Geared turbofans, as their name suggests, include a gearbox as part of the mechanism. Those on the A320neo are the brainchildren of engineers at Pratt & Whitney, a division of United Technologies, an American conglomerate. Designing and building geared turbofans, which Pratt & Whitney brands “PurePower”, is a gamble. The firm has spent two decades and more than $10 billion developing them. Connecting an engine’s inlet fan to the compressor and turbine in its core through a gearbox should give better fuel economy and make the thing quieter—both desirable outcomes. But the bigger the engine the bigger the forces on the gearbox and the more likely it is that something will go wrong. So, though gearboxes are found in turboprops (jet engines that turn a propeller) and in a few executive jets, no one had until now managed to scale one up to cope with the 30,000 horsepower delivered by the core of an airliner’s engine.
The upshot is that a pair of PurePower engines slung under an A320neo’s wings promise to reduce fuel consumption by 15% compared with a standard A320. This could save an airline more than $1.5m a year per aircraft in fuel costs. Geared turbofans also give the plane a longer range and are markedly less noisy.
Jeigu kam įdomu, 2015 m. gruodžio 29 dieną Stokholmo-Arlanda oro uoste pasiektas keleivių skaičiau rekordas. Iki metų pabaigos šiame oro uoste registruoti 23 milijonai keleivių. Oro uostas yra pagrindinis iš keturių Švedijos sostinės regioną aptarnaujančiųjų bei pasižymi sparčiausiu keleivių skaičiaus prieaugiu tarp pagrindinių Skandinavijos oro uostų. Šiomis dienomos Arlanda oro uosto infrastruktūra pritaikoma nuolatiniams A380 reisams bei kitąmet keleiviams, vykstantiems į JAV, bus taikoma pre-clearance tvarka.
Pagrindine ju kritika pries metus buvo del bird strike. Todel ir idomu ar kazka su ta vieta prigalvojo naujo ar ne. Dalyj oro uostu, tokiu, kaip Stambulo tai yra nemaza problema
"I c what u mean", bet tokiame problematiškame oro uoste kaip IST, kiek realiai yra buvę "bird strike" ? Mano žiniomis nei vieno.
Mano nuomone, tai realiai tik teoretiškai eskaluojama problema, su logiška hipoteze, bet 0 faktorium. Jei pakelės medis bus 2 cm platesnis ar nuo to padidės avarijų, kuomet mašina trenkiasi į medį?
„Malaysia Airlines“ uždraudė keleiviams skristi su bagažu
Sausio 5 bei 6 dienomis avialinijos uždraudė registruoti bagažą dėl stipraus vėjo, kuris trukdė saugiai skraidinti keleivių lagaminus.
„Paskutiniųjų keturių dienų vėjas buvo greitesnis, nei 200 mazgų. Dėl to kuro sąnaudos pakilo 15 procentų. Vis dėlto dabar suradome trumpesnį maršrutą į Europą“,- pranešime spaudai skelbė „Malaysia Airlines“.
Tiems, kuriems žūtbūt reikėjo bagažo, galėjo jį užregistruoti. Tiesa, jiems buvo pasakyta, kad jų lagaminai atkeliaus vėlesniais skrydžiais.
Pasak Mohsino Azizo, aviacijos specialisto iš Kvala Lumpūre esančio banko „Maybank“, maršrutams į Paryžių bei Amsterdamą „Malaysia Airlines“ naudoja 17 metų senumo lėktuvus „Boeing 777-200ER“, kurie pilnu baku gali skristi tik 14 valandų.
Skrydžiai tarp Kvala Lumpūro bei Paryžiaus ar Amsterdamo trunka apie 12 valandų, tad švaistyti kurą gana pavojinga. http://pasaulis.lrytas.lt/marga-plan...-su-bagazu.htm
Iki naujojo Maskvos oro uosto veiklos pradžios liko vienas žingsnis
Varšuvos biržoje kotiruojamos aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ kartu su Rusijos korporacija „Rostec“ statomas Maskvos Ramenskojės oro uostas laukia svarbaus sertifikavimo, po kurio tikisi pradėti veiklą. http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nis-667-574081
Norvegų oro linijų bendrovės "Norwegian" vadovas Bjørn Kjos paskelbė, jog pagrindinė šios bendrovės bazė skrydžiams į JAV ir Aziją Skandinavijos regione bus įsteigta Švedijos Stokholmo-Arlanda oro uoste.
Nors po teroristų išpuolių Paryžiuje skrydžių paklausa šiek tiek sumažėjo, Airijos „Ryanair Holdings“, didžiausia Europos pigių skrydžių įmonė, trečiąjį savo finansinių metų ketvirtį padidino pelną daugiau kaip du kartus.http://www.15min.lt/verslas/naujiena...tus-663-575309
Didžiausias Prancūzijos oro vežėjas „Air France“ šiais metais gali pradėti naudoti rusiškos gamybos lainerius „Sukhoi Superjet 100“ (SSJ – 100). Įmonė planuoja nuomotis rusiškus lėktuvus iš Airijos oro bendrovės „CityJet“, kuri šiais metais jau planuoja pradėti naudoti iš Rusijos gamintojo įsigytą produkciją.http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ais-667-576741
Didžiausias Prancūzijos oro vežėjas „Air France“ šiais metais gali pradėti naudoti rusiškos gamybos lainerius „Sukhoi Superjet 100“ (SSJ – 100). Įmonė planuoja nuomotis rusiškus lėktuvus iš Airijos oro bendrovės „CityJet“, kuri šiais metais jau planuoja pradėti naudoti iš Rusijos gamintojo įsigytą produkciją.http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ais-667-576741
Comment