Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jie statys visiškai nauja terminalą, tai statybos oro uosto darbui ar aviašou netrukdys. Ten terminalo kaip ir nėra, oro uostas nenaudojamas keleiviams vežti.

    Comment


      Tą tai aš supratau, bet klausimas kaip bus kai jie tą oro uostą atidarys reguliariems skrydžiams?
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Ramenskoje oro uosto teritorija tikrai didelė, jie turi du pakilimo takus (vienas jų ilgiausias Europoje 5402m) tai tikrai išsiteks. Be to terminalas stovės kitoje tako pusėje negu vyksta aviašou.

        Comment


          Kazkokia siame puslapyje info pasenusi....

          Pradedame - "Добролет" приостановил полеты из-за санкций ЕС - - Rusijos pigu skrydziu bendrove dobroliot nustojo skraidyti del ES sankciju

          http://www.interfax.ru/business/389285

          Toliau sekantis straipsnis

          Briuselis, tupdydamas skrydžių bendrovę, tupdo G.Žiemelio verslą

          http://www.lrytas.lt/-14071394871404...ersl%C4%85.htm

          Comment


            Ryanair pristato biznio klasę:
            business-plus
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Ryanair pristato biznio klasę:
              business-plus
              Lietuvai nelabai aktualu, taciau kituose reisuose, pvz. Dublinas - Londonas gaunasi visai patrauklus produktas.
              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

              Comment


                „Finnair“ pažada: internetas skrydžių metu 2015 m. 2015 m. pradėsiančiuose skraidyti „Finnair“ oro linijų lėktuvuose, tokiuose kaip į Aziją skrisiančiuose „Airbus A350“, bus įdiegtas interneto ryšys, rašo Suomijos nacionalinis transliuotojas „Yle“.

                Susiję rašiniai
                »Oro linijas neramina Islandijos ugnikalnis
                »„Etihad“ įsigijo pusę „seksualiausių oro linijų Europoje“
                »Priartėjo prie Malaizijos oro linijų restruktūrizacijos


                Plačiau: http://vz.lt/article/2014/8/28/finna...#ixzz3BiYZgOlE

                Comment


                  Daugiau keleivių į lėktuvą planuojanti sukišti „Ryanair“ jiems žada daugiau erdvės
                  Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“, nusprendusi į savo lėktuvus sutalpinti papildomai dar aštuonis keleivius, pažadėjo, kad nuo šiol jos klientai turės daugiau erdvės, rašo „The Independent“.


                  Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3CvRr1Rqe
                  Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

                  Comment


                    Kitąmet avialinijų SAS ir Norwegian keleiviai gali tikėtis, atitinkamai, 0.4% ir 0.3% mažesnių bilietų kainų. Carlson Wagonlit Travel (CWT) "2015 Global Travel Price Outlook" skelbiama, kokių kainų pokyčių tendencijų avialinijų keleiviems galima tikėtis kitais metais. Bendrai, pasaulyje aviabilietų kainos turėtų padidėti 2.2%. Labiausiai - Vokietijoje (2.5%). Jungtinėje Karalystėje - 1%.
                    Paskutinis taisė Silber418; 2014.09.20, 20:56.

                    Comment


                      Didžiosios Rusijos aviakompanijos paprašė valstybės paramos

                      Pirmadienį Maksimas Sokolovas, Rusijos transporto ministras, patvirtino, kad kai kurios aviakompanijos kreipėsi į vyriausybę prašydamos paramos. Tarp jų buvo ir minėtųjų didžiųjų Rusijos aviakompanijų vadovai.
                      Tokią situaciją lėmė šalyje smunkanti tarptautinių skrydžių paklausa, bei dėl to, kad Kijevas kompanijoms nebeleidžia skristi virš Ukrainos – lėktuvai priversti įveikti didesnį atstumą skrisdami aplink.

                      Rusijos turizmo pramonės asociacijos teigimu, tarp rusų paslaugų paketų atostogoms užsienyje poreikis smuko nuo 30% iki 50%.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Neblogas straipsnis apie Williamą Edwardą Boeingą ir jo Boeingą
                        http://vz.lt/article/2014/9/24/kai-i...ombas?pageno=0

                        Comment


                          „Airbus A380“ įveikė ilgiausią komercinį maršrutą pasaulyje
                          http://www.delfi.lt/video/verslas/tr....d?id=65990860
                          Maždaug 14 000 km

                          Comment


                            Man tai skamba tikrai prikolnai:
                            „Turkmenistan Airlines“ planuoja į Kanadą skraidinti per Rygą

                            http://www.15min.lt/naujiena/verslas...yga-667-457546

                            Įdomu stiuardesės bus su tiubeteikomis?
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Įdomu stiuardesės bus su tiubeteikomis?
                              O Air Lituanica stiuardeses skraido su tautiniais nuometais?
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Didelės skrydžių kainos daugumą britų atgrasydavo nuo kelionių į rytinę JAV pakrantę, tačiau situacija labai greitai pasikeis. Pigių skrydžių bendrovė iš Islandijos WOW siūlo iš Londono į Bostoną ir Vašingtoną skristi vos už 99 svarus (432 Lt). Pasiūlymas toks geras, kad net sunku tuo patikėti. Skelbiama, kad tokias pigias keliones į vieną pusę bendrovė siūlys nuo 2015 metų, skelbia „The Independent“.
                                http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3GzBaadMp
                                Manau, kad tų vadinamų tradicinių bendrovių po kiek laiko visai neliks. Liks šioks toks prabangos segmentas, o visi kiti skraidys su mažų kainų bendrovėmis, nes daugumai terūpi iš taško A nuvykti į tašką B. Už pigų bilietą pakentėtų ir nevalgę, ir susispaudę .

                                Comment


                                  Šiaip jau yra buvę long-haul low-cost operatorių. Bent jau į Aziją. Visais atvejais (man žinomi bent du, kuriais, be kita ko, teko ir pačiam naudotis) skrydžiai buvo nutraukti, nes tiesiog buvo nuostolingi. Ką WOW darys kitaip?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Šiaip jau yra buvę long-haul low-cost operatorių. Bent jau į Aziją. Visais atvejais (man žinomi bent du, kuriais, be kita ko, teko ir pačiam naudotis) skrydžiai buvo nutraukti, nes tiesiog buvo nuostolingi. Ką WOW darys kitaip?
                                    Skraidins long-haul maršrutais su short-haul lėktuvais. Islandija yra viduryje Atlanto vandenyno, tad idealiai tokiam variantui tinka.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      /\
                                      Na čia net nelabai tikras long haul gaunasi. Iš Londono iki Reiklaviką ~1950 km (~2,5 h) ir iš Reiklaviko į Bostoną ~3900 km (~4,5 val.). Tarkim iš Vilniaus į Dubajų arba Fuerteventūrą yra toliau, nei iš Reiklaviko į Bostoną. Vašingtonas šiek tiek toliau .

                                      Šiaip WOW Air yra maža, savo vietą po saulę atrasti bandanti aviakompanija. Prieš porą metų pradėjusi veiklą ir berods dabar trim nuomotais A320 vykdo operacijas .
                                      Paskutinis taisė pauliaK; 2014.10.24, 07:31.

                                      Comment


                                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                        /\
                                        Na čia net nelabai tikras long haul gaunasi. Iš Londono iki Reiklaviką ~1950 km (~2,5 h) ir iš Reiklaviko į Bostoną ~3900 km (~4,5 val.). Tarkim iš Vilniaus į Dubajų arba Fuerteventūrą yra toliau, nei iš Reiklaviko į Bostoną. Vašingtonas šiek tiek toliau .

                                        Šiaip WOW Air yra maža, savo vietą po saulę atrasti bandanti aviakompanija. Prieš porą metų pradėjusi veiklą ir berods dabar trim nuomotais A320 vykdo operacijas .
                                        Tą ir turėjau omenyje, kad long-haul'ą padalina ir gaunasi du short-houl'ai, kuriais galima skraidinti pigiais a320.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3GzBaadMp
                                          Manau, kad tų vadinamų tradicinių bendrovių po kiek laiko visai neliks. Liks šioks toks prabangos segmentas, o visi kiti skraidys su mažų kainų bendrovėmis, nes daugumai terūpi iš taško A nuvykti į tašką B. Už pigų bilietą pakentėtų ir nevalgę, ir susispaudę .
                                          Toli gražu. Pomėgio gyvent patogiai iš žmonių neatimsi ir net tas pats Ryanairas jau tolsta nuo savo fundamentalistinio "kad tik kaip galima pigiau" požiūrio ir pradeda daugiau skraidyt į didžiuosius oro uostus, prakišinėt "verslo paketus" ir pan. Ir šiaip žiūrint iš skrydžių bendrovės pozicijų tai jai visai nereikia, kad keleiviai kentėtų už tą pigų bilietą, nes pajamų iš tų kenčiančių keleivių yra mažai. Dėl to geriau skraidint kad ir mažiau, bet mokesnių keleivių.
                                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                          Comment

                                          Working...
                                          X