Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nemanau, kad didesni langai yra privalumas keleiviniam lėktuvui. Didesni langai reiškia didesnį lėktuvo svorį, didesnį oro pasipriešinimą į lėktuvo korpusą.
    O keleiviams irgi didesni langai daugiau privalumų nesuteikia: pakilus virš debesų Saulė bus dar labiau plieskianti ir įkyri pro didesnius langus.
    Aviacijos ateitis yra super didelės raiškos ekranas vietoje langų.

    Comment


      Taip teoriškai didesni langai, kuria didesnį pasipriešinimą, bet realybėje tai neturi įtakos skrydžiui (angl. performnce).

      Didesni langai, skirti erdvės pojučiui kurti. Esant žemiau debesų saulė gali lygiai taip pat šviesti, kaip ir virš debesų, B787 naudojami langai, kurie yra pritemdomi pagal keleivio akių jautrumą ir saulės spinduliai į saloną nepatenka, bet keleivis gali pilnai mėgautis vaizdu pro langą.

      Kalbant apie kameras, kurios turėtų fiksuoti ir perteikti vaizdą į saloną, būtų lygiai taip pat jautrios saulės šviesai ir neperteiktų tokios kokybės vaizdo, kurį gali matyti pro langą, net šviečiant saulei.

      Bet pamirštant fantastiką ir grįžtant prie realybės: monitoriai svertų žymiai daugiau, net įdėjus dar didesnius langus, nei didžiausi dabr naudojami.
      Visų antra, dėl ko langų, nebus atsisakyta-saugumas. IATA nė už ką neleis eksplotuoti keleivinės oro transporto priemonės, kuomet keleiviai realiai nemato, tai kas vyksta už lango.
      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2014.12.14, 11:41.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė amber13 Rodyti pranešimą
        O keleiviams irgi didesni langai daugiau privalumų nesuteikia: pakilus virš debesų Saulė bus dar labiau plieskianti ir įkyri pro didesnius langus.
        Aviacijos ateitis yra super didelės raiškos ekranas vietoje langų.
        Keleiviams didesni langai, kurių dėka patenka gerokai daugiau natūralios saulės šviesos sukuria erdvės pojūtį ir tai dažniausiai būna dalykas kurį pastebi keleiviai, lygindami 787 su senesniais lėktuvais.

        Monitorius vietoj langų tai tik ateities vizija prototipiniams super greitiems viršgarsiniams lėktuvams. Tradiciniams lėktuvams jokio reikalo atsisakyti langų nėra. Čia tas pats, kas sakyti jog ateities namai/butai/automobiliai neišvengiamai turės monitorius vietoj langų, abejoju ar tai būtų kažkas ko žmonės norėtų.

        Comment


          Belangiai lėktuvai bus tokie:
          Kuriamas keleivinis lėktuvas, bet kurį planetos tašką pasieksiantis greičiau nei per 4 valandas
          http://www.delfi.lt/mokslas/technolo...#ixzz3LxlzH8pw

          Comment


            Rusijos „UTair“ lėktuvų parką mažins daugiau nei trečdaliu
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Skandinavijos oro linijų bendrovė SAS nuo kitų metų sumažins Kopenhagos Kastrup oro uosto konkurencingumą Skandinavijos regione. Planuojama žymesnė veiklos plėtra kituose oro uostuose: daugiau skrydžių į JAV iš Oslo Gardermoen oro uosto bei Aziją iš Stokholmo Arlanda oro uosto. Nuo kitų metų SAS tiesioginiai skrydžiai į Hongkongą bus vykdomi iš Stokholmo Arlanda oro uosto.

              Šaltinis: SAS-rutestrategi kan få betydning for CPH (danų kalba)
              Paskutinis taisė Silber418; 2014.12.20, 05:06.

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Esant žemiau debesų saulė gali lygiai taip pat šviesti, kaip ir virš debesų, B787 naudojami langai, kurie yra pritemdomi pagal keleivio akių jautrumą ir saulės spinduliai į saloną nepatenka, bet keleivis gali pilnai mėgautis vaizdu pro langą.
                Sėdėjau B787 saulės pusėje ir beveik negalėjau miegoti dėl to, kad saulė plieskė pro (maksimaliai užtemdytą) langą, o užuolaidos lėktuve nebuvo. Užkniso...

                Comment


                  Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                  Sėdėjau B787 saulės pusėje ir beveik negalėjau miegoti dėl to, kad saulė plieskė pro (maksimaliai užtemdytą) langą, o užuolaidos lėktuve nebuvo. Užkniso...
                  Paskutinį kartą 787 skridau prieš keleta savaičių, irgi kaip tik sėdėjau saulėtoje pusėje, buvau net ne pilnai užsitemdęs langą, bet saulė visiškai nepatekdavo į saloną.

                  Manau, tai puikiai iliustruoja ir ši foto:

                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Niekas nepaminėjo šios dienos svarbios naujienos: pagaliau Airbus A350XWB-900 buvo perduotas pirmiesiems šio tipo lėktuvo operatoriams Qatar Airways.

                    Comment


                      CNN apie artimiausią ateitį aviacijoje (su nuotraukomis)
                      2015: The year ahead in aviation

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Paskutinį kartą 787 skridau prieš keleta savaičių, irgi kaip tik sėdėjau saulėtoje pusėje, buvau net ne pilnai užsitemdęs langą, bet saulė visiškai nepatekdavo į saloną.

                        Manau, tai puikiai iliustruoja ir ši foto:

                        Atvaizdas
                        Užtenka to, kad ji šviečia į akis - ryškaus žibinto dydžio, bet vis vien miegoti trukdo.

                        Comment


                          Alkani ir įtūžę keleiviai lėktuve Abu Dabio oro uoste praleido daugiau kaip 12 valandų
                          Oro linijų „Etihad Airways“ skrydis 183 buvo atidėtas daugiau kaip 12 valandų po to, kai dėl rūko šeštadienį teko laikinai sustabdyti Abu Dabio oro uosto darbą.
                          Turint minty, kad kelionė iki San Fransisko trunka 16 valandų, kai kurie keliautojai pasijuto ypač nelaimingi. Jiems iš viso lėktuve teko praleisti daugiau kaip 28 valandas.
                          http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...7-476453?cf=df
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            /\
                            Įsivaizduojant taip iš Lietuvos į kokį Egiptą ar Turkiją turėjęs skristi lėktuvas šitaip būtų pastovėjęs ant tako kur nors Vilniuje? O jeigu dar Lietuviškos aviakompanijos lėktuvas. Vargeli, scenarijus vertas knygos arba filmo . Visokie Delfiai ir vietinės televizijos matyt tiesiogiai transliuotų kankinių dramą, keleviai tuo tarpu kokį nors šventąjį karą paskelbtų aviakompanijai ir visiems su ja susijusiems .

                            Comment


                              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                              /\
                              Įsivaizduojant taip iš Lietuvos į kokį Egiptą ar Turkiją turėjęs skristi lėktuvas šitaip būtų pastovėjęs ant tako kur nors Vilniuje? O jeigu dar Lietuviškos aviakompanijos lėktuvas. Vargeli, scenarijus vertas knygos arba filmo . Visokie Delfiai ir vietinės televizijos matyt tiesiogiai transliuotų kankinių dramą, keleviai tuo tarpu kokį nors šventąjį karą paskelbtų aviakompanijai ir visiems su ja susijusiems .
                              Dabar viso pasaulio žiniasklaida apie tai rašo, reiškia įvykis tikrai ne eilinis.
                              Flickr

                              Comment


                                Ryanair galingai atrodo, per metus įmonės akcijos pabrango net 57 proc.
                                „Ryanair“ keleivių skaičius dar labiau išaugo
                                http://vz.lt/article/2015/1/5/ryanai...-labiau-isaugo

                                Ryanair akcijų kaina pašoko iki rekordinio lygio
                                http://www.traders.lt/page.php?id=20178

                                Comment


                                  Dar geresnis atvejis jei teisybė:
                                  Keleiviams Mumbajaus oro uoste kito lėktuvo liepta laukti 8 dienas
                                  Dešimtims oro linijų „British Airways“ keleivių, kaip įtariama, buvo liepta laukti lėktuvo aštuonias dienas po to, kai orlaivis paliko juos Mumbajaus oro uoste.
                                  Kaip rašo independent.co.uk, 38 poilsiautojai, tarp kurių buvo vaikų su specialiaisiais poreikiais, skrido iš Gojos į Mumbajų. Jų oro linijų „Air India“ vykdomas skrydis vėlavo, o tęsti jungiamąjį skrydį iki Londono Hytrou oro uosto jie turėjo su britų oro linijomis.
                                  Tačiau „British Airways“ lėktuvas nelaukė vėluojančių keleivių – jie buvo palikti sėdintys ant grindų Mumbajaus oro uosto terminale.
                                  Keleiviai netrukus pyktį ėmė lieti socialiniuose tinkluose.
                                  Tuo metu oro linijų atstovai taip pat „išnyko“, kai keleiviams labiausiai reikėjo pagelbėti.
                                  „Vaikai ir keliautojai su specialiais poreikiais miegojo ant grindų. Britų oro linijų atstovai tiesiog pradingo“, – skundėsi vienas iš keleivių socialiniame tinkle „Twitter“.
                                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...enas-57-476535
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Šiandien "Airbus" kompanija paskelbė savo civilinių lėktuvų gamybos rezultatus už 2014 metus. Kadangi "Boeing" kompanija analogišką savo ataskaitą už 2014 metus paskelbė šiek tiek ankčiau, todėl yra proga sulyginti šių dviejų didžiausių pasaulyje lėktuvų gamintojų pasiekimus už 2014 metus:

                                    Airbus:
                                    A320 įskaitant išvestinius modelius - 490
                                    A330 - 108
                                    A350 - 1
                                    A380 - 30
                                    ----------
                                    Airbus viso: 629

                                    Boeing:
                                    B737 - 485
                                    B747 - 19
                                    B767 - 6
                                    B777 - 99
                                    B787 - 114
                                    -----------
                                    Boeing viso: 723

                                    Kokias trumpas išvadas galima padaryti iš Airbus ir Boeing rezultatų?
                                    Boeing gana stipriai atsiplėšė nuo savo pagrindinio varžovo pagal pagaminamų lėktuvų kiekį. T.y. amerikiečiai praėjusiais metais įrodė, kad jie sugeba pagaminti gerų lėktuvų DAUG.
                                    Ypatingai išaugo praėjusiais metais B737 ir B787 modelių gamyba.
                                    O Airbus pagal pagaminamų lėktuvų kiekį praėjusias metais išliko maždaug tokiame pačiame lygyje kaip ir 2013 metais.

                                    Comment


                                      Parašė amber13 Rodyti pranešimą
                                      Šiandien "Airbus" kompanija paskelbė savo civilinių lėktuvų gamybos rezultatus už 2014 metus. Kadangi "Boeing" kompanija analogišką savo ataskaitą už 2014 metus paskelbė šiek tiek ankčiau, todėl yra proga sulyginti šių dviejų didžiausių pasaulyje lėktuvų gamintojų pasiekimus už 2014 metus:

                                      Airbus:
                                      A320 įskaitant išvestinius modelius - 490
                                      A330 - 108
                                      A350 - 1
                                      A380 - 30
                                      ----------
                                      Airbus viso: 629

                                      Boeing:
                                      B737 - 485
                                      B747 - 19
                                      B767 - 6
                                      B777 - 99
                                      B787 - 114
                                      -----------
                                      Boeing viso: 723

                                      Kokias trumpas išvadas galima padaryti iš Airbus ir Boeing rezultatų?
                                      Boeing gana stipriai atsiplėšė nuo savo pagrindinio varžovo pagal pagaminamų lėktuvų kiekį. T.y. amerikiečiai praėjusiais metais įrodė, kad jie sugeba pagaminti gerų lėktuvų DAUG.
                                      Ypatingai išaugo praėjusiais metais B737 ir B787 modelių gamyba.
                                      O Airbus pagal pagaminamų lėktuvų kiekį praėjusias metais išliko maždaug tokiame pačiame lygyje kaip ir 2013 metais.
                                      Gal dar turite statistiką, kiek kas gavo užsakymų 2013, 2014 metais? Tada žinosim ir tendencijas, kaip kam seksis keliais metais į priekį.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Užsakymai:

                                        2013 metai:
                                        Airbus - 1503
                                        Boeing - 1355

                                        2014 metai:
                                        Airbus - 1456
                                        Boeing - 1432

                                        Trumpa išvada: Tai drakoniškai dideli užsakymų kiekiai - vadinasi keleivių srautai sparčiai auga. Per pastaruosius keletą metų užsakymų per metus gaunama maždaug dvigubai daugiau negu sugebama pagaminti lėktuvų per tą patį laikotarpį - vadinasi vis ilgiau tenka laukti užsakovams pakol bus pagamintas naujas lėktuvas.
                                        Abu šie gamintojai turi užsakymų maždaug 10 metų į priekį.

                                        Comment


                                          Parašė amber13 Rodyti pranešimą
                                          Kokias trumpas išvadas galima padaryti iš Airbus ir Boeing rezultatų?
                                          Boeing gana stipriai atsiplėšė nuo savo pagrindinio varžovo pagal pagaminamų lėktuvų kiekį. T.y. amerikiečiai praėjusiais metais įrodė, kad jie sugeba pagaminti gerų lėktuvų DAUG.
                                          Ypatingai išaugo praėjusiais metais B737 ir B787 modelių gamyba.
                                          O Airbus pagal pagaminamų lėktuvų kiekį praėjusias metais išliko maždaug tokiame pačiame lygyje kaip ir 2013 metais.
                                          Reikėtų nurodyti šaltinį, kurį cituoji.

                                          Visų pirma, kad ir neženkliai, bet a320 lenkia b737, pagal pagamintus vienetus. A380 yra tiesioginis konkurentas 747, ir čia Airbus lenkia Boeing. 767 su 6 vienetais yra pakaitalas 787, kurių pagaminta 114, sumoje 120 vos lenkia a330 su 108 vienetais, kas sumoje balansuoja "jumbo jet" su "wide body", kurie yra "medium or long-haul".

                                          Tiesa reikia pripažinti, kad Airbus gerokai atsilieka nuo Boeing 777 su "long-haul wide-body twin-engine", bet yra labai paprastas paiškinimas a350 pradėtas gaminti tik šiemet skirtingai, nei 777, kuris gaminamas nuo 1994m. Realiai šioje srityje A su B galėsim lygint 2019-2020 metais. Reiktų nepamiršt, kas užsakė daugiausiai 777, bei paminėti a350 užsakymų atšaukimą.



                                          maža to nebuvo pagamintas, nei vienas b757 ar a340 2014 metais.
                                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.01.14, 03:27.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X