Jie statys visiškai nauja terminalą, tai statybos oro uosto darbui ar aviašou netrukdys. Ten terminalo kaip ir nėra, oro uostas nenaudojamas keleiviams vežti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Kazkokia siame puslapyje info pasenusi....
Pradedame - "Добролет" приостановил полеты из-за санкций ЕС - - Rusijos pigu skrydziu bendrove dobroliot nustojo skraidyti del ES sankciju
http://www.interfax.ru/business/389285
Toliau sekantis straipsnis
Briuselis, tupdydamas skrydžių bendrovę, tupdo G.Žiemelio verslą
http://www.lrytas.lt/-14071394871404...ersl%C4%85.htm
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąRyanair pristato biznio klasę:
business-plusVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
„Finnair“ pažada: internetas skrydžių metu 2015 m. 2015 m. pradėsiančiuose skraidyti „Finnair“ oro linijų lėktuvuose, tokiuose kaip į Aziją skrisiančiuose „Airbus A350“, bus įdiegtas interneto ryšys, rašo Suomijos nacionalinis transliuotojas „Yle“.
Susiję rašiniai
»Oro linijas neramina Islandijos ugnikalnis
»„Etihad“ įsigijo pusę „seksualiausių oro linijų Europoje“
»Priartėjo prie Malaizijos oro linijų restruktūrizacijos
Plačiau: http://vz.lt/article/2014/8/28/finna...#ixzz3BiYZgOlE
Comment
-
Daugiau keleivių į lėktuvą planuojanti sukišti „Ryanair“ jiems žada daugiau erdvės
Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“, nusprendusi į savo lėktuvus sutalpinti papildomai dar aštuonis keleivius, pažadėjo, kad nuo šiol jos klientai turės daugiau erdvės, rašo „The Independent“.
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3CvRr1Rqe
Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook
Comment
-
Kitąmet avialinijų SAS ir Norwegian keleiviai gali tikėtis, atitinkamai, 0.4% ir 0.3% mažesnių bilietų kainų. Carlson Wagonlit Travel (CWT) "2015 Global Travel Price Outlook" skelbiama, kokių kainų pokyčių tendencijų avialinijų keleiviems galima tikėtis kitais metais. Bendrai, pasaulyje aviabilietų kainos turėtų padidėti 2.2%. Labiausiai - Vokietijoje (2.5%). Jungtinėje Karalystėje - 1%.Paskutinis taisė Silber418; 2014.09.20, 20:56.
Comment
-
Didžiosios Rusijos aviakompanijos paprašė valstybės paramos
Pirmadienį Maksimas Sokolovas, Rusijos transporto ministras, patvirtino, kad kai kurios aviakompanijos kreipėsi į vyriausybę prašydamos paramos. Tarp jų buvo ir minėtųjų didžiųjų Rusijos aviakompanijų vadovai.
Tokią situaciją lėmė šalyje smunkanti tarptautinių skrydžių paklausa, bei dėl to, kad Kijevas kompanijoms nebeleidžia skristi virš Ukrainos – lėktuvai priversti įveikti didesnį atstumą skrisdami aplink.
Rusijos turizmo pramonės asociacijos teigimu, tarp rusų paslaugų paketų atostogoms užsienyje poreikis smuko nuo 30% iki 50%.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Neblogas straipsnis apie Williamą Edwardą Boeingą ir jo Boeingą
http://vz.lt/article/2014/9/24/kai-i...ombas?pageno=0
Comment
-
„Airbus A380“ įveikė ilgiausią komercinį maršrutą pasaulyje
http://www.delfi.lt/video/verslas/tr....d?id=65990860
Maždaug 14 000 km
Comment
-
Man tai skamba tikrai prikolnai:
„Turkmenistan Airlines“ planuoja į Kanadą skraidinti per Rygą
http://www.15min.lt/naujiena/verslas...yga-667-457546
Įdomu stiuardesės bus su tiubeteikomis?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąĮdomu stiuardesės bus su tiubeteikomis?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Didelės skrydžių kainos daugumą britų atgrasydavo nuo kelionių į rytinę JAV pakrantę, tačiau situacija labai greitai pasikeis. Pigių skrydžių bendrovė iš Islandijos WOW siūlo iš Londono į Bostoną ir Vašingtoną skristi vos už 99 svarus (432 Lt). Pasiūlymas toks geras, kad net sunku tuo patikėti. Skelbiama, kad tokias pigias keliones į vieną pusę bendrovė siūlys nuo 2015 metų, skelbia „The Independent“.
Manau, kad tų vadinamų tradicinių bendrovių po kiek laiko visai neliks. Liks šioks toks prabangos segmentas, o visi kiti skraidys su mažų kainų bendrovėmis, nes daugumai terūpi iš taško A nuvykti į tašką B. Už pigų bilietą pakentėtų ir nevalgę, ir susispaudę .
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip jau yra buvę long-haul low-cost operatorių. Bent jau į Aziją. Visais atvejais (man žinomi bent du, kuriais, be kita ko, teko ir pačiam naudotis) skrydžiai buvo nutraukti, nes tiesiog buvo nuostolingi. Ką WOW darys kitaip?
Comment
-
/\
Na čia net nelabai tikras long haul gaunasi. Iš Londono iki Reiklaviką ~1950 km (~2,5 h) ir iš Reiklaviko į Bostoną ~3900 km (~4,5 val.). Tarkim iš Vilniaus į Dubajų arba Fuerteventūrą yra toliau, nei iš Reiklaviko į Bostoną. Vašingtonas šiek tiek toliau .
Šiaip WOW Air yra maža, savo vietą po saulę atrasti bandanti aviakompanija. Prieš porą metų pradėjusi veiklą ir berods dabar trim nuomotais A320 vykdo operacijas .Paskutinis taisė pauliaK; 2014.10.24, 07:31.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Na čia net nelabai tikras long haul gaunasi. Iš Londono iki Reiklaviką ~1950 km (~2,5 h) ir iš Reiklaviko į Bostoną ~3900 km (~4,5 val.). Tarkim iš Vilniaus į Dubajų arba Fuerteventūrą yra toliau, nei iš Reiklaviko į Bostoną. Vašingtonas šiek tiek toliau .
Šiaip WOW Air yra maža, savo vietą po saulę atrasti bandanti aviakompanija. Prieš porą metų pradėjusi veiklą ir berods dabar trim nuomotais A320 vykdo operacijas .
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3GzBaadMp
Manau, kad tų vadinamų tradicinių bendrovių po kiek laiko visai neliks. Liks šioks toks prabangos segmentas, o visi kiti skraidys su mažų kainų bendrovėmis, nes daugumai terūpi iš taško A nuvykti į tašką B. Už pigų bilietą pakentėtų ir nevalgę, ir susispaudę .Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
Comment