Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Baigti perkelti pranešimai į temą Aviakatastrofos ir aviacijos techniniai incidentai.
    Senoje temoje liko tik 79 puslapiai, naujoje - 42. Po nesėkmingų aviacijai 2014 metų buvo daug pranešimų apie Germanwings piloto savižudybę, po kelis incidentus Rusijoje, Indonezijoje Bei kitose šalyse.

    Kadangi teko perskanuoti virš 120 puslapių, tai buvo laiko pagalvoti apie temų išgryninimą
    Akivaizdu, jog lengviausia sukuriama tema, kurios nesupainiosi - Pasaulio oro uostai.
    Tuomet, pvz., naujiena apie naują Stambulo oro uostą nepaskęs bendrame sraute.
    Ta proga bus galima prijungti kelias esamas neaktyvias poros puslapių temas apie oro uostus Londone, Tailande ir Kinijoje.

    Comment


      Polish Airlines Passengers Were Asked To Fund For REPAIRS Their Boeing 787 Fault So That The Plane Could Take off http://www.waytoimprove.net/polish-a...ould-take-off/
      Passengers on board a flight from Beijing to Poland were asked to fund the repairs on a fault so that the plane could take off.
      There were around 250 passengers on the LOT Polish Airlines flight when the Boeing 787 Dreamliner suffered a hydraulic pump fault, according to local media.
      They were asked to foot the bill after the mechanic who had been employed to fix the pump demanded that he would only take cash as payment.
      ...
      LOT Polish Airlines spokesman Adrian Kubicki said: ‘An employee at the Boeing warehouse in Beijing refused to accept a bank transfer and insisted on cash.’
      He claimed that crew from the flight managed to scrape together around 2,500 RMB (280 GBP) from passengers on the plane for repairs, which are believed to have taken around 10 hours.
      After the plane landed in Warsaw, Kubicki told outraged passengers: ‘I know that you encountered an unusual situation today, for which I would like to apologise for from the bottom of my heart.
      ‘Believe it nor not, but there was a situation with a warehouse employee in Beijing who refused all methods of payment other than cash which led to the confusion.
      ‘Nevertheless, I am grateful to him and that the flight returned safely to Warsaw.’ According to local media, the borrowed money was immediately returned to the passengers once they landed in Warsaw along with flight vouchers.
      Passengers are able to claim 600 EUR (534 GBP) in compensation for the lengthy delay.
      According to the LOT spokesman, disciplinary measures will be taken against the employee who collected the cash from passengers.
      p.s. bet jau sumos menkumas ir jei tikrai nebuvo kito kelio, tai bausti babkes surinkusį darbuotoją irgi kvailai atrodo.
      p.p.s kokios Audi RS4 turbina kainuotų turbūt kokius 5 kart brangiau nei Boeing 787 Dreamliner pompa su pakeitimu.
      Paskutinis taisė Arunasx; 2018.11.20, 20:22.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Polish Airlines Passengers Were Asked To Fund For REPAIRS Their Boeing 787 Fault So That The Plane Could Take off http://www.waytoimprove.net/polish-a...ould-take-off/

        p.s. bet jau sumos menkumas ir jei tikrai nebuvo kito kelio, tai bausti babkes surinkusį darbuotoją irgi kvailai atrodo.
        p.p.s kokios Audi RS4 turbina kainuotų turbūt kokius 5 kart brangiau nei Boeing 787 Dreamliner pompa su pakeitimu.
        Sunku patikėti kad nebuvo kitos išeities. Vienam didžiausių pasaulio oro uostų vienintelė išeitis - rinkti grynus pinigus iš lėktuvo keleivių už remonto darbus? Čia tik LOT darbuotojo neteisingas elgesys ir ne kitaip.

        Comment


          Kažkaip nelabai galiu patikėti tuo, kad 10 (ar kiek jų ten yra) įgulos narių neturėjo su savimi 315€ grynais. Net jeigu technikas nesutiko priimti bankinio pervedimo (t.y. dirbo "be čekio"), eiti "su kepure" nėra logiška.
          Paskutinis taisė Aleksio; 2018.11.20, 21:11.

          Comment


            Iki oro uosto bankomato irgi nebuvo galima nulėkti? Šiaip įgulos kapitonas kai kuriose avialinijose turi įmonės kreditinę kortelę. Įtariu, kad čia kažkokios procedūros kaltos. Toks atsiskaitymas nėra visai neįprastas dalykas ypač kokiuose nors atsarginiuose oro uostuose.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Iki oro uosto bankomato irgi nebuvo galima nulėkti? Šiaip įgulos kapitonas kai kuriose avialinijose turi įmonės kreditinę kortelę. Įtariu, kad čia kažkokios procedūros kaltos. Toks atsiskaitymas nėra visai neįprastas dalykas ypač kokiuose nors atsarginiuose oro uostuose.
              Ypač kuriuose leidžiasi Boeing 787 Dreamliner
              Paskutinis taisė Arunasx; 2018.11.21, 08:28.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Čia menka problema, va Rusijoje yra paprašoma keleivių ir lėktuvą stumtelėti, kai ratai įšala.

                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Kiek laiko pilotas turi priimti sprendimą atšaukti nusileidimą ir kuo vadovaujasi? TAP lėktuvo ratai jau praktiškai lietė žemę.

                  Kvapą gniaužiantys lėktuvų nutūpimai: dėl stiprių vėjų pilotams oro uoste nusileisti nepavyko

                  https://www.15min.lt/video/kvapa-gni...epavyko-150770

                  Comment


                    Yra daug kriterijų - ar lėktuvo trajektorija tinkama ir stabili, ar lėktuvo pasvirimas normalus, ar greitis tinkamas saugiai nusileisti, ar visos sistemos parengtos nusileidimui. Inicijavus go-around, lėktuvas dar porą sekundžių leidžiasi, kol varikliai pasiekia pilnas apsukas. Iš esmės lėktuvas gali kilti ir palietęs ratais taką (touch-and-go treniruotės taip ir vyksta). Pakilti per vėlu, jeigu įjungti thrust-reverseriai (reaktyviniuose lėktuvuose) arba nepavyks praskristi virš kliūčių už pakilimo tako. Kai kuriuose oro uostuose kalnuotose vietovėse (pvz. Luklos) žemiau tam tikro taško atšaukti nusileidimo beveik neįmanoma arba labai pavojinga.

                    Comment


                      Čia beje vienas iš retų sėkmingai pasibaigusių nenusileidimų Lukloje:



                      Filmuota iš to pastato (oro uosto) kalno papėdėje:

                      Comment


                        Bet kai treniruojasi touch and go, tai iš anksto žino, kad darys taip ir taip, o čia reikia nuolat stebėti ir spręsti, ar tęsti nusileidimą, ar ne.

                        Comment


                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                          Yra daug kriterijų - ar lėktuvo trajektorija tinkama ir stabili, ar lėktuvo pasvirimas normalus, ar greitis tinkamas saugiai nusileisti, ar visos sistemos parengtos nusileidimui. Inicijavus go-around, lėktuvas dar porą sekundžių leidžiasi, kol varikliai pasiekia pilnas apsukas. Iš esmės lėktuvas gali kilti ir palietęs ratais taką (touch-and-go treniruotės taip ir vyksta). Pakilti per vėlu, jeigu įjungti thrust-reverseriai (reaktyviniuose lėktuvuose) arba nepavyks praskristi virš kliūčių už pakilimo tako. Kai kuriuose oro uostuose kalnuotose vietovėse (pvz. Luklos) žemiau tam tikro taško atšaukti nusileidimo beveik neįmanoma arba labai pavojinga.
                          Tame video tiesiog kapitono skill'ai truputį žemiau vidutinių, todėl nusprendė nebesileisti iki galo, nors laisvai galėjo įjungti reversus, kai jau buvo prie pat tako ir lėktuvas pats būtų nusileidęs ir išsilyginęs ant tako. Beje, įdomus faktas iš VNO, papasakojo darbuotojas, kai paskutinį kartą iš jo skridau, buvo blogas oras ir Lufthansa lėktuvui nepavyko iš trijų bandymų nusileisti, o Ryanair nusileido iš kart iš pirmo karto. Tai parodo, kiek lemia žmogiškieji įgūdžiai.


                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Tame video tiesiog kapitono skill'ai truputį žemiau vidutinių, todėl nusprendė nebesileisti iki galo, nors laisvai galėjo įjungti reversus, kai jau buvo prie pat tako ir lėktuvas pats būtų nusileidęs ir išsilyginęs ant tako. Beje, įdomus faktas iš VNO, papasakojo darbuotojas, kai paskutinį kartą iš jo skridau, buvo blogas oras ir Lufthansa lėktuvui nepavyko iš trijų bandymų nusileisti, o Ryanair nusileido iš kart iš pirmo karto. Tai parodo, kiek lemia žmogiškieji įgūdžiai.
                            Įgūdžiai arba kvailumas.. tai nėra normali ir saugi procedūra 737 ir kitiems šiuolaikiniams keleiviniams orlaiviams. Reiktų netgi paieškoti ar neužfiksuota kaip incidentas. Šį kartą baigėsi sėkmingai, bet jeigu tarkim dar vienas gūsis lėktuvą būtų nunešęs toliau į šoną, lėktuvui nebeliktų nieko kito, kaip leistis į žemę - jis nebegalėtų vėl pakilti.

                            Kažkur teko skaityti, kad apie 3-4% nestabilių nusileidimų turėtų būti rejectinti ir pakartoti iš naujo. Iš jų pakartojami tik 3%, t.y. tik 0,09% visų nusileidimų. Akivaizdu, kad dauguma iš tų nepakartotų 2,91% baigiasi be didesnių problemų. Galimai tai vertinti kaip teisingai įvertintą situaciją, galima vertinti kaip nepamatuotą riziką.

                            Iš kelinto karto pavyko nusileisti nėra įgūdžių kriterijus dar ir dėl to, kad situacija ant žemės gali greitai keistis.

                            Comment


                              Rusijoje tokiais atvejais taikoma 250 praktika. Kapitonas ir jo padėjėjas po 250 ir būna drąsiau ant leidimosi. Dažniausiai nusileidžia sėkmingai.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Rusijoje tokiais atvejais taikoma 250 praktika. Kapitonas ir jo padėjėjas po 250 ir būna drąsiau ant leidimosi. Dažniausiai nusileidžia sėkmingai.
                                Ne tik Rusijoje, pats pažįstu kelis pilotus, mėgsta jie išgerti. Aišku, nekažką, jei tai daro prieš darbą:

                                https://www.bbc.com/news/uk-46062122
                                https://www.bbc.com/news/uk-england-sussex-44451094
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Ne tik Rusijoje, pats pažįstu kelis pilotus, mėgsta jie išgerti. Aišku, nekažką, jei tai daro prieš darbą:

                                  https://www.bbc.com/news/uk-46062122
                                  https://www.bbc.com/news/uk-england-sussex-44451094
                                  Skirtumas tas, kad Rusijoje tokių niekas nesulaiko ir nekonfrontuoja. Dėl to ir sakau, kad normali praktika.

                                  Comment


                                    Šiuo atveju touch and go būtų padėjęs



                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Beje, įdomus faktas iš VNO, papasakojo darbuotojas, kai paskutinį kartą iš jo skridau, buvo blogas oras ir Lufthansa lėktuvui nepavyko iš trijų bandymų nusileisti, o Ryanair nusileido iš kart iš pirmo karto. Tai parodo, kiek lemia žmogiškieji įgūdžiai.
                                      Ne tik piloto įgūdžiai, bet ir lėktuvo techninės charakteristikos - skirtingi modeliai (ir net skirtingi to paties modelio lėktuvai) turi skirtingus meteominimumus.

                                      Comment


                                        AirBaltic pernai buvo punktualiausia Europoje ir antra pagal punktualumą pasaulyje. Ir tuo pasižymi jau ne pirmus metus.

                                        airBaltic is the most punctual airline in Europe, according to OAG

                                        https://www.aviation24.be/airlines/a...pfzquVQLz2rsz4

                                        Comment


                                          2018 aviacijai buvo gana liūdni metai, tiesa, reikia pasakyti, jog 2017 palyginamoji bazė buvo labai maža, bet vis tiek didžiulis augimas aukų.

                                          Airline Fatalities Rise More Than 900% In 2018
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.01.04, 01:40.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X