia?
                              http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=1836

                              Prašom naudotis temų rodykle arba paieška, o ne kurti naujas temas.

                              Taip pat būtų malonu, jei ši tema nevirstų angliakalbe.
                              kad naudojausi nieko neradau
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                #95
                                Tie visi lektuvai nauji perkami ar naudoti?
                                To nepagaunu, toks srautas keleiviu, o lektuvai ne naujausi. Tuo tarpu gelezinkeliuose atvirksciai - pustusciai naujausi traukiniai

                                Comment


                                  #96
                                  "Boeing'ai" Lietuvoje visi perkami yra naudoti. Paklausios Lietuvoje serijos "Boeing 737" dabar gaminamas modelis "737-800" (tokius naudoja "Ryanair") kainuoja apie 80 mln. JAV dolerių.

                                  Tokia kaina būtų neįkandama net "Ryanair". Manoma, jog "Ryanair" sudarė sutartį su "Boeing" krizės metu (po 09-11 įvykių), pagal kurią "Boeing" tiekia 737-800'tuosius po 30-40 mln. dolerių.

                                  "airBaltic" kitąmet pradės naudoti mažus naujus lėktuvus - juos gaus iš SAS'o, kuris gaus kaip kompensaciją už "Dash'us" iš gamintojų. Tai bus pirmas atvejis Baltijos šalių istorijoje, kada bus pradėti naudoti visiškai nauji lėktuvai.

                                  Didesni lėktuvai dar brangesni. Naujas 747 kainuoja 230-300 mln. JAV dolerių. 767 - ~150 mln.

                                  Dėvetų lėktuvų kaina yra daug daug žemesnė. Štai "Aurela" už 8 metų 757-ąjį mokėjo 100 mln. litų.

                                  Reikia pastebėti ir džiaugtis, kad tikrai labai greitais tempais parkas atnaujinamas. Dabar "FlyLAL", "Aurela" ir "airBaltic" perka ~10 metų senumo "Boeing 737".

                                  Lėktuvams 10 metų tikrai nėra didelis amžius. 10 metų dar toks lėktuvas gali skraidyti ir skraidyti.

                                  Daug lėktuvų yra nuomojami, bet "FlyLAL" dukterinė įmonė "Aviation Assets Menegement" dabar pradėjo užsiimti ir "Boeing'u" pirkimu ir nuoma. Jų parke jau daug lėktuvų, kurie nuomojami įvairioms kompanijoms, daugiausia NVS šalyse.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė smb Rodyti pranešimą
                                    "Boeing'ai" Lietuvoje visi perkami yra naudoti. Paklausios Lietuvoje serijos "Boeing 737" dabar gaminamas modelis "737-800" (tokius naudoja "Ryanair") kainuoja apie 80 mln. JAV dolerių.

                                    Tokia kaina būtų neįkandama net "Ryanair". Manoma, jog "Ryanair" sudarė sutartį su "Boeing" krizės metu (po 09-11 įvykių), pagal kurią "Boeing" tiekia 737-800'tuosius po 30-40 mln. dolerių.

                                    "airBaltic" kitąmet pradės naudoti mažus naujus lėktuvus - juos gaus iš SAS'o, kuris gaus kaip kompensaciją už "Dash'us" iš gamintojų. Tai bus pirmas atvejis Baltijos šalių istorijoje, kada bus pradėti naudoti visiškai nauji lėktuvai.

                                    Didesni lėktuvai dar brangesni. Naujas 747 kainuoja 230-300 mln. JAV dolerių. 767 - ~150 mln.

                                    Dėvetų lėktuvų kaina yra daug daug žemesnė. Štai "Aurela" už 8 metų 757-ąjį mokėjo 100 mln. litų.

                                    Reikia pastebėti ir džiaugtis, kad tikrai labai greitais tempais parkas atnaujinamas. Dabar "FlyLAL", "Aurela" ir "airBaltic" perka ~10 metų senumo "Boeing 737".

                                    Lėktuvams 10 metų tikrai nėra didelis amžius. 10 metų dar toks lėktuvas gali skraidyti ir skraidyti.

                                    Daug lėktuvų yra nuomojami, bet "FlyLAL" dukterinė įmonė "Aviation Assets Menegement" dabar pradėjo užsiimti ir "Boeing'u" pirkimu ir nuoma. Jų parke jau daug lėktuvų, kurie nuomojami įvairioms kompanijoms, daugiausia NVS šalyse.
                                    Ironiška, tačiau naujausius lėktuvus Europoje turi SkyEurope (slovakų low-cost). Nepaisant to, jog į jų skrydžius bilietai kainuoja 20-40 EUR, skraidina iki kelių metų 737-700.

                                    Reikia paminėti, jog šiuo metu jie patiria nuostolius, tačiau įdomus momentas, jog vien kuro išlaidoms jie sutaupo keliolika procentų vien dėl modernesnių lėktuvų. Na ir žinoma, visa tai yra finansinis lizingas, niekas ten nei 80, nei 40 milijonų nei eurų nei dolerių nemokėjo, o kasmet kantriai moka įmokas. Kodėl jiems apsimoka naujus pirkti, o flyLAL - ne? Geras klausimas, manau jie kur kas labiau apkrautus lėktuvus skrydžiams turi (kiek flyLAL lėktuvų be darbo galima pamatyti VNO), kita vertus gal tas apsimokėjimas irgi sąlyginis...

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė smb Rodyti pranešimą
                                      ...Tai bus pirmas atvejis Baltijos šalių istorijoje, kada bus pradėti naudoti visiškai nauji lėktuvai...
                                      Lietuva jau pora metu eksploatuoja visiskai nauja lektuva - C-27J "Spartan"...

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        Lietuva jau pora metu eksploatuoja visiskai nauja lektuva - C-27J "Spartan"...
                                        na, bet ne reguliariesiems civiliniams reisams.

                                        Comment


                                          Parašė smb Rodyti pranešimą
                                          na, bet ne reguliariesiems civiliniams reisams.
                                          Apie tai kalbos nebuvo, reikejo rasyti:
                                          "Tai bus pirmas atvejis Baltijos šalių istorijoje, kada bus pradėti naudoti visiškai nauji lėktuvai reguliariesiems civiliniams reisams."

                                          Comment

                                          Working...
                                          X