Berods, Boeing su Dreamlineriais vėluoja visam pasaulyje, dar krūva 738 ir 737MAX, laukiančių savo eilės, pridėjus 777X, jiems tikrai reikia kažką, keisti gamyboje, nes toks įspūdis, kad jie tik priima užsakymus, o su produkcija neskuba.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBerods, Boeing su Dreamlineriais vėluoja visam pasaulyje, dar krūva 738 ir 737MAX, laukiančių savo eilės, pridėjus 777X, jiems tikrai reikia kažką, keisti gamyboje, nes toks įspūdis, kad jie tik priima užsakymus, o su produkcija neskuba.
Comment
-
Na nesutikčiau, kad gauna daugiau užsakymų, pvz. Airbus 320neo turi 2392užsakymų, tuo tarpu jo konkurentas Boeing 737MAX- 1567.
Boeing Dreamliner'is- 982užsakymų, jo tiesioginis konkurentas- A350- 764 užsakymų, tik reikia nepamiršti, kad tai yra visiškai naujas produktas, žymiai naujesnis, nei boeing ir manau ilgainiui aplenks garsųjį Dreamliner'į.
O 777X, tai tikrai didžiulė naujiena ir šitoje vietoje jie aplenkė Airbus, nežinau kas tai lėmė, bet spėju kaina, turbūt Boeing pasiūlė pigiau.
Beto Airbus, turi didžiulį pranašumą, mano akimis, gamindamas A380, prieš 747 kai vis dažniau šnekama apie jo eros pabaigą.
Tik man abejonių kyla dėl užsakymų įvykdymo laiku.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa nesutikčiau, kad gauna daugiau užsakymų, pvz. Airbus 320neo turi 2392užsakymų, tuo tarpu jo konkurentas Boeing 737MAX- 1567.
Boeing Dreamliner'is- 982užsakymų, jo tiesioginis konkurentas- A350- 764 užsakymų, tik reikia nepamiršti, kad tai yra visiškai naujas produktas, žymiai naujesnis, nei boeing ir manau ilgainiui aplenks garsųjį Dreamliner'į.
O 777X, tai tikrai didžiulė naujiena ir šitoje vietoje jie aplenkė Airbus, nežinau kas tai lėmė, bet spėju kaina, turbūt Boeing pasiūlė pigiau.
Beto Airbus, turi didžiulį pranašumą, mano akimis, gamindamas A380, prieš 747 kai vis dažniau šnekama apie jo eros pabaigą.
Tik man abejonių kyla dėl užsakymų įvykdymo laiku.
Ar 747-8 labai gauna į kaulus nuo a380? Šiaip kažin, ar artimiausiu metu ta era pasibaigs, nebent yra kažkokia nauja klasė ruošiama pakeisti 747?
Comment
-
Na A350, pradėtas gaminti 3m vėliau, nei 787 ir jau praktiškai yra pasivijęs pastarąjį. O dėl 787 problemų, tai dauguma užsakymų, buvo priimta dar prieš išlendant visoms problemoms. Kitas dalykas, tai, kad 787 jau skraido porą metų, 350 pradės tik skraidyti po poros metų, maža to 787 yra pigesnis produktas, tad aš esu įsitikinęs kad 787 bus aplenktas.
747-8 užsakymų yra vos 112, statistika gan žiauri, 2011-5 užsakymai, 2012-4, šiemet vos 2. Tuo tarpu A380 vien šiemet užsakyta 47 vienetai, o išviso yra 309 užsakymai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Šiandien atidarytas Šendženo oro uosto (SZX) 3 terminalas, kurio dizainą darė M.Fuksas. Bendras plotas apie 451 000 m2. Talpa ~45 milijonai keleivių per metus.
Tokie dalykai, be abejo, subjektyvūs, bet, imho, architektūriškai ir estetiškai tai be konkurencijos įspūdingiausias oro uosto terminalas. Minusas tik tas, kad nėra daug galimybių stebėti aplinkui vykstantį lėktuvų eismą
WSJ blogo straipsnelis
Shenzhen Airport Launches New Terminal
http://blogs.wsj.com/chinarealtime/2...-new-terminal/
Visos nuotraukos (c) studio fuksasPaskutinis taisė John; 2013.11.29, 00:27.
Comment
-
JAV „American Airlines“ ir „US Airways“ pirmadienį susijungė sukurdamos didžiausią pasaulyje skrydžių bendrovę.
Vėl Rusija :
Kaip pasakojo futbolo ekipos atstovai ir kiti keleiviai, lėktuvas, priskridęs Maskvos oro uostą, dar valandą suko ratus ir laukė, kol dispečeriai „apvalys“ pakilimo-nusileidimo takus. Mat kurį laiką oro uostas dėl gausaus sniego buvo uždarytas ir susikaupė nemažas lėktuvų kiekis.
Kai buvo leista lėktuvui leistis, ratais beveik palietęs nusileidimo taką „Superjet“ vėl šovė į dangų. Kaip pasakojo liudininkai, visi jie buvo apimti siaubo, o dalis keleivių buvo apimti isterijos priepuolio. Kaip po to paaiškėjo, nusileidimo taku riedėjo kitas lėktuvas.Paskutinis taisė senasnamas; 2013.12.09, 22:33.
Comment
-
-
Praeitos savaitės naujiena:
Žiemelio įmonei – šimtamilijoninis užsakymas Maskvoje
Gedimino Žiemelio verslo imperijai priklausanti aviacijos paslaugų bendrovė "Avia solutions group" gavo 10 mlrd. RUB (0,766 mlrd. Lt) vertės užsakymą statyti naują tarptautinį Maskvos oro uostą.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
„Ryanair“ keleivių skaičius 2013 metais augo 2 proc.
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2pLAacePA
Comment
-
Skandalas Rusijoje: anuliuojami lėktuvų bilietai, pirkti internetu
Rusijos aviakompanijų bilietai, pirkti per interneto vartus "Eviterra", anuliuojami. Pati bilietais prekiavusi įmonė užsidaro iki sausio 9 d. Priežastis - apyvartinių lėšų trūkumas.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Lietuviai Maskvoje statys oro uostą pigių skrydžių bendrovėms
Bendrovė „Avia Solutions Group“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su didžiausia Rusijos valstybine korporacija „Rostec“ kartu plėtoti „Ramenskoe“ oro uostą. Per 7 metus bendros investicijos į naujo Maskvos oro uosto vystymą viršis 600 mln. litų.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
„Ryanair“ siūlo keliones grupėms ir verslui http://vz.lt/article/2014/1/15/ryana...ems-ir-verslui
Comment
-
Nuo vasario 1-osios „Ryanair“ keleiviai lėktuve nebesėdės, kur nori
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2s0tALdaL
Comment
Comment