Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Nezinau, ar tinkama tema. Ar gali buti, jog padaznejes lektuvu velavimas, ar problemos leidziantis yra susijes su Rusijos GPS trikdziais? Taip pat nepamirsti reiketu ir DHL lektuvo.
Pas mus apie tai garsiai nekalba, bet lenkai apie tai raso:
https://www.portalmorski.pl/bezpieczenstwo/57341-zaklocenia-systemu-gps-na-baltyku-utrzymuja-sie-od-ponad-60-dni
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąNezinau, ar tinkama tema. Ar gali buti, jog padaznejes lektuvu velavimas, ar problemos leidziantis yra susijes su Rusijos GPS trikdziais? Taip pat nepamirsti reiketu ir DHL lektuvo.
Pas mus apie tai garsiai nekalba, bet lenkai apie tai raso:
https://www.portalmorski.pl/bezpieczenstwo/57341-zaklocenia-systemu-gps-na-baltyku-utrzymuja-sie-od-ponad-60-dni
Nerimą keliantys duomenys: GPS trikdžių padaugėjo 6 kartus
Už eismo kontrolę ore atsakinga „Oro navigacija“ pažymi, kad 2024 m. pranešimų apie GPS trikdžius virš Lietuvos oro erdvės padaugėjo 6 kartus.
„Fiksuodami GPS sutrikimus informaciją gauname iš pačių orlaivių. 2024 m. palyginus su 2023 m., gaunama daugiau nei šešis kartus daugiau pranešimų“, – žurnalistams penktadienį teigė „Oro navigacijos“ Operacinės veiklos departamento vadovas Tomas Montvila.
<...>
LRT.lt primena, kad ketvirtadienio vakarą iš Londono skridęs ir Vilniuje turėjęs leistis keleivinis „Ryanair“ lėktuvas buvo atvykęs į sostinės oro uostą, tačiau jame nenusileido – apsigręžė ir nuskrido į Varšuvą.
„Oro navigacijos“ teigimu, lėktuvas negalėjo nusileisti dėl GPS trikdžių.
„Mūsų duomenimis, buvo GPS trikdžių, tūpiant suveikė avionikos perspėjimo sistema, pranešusi, kad orlaivis gali susidurti su žeme. Jie priėmė sprendimą skristi į atsarginį oro uostą Varšuvoje. Ten pasitikrino avionikos sistemas ir grįžo į Vilnių“, – teigė T. Montvila.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ugejo-6-kartus
Kita vertus, įdomu tai, jog aviacijos ekspertai po DHL avarijos aiškino, kad leidžiantis GPS trikdžiai įtakos nedaro, orlaivis trajektoriją pagauna radijo bangų principu. Bet gal kas nors labiau suprantantis gali paaiškinti, kodėl iš Londono skridusiam Ryanairui GPS problemos visgi sutrukdė leistis?
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąBet gal kas nors labiau suprantantis gali paaiškinti, kodėl iš Londono skridusiam Ryanairui GPS problemos visgi sutrukdė leistis?
„Mūsų duomenimis, orlaiviui buvo GPS trukdžiai ir tūpimo metu suveikė vadinamoji avionikos perspėjimo sistema, kad orlaivis gali susidurti su žeme ir jie priėmė sprendimą skristi į atsarginį oro uostą Varšuvoje. Ten pasitikrino savo avionikos sistemas ir grįžo į Vilnių“, – teigė T.Montvila. Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
- 1 patinka
Comment
-
https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...asieke-1209206
Kodėl ne Lenkijoje leidosi, o toli atgal skrido?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąhttps://kauno.diena.lt/naujienos/ver...asieke-1209206
Kodėl ne Lenkijoje leidosi, o toli atgal skrido?
- 2 patinka
Comment
-
Telegraph Travel examined the policies of 90 major airlines and found that the majority of so-called “full-service” airlines have now introduced “basic” fares that don’t include hold luggage or seat selection. As well as the aforementioned BA and Virgin, this includes – within Europe – Air France, Lufthansa, KLM, Lot Polish Airlines, Swiss, Austrian Airlines, Aegean Airlines, Tap Portugal, Air Europa, ITA Airways, Aer Lingus, Aeroflot and Icelandair. [...]As noted previously, at least seven legacy airlines have scrapped both hold luggage and larger carry-on bags [ne under-seat bag] from their cheapest fares: United, Air Canada, Finnair, Sas, KM Malta Airlines, Latam and Avianca. [...]In 2024, Air France followed BA’s lead and scrapped complimentary food on selected short-haul services. Free meals are also now absent on flights with KLM, Lufthansa, Sas, Swiss, ITA Airways, Finnair, Tap Portugal and Austrian Airlines.With carriers adding hand luggage fees, the difference between no-frills and full-service airlines is becoming impossible to distinguish.
Comment
Comment