Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąStraipsnyje parašyta, kad B747-8 modeliui nelabai sekasi su užsakymais, įdomu, kodėl taip yra? Nebėra poreikio tokio dydžio lėktuvams? Nors A380 atrodo užsakymų nemažai gavo ir dar turi.
Klientai norintys didelio lėktuvo dažniausiai renkasi a380- tinkamesnis modelis šios dienos rinkai?, šiek tiek mažesnio b777. Tad B747 tarsi atsidūrė tarp šių dviejų mėsmalės ir neturi pranašumų, kad laimėtų šią kovą.
Tai mirštantis lėktuvas, kaip b767, B757, A340.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Tęsinys.....Vienos neseniai įsteigtos oro transporto bendrovės vadovas penktadienį pareiškė esąs senokai legaliai nusipirkęs tris lėktuvus „Boeing 747“, kurie neva buvo užmiršti Malaizijos oro uoste, ir stebėjosi šio oro uosto vadovybės tvirtinimu, kad tų lėktuvų savininkas nerastas
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=69830974
Comment
-
The days of the jumbo jet are coming to an end — here's a look back at its glory years
http://www.businessinsider.com/the-d...-years-2015-12
Daug nuotraukų.
Comment
-
Lėktuvų konstruktorių planai: iš Vilniaus į Australiją – per pusantros valandos
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69849806
Comment
-
Pažvelkime į keletą garsiausių užmojų. Štai Bostone įsikūrusi kompanija „Spike Aerospace“ planuoja sukurti pirmąjį viršgarsinį verslo lėktuvą, kuris skries panašiu greičiu kaip „Concordai“. Laineris S-512 iš Londono Niujorką pasieks per tris valandas. Kad sumažintų oro pasipriešinimą, lėktuvas neturės langų – vietoj to keleiviai salone matys ekranus, kurie ir rodys lauko vaizdą. Vienas toks laineris kainuos apie 80 mln. eurų, o pirmieji skrydžiai turėtų prasidėti jau greitai – 2020 m.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69849806
Laivui jau tūkstančiai metų, bet kažkodėl niekas nenori plaukti viršgarsiniais greičiais. Oras yra savotiškas vanduo, tik daug retesnis. Kelionės kaštai auga neproporcingai greičiui.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąŠiuo metu už aviacijos saugą, atsakingos institucijos koriduoriuose sklando projektas, reglamentuojantis nuolatinį, dviejų asmenų buvimą pilotų kabinoje. Reikia tikėtis, kad jo patvirtinimo ilgai laukti nereikės.
Kuriama nauja kompiuterizuoto ploto sistema „ACROSS„. Visa tai prisidės prie aviacijos saugos didinimo.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKaip tik vakar skaitydamas apie ACROSS pagalvojau, kad vis tiek nepanaudos jos, nes kaiptik tik griežtinami reikalavimai, kad kabinoje būtų du pilotai...Tai vienas kitam prieštaraujantys dalykai...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAteityje manau apskritai lėktuvuose nebeliks pilotų (ir langų greičiausiai), dėl ko atpigs patys lėktuvai ir skrydžiai, atsiras daugiau vietos keleiviams. Liks tik skrydžių vadovai, kurie dėlios maršrutus ir paleidinės lėktuvus.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąNuo 2016 vidurio Lietuvoje planuojama atsisakyti oro trasu visai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąNea, nebeliks, liks tik taškai....Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Lėktuvų maršrutai susideda iš "airways" ir "airpoints". Pvz. lėktuvas skrenda iš taško a į tašką b, per linija kuri vadinasi c. A,B ir C turi savo kodinius ir unikalius pavadinimus. Spėju tai ką omeny turi Agnette , kad nebeliks c- tai yra linijų, bet tai, kad neliks linijų dar nereiškia, kad bus panaikinti oro aukščio koridoriai.
Gator, dėl ACROSS nemau, kad tai bus pakaitalas antrajam pilotui, aš tai pavadinčiau naujos kartos interaktyviai su aplinka reaguojančiu autopilotu. Jis palengvins darbą ir turėtų teoriškai apsuagoti nuo pilotų žmogiškųjų klaidų.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.12.31, 17:09.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Neee... jokiu koridorių... tik taškai! Maršrutai planuojami per tuos taškus kaip patogu/naudinga/saugu.
Naujove vadinasi "LAISVŲ MARŠRUTŲ ORO ERDVĖ"
Laisvų maršrutų oro erdvė (FRA) - tam tikra oro erdvė, kurioje naudotojai gali laisvai planuoti maršrutą tarp
nustatytų įskridimo ir išskridimo taškų, turėdami galimybę pasirinkti maršrutą per tarpinius paskelbtus ir nepaskelbtus
LAT/LONG maršruto taškus (I), nepriklausomai nuo ATS maršrutų tinklo. Šioje oro erdvėje skrydžiai išlieka pavaldūs
skrydžių valdymui.
Nuoroda
Comment
-
Išliks ir vertikalus skirstymas... ir horizontalus... viskas bus priziurima "Oro navigacijos"... chaoso nebus... skrydziu sauga nenukentes. Suprantoma kad pagrindinis rupestis - susidurimu isvengimas. Bet kadangi dabar visi skraido su FMSais ir TCASais, tai tokia laisve oro erdveje kaip ir nepavojinga. Mes ne pirmi naudojam ja, pvz. vengrai jau isbande...
Comment
Comment