Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į pigius skrydžius nusitaikęs G. Žiemelis paaiškino, kas vyksta danguje

    https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...nguje-3653570/
    p.s. yra tikrai įdomių pastebėjimų.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.11.28, 14:36.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Labai giria airBaltic, nors bilietai brangūs. Gal verslo kryptys. Vadinasi, be pigių avialinijų neapsieisi. Tada vis tiek joms teks mokėti ir dar nacionaliniam vežėjui. Apskritai pagal tokią logiką reikia remti kiekvieną verslą.

      Comment


        Šioje rinkoje egzistuoja finansinė piramidė gerąja prasme. Bet Europoje dominuoja vos trys savarankiškos tokios bendrovės („Ryanair“, „Wizz Air“, „Easy Jet“. – Red.). Mūsų grupės patirtis ir aviacijos išmanymas leistų įkurti ketvirtąją mažų sąnaudų skrydžių bendrovę. Tačiau reikia lėktuvo, kurį mums kas nors parduotų su didele nuolaida.
        Nelabai suprantu - dirba keliuose žemynuose, seniai vykdo įvairius projektus ir neturi lėšų vienam lėktuvui? Ką išvis galima nuveikti su vienu lėktuvu, kai paminėtos bendrovės turi po kelis šimtus lėktuvų? Wizzair tik šiek tiek trūksta iki 100.

        Comment


          Kalbama apie galimybe nusipirkt daug kektuvu pigiai, kaip Ryanair padare po rugsejo 11osios, o ne apie viena.

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Nelabai suprantu - dirba keliuose žemynuose, seniai vykdo įvairius projektus ir neturi lėšų vienam lėktuvui? Ką išvis galima nuveikti su vienu lėktuvu, kai paminėtos bendrovės turi po kelis šimtus lėktuvų? Wizzair tik šiek tiek trūksta iki 100.
            Ne "lėktuvo" siaurąja prasme, o lėktuvo modelio/gamintojo. Lygtais kalbėjo anksčiau apie SU (SSJ). Bet, mano manymu, tai būtų totali nesąmonė.

            Comment


              Man irgi iš interviu susidarė įspūdis, kad galvoja apie SU.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Ne "lėktuvo" siaurąja prasme, o lėktuvo modelio/gamintojo. Lygtais kalbėjo anksčiau apie SU (SSJ). Bet, mano manymu, tai būtų totali nesąmonė.
                Ir taip ir ne, Airijos Cityjet ketina 15 jų įsigyti ir dalis jų skraido už Brusselio availinijas. Vis dėl to jie orentuoti į Azijos rinką, kurioje dominuoja labai dideli arba propeleriniai- gali būti niša ypač mažesniems miestams apjungti su mažiau išplėtotais oro uostais ar jų takais.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Ir taip ir ne, Airijos Cityjet ketina 15 jų įsigyti ir dalis jų skraido už Brusselio availinijas. Vis dėl to jie orentuoti į Azijos rinką, kurioje dominuoja labai dideli arba propeleriniai- gali būti niša ypač mažesniems miestams apjungti su mažiau išplėtotais oro uostais ar jų takais.
                  Turėjau galvoje numanomas bėdas dėl rusų gamintojo ir su tuo susijusiomis aptarnavimo problemomis. Bet tai jau pačio Žiemelio reikalas. Gal Rusija kažkiek subsidijuotų.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Turėjau galvoje numanomas bėdas dėl rusų gamintojo ir su tuo susijusiomis aptarnavimo problemomis. Bet tai jau pačio Žiemelio reikalas. Gal Rusija kažkiek subsidijuotų.
                    Teisingai pastebėta, manau sėkmingas LCC įsteigimas būtų, tik tuo atveju, jei būtų suteiktos nuolaidos lėktuvams, didelės nuolaidos. Berods pats Žiemelis apie tai šnekėjo. Vargu ar SSJ sėkmingai skinasi kelią, o tuo ir gali pasinaudoti jie, naudinga abiem. Kad ir kaip bebūtų sėkmės atveju, tai būta pirma didelė lietuviška bendrovė.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Amžinai neskraidys su pigiai nupirktais lėktuvais. Nebent iki to laiko nebeišgyvens dalis avialinijų ir rinkoje sumažėjus konkurencijai, bus galima kilstelti kainas.

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                        Amžinai neskraidys su pigiai nupirktais lėktuvais. Nebent iki to laiko nebeišgyvens dalis avialinijų ir rinkoje sumažėjus konkurencijai, bus galima kilstelti kainas.
                        CS300 75 vienetai, Delta avialinijoms, kainuos pigiau, nei lėktuvo savikaina ar tai daro jį blogu lėktuvu?-anaiptol. O konkurencija nemažėja ji tik auga.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Aš turėjau omeny, kad jei Ryanair ir Wizzair pagavę momentą, kokie pasitaiko kartą gyvenimę(09 11 įvykiai), prisipirko pigių lėktuvų ir tokių būdu tapo konkurencingos, tai ne amžinai.

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą
                            Aš turėjau omeny, kad jei Ryanair ir Wizzair pagavę momentą, kokie pasitaiko kartą gyvenimę(09 11 įvykiai), prisipirko pigių lėktuvų ir tokių būdu tapo konkurencingos, tai ne amžinai.
                            Na taip, tu teisus, pagavę momentą. Tik aš neįsivaizduoju scenarijaus, kaip Wizz, Ryanair, EasyJet galėtų būti išstumti iš rinkos. Tiksliau įsiviazduoti galiu, bet nelabai tikiu
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              Na taip, tu teisus, pagavę momentą. Tik aš neįsivaizduoju scenarijaus, kaip Wizz, Ryanair, EasyJet galėtų būti išstumti iš rinkos. Tiksliau įsiviazduoti galiu, bet nelabai tikiu
                              Neištumti, bet pvz. Žiemelis ar kas nors galėtų įeiti į rinką.

                              Comment


                                Ar išvis yra Europoje mažų šalių, kurios turėtų sėkmingai augančias oro linijų bendroves? Stambesnės šalys gali pasinaudoti savo vidaus rinka. Kaip sekasi aplinkinėms šalims? Lenkai ir čekai turi labai senas bendroves (patirtis), bet čekai, rodos, stagnuoja, lenkams sekasi kiek geriau. Estonian Air neišsilaikė, Airbaltic sukasi panašiame lygyje. Net turtingesnės Skandinavijos šalys turi bendrą SAS, nes visoms atskirai turėti po stiprią bendrovę turbūt per sudėtinga. Norvegai turi sėkmingai augančią Norwegian Air, bet Norvegija turtinga šalis, be to, dėl geografinių ypatumų turi daug vidaus skrydžių ir krūvą oro uostų. Islandų WOW gana jauna bendrovė, lyg neblogai sekasi, bet jų sėkmė turbūt priklauso nuo to, kad islandai pastebėjo, jog nuo jų netoli Amerika ir susitelkė į transatlantinius skrydžius. Tai norint nuo nulio įkurti bendrovę ir sėkmingai verstis reikia krūvos investicijų ir nuostabaus vadovavimo. Išvis nematau pranašumų, kurie padėtų Lietuvai turėti sėkmingą skrydžių bendrovę. Be to, konkurencija tik didėja ir 2017 m. tai padaryti sunkiau nei kokiais 1997 m. Su keletu lėktuviukų skraidyti maršrutais, kurie jau ir taip užimti? Skraidyti į tuos miestus, į kuriuos dar niekas neskraido? Bet jie greičiausiai nėra paklausūs, jei iki šiol niekas neskraido. Geras šansas investuoti buvo 2009 m., kai visur viskas traukėsi ir Vilniaus oro uoste nelabai tų skrydžių buvo likę. Na, bet daugelio piniginės irgi traukėsi. Pvz., tais metais drąsiai investavus į Flylal ir protingai valdžius šiandien gal būtų rimta bendrovė. Bet privatus verslas bijojo/negalėjo/nenorėjo, o valstybei aviacija tada (kaip ir dabar) buvo paskutinės svarbos reikalas.

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Na taip, tu teisus, pagavę momentą. Tik aš neįsivaizduoju scenarijaus, kaip Wizz, Ryanair, EasyJet galėtų būti išstumti iš rinkos. Tiksliau įsiviazduoti galiu, bet nelabai tikiu
                                  Nupirks LH ar BA ir bus išstumti, manau tik laiko klausimas, kada taip atsitiks, nes jie supranta, kad konkuruoti Europos rinkoje su low cost'ais sunku, net verslo klientus pradeda prarasti, nes low cost'ai pradeda skraidyti į pagrindinius oro uostus ir geru laiku, o tarpkontinentiniuose skrydžiuose spaudžia Gulf vežėjai.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2017.11.30, 13:34.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Norwegian Air ar ne ant bankroto ribos? Jei gerai pamenu, taio teigė Ryanair, kuri per šią kompaniją vykdo transatlantinius skrydžius.

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                      Norwegian Air ar ne ant bankroto ribos? Jei gerai pamenu, taio teigė Ryanair, kuri per šią kompaniją vykdo transatlantinius skrydžius.
                                      Norwegian kaip tik rezultatai dabar geri. Čia tik O'Leary eilinį kartą leptelėjo kas ant liežuvio pakliuvo.

                                      https://www.norwegian.com/globalasse...017-report.pdf

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Norwegian kaip tik rezultatai dabar geri. Čia tik O'Leary eilinį kartą leptelėjo kas ant liežuvio pakliuvo.

                                        https://www.norwegian.com/globalasse...017-report.pdf
                                        Tai gerai, vadinasi galimybė pigiai(nuo 200eur) nuskristi į JAV išlieka.

                                        Comment


                                          Norwegian apskritai dažnai laimi visokius geriausios mažų kainos bendrovės apdovanojimus, paskutinį dešimtmetį keleivių skaičius nuolat auga, tai dėl jos mažiausiausiai reikėtų rūpintis. Įkuriama naujų bendrovių, bet jos dažnai turi rimtą užnugarį, pvz., Level Ispanijoje (po Iberia sparneliu), prancūzai ruošiasi paleisti Boost (po Air France sparneliu).
                                          Šiemet pasaulyje įkurtos 79 (!) naujos skrydžių bendrovės (veiklą nutraukė 25), tai keleivių laukia neblogi laikai. Ir aviacijos startuolių daugiausia būtent Europoje.
                                          http://www.anna.aero/2017/10/18/78-n...-out-business/

                                          Bloomberg skaičiuoja, ar su mažų kainų bendrovėmis iš tikrųjų pigu skristi per Atlantą (nelabai )

                                          Are New Budget Flights Between the U.S. and Europe Really a Bargain?

                                          https://www.bloomberg.com/news/artic...-wow-air-level
                                          Paskutinis taisė senasnamas; 2017.11.30, 10:11.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X