Nejuokauji, tamsta? Tavo minimas atvejis buvo gal vienintelis, kai Lutono kryptį sugrąžino į Kauną. O kiek buvo atvirkštinių variantų? Gal priminti?
Tamsta labai jautriai reaguojate į bet kokias kalbas apie Kauno oro uostą, siūlau dar kartą persiskaityti "post'ą". Mes kalbam ir lyginam dvi kompanijas ir tai nieko nesusiję su Kaunu!
Tamsta labai jautriai reaguojate į bet kokias kalbas apie Kauno oro uostą, siūlau dar kartą persiskaityti "post'ą". Mes kalbam ir lyginam dvi kompanijas ir tai nieko nesusiję su Kaunu!
Nesakau, kad Ryanair blogas, sakau, kad man asmeniškai labiau patinka Wizzair
Kalbant apie Ryanair, šiuo metu jų planuose yra įsigyti Boeing 787 lėktuvus ir pradėti transatlantinius skrydžius nuo 9 Eurų.
Darys tą patį, ką ir dabar pirmi 10 bilietų po 9 €, o poto geometrine progresija į viršų.
Bagažas turbūt kainuos brangiau, per 9 skrydžio valandas turbūt išalksi, nes maisto tikrai niekas neduos. Norėsis gal ir kojas ištiest. O per ilgą skrydį stumdydamį savo vežimėlį tikrai parduos ir loterijos bilietų, kvepalų
Darys tą patį, ką ir dabar pirmi 10 bilietų po 9 €, o poto geometrine progresija į viršų.
Bagažas turbūt kainuos brangiau, per 9 skrydžio valandas turbūt išalksi, nes maisto tikrai niekas neduos. Norėsis gal ir kojas ištiest. O per ilgą skrydį stumdydamį savo vežimėlį tikrai parduos ir loterijos bilietų, kvepalų
Visi iki šiol buvę bandymai daryti low-cost long haul žlugo. Bus labai įdomu stebėti, kaip pasiseks Ryanair.
Nelabai įsivaizduoju, kaip su B787 organizuoti P2P srautą (nors LHR-JFK įmanoma). Fake connection nelabai veiksnus. Ir dar be bagažo.
Norwegian, berods, jungimus daro. Gal kas žino?
Taip Norwegian jungimus daro. Pvz. iš Vilniaus gali skristi į Oslą, o tuomet i JFK, LAX, SFO ar BKK. Jei nėra galimybės per Oslą, kartais net išmeta tokį pasiūlymą: VNO-OSL-ARN-BKK.
Maža to Norwegian iš LGW kitą vasarą paleidžia trys JAV kryptis.
Iki ateinančios vasaros Vyriausybė žada apsispręsti dėl Nidos oro uosto statuso. Tikimasi, kad po metų ten galės leistis mažieji ir privatūs lėktuvėliai.
Algirdas Butkevičius, ministras pirmininkas, sudarė darbo grupę, kuriai pavesta iki 2014 m. birželio 1 d. pateikti pasiūlymus Vyriausybei dėl „Nidoje esančio orlaivių nusileidimo ir pakilimo tako statuso, geriausiai atitinkančio Lietuvos aviacijos sporto ir aviacijos turizmo plėtros bei Neringos savivaldybės poreikius, ir tinkamiausio šio tako valdymo formai nustatymo“.
Sugalvojo, kaip uždirbti iš neparduotų vietų. Manau daug kas primokėtų, kad nebūtų priešais esančios sėdynės, nes netelpa kojos. Nors gal gretima laisva vieta tą problemą irgi padėtų spręsti - galima atsisėsti kaip nors skersai. Klausimas, ar pigių oro linijų keleiviai yra pasiryžę mokėti už tokią prabangą.
Anot Airbus tyrimo, tai patogumo požiūriu svarbus net vienas papildomas sėdynės pločio colis. http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...standartus.htm
As manau bus panasi sistema kaip Norwegian. Pirktis vieta vistiek galesi is anksciau, taciau kai registruosies skrydziui tada jau galesi rinktis is likusiu laisvu arba paskirs kuria nors oro uoste.
Bet kaip bebutu tie visi Ryanair'o pokyciai stebinantys tikrai, i geraja puse.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment