Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Izmir Pursues Europe And Middle East Connectivity
    ADB is focusing on enhancing connectivity by introducing new routes and services, having launched 10 new routes in 2023, and increasing this number to 15 by the first eight months of 2024. ADB has uploaded multiple route opportunities to its profile to enhance connectivity across unserved routes throughout Europe and the Middle East.

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      flyDubai nebus atseit trūksta lėktuvų. Sakė per Žinių radiją
      It’s about time aviation industry gets new aircraft manufacturers to break duopoly: flydubai CEO
      Al Ghaith, meanwhile, suggested that regulatory limitations in Europe and the U.S. may be stifling innovation. “Look at Boeing—they’re now dealing with strikes that have further delayed production. Having more competition in the aircraft manufacturing sector would certainly benefit us all, and I welcome it with open arms,” he said.
      64% of striking Boeing workers vote down latest offer as bid to end strike fails
      The labor strife is costing the company about $100 million a day in lost revenue by some estimates, and the stoppage has shut down Boeing plants in Washington, Oregon and California. The fallout is also rippling through Boeing's suppliers. Spirit AeroSystems Holdings Inc. has said that it will furlough 700 workers, and that it might need to resort to layoffs if the strike continues into next month.
      Paskutinis taisė bato_usai; 2024.10.27, 03:04.

      Comment


        Būtų gerai bent porą sakinių su straipsnio esme parašyti lietuviškai.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Būtų gerai bent porą sakinių su straipsnio esme parašyti lietuviškai.
          vopsim nori daugiau lektuvu uz mazesne kaina, o jei dar pasiulytu kazkas is ne supuvusiu(Airbus, Boing) vakaru isvis butu pasaka gyvent
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Portugalijos vyriausybė patvirtino ankstesnių valdančiųjų planus parduoti TAP kontrolinį akcijų paketą 2025 metais.

            Comment


              Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
              Portugalijos vyriausybė patvirtino ankstesnių valdančiųjų planus parduoti TAP kontrolinį akcijų paketą 2025 metais.
              Įdomu, kodėl nusprendė parduoti, pernai uždirbo 871 mln. eur pelną, net 2022, kai dar daug kas dirbo nuostoliai, uždirbo kelis šimtus milijonų pelno.
              Flickr

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Estijos valdomos oro bendrovės „Nordica“ likimas – bankrotas arba privatizacija vz.lt
                Bankrotas - Estijos nacionalinė oro bendrovė „Nordica“ skelbia bankrotą

                Estijos valstybinė oro linijų bendrovė „Nordica“ nutrauks veiklą ir iškels bankroto bylą po to, kai potencialus investuotojas anksčiau šią savaitę pasitraukė iš sandorio, trečiadienį pranešė bendrovė.

                „Nordic Aviation Group“ nusprendė likviduoti „Nordic Aviation Group AS“ ir „Regional Jet OU“ („Xfly“) po to, kai pirmadienį (lapkričio 18 d.) žlugo derybos su investuotoju Larsu Thuesenu, rašo Estijos nacionalinio transliuotojo portalas err.ee.

                „Deja, potencialus investuotojas pirmadienį paskelbė, kad neketina tęsti privatizavimo dėl per didelės rizikos. Todėl direktorių valdyba informavo stebėtojų tarybą apie savo sprendimą nutraukti „Nordic Aviation Group“ ir „Xfly“ veiklą ir iškelti bankroto bylą“, – cituojama grupės stebėtojų tarybos pirmininkė Kadri Land.

                „Nordic Aviation Group“ veiklą pradėjo 2015 metais, bendrovė turėjo tapti nauju nacionaliniu oro vežėju, tais pačiais metais bankrutavus nacionaliniam vežėjui „Estonian Air“. Pirmaisiais metais įmonė demonstravo pozityvius rezultatus, skraidė keliolika krypčių, įskaitant Vilnių. Visgi ilgainiui šios nuostolingos veiklos imta atsisakyti. 2018-2019 m. bendrovė pradėjo smarkiai mažinti tinklą, kol reguliarių skrydžių iš Talino nebeliko. Nuo tada bendrovė siūlė užsakomųjų paslaugų paslaugas.

                Estijos vyriausybė nusprendė privatizuoti įmonę 2023 m. pabaigoje.

                Comment


                  Kodėl protingi estai šiknon sukišo dešimtis mln ir jau antrą kartą galas? LT kvaili ir nekuria savo tautinių avialinijų.
                  p.s. buvo čia tokių tautinių ekspertų.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    prisimenu zuoka ir jo afera
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                      prisimenu zuoka ir jo afera
                      Vogė, but užtat vizionierius.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Kodėl protingi estai šiknon sukišo dešimtis mln ir jau antrą kartą galas? LT kvaili ir nekuria savo tautinių avialinijų.
                        p.s. buvo čia tokių tautinių ekspertų.
                        Pradėkim nuo to, kad Nordica jau gerus 7-8 metus nevykdė jokių skrydžių iš ir į Talliną. Bankrotą lėmė SAS nutraukta sutartis, nes jie skraidė už SAS (wet lease). Tad neišeina palyginti pelų su grūdais.

                        Talino ir Vilniaus rinkos taip pat visiškai skirtingos ir nepalyginamos praktiškai visais aspektais. Jeigu mes norime suprasti, koks buvo Vilniaus potencialas su vietiniu vežėju reiktų žiūrėti į AirBaltic plėtrą, nuo tada, kai buvo tik vienas reisas Vilnius - Ryga.

                        5 Airbaltic lėktuvai, Amsterdamas, Paryžius, Berlynas, Praha, Krokuva, Dubajus, 10 atostoginių krypčų ir t.t. Ir čia be Londono, Dublino ir Oslo.

                        Ar kažkam iš Lietuvos būtų pasisekę kažką panašaus padaryti - nežinau, bet kad buvo vietos rinkoje ir potencialo bei neišnaudota galimybė, tai faktas.
                        Paskutinis taisė Ciurlionis; Šiandien, 13:02.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment

                        Working...
                        X