Parašė agnette
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Šiaip galutinis maršrutas yra ne Pertas, o Melburnas ir Sidnėjus, paprasčiausiai degalų papildymą padarė ne Dubajuje, o pačioje Australijoje, bet skristi visai be degalų papildymo dar neįmanoma.
Qantas flight 9 isn’t just the 17-hour flight from Perth to London. Qantas #9 originates in Melbourne (MEL) and flies 3.5 hours from Melbourne to Perth before continuing onward to London. And with this flight getting so much media coverage, Qantas didn’t want to take any chances. While a Dreamliner registered as VH-ZND (delivered in February 2018) was used for the Perth-London leg, a different Qantas 787-9 (VH-ZNB) operated the first segment of Qantas flight 9 from Melbourne to Perth.
Labai paprasta isspresti nuotolio problemele, paleisti reisa Melburnas-Vilnius. Ziurint i treka matosi kad Vilnius pirmas europinis oro uostas marsrute MEL - LHRPaskutinis taisė senasnamas; 2018.03.27, 14:43.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąSkirtumas vos ne pustrecio tukstancio:
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip galutinis maršrutas yra ne Pertas, o Melburnas ir Sidnėjus, paprasčiausiai degalų papildymą padarė ne Dubajuje, o pačioje Australijoje, bet skristi visai be degalų papildymo dar neįmanoma.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Čia tik techninė smulkmena, kuri keleiviams nieko nekeičia. Bilietų svetainėse vis tiek rodoma kaip skrydis su persėdimu ir net skrendama ne su tuo pačiu lėktuvu.
Qantas tiklalapis nurodo kad skrydis 'turi' 1 stop, kas nereiškia persėdimo. 'Stop' skiriasi nuo 'Connection' arba 'Layover'. Stop reiškia paprasta techninį sustojima, pvz. paimti/išlaipinti žmones arba pasipildyti kuro atsargas.
Faktiškai keleiviam išlipti iš lėktuvo nereikėtų, nebent jie skrenda iš Londono į Pertą. Pagal Australiškas taisykles žmogus skrendantis šiuo reisu iš Londono sakykim iki Melburno, imigracijos neturi/neprivalo praeiti iki kol lėktuvas nenusileido Melburne. Tie kas skrenda tik iki Perto žinoma imigracija ir t.t. praeis Perte, tačiau tie kas skrenda toliau iki Melburno, imigracija ir visa kita praeis nusileidus Melburne. Taigi priežasties (apart pakvėpuoti grynu oru ir pamankštinti kojas) keleiviai išlipti kaip ir neturi.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Žodžiu dar negreit bus pagamintas toks lėktuvas, kuris galėtų tokią ilgą distanciją skristi (komerciniu režimu). Naujas Boeing 777X galės skristi maximum 16 tūkst. km.
Viso šito esmė yra tokia kad teoriškai su šitu lėktuvu - A359ULR, iš Australijos yra pasiekiamas praktiškai kiekvienas pasaulio kampelis, prisegu nuotrauka kad padėtų vizualiai.
Viskas kas yra UŽ trijų apskritimų yra pasiekiama būtent šiuo lėktuvu.
Žalia - Iš Perto
Raudona - Iš Melburno
Mėlyna - Iš Sidnėjaus
Parašė GNU Rodyti pranešimą
Pagal žemėlapį maršrutas iš Melburno eina virš Himalajų. Nežinau ar dėl saugumo sumetimų ar kitų priežasčių, komerciniai lėktuvai ten beveik neskraido ir kalnus aplenkia šonu, tad realiai maršrutas būtų dar ilgesnis.
Dar norėjau papildyti Agnette ir atsakyti į GNU klausima. Pagal Agnette žemėlapį ir informacija, tiesioginiai skrydžiai (as the crow flies) tiek iš Melburno, tiek iš Perto yra nutole nuo Londono 16,904km ir 14,500km atitinkamai. Aš atsižvelgiant į tai sudariau skrydžio planus iš Perto, Melburno ir netgi Sidnėjaus. Skrydžio planai sudaryti atsižvelgiant į realias salygas - vengiant Himalajų, visokių karo zonų ir t.t Kitaip pasakius, taip skristų lėktuvai jeigu tokie skrydžiai egzistuotų realybėje.
Taigi pradedu nuo Melburno, pagal Agnette pateikta informacija tiesiausias atstumas yra - 16,904km arba 9127nm.
Pagal mano paskaičiavimus realybėje šis atstumas nežymiai išaugtų iki 17,361km arba 9374nm.
Prisegu nuotrauka:
Toliau Pertas-Londonas, Agnette pateiktas atstumas yra - 14,500km arba 7829nm.
Pagal mano paskaičiavimus realybėje šis skrydis būtų - 14,903km arba 8047nm ilgio.
Prisegu nuotrauka:
Na ir pabaigai Sidnėjus-Londonas. Šiuos du miestus skiria - 17,018km arba 9189nm.
Pagal mano paskaičiavimus realybėje toks skrydis būtų - 17,425km arba 9409nm ilgio.
Prisegu nuotrauka:
Faktiškai jeigu Qantas kada nors nuspręs į savo flotilę pridėti A359ULR, visi mano paminėti skrydžiai yra įmanomi ir ne tik. Qantas yra suinteresuoti tiesioginiais skrydžiais tarp Sidnėjaus ir NY, kas vėlgi būtų įmanoma su šiuo lėktuvu.
Dar norėjau pamineti kad maksimalus lėktuvo 'range' nėra būtent toks. Daug kas priklauso nuo n faktorių tokių kaip keleivių kiekis, kuro, bagažo, krovinių ir t.t. Pavyzdžiui buvo minėta kad maksimalus B777-8 atstumas kurį jis gali įveikti yra maždaug - 16,100km, nors Boeing yra pasake Qantas kad norint, B777-8 galėtų tiesiogiai sujungt Sidnėjų ir NY. (Atstumas - 18,427km ir 9950nm) Tie 16,100km yra limitas jeigu lektuvas yra 100% užpildytas, t.y. 365 keleiviai + bagažas ir kroviniai ir t.t. Dažniausiai tokiem ilgiem skrydžiam lektuvu sėdynių konfiguracija yra pakeičiama į daugiau laisvesnę. Daugiau pirmos ir biznio klasės vietų, šiek tiek didesni tarpai tarp sėdynių ekonominėj klasėj ir t.t. Taip pat, kaip opcija yra kartais siuloma ekstra kuro talpos, žinoma krovinių skyriaus saskaita. Tačiau skrendant tokiais atstumais lėktuvai vistiek krovinių praktiškai neskraidina (labai mažai).Paskutinis taisė tomoxas; 2018.03.28, 04:40.
- 8 patinka
Comment
-
Top 10 Airlines - World https://www.tripadvisor.com/Traveler..._Mode.expandedNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
IAG nusitaikė į „Norwegian“: tikslas – pigūs tolimojo maršruto skrydžiai https://www.vz.lt/transportas-logist...ruto-skrydziai
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Turkish cargo su a330 buvo suplanavę skraidyti į VNO. Vis dėl to dėl oro uosto tako renovacijos buvo pasirinkta Ryga.
Mano nuomone, švelniai tariant, vadyba ir derybos vyko nekokybiškai. 3 savaitės nėra kritinis laiko tarpas, pasiūlius tam tikras sąlygas ir alternatyvas, manau yra lengviau išlaikyti apisprendusią kompaniją, nei ją prisivilioti į naują oro uostą.
Bet čia tik mano nuomonė
„Turkish Cargo“ vietoje Rygos pasirinko Vilnių
https://www.vz.lt/transportas-logist...asirinkovilniu
- 1 patinka
Comment
-
„Boeing“ ir „Embraer“ - netoli susijungimo https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77771461
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
World's longest nonstop flight: Airbus A350-900ULR set to enter service. Singapore to New York, nonstop. Almost 20 hours in the air. https://edition.cnn.com/travel/artic...ght/index.html
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Vienoms didžiausių Europos avialinijų – juodos dienos: gresia bankrotas
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
Comment
-
Reikšmingas plėtros proveržis: „airBaltic“ įsigis 60 orlaivių
Šiandien, 2018 m. gegužės 28 d., Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ ir „Bombardier Commercial Aircraft“ paskelbė, kad šalys yra sudariusios tvirtą pirkimo sutartį dėl 30 „Bombardier“ CS300 orlaivių pardavimo ir pirkimo su galimybe įsigyti dar 30 tokio paties tipo orlaivių. Šis užsakymas papildys turimą 20-ies CS300 orlaivių užsakymą iryra naujojo „airBaltic“ verslo plano „Destination 2025“ pagrindas, paremtas sėkmingu dabartiniu bendrovės verslo planu „Horizon 2021“, padėjusiu pamatus tolesnei plėtrai...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąReikšmingas plėtros proveržis: „airBaltic“ įsigis 60 orlaivių
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...s-60-orlaiviu/ .
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dabar visi airBaltic kritikai tupi kamputyje, o galėjo visa ta pati sėkmės istorija būti su flyLAL...Paskutinis taisė Sula; 2018.05.29, 09:01.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Negalėjo todėl, kad Lietuvoje įtvirtinta neolibaralų doktrina: valstybė "negali daryti biznio gerai"...Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Negalėjo todėl, kad Lietuvoje įtvirtinta neolibaralų doktrina: valstybė "negali daryti biznio gerai"...
Kaip ir loterijoje žmogus gali laimėti.
Tik šansų abiem atvejais nedaug.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Negalėjo todėl, kad Lietuvoje įtvirtinta neolibaralų doktrina: valstybė "negali daryti biznio gerai"...
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPirmiausia turi būti rimtas verslo planas, o ne pinigų NETEISĖTAS paėmimas iš visokių savivaldybės įmonių garantijų forma ir mėtymas į balą tikintis, gal kažkas pavyks, kaip darė zuokula. Jam svarbiausia skambios frazės be realaus pagrindo. "Puikus" taksi nelegaliai mokant taksistams ar nemokant visai, Gugenheimo muziejus ir t.t.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Manau latviai tą daro pakankamai sėkmingai. Tik grąža ženkliai didesnė: mokesčiai už tranzitą, oro uosto plėtra dėka avialinijų ir kelis kartus daugiau turistų, renginių ir t.t ir t.t. - ai dar dėka viso šito yra stipriai gerinamas Latvijos vardas.
Comment
Comment