Reikės nemažai metų padirbėti Airijoje, kad atlyginti nuostolius, žinoma tik poto, kai jį paleis Danijos tiesėsauga.
Liūdniausia, kad ir mūsų oro uostuose, dažnai visiškai girti keleiviai praleidžiami į lėktuvą, net informavus įgulą.
Na teko tikrai matyt ir man tokių jau plaukiojančių ir lėktuvuose ir oro uostose.Na suprantu,būna ir pats bariuke laukiant skrydžio pasivaišinu ar lėktuve,bet kad kažkokias nesamones daryt,tai jau neeeeee Yra žmonių grupė,kuriems aplamai negalima nei lašo duot.P.S. Kogero šis FRAJERIS jau ir juodam saraše bus pas RYANAIRą
Paskutinį kartą skrendant iš VNO, užėjus į vyrų tualetą mačiau kaip 2 frūktai atsistoję prie kriauklės išpylinėjo iš vandens butelio vandenį ir pylė vidun kita vandenį, tik su daugiau laipsnių
Paskutinį kartą skrendant iš VNO, užėjus į vyrų tualetą mačiau kaip 2 frūktai atsistoję prie kriauklės išpylinėjo iš vandens butelio vandenį ir pylė vidun kita vandenį, tik su daugiau laipsnių
Teko su Turkish skrist, ilipo jau pripyles tautietis (ilipo gatavas, o viduj dar 4 vyno buteliukus istaske minimum) ir viduryj skrydzio pradejo klykaut allahu akbar ir takbir, kai arabiskesnes isvaizdos stiuardas jam kazka sake. Nusileidus Stambule ji labai greitai susipakavo policija ir idomu, kaip jam ten baiges
Tikrai, nepasiruošę keleiviai, kam išpylinėti vandenį, jei galima tuščių Sprite butelių pasiimti ir jau praėjus secuity, nusipirkus kitą Sprite butelį susimaišyt per pusę.
Iš karto įtartinai atrodys lėktuve jei geri "vandenį" iš vandens butelio ir užgerinėji kažkuom, nebent gryną šiltą "vandenį" sugebi gurkšnoti.
Tiesa, jei žinai kad išgėrę tampi debilu, tai išvis turėtum susilaikyt prieš/per skrydį
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Tikrai, nepasiruošę keleiviai, kam išpylinėti vandenį, jei galima tuščių Sprite butelių pasiimti ir jau praėjus secuity, nusipirkus kitą Sprite butelį susimaišyt per pusę.
Iš karto įtartinai atrodys lėktuve jei geri "vandenį" iš vandens butelio ir užgerinėji kažkuom, nebent gryną šiltą "vandenį" sugebi gurkšnoti.
Tiesa, jei žinai kad išgėrę tampi debilu, tai išvis turėtum susilaikyt prieš/per skrydį
Na matyt ne visi pasiekę pačio aukštumas...
O ką jei tokia alternatyva - išvis nenaudot alkoholio skrendant?
Sėdynes galima ištiesti iki horizontalios pozicijos miegui. Na ir kitokios smulkmenos.
Verslo klasėje tai jau kaip ir standartas. Šiaip nieko ypatingo (nesakau, kad blogai), tiesiog šiuo metu šitai jau yra tai ko tikiesi iš normalios aviakompanijos.
Beje, reikia pagirti už spalvų pasirinkimą, tikrai labai solidžiai atrodo, būtent tai manau ir sudaro didžiausią prabangos įspūdį .
Verslo klasėje tai jau kaip ir standartas. Šiaip nieko ypatingo (nesakau, kad blogai), tiesiog šiuo metu šitai jau yra tai ko tikiesi iš normalios aviakompanijos.
Tas sėdynių standartas pritaikytas visų klausių SAS A330 salono sektoriuose. Senesni šios skrydžių bendrovės Airbus lėktuvai renovuojami, kad atitiktų naujesnį komforto standartą.
Beje, reikia pagirti už spalvų pasirinkimą, tikrai labai solidžiai atrodo, būtent tai manau ir sudaro didžiausią prabangos įspūdį .
Tiesa, Business class sėdynių dizainas ir pačio salono dizainas yra tai, kam skiriama daugiau dėmesio atnaujinant A330 lėktuvus. Nauji SAS A350 lėktuvai, ko gero, bus įdomesni.
Na naujoji SAS "inflight entertainment" sistema yra Spafax, kurią naudoja, tokios avialinijos, kaip Finnair, British Airways, Air France, KLM, Swiss International Airlines, Etihad, Qatar Airways, Emirates.
Lufthansa vis labiau pereina prie BoardConnect, bet monitoriai gali būti vienodi tiek Austrian, tiek Lufthansa, tiek SAS.
Kiek anksčiau iki šių dienų streiko Norvegijos oro linijų bendrovė "Norwegian" paskelbė pasiūlysianti daugiau long-haul skrydžių iš Skandinavijos. Artimiausioje ateityje bendrovė planuoja pradėti reisus tarp Stokholmo-Arlanda ir Rio de Janeiro (Brazilija), Pietų Afrikos, Indijos miestų. Visi bendrovės ilgos distancijos skrydžiai vykdomi Dreamliner lėktuvais.
Norwegian streikas Skandinavijoje, palietęs daugiau kaip 200 000 žmonių pasibaigė, profasajungomis ir Norwegian susitarus. Pagrindinė streiko priežastis buvo noras tai kad pilotai butų idarbinti pagrindinėje įmonėje, o ne dukterinėje. Profsajungos to nepasiekė, bet pilotai gavo 3 metu darbo garantija.
Comment