Bet kai nesurenka užtektinai mokesnių, tada pradeda dairytis į mažiau mokius . Pvz., Lufthansa steigia mažų kainų padalinį. Matyt, nepakonkuruoja su visokiais Ryanair, Wizzair ir t. t. Bent jau trumpesniuose skrydžiuose tos tradicinės bendrovės negali pasiūlyti to, už ką būtų verta mokėti keliais šimtais litų daugiau. Manau, kad mažesnės kainos išjudina keliaujančius poilsio/turizmo tikslais, kurie šiaip galbūt visai neskristų. Tai yra padidėja pačių keliaujančių skaičius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Lufthansai pigesni skrydžiai gali būti ir kaip šalutinis produktas, padedantis pritraukti klientų ir žinoma, kažkiek generuojantis pinigų. Pvz. jaunimas pagrinde skraido su pigiais, jie įsimena tavo prekinį ženklą ir ateityje kai uždirbs, pretenduos į aukštesnę klasę, nes norės komforto.
Kitas dalykas, kai nėra kur plėstis, belieka eiti į kitus segmentus.
Comment
-
Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ savo metinę pelno prognozę padidino 20%, atsižvelgdama į bilietų užsakymus žiemai. Be to, bendrovė žada dar iki 10% sumažinti bilietų kainas ateinančiais metais ir taip atplėšti daugiau rinkos iš brangesnių konkurentų, rašo CNBC.
Plačiau: http://vz.lt/article/2014/11/3/ryana...#ixzz3I12NvgvH
Comment
-
SAS pradėjo skraidinti lėktuvais, varomais perdirbtu maistiniu aliejumi. Šio mėnesio pradžioje šis kuras sėkmingai išbandytas skrydžio iš Stokholmo į Östersund (Švedija) metu. Skandinavijos oro linijų bendrovė daugiau negu dešimtmetį siekia komercinio alternatyvaus kuro naudojimo.
Šaltinis: SAS operates a biofuel (cooking oil) flight from Stockholm, SAS lėktuvus į padanges kelia aliejaus sukami varikliai?Paskutinis taisė Silber418; 2014.11.22, 02:50.
Comment
-
Oro bendrovė „airBaltic“ nuo kitų metų birželio pradės skraidinti nauja kryptimi – Ryga – Rodo sala, Graikija.
Plačiau: http://vz.lt/article/2014/12/5/airba...#ixzz3L2gJAIzR
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Gal žinot, Graikijoje gyvenančioje krizėje, ar patrauklios turizmo paslaugų sektoriaus kainos, kitų šalių ažvilgiu?
Comment
-
Kainos gal ir buvo lengvai sumažėjusio, būtent recesijos aukščiausiam taške prieš 3m. dabar daugiau ar mažiau jos yra stabilizavusios. Kai kur kainos yra net padidėjusios dėl naujų mokesčių įtakotų krizės. Šiaip ar taip labiausiai kainų sumažėjimas dėl ekonomikos susilpnėjimo, juntamas didiesiems turizmo operatoriams arba investuojantiems į NT Graikijoje, bet ne paprastam turistui.
Kita vertus kalbant apie Graikiją reiktų paminėti, kad salos, kaip Santorini, Skiathos ar Zakynthos yra brangesnės, nei vidutinės kaip Kreta ar Rhodes ar populiariausios, bei pigiausios- Korfu bei Kos, tad Graikija yra labai įvairi, kainų atžvilgiu.
Kalbant apie kitas šalis, aplink viduržemio jūra, turbūt svetingiausios kainų atžvilgiu yra Kroatija, Kipras, bei žinoma Turkija, jei sugebi gerai susiplanuoti ir pasigaudyti akcijų Ispanija gali būti pakankamai nebrangi, bet vėlgi viskas priklauso nuo tavęs, kur apsistosi, kur valgysi ir ką veiksi.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
„Small Planet Airlines“ į pagrindinių rinkų sąrašą įtraukia ir Tailandą
Plačiau: http://vz.lt/article/2014/12/10/smal...#ixzz3LVHF1wnS
Comment
-
"Qatar Airways" nuo kitų metų vasario mėnesio dažniau skraidins keleivius tarp Kopenhagos, Stokholmo, Mančesterio, Barselonos ir Dohos. Nuo 2015 m. vasario 1 d. skrydžių dažnis iš: Kopenhagos didinamas iki 11 kartų per savaitę, o Stokholmo, Mančesterio, Barselonos oro uostų - iki 10 kartų.
Daugiau informacijos: Qatar Airways to increase Barcelona, Copenhagen, Manchester and Stockholm frequency in Feb-2015
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPaskelbta daugiau informacijos apie didžiausio Švedijos tarptautinio oro uosto 'Arlanda' (ir asociatyvios teritorijos), esančio Singtunos komunoje plėtros projektą.
Tačiau dar labiau bus praplėstas asociatyvus Airport City su logistikos centru, biurų bei paslaugų kompleksais. Taip pat svarstoma pratęsti lengvojo geležinkelio liniją Roslagsbanan iki oro uosto, kuri papildytų kitas transporto priemones (traukinius bei autobusus). Galimi požeminių geležinkelio stočių Arlanda South Station, Arlanda Central Station ir Arlanda North Station plėtros projektai. Daugiau plėtros projektų bus įgyvendinama, jeigu bus priimtas sprendimas uždaryti Stokholmo Bromma oro uostą.
Šaltinis
swedavia.com
Arlanda šiomis dienomis
Arlanda Airport (ESSA) from above. by TigerHasse, on Flickr
Taip siūloma arčiau oro uosto statyti naują konferencijų ir parodų centrą:
Šaltinis
ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2014.12.12, 07:32.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGražus pristatymas, A350 pasirodymas rinkoje gerokai pakels standartų kartelę.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Patikimumo.
Comment
-
Virš Švedijos vos per plauką išvengta keleivinio ir karinio lėktuvų susidūrimo
http://www.delfi.lt/news/daily/world...#ixzz3LnNj9VRr
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKuo jis bus patikimesnis už 787 ir kuo remdamasis tai sakai?
O tai sakau tai remdamasis techniniu duomenu palyginimu klaseje, o ne tiesiogiai lygindamas su b787.
Bet lyginant du skirtingus dalykus, nes a350 reiktu lyginti su b777, galima ivardinti: A350 yra 6 monitoriai, kurie, mano nuomone zymiai paprastesni sekant skrydzio parametrus ar atliekant ju korekcija. A350 pagamintas is didesnio kiekio anglies pluosto. O keleiviu, kuriu a350 gales pervezt maziausiai 50 daugiau, gales dziaugtis platesniais langais, nei b787.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment