Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    '79 metų reklama.
    Nu ir... 1991 m. pirmas sprogdinimas buvo. Kai ištaikė progą, kada saugumas buvo silpnesnis - rėžė su lėktuvais.

    Comment


      Nezinau, ar tinkama tema. Ar gali buti, jog padaznejes lektuvu velavimas, ar problemos leidziantis yra susijes su Rusijos GPS trikdziais? Taip pat nepamirsti reiketu ir DHL lektuvo.

      Pas mus apie tai garsiai nekalba, bet lenkai apie tai raso:
      https://www.portalmorski.pl/bezpieczenstwo/57341-zaklocenia-systemu-gps-na-baltyku-utrzymuja-sie-od-ponad-60-dni

      Comment


        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
        Nezinau, ar tinkama tema. Ar gali buti, jog padaznejes lektuvu velavimas, ar problemos leidziantis yra susijes su Rusijos GPS trikdziais? Taip pat nepamirsti reiketu ir DHL lektuvo.

        Pas mus apie tai garsiai nekalba, bet lenkai apie tai raso:
        https://www.portalmorski.pl/bezpieczenstwo/57341-zaklocenia-systemu-gps-na-baltyku-utrzymuja-sie-od-ponad-60-dni
        Rašė ir LRT.

        Nerimą keliantys duomenys: GPS trikdžių padaugėjo 6 kartus

        Už eismo kontrolę ore atsakinga „Oro navigacija“ pažymi, kad 2024 m. pranešimų apie GPS trikdžius virš Lietuvos oro erdvės padaugėjo 6 kartus.

        „Fiksuodami GPS sutrikimus informaciją gauname iš pačių orlaivių. 2024 m. palyginus su 2023 m., gaunama daugiau nei šešis kartus daugiau pranešimų“, – žurnalistams penktadienį teigė „Oro navigacijos“ Operacinės veiklos departamento vadovas Tomas Montvila.

        <...>

        LRT.lt primena, kad ketvirtadienio vakarą iš Londono skridęs ir Vilniuje turėjęs leistis keleivinis „Ryanair“ lėktuvas buvo atvykęs į sostinės oro uostą, tačiau jame nenusileido – apsigręžė ir nuskrido į Varšuvą.

        „Oro navigacijos“ teigimu, lėktuvas negalėjo nusileisti dėl GPS trikdžių.

        „Mūsų duomenimis, buvo GPS trikdžių, tūpiant suveikė avionikos perspėjimo sistema, pranešusi, kad orlaivis gali susidurti su žeme. Jie priėmė sprendimą skristi į atsarginį oro uostą Varšuvoje. Ten pasitikrino avionikos sistemas ir grįžo į Vilnių“, – teigė T. Montvila.

        https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ugejo-6-kartus
        Dėl DHL visuotinai sutariama, kad katastrofa įvyko veikiausiai dėl kelių į visumą susidėjusių faktorių, tokių kaip pilotų nuovargis ir neatidumas. Žinoma, dar vyksta tyrimas, bet manau, kad jeigu būtų kažkas skandalingo, tai tikrai būtų iškilę į viešumą.

        Kita vertus, įdomu tai, jog aviacijos ekspertai po DHL avarijos aiškino, kad leidžiantis GPS trikdžiai įtakos nedaro, orlaivis trajektoriją pagauna radijo bangų principu. Bet gal kas nors labiau suprantantis gali paaiškinti, kodėl iš Londono skridusiam Ryanairui GPS problemos visgi sutrukdė leistis?

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Bet gal kas nors labiau suprantantis gali paaiškinti, kodėl iš Londono skridusiam Ryanairui GPS problemos visgi sutrukdė leistis?
          Kaip suprantu sistema pradėjo rodyti, kad lėkltuvas gali sudužti, bet pilotai turbūt nežino, ar tą rodo dėl GPS trikdžių, ar pačio lėktuvo sistemos sugedo.

          „Mūsų duomenimis, orlaiviui buvo GPS trukdžiai ir tūpimo metu suveikė vadinamoji avionikos perspėjimo sistema, kad orlaivis gali susidurti su žeme ir jie priėmė sprendimą skristi į atsarginį oro uostą Varšuvoje. Ten pasitikrino savo avionikos sistemas ir grįžo į Vilnių“, – teigė T.Montvila. Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
          Flickr

          Comment


            https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...asieke-1209206

            Kodėl ne Lenkijoje leidosi, o toli atgal skrido?

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...asieke-1209206

              Kodėl ne Lenkijoje leidosi, o toli atgal skrido?
              Gana dažnai taip būna. Tas lėktuvas priklauso Lutono bazei, todėl, pastebėjus problemą, priimtas sprendimas grįžti atgal į Londoną ir remontą atlikti ten - taip pigiau ir patogiau. Wizz Air neturi bazės Kaune, todėl būtų reikėję greitai ieškoti kas jį remontuos.

              Comment


                Turkijos pigių skrydžių bendrovė „Pegasus Airlines“ pranešė sieksianti įsigyti 200 lėktuvų „Boeing 737 MAX 10“ orlaivių pagal didžiausią savo istorijoje užsakymą, kurio vertė siekia maždaug 36 mlrd. JAV dolerių.

                Comment

                Working...
                X