Lyg ir remiamasi BBC. Tai anglams Heathrow, matyt, buvo pirmas .
Čia yra 2014 m. trijų ketvirčių duomenys, tai Dubajus, matyt, per paskutinį ketvirtį pasiekė neblogų rezultatų, nes buvo tik 7-je vietoje. http://en.wikipedia.org/wiki/World%2...senger_traffic
Dirbtinio hub'o strategija puikiai veikia. Šiemet Stambulas aplenks Frankfurtą ir taps trečiu oro uostu Europoje. Heathrow pagalius kiša nežmoniška apkrova ir trečio tako trūkumas. Jeigu UK valdžia nieko nedarys tai po kokių 6-7 metų Stambulas aplenks ir LHR.
Šiandien visa žiniasklaida mirga šita naujiena, Dubajus aplenkė Heathrow pagal tarptautinių keleivių pervežimą, reiktų Heathrow skubiai statyti naują terminalą, jei nenori atsilikti nuo arabų.
Dubai International surpassed Heathrow as the busiest airport globally for international passengers last year despite major runway upgrades that limited traffic for 80 days and grounded Emirates Airline jets.
Dubai’s main hub had already passed London’s Heathrow as the world’s biggest international hub for international passengers in the first quarter of last year, but the upgrade to the Gulf airport’s two runways over the summer months had meant the U.K. airport might retain its crown over the course of the full year.
Dubai handled 70.4 million passengers last year, up 6.1% on the previous year, Dubai Airports said in a statement on Tuesday. A record 68.1 million international passengers used London’s Heathrow in the same period.
/\
Britai, taip pat ir vokiečiai gali tik sau patiems pasidėkoti. Tiesiog niekada biurokratija, visokie varžymai ir ribojimai, bei bandymai įtikti kiekvienam nelaimės prieš laisvę plėstis ir veikti, jei yra tam galimybės.
JAE tiesiog kaip senais gerais laikais JAV, pusiau laukinis kapitalizmas. Labai mažai ribojimų, mažai reglamentavimo, juokingi arba išvis neegzistuojantys mokesčiai - va jum ir rezultatas. Tuo tarpu Europoj dešimtmečius planuojama ir svajojama, bet vis kokiam žaliajam, mėlynajam, raudonajam ar dar kažkam neįtinka, tai lėktuvas per didelį garsą skleidžia virš jo namo skrisdamas, kitam skrydžiai per anksti prasideda, kitam per ilgai trunka ir tik gink Dieve kokios nors didelės staybos šalia ir t.t. Rezultatas daugiau nei natūralus ir būti kitaip tiesiog negali, tokiomis aplinkybėmis.
Skubiai kažką daryti tai čia visiškos svajuko dramblionės, šitiek metų realiai dėl nieko susitarta nebuvo, beveik garantuotai nieko nebus ir toliau metų metus į priekį, tuo tarpu aplinkiniai regionai tiesiog boomina.
/\
Britai, taip pat ir vokiečiai gali tik sau patiems pasidėkoti. Tiesiog niekada biurokratija, visokie varžymai ir ribojimai, bei bandymai įtikti kiekvienam nelaimės prieš laisvę plėstis ir veikti, jei yra tam galimybės.
JAE tiesiog kaip senais gerais laikais JAV, pusiau laukinis kapitalizmas. Labai mažai ribojimų, mažai reglamentavimo, juokingi arba išvis neegzistuojantys mokesčiai - va jum ir rezultatas. Tuo tarpu Europoj dešimtmečius planuojama ir svajojama, bet vis kokiam žaliajam, mėlynajam, raudonajam ar dar kažkam neįtinka, tai lėktuvas per didelį garsą skleidžia virš jo namo skrisdamas, kitam skrydžiai per anksti prasideda, kitam per ilgai trunka ir tik gink Dieve kokios nors didelės staybos šalia ir t.t. Rezultatas daugiau nei natūralus ir būti kitaip tiesiog negali, tokiomis aplinkybėmis.
Skubiai kažką daryti tai čia visiškos svajuko dramblionės, šitiek metų realiai dėl nieko susitarta nebuvo, beveik garantuotai nieko nebus ir toliau metų metus į priekį, tuo tarpu aplinkiniai regionai tiesiog boomina.
Toks čia ir laukinis kapitalizmas, be valdiškų pinigų ir subsidijų matytų tuos visus naujus lėktuvus, oro uostus ir keleivius kaip savo ausis.
Beje, Heathrow irgi planuoja plėtrą:
Toks čia ir laukinis kapitalizmas, be valdiškų pinigų ir subsidijų matytų tuos visus naujus lėktuvus, oro uostus ir keleivius kaip savo ausis.
Beje, Heathrow irgi planuoja plėtrą:
Plėtra planuojama nuolatos, bet planus darbais labai sunkiai paversti sekasi. Aš labai linkiu, kad Londnas plėstųsi ir išlaikytų savo statusą, bet žiūrint į darbus, o ne tik kalbas neišeina būti dideliu optimistu.
Kalbant apie Dubajų, taip, daug kas buvo pradėta iš naftos pinigų, bet dabar tai sudaro vos 2% Dubajaus BVP ir daugelis stambių projektų finansuojami privačių investuotojų, o giga projektai, kurie vis dar valdomi valstybės, tokie kaip oro uostas, aviakompanijos taip pat planuojama bent jau dalinai perleisti į privačias rankas, tik šiek tiek vėliau, įvykdžius didžiąja plėtrą ir tik tada įšeiti public, taip susirenkant visus dividendus patiems.
Kalbant apie subsidijas, vieni sako, kad kažkokios jos yra, Emirates ginasi, kad už viską moka kaip visi. Kaip ten išties - neaišku, bet jei vertinti tik pačią aviakompaniją ir jos veiklos modelį, tai tam tikrais skaičiavimais tik Ryanair sugeba vieną keleivį pervežti efektyviau nei Emirates. Aukšta orlaivių utilizacija, naujas, modernus ir vientisas orlaivių parkas, palyginti nedidelis management'as ir išlaidos jam, lanksti darbo teisė, jokių profsajungų, nebrangus namų oro uostas, labai aukšti standartai serviso kokybei ir pan. dalykai be jokių papildomų dotacijų yra labai žymūs konkurenciniai pranašumai, kurie leidžia aviakompanijai rodyti rezultatus tokius, kokius ji rodo ir toliau vykdyti plėtrą.
Kaip yra su Berlyno Brandenburg oro uostu?
2012 metais buvo praktiškai atidaromas, sudaryti aviakompanijų tvarkaraščiai, paruošta antžeminė technika, parduotuvės jau vežėsi prekes, įrenginėjami restoranai,
Dabar gi atidarymas nukeltas "geriausiu atveju" 2018-2019 metams.
Kaip yra su Berlyno Brandenburg oro uostu?
2012 metais buvo praktiškai atidaromas, sudaryti aviakompanijų tvarkaraščiai, paruošta antžeminė technika, parduotuvės jau vežėsi prekes, įrenginėjami restoranai,
Dabar gi atidarymas nukeltas "geriausiu atveju" 2018-2019 metams.
Epinis failas, visiškai nebūdingas vokiečiams, yra šis oro uostas. Atidarymas eiliniausią kartą nukeltas konkrečiai neapibrežtam laikui, o neapibrėžtumai yra todėl, kad tam kad oro uostas atitiktų reikalavimus kai kurios sistemos/mazgai turi būti suprojektuoti iš naujo, kai kas išgriauta ir naujai perstatyta. Niekas konkrečiai nežino kiek visa tai užtruks ar kiek tai kainuos dėl to ir konkrečios datos niekas pasakyti negali, o matyt jau ir bijo, nes tokias atidarymo datas , tiek kiek jų skelbta buvo dviženkliais skaičiais skaičiuoti reikia, o oro uostas kaip neatidarytas taip neatidarytas.
Skrydžių operatorius „Ryanair“ finansinių metų pelno prognozes augina iki 840-850 mln. Eur. Kiek seniau kompanija skelbė, kad pelnas turėtų siekti 810-830 mln. Eur, bet prognozuojamus rezultatus padidino toliau krentančios naftos kainos.
Comment