Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    The next big thing in aviation 2016
    http://edition.cnn.com/videos/aviati...16-orig-mg.cnn
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Naujos kartos variklis, debiutuosiantis ant būsimų A320neo.

      A quieter, more economical jet engine, fitted with a gearbox, is about to arrive



      Geared turbofans, as their name suggests, include a gearbox as part of the mechanism. Those on the A320neo are the brainchildren of engineers at Pratt & Whitney, a division of United Technologies, an American conglomerate. Designing and building geared turbofans, which Pratt & Whitney brands “PurePower”, is a gamble. The firm has spent two decades and more than $10 billion developing them. Connecting an engine’s inlet fan to the compressor and turbine in its core through a gearbox should give better fuel economy and make the thing quieter—both desirable outcomes. But the bigger the engine the bigger the forces on the gearbox and the more likely it is that something will go wrong. So, though gearboxes are found in turboprops (jet engines that turn a propeller) and in a few executive jets, no one had until now managed to scale one up to cope with the 30,000 horsepower delivered by the core of an airliner’s engine.
      The upshot is that a pair of PurePower engines slung under an A320neo’s wings promise to reduce fuel consumption by 15% compared with a standard A320. This could save an airline more than $1.5m a year per aircraft in fuel costs. Geared turbofans also give the plane a longer range and are markedly less noisy.
      Flickr

      Comment


        O kaip pauksciai su tokiais varikliais? Gi padides plotas jiems isiurbt

        Comment


          /\

          kaip tai reliatyvu?
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Jeigu kam įdomu, 2015 m. gruodžio 29 dieną Stokholmo-Arlanda oro uoste pasiektas keleivių skaičiau rekordas. Iki metų pabaigos šiame oro uoste registruoti 23 milijonai keleivių. Oro uostas yra pagrindinis iš keturių Švedijos sostinės regioną aptarnaujančiųjų bei pasižymi sparčiausiu keleivių skaičiaus prieaugiu tarp pagrindinių Skandinavijos oro uostų. Šiomis dienomos Arlanda oro uosto infrastruktūra pritaikoma nuolatiniams A380 reisams bei kitąmet keleiviams, vykstantiems į JAV, bus taikoma pre-clearance tvarka.

            Daugiau informacijos: http://www.swedavia.se/arlanda/om-st...rd-23-miljoner.

            Comment


              Pagrindine ju kritika pries metus buvo del bird strike. Todel ir idomu ar kazka su ta vieta prigalvojo naujo ar ne. Dalyj oro uostu, tokiu, kaip Stambulo tai yra nemaza problema

              Comment


                "I c what u mean", bet tokiame problematiškame oro uoste kaip IST, kiek realiai yra buvę "bird strike" ? Mano žiniomis nei vieno.

                Mano nuomone, tai realiai tik teoretiškai eskaluojama problema, su logiška hipoteze, bet 0 faktorium. Jei pakelės medis bus 2 cm platesnis ar nuo to padidės avarijų, kuomet mašina trenkiasi į medį?

                Teoriškai taip, reali išeiga- spręsti tau pačiam.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Fan'as pauksciu nebijo, sukapos iki farso.... o i kompresoriu jiems patekti nedidele tikimybe.

                  Comment


                    „Malaysia Airlines“ uždraudė keleiviams skristi su bagažu
                    Sausio 5 bei 6 dienomis avialinijos uždraudė registruoti bagažą dėl stipraus vėjo, kuris trukdė saugiai skraidinti keleivių lagaminus.
                    „Paskutiniųjų keturių dienų vėjas buvo greitesnis, nei 200 mazgų. Dėl to kuro sąnaudos pakilo 15 procentų. Vis dėlto dabar suradome trumpesnį maršrutą į Europą“,- pranešime spaudai skelbė „Malaysia Airlines“.
                    Tiems, kuriems žūtbūt reikėjo bagažo, galėjo jį užregistruoti. Tiesa, jiems buvo pasakyta, kad jų lagaminai atkeliaus vėlesniais skrydžiais.
                    Pasak Mohsino Azizo, aviacijos specialisto iš Kvala Lumpūre esančio banko „Maybank“, maršrutams į Paryžių bei Amsterdamą „Malaysia Airlines“ naudoja 17 metų senumo lėktuvus „Boeing 777-200ER“, kurie pilnu baku gali skristi tik 14 valandų.
                    Skrydžiai tarp Kvala Lumpūro bei Paryžiaus ar Amsterdamo trunka apie 12 valandų, tad švaistyti kurą gana pavojinga.
                    http://pasaulis.lrytas.lt/marga-plan...-su-bagazu.htm
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Durnas klausimas, gal kas girdejote daugiau apie aviacini turizma ?

                      Comment


                        Ką turi omeny?
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Iki naujojo Maskvos oro uosto veiklos pradžios liko vienas žingsnis
                          Varšuvos biržoje kotiruojamos aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ kartu su Rusijos korporacija „Rostec“ statomas Maskvos Ramenskojės oro uostas laukia svarbaus sertifikavimo, po kurio tikisi pradėti veiklą.
                          http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nis-667-574081
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Norvegų oro linijų bendrovės "Norwegian" vadovas Bjørn Kjos paskelbė, jog pagrindinė šios bendrovės bazė skrydžiams į JAV ir Aziją Skandinavijos regione bus įsteigta Švedijos Stokholmo-Arlanda oro uoste.

                            Šaltinis: Norwegian vurderer langdistansebase på Arlanda (norvegų kalba)

                            Comment


                              Nors po teroristų išpuolių Paryžiuje skrydžių paklausa šiek tiek sumažėjo, Airijos „Ryanair Holdings“, didžiausia Europos pigių skrydžių įmonė, trečiąjį savo finansinių metų ketvirtį padidino pelną daugiau kaip du kartus.http://www.15min.lt/verslas/naujiena...tus-663-575309

                              Comment


                                Istorinis įvykis: pristatomas ilgiausias reguliarus reisas

                                Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70278504

                                Comment


                                  Didžiausias Prancūzijos oro vežėjas „Air France“ šiais metais gali pradėti naudoti rusiškos gamybos lainerius „Sukhoi Superjet 100“ (SSJ – 100). Įmonė planuoja nuomotis rusiškus lėktuvus iš Airijos oro bendrovės „CityJet“, kuri šiais metais jau planuoja pradėti naudoti iš Rusijos gamintojo įsigytą produkciją.http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ais-667-576741

                                  Comment


                                    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                    Didžiausias Prancūzijos oro vežėjas „Air France“ šiais metais gali pradėti naudoti rusiškos gamybos lainerius „Sukhoi Superjet 100“ (SSJ – 100). Įmonė planuoja nuomotis rusiškus lėktuvus iš Airijos oro bendrovės „CityJet“, kuri šiais metais jau planuoja pradėti naudoti iš Rusijos gamintojo įsigytą produkciją.http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ais-667-576741
                                    Ir kur Air France plaukios su Superjetais?

                                    Comment


                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                      Ir kur Air France plaukios su Superjetais?
                                      Jei kalba eina tik apie Air France, Cityjet už Air France pagal wetlease kontraktą skraido į Airiją, Vokietiją, Prancuziją, Italiją ir Angliją.

                                      Tačiau patys turi dar 2 bazes (Dublina ir London City) iš kuriu vykdo skrydžius į Prancuziją, Belgiją, Italiją ir Olandiją.

                                      Taipat Cityjet skraido po SAS 'vėliava' tačiau kiek žinau SSJ-100 nebus tiem skrydžiam naudojami. Jiems atiteks Kanadiečių gaminti CRJ900.

                                      Comment


                                        Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
                                        Jei kalba eina tik apie Air France, Cityjet už Air France pagal wetlease kontraktą skraido į Airiją, Vokietiją, Prancuziją, Italiją ir Angliją.

                                        Tačiau patys turi dar 2 bazes (Dublina ir London City) iš kuriu vykdo skrydžius į Prancuziją, Belgiją, Italiją ir Olandiją.

                                        Taipat Cityjet skraido po SAS 'vėliava' tačiau kiek žinau SSJ-100 nebus tiem skrydžiam naudojami. Jiems atiteks Kanadiečių gaminti CRJ900.
                                        Dėkui už atsakymą, bet aš tik norėjau parodyti, kad supainiotos laivybos ir aviacijos temos

                                        Comment


                                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                          Dėkui už atsakymą, bet aš tik norėjau parodyti, kad supainiotos laivybos ir aviacijos temos
                                          Antra karta perskaičius pagaliau dašilo...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X