Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rusija pristatė naują lėktuvą – „Airbus“ ir „Boeing“ konkurentą

    Skaitykite daugiau: http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...tm_medium=Copy

    Comment


      Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
      Rusija pristatė naują lėktuvą – „Airbus“ ir „Boeing“ konkurentą
      Nemanau, kad MS-21 bus konkurentu B737 ir A320. Planuojamos MS-21 gamybos apimtys yra 40 lėktuvų kasmet, kai 2015 aviakompanijoms perduoti 495 vnt. B737 ir 491 vnt. A320.

      Comment


        /\/\ Na man cia ir juokinga kad jie tikisi tapt rimtais konkurentais Airbus'ui ir Boeing'ui

        Comment


          Savo ekspluatacinėmis savybėmis tas rusų lėktuvas gali būti ir visai neblogas. Bet sėkmė priklauso toli gražu ne vien nuo jų. Esminis dalykas yra MRO ir line maintenance prieinamumas. Boeingą gali susitaisyti belekur ir belekada. O šitiems remonto ir priežiūros bendrovės sertifikatų gauti neskubės, nes jie kainuja, o tų lėktuvų mažai. O daug jų nebus nes mažai kas norės pirkti, nes nėra kur remontuotis ir prižiūrėti.

          Užburtas ratas. Iš esmės pasualinėje civilinės aviacijos rinkoje susidariusi Boeingo ir Airbuso diarchija ir naujiems gamintojams į šią rinką prasisprausti galimybių labai mažai. Nebent kas ateitų su revoliucine technologija, kaip kokia Tesla automobilių pasaulyje. Bet šitam lėktuvui tai negresia.
          Paskutinis taisė vytauc; 2016.06.09, 00:36.
          Kaip po dykumą blaškiausi

          Comment


            /\

            Rusai po rublio nuvertėjimo yra labai pigūs. Ir kažkodėl airių kompanija neseniai nusipirko nenaujų rusiškų lėktuvų. Gal vis tik yra galimybių pralįsti į rinką.

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              /\

              Rusai po rublio nuvertėjimo yra labai pigūs. Ir kažkodėl airių kompanija neseniai nusipirko nenaujų rusiškų lėktuvų. Gal vis tik yra galimybių pralįsti į rinką.
              Na tai ir Meksikos vienos oro linijos fleetą iš SSJ stato, bet tai labiau išimtys, nes dažniausiai tai tie, kas su normaliomis lizingo bendrovėmis nesusitaria. Tam tikras aviacijos sub prime.

              Dėl rublio, tai milžiniška komponentų dalis yra vakarietieška, tad doleriais kaina labai sumažėti negali.
              Kaip po dykumą blaškiausi

              Comment


                Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                Savo ekspluatacinėmis savybėmis tas rusų lėktuvas gali būti ir visai neblogas. Bet sėkmė priklauso toli gražu ne vien nuo jų. Esminis dalykas yra MRO ir line maintenance prieinamumas. Boeingą gali susitaisyti belekur ir belekada. O šitiems remonto ir priežiūros bendrovės sertifikatų gauti neskubės, nes jie kainuja, o tų lėktuvų mažai. O daug jų nebus nes mažai kas norės pirkti, nes nėra kur remontuotis ir prižiūrėti.

                Užburtas ratas. Iš esmės pasualinėje civilinės aviacijos rinkoje susidariusi Boeingo ir Airbuso diarchija ir naujiems gamintojams į šią rinką prasisprausti galimybių labai mažai. Nebent kas ateitų su revoliucine technologija, kaip kokia Tesla automobilių pasaulyje. Bet šitam lėktuvui tai negresia.
                Ateina dar vienas rimtas žaidėjas Comac, C919 jau turi virš 500 užsakymų, nors dar net pirmo skrydžio neatliko, vėliau dar ir "wide-body" tipo lėktuvą pristatys.
                Paskutinis taisė Lettered; 2016.06.09, 13:19.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Ateina dar vienas rimtas žaidėjas Comac, C919 jau turi virš 500 užsakymų, nors dar net pirmo skrydžio neatliko, vėliau dar ir "wide-body" tipo lėktuvą pristatys.
                  Comac'u labiau tikiu, nes vien namų rinka juos darbu aprūpins.
                  Kaip po dykumą blaškiausi

                  Comment


                    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                    Comac'u labiau tikiu, nes vien namų rinka juos darbu aprūpins.
                    Įdomus pastebėjimas. 1980 Singapūro PM Lee Kuan Yew pasakė štai ką apie Kinijos galimybes pasigaminti savo keleivinius lėktuvus: "eventually they will. But it will take two, maybe three, generations". Panašu, kad "two generations" it will be. https://www.youtube.com/watch?v=nM1f...utu.be&t=2m02s
                    Paskutinis taisė John; 2016.06.09, 19:17.

                    Comment


                      „Ryanair“ žada dar labiau veržtis į apgyvendinimo verslą

                      Comment


                        EU to negotiate €20bn aviation agreements with Asia, Middle East
                        http://www.aerotime.aero/en/civil/12...rkey-qatar-uae

                        European Commission will start negotiations on EU-level aviation agreements worth €20 billion with four key partners: the Association of Southeast Asian Nations (ASEAN), Qatar, the United Arab Emirates and Turkey.

                        The goal of comprehensive EU-level aviation agreements is to create new business opportunities, improve market access and ensure fair competition under transparent market conditions. The European Union claims that the financial benefits from an agreement with Turkey could reach €5 billion annually, up to €7.9 billion with ASEAN and up to €8.4 billion with Qatar, the United Arab Emirates.

                        Melanie Schultz van Haegen, the Netherlands Minister for Infrastructure and the Environment said: "Europe is showing leadership in its external aviation policy with a balanced approach consisting of market opening based on fair and transparent market conditions."

                        ACI Europe welcomed the decision stating that negotiations will open market access, move towards “OpenSkies” regimes and will bring airport development.

                        Olivier Jankovec, Director General of ACI EUROPE commented: “Airports have become network developers and they need full freedom to attract airlines to serve their destination. Restricting market access should no longer be allowed to constrain connectivity.”

                        Comment


                          Shanghai construction company acquires Frankfurt Hahn Airport
                          http://www.aerotime.aero/en/airports...t-hahn-airport

                          Germany’s Rhineland-Palatinate interior ministry confirmed that after weeks of speculations, Shanghai's Yiqian Trading Company (SYT) has acquired a 82.5% stake in Frankfurt-Hahn Airport. The transaction's value was not disclosed but it is estimated to be in the "low double-digit million euro range."

                          The Frankfurt-Hahn Airport is located about 125 kilometers (75 miles) from Frankfurt and employs around 320 people. The facility used to be a US Army airbase before being converted for commercial use in 1993, has annual passenger traffic of nearly 3 million and is mainly used by Irish low-cost airline Ryanair. For years the airport has struggled to bring profit – in 2014, the airport lost 45 million euros, this year it expects to loose another 16 million.

                          SYT's representative, Zu Tao Chou, said that the company now plans to purchase the remaining 17.5% stake that is held by the German state of Hesse and to transform the airport into a hub for cargo deliveries to meet demand for German meat and other foods that Chinese producers struggle to supply in home country. "When it comes to freight, we expect good business from the transportation of food products to Asia," he said.

                          Comment


                            SAS pilotams streikuojant įstrigo 20 tūkst. keleivių
                            http://www.15min.lt/verslas/naujiena...viu-667-640455

                            Skandinavijos oro bendrovei SAS dėl jau antrą dieną streikuojančių švedų lakūnų atšaukus 159 skrydžius, šeštadienį buvo įstrigę apie 20 tūkst. keleivių, nurodo SAS.

                            „Padarėme viską, kas mūsų galioje, kad būtų išvengta streiko, bet, deja, susitarti nepavyko. Dabar mums svarbiausia pasirūpinti savo klientais; tad atidžiai stengiamės padaryti viską, kad padėtume įstrigusiems keleiviams“, – sakė SAS atstovė Karin Nyman.

                            Tačiau, pasak jos, danų ir norvegų pilotuojami SAS lėktuvai skraidys įprastai.

                            Streikas pradėtas penktadienį 18 val. vietos (19 val. Lietuvos) laiku, Švedijos lakūnų profesinei sąjungai SPF atmetus derybų tarpininkų pasiūlymą padidinti algas 2.2 proc.; SPF reikalauja 3,5 proc. didinimo.

                            Comment


                              Šanchajaus oro uoste vyrui detonavus sprogstamąjį užtaisą sužeisti keturi žmonės
                              http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ones-57-640609

                              Kinijos komercijos sostinės Šanchajaus pagrindiniame tarptautiniame oro uoste vienas vyras sekmadienį sviedė savadarbių sprogmenų pripiltą butelį, kuriam detonavus buvo sužeisti keturi žmonės, o po to mėgino nusižudyti, pranešė pareigūnai.

                              Neįvardytas vyras išsitraukė iš kuprinės sprogstamosios medžiagos pripildytą alaus butelį arba butelius ir sviedė vieną iš jų į keleivių registravimo vietą Pudongo tarptautinio oro uosto 2-ajame terminale, sakoma Šanchajaus administracijos pranešime.

                              Pasak pareigūnų, po to užpuolikas išsitraukė peilį ir persirėžė kaklą. Administracijos pranešime sakoma, kad tas vyras buvo išvežtas į ligoninę kritinės būklės.

                              Jo motyvai nebuvo atskleisti. Kinijoje buvo įvykdyti keli išpuoliai, kai nusivylę asmenys surengdavo sprogdinimus arba sukeldavo gaisrus dėl numanomų skriaudų.

                              Per šį incidentą nukentėjo keturi žmonės, sakoma Šanchajaus administracijos oficialioje socialinio tinklo paskyroje.

                              Valstybinė naujienų agentūra „Xinhua“ nurodė, kad tarp sužeistųjų yra vienas filipinietis, taip pat du kinai – 67 metų vyras ir 64 metų moteris. Ketvirtojo nukentėjusiojo pilietybė kol kas neaiški.

                              Tie žmonės buvo lengvai sužeisti stiklo šukių ir yra gydomi ligoninėje, pridūrė „Xinhua“.

                              Comment


                                SAS dėl Švedijos pilotų streiko priversta atšaukti daugumą skrydžių
                                http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ziu-667-640953

                                Pilotams atmetus pagerintą pasiūlymą dėl darbo užmokesčio ir ketvirtą dieną tęsiant streiką, Skandinavijos oro vežėja SAS pirmadienį atšaukė daugumą savo skrydžių Švedijoje ir Europoje.

                                Pasak SAS, dėl pilotų tęsiamo streiko pirmadienį bus atšaukta maždaug 230 skrydžių, dėl to bus sutrikdyti 27 tūkst. keleivių planai. Nuo penktadienio, kai Švedijos pilotai pradėjo savo protesto akciją, jau įstrigo 50 tūkst. keleivių, pranešė įmonė.

                                Pirmadienį atšaukti skrydžiai tarp Stokholmo ir Atėnų, Briuselio, Dublino, Frankfurto, Ženevos, Londono ir Paryžiaus.

                                Streikas buvo pradėtas įmonės pilotams Švedijoje atmetus oro vežėjos pasiūlymą padidinti darbo užmokestį 2,2 procento. Pilotams reikalaujant 3,5 proc. didesnio darbo užmokesčio, tarpininko pastangos pasiekti susitarimą taip pat buvo bevaisės.

                                „Švedijos pilotų profsąjunga atmetė antrąjį tarpininko pasiūlymą, nors SAS su tuo pasiūlymu sutiko“, – pranešė oro vežėja.

                                SAS pareiškė, jog dėl streiko patiriamų nuostolių neapskaičiavo, tačiau finansų analitikų vertinimai rodo, jog ši protesto akcija oro bendrovei kainuoja ne mažiau kaip 1,2 mln. JAV dolerių (1,1 mln. eurų) per dieną.

                                Pasak oro vežėjos, kurios 50 proc. akcijų valdo Švedijos, Danijos ir Norvegijos valstybės, dėl visų pilotų reikalavimų jos sąnaudos padidėtų dešimtadaliu.

                                Tuo tarpu pilotų profsąjungos vadovas Martinas Lindgrenas teigia, jog pilotai, neprieštaravę 2012 metų gaivinimo planui, į kurį, be kita ko, buvo įtraukti atleidimai ir darbo užmokesčio mažinimas, oro bendrovei „padėjo sutaupyti milijardus“.

                                Comment


                                  Jūros dugne aptiktos sudužusio „EgyptAir“ nuolaužos
                                  http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...ptair-lektuvas

                                  Comment


                                    European Commission adopts new passenger rights guidelines
                                    http://www.aerotime.aero/en/civil/12...hts-guidelines

                                    The European Commission adopted new air passengers rights guidelines that will clarify the existing rules and facilitate their application.

                                    Connecting flights

                                    Passengers have a right to compensation after a delay of 3 hours at the final destination. Travelers, who missed a connection within the EU, or outside the EU with a flight coming from an airport of a Member State, should be entitled to compensation, if they arrived at final destination with a delay of more than 3 hours. Whether the carrier operating the connecting flights is an EU carrier or not it is not relevant.

                                    Flight Cancellations

                                    If a flight takes off and “for whatever reason, being subsequently forced to return to the airport of departure where the passengers of the said aircraft are transferred onto other flights” it is considered a cancellation.

                                    Also, if a flight is diverted to an alternate airport, it is considered as a cancelation, unless passengers are rerouted to the final destination later or the alternate airport is in the same city and the transportation to the original airport is provided.

                                    Extraordinary circumstances

                                    A mechanical fault of an aircraft, plane collisions with other aircraft/devices are not considered as "extraordinary circumstances" meaning that airlines cannot be exempted from the payment of compensation in case of a cancellation and delay.

                                    The International Air Transport Association (IATA) welcomed the new guidelines but stated there is more to be done. “Everybody is frustrated when travel plans are disrupted. Passenger rights should be fair, simple, consistently applied and aligned with global standards. Todays’ guidelines will help with the consistent application. That’s an important step, but follow-up is needed. More dialogue is needed to address remaining fundamental problems with the regulation,” IATA DG and CEO Tony Tyler said.

                                    The European Commission stated that the guidelines will help facilitate air travel for passengers and thus assist air carriers and their agents to improve the application of the Regulation. They will also assist national authorities with the enforcement of the Regulation and ensure an equal level playing field for all air carriers.

                                    The European Commission ’s guidance can be found here.

                                    Comment


                                      Europos Komisija (EK) sudarė naują „juodąjį“ oro bendrovių sąrašą. Į jį patekusių 216 įmonių iš 21 šalių draudžiama vykdyti skrydžius Europos Sąjungos oro erdvėje, skelbia Biztravel.fvw.de http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...asa-637-644473

                                      Comment


                                        Kryme bus kuriama aviakompanija, kuri naudosis senais rusų lėktuvais
                                        http://www.15min.lt/m/id/verslas/tra...ais-667-646235

                                        Krymas turės savo aviakompaniją, kuri veiklą pradės šiemet ir skraidins Rusijos gamybos Tu-154 lėktuvais, pranešė Rusijos parlamento transporto komiteto pirmininko pavaduotojas Michailas Briačakas, kurį cituoja agentūra „RIA Novosti“.

                                        Comment


                                          Aeroflot passenger traffic increase by 13% in 5 months of 2016
                                          http://www.aerotime.aero/en/civil/12...months-of-2016

                                          Aeroflot announced it carried 10.9 million passengers, a year-on-year increase of 13.6%. during the first five months of 2016. The passenger load factor increased by 2.0% to 77.7%.

                                          On domestic routes, airline's passengers carried and RPKs on domestic routes were up 20.3% and 16.9% year-on-year, respectively. This was mainly attributable to increased demand for domestic flights and the continued growth of in-country tourism.

                                          Passengers carried on international flights increased 5.0%. International traffic increased despite the suspension of flights to destinations in Ukraine and Egypt and the suspension of charter service to Turkey. International traffic growth was supported by a decline in competition as several foreign carriers reduced flight frequencies to Russia.

                                          In first five months of 2016, Aeroflot addded three Boeing 737-800s, one Boeing 777-300ER, five SSJ100s and four Airbus A320s. Five Airbus A319s, one Airbus A320 and four Airbus A321s were phased out. The airline grew its fleet by three aircraft, bringing the total number of aircraft to 170 of May 31, 2016.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X