Bijoti gal ir nėra ko, bet iš atsiliepimų tai tiek servisas, tiek lėktuvai, tiek skrendanti publika yra tokia, kad vargu ar žmogus savam prote rinktųsi skristi su jais, ypač turint galvoje kainas iš Vilniaus, kurios yra Lufthansa, SAS, Turkish lygio, pastarųjų naudai beje.
Bet tai čia naujiena tik partnerystė? Uzbekistano oro linijos per Rygą į Niujorką, rodos, skraido jau seniai? Ko pati Airbaltic negali pasiūlyti tokio maršruto iš Rygos? Per brangu, reikia didesnio įdirbio? Kokiam Talinui tai būtų sunku konkuruoti su Helsinkiu. O Ryga ir net Vilnius yra pakankamai nutolę nuo stambesnių oro uostų, iš kurių galima tiesiogiai pasiekti JAV. Turbūt artimiausi yra Varšuva, Stokholmas, Kopenhaga.
Reikia džiaugtis, kad turim susisiekimą su dideliais hubais ir su vienu sustojimu galima pasiekti beveik visus pasaulio taškus. Tiesioginio srauto iš VNO į NYC nėra. Visiškai nėra tam paklausos, yra pakankamai aplinkui miestų su long-haul kryptimis ir konkurencingomis kainomis. Šilupas svaigsta apie LHR, tada pasaulis būtų, kaip ant delno. Tik nėra kam iš ten skraidyt.
Lenkijos aviacijos mėgėjai trečiadienį skubėjo į Varšuvos oro uostą, kuriame neplanuotai nusileido ir incidentą patyrė Jungtinių Arabų Emyratų (JAE) bendrovei „Emirates“ priklausantis didžiausias pasaulyje keleivis orlaivis „Airbus A380-800“ (A6-EET).
Kompanija „Finnair“ vaizdo klipe pademonstravo, kaip atrodys naujų lėktuvų „Airbus A350 XWB“ dizainas. Šis dizainas buvo apdovanotas svarbiu tarptautiniu „Yacht & Aviation Award” prizu.http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ina-667-505022
„Airbus“ svarsto didinti gamybos apimtis
Europos orlaivių gamintoja „Airbus“ svarsto galimybes didinti populiarių savo siauro fiuzeliažo modelių serijos A320 gamybos apimtis. Tokią informaciją ketvirtadienį pateikia naujienų agentūra „Reuters“, remdamasi oficialiu įmonės pranešimu.
„Airbus“ pardavimų padalinio direktorius Johnas Leahy ketvirtadienį vykusioje konferencijoje pareiškė, kad prognozuojama vidutinių nuotolių skrydžiams orlaivių A320 paklausa lenkia planuojamą gamybos apimčių didinimą iki 50-ties lėktuvų per mėnesį. Teigiama, kad paklausa sieks 60 orlaivių per mėnesį.
Šiuo metu „Airbus“ pagamina po 42 A320 modelio orlaivius per mėnesį. Anksčiau buvo skelbiama apie planus dar iki pirmojo 2017 metų ketvirčio didinti gamybos apimtis iki 50-ties vienetų per mėnesį.
Konkurentė „Boeing“ teigia planuojanti iki 2018 metų savo orlaivio B737, besivaržančio su „Airbus A320“, gamybos apimtis padidinti iki 52 lėktuvų per mėnesį. http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68097996
JAV valdžia patvirtino suteikianti leidimą Švedijos oro uostų valdybai Swedavia atlikti pre-clearance procedūras keliaujanties į JAV (ir su persėdimu Jungtinėse Valstijose) per/iš Stokholmo-Arlanda (ARN) oro uosto. Reikiama infrastruktūra bus įrengiama neužilgo. Pagrindinis Švedijos ir Stokholmo regiono oro uostas tampa pirmuoju Skandinavijos ir trečiuoju Europos oro uostu, kuriame bus teikiama pre-clearance paslauga.
"Swedavia" pradėjo oficialias derybas su JAV dėl galimybės atlikti papildomas muitinės patikrinimo procedūras Stokholmo Arlanda oro uoste keliaujantiems į JAV ir su persėdimu Jungtinų Valstijų oro uostuose. Perėjus kontrolę Švedijoje, keleiviams bus patogiau keliauti su persėdimais JAV, t.y. galios taisyklės kaip vietos keleiviams. Jeigu susitarimas bus sėkmingas, Stokholmo oro uostas bus trečiuoju ES po kelių Airijos oro uostų, kuriame bus taikoma nauja keleivių į JAV patikros tvarka.
Stokholmo Arlanda oro uoste galima išbandyti klimato simuliatorių, kuriame atkartojama reali orų situacija, pasirinkus kelionės tikslą betkurioje pasaulio vietoje. Prieš kur nors skrendant galima pasitikrinti, koks oras atitinkamoje vietoje. Kaip ir for fun dalykėlis.
Ar tas daiktas jau veikia? Kaip tik būsiu ARN Rugsėjį pakeliui į HKG. Būtų fun išbandyti
Taip, bet iki rugpjūčio pabaigos (bent taip minima video). Toje vietoje kas sezoną vis keičiama ekspozicija. Kartais pastatomas kokio muziejaus ekspozicijos stendas, o kartais kas nors įdomesnio.
Comment