Parašė pauliaK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Vakar po darbų, namo teko grįžti su Air Baltic, ne taip ir dažnai tenka su jais skristi, tad pasidalinsiu įspūdžiais. Pastarąjį kartą su AB skridau prieš keletą mėnesių.
Bilietą gavau iš kompanijos, o keleta dienų iki skrydžio gavau el. laišką, kad turiu padaryti check in online, bei atsispauzdinti bilietą- arba reikės susimokėti oro uoste. (Kuo toliau tuo jų siūlomas produktas tampa neskanesnis). Per porą mėnesių pakilo visos lėktuvo menu kainos, pvz. alus kainavęs 4Eur- dabar kainuoja 6.
EVRA(Ryga)- puikiai susitvarkiusi, atkreipiau dėmesį į antžeminį transportą, nes beveik visi automobiliai nauji. Yra dalis cargo, su pirvat jet, bei terminalo- yra net 5 lėktuvų stovėjimo aikštelės. Pats oro uosta veikia puikia, jaukiai ir patogiai sutvarkyta transferio zona, didžiulė nauja Duty Free, nemokama WIFI.
Tiesa pasižiūrėjus į tvarkaraščius- pirmas įspūdis, kad jie gyvena iš trasnferių tarp NVS ir Vakarų Europos. Kiek tai pelninga- sunku pasakyti, bet oro uostas labai gyvas. Atkreipiau dėmesį į tai, kad stovėjo tik vienas Fokker 50. Nors AB žadėjo jų atsisakyti dar 2012, bet gal pagaliau tas procesas pajudėjo?
Atvykus į Vilnių buvo liūdna, nes buvome tik mes, bei dar vienas lėktuvas. Tiesa lėktuve absoliučią daugumą skrendančiųjų sudarė užsieniečiai. O pranešimai skelbiami 3 kalbom: Latvių, Anglų, Rusų. Išvada: Air Baltic kaina dažnai būna patraukli, už ją gauni tikrai solidų vidutinės klasės produktą. Tiesa kelionės su propeleriniais vargina turputėlį labiau, nei su jet'ais.
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.20, 09:48.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVakar po darbų, namo teko grįžti su Air Baltic, ne taip ir dažnai tenka su jais skristi, tad pasidalinsiu įspūdžiais. Pastarąjį kartą su AB skridau prieš keletą mėnesių.
Bilietą gavau iš kompanijos, o keleta dienų iki skrydžio gavau el. laišką, kad turiu padaryti check in online, bei atsispauzdinti bilietą- arba reikės susimokėti oro uoste. (Kuo toliau tuo jų siūlomas produktas tampa neskanesnis). Per porą mėnesių pakilo visos lėktuvo menu kainos, pvz. alus kainavęs 4Eur- dabar kainuoja 6.
EVRA(Ryga)- puikiai susitvarkiusi, atkreipiau dėmesį į antžeminį transportą, nes beveik visi automobiliai nauji. Yra dalis cargo, su pirvat jet, bei terminalo- yra net 5 lėktuvų stovėjimo aikštelės. Pats oro uosta veikia puikia, jaukiai ir patogiai sutvarkyta transferio zona, didžiulė nauja Duty Free, nemokama WIFI.
Tiesa pasižiūrėjus į tvarkaraščius- pirmas įspūdis, kad jie gyvena iš trasnferių tarp NVS ir Vakarų Europos. Kiek tai pelninga- sunku pasakyti, bet oro uostas labai gyvas. Atkreipiau dėmesį į tai, kad stovėjo tik vienas Fokker 50. Nors AB žadėjo jų atsisakyti dar 2012, bet gal pagaliau tas procesas pajudėjo?
Atvykus į Vilnių buvo liūdna, nes buvome tik mes, bei dar vienas lėktuvas. Tiesa lėktuve absoliučią daugumą skrendančiųjų sudarė užsieniečiai. O pranešimai skelbiami 3 kalbom: Latvių, Anglų, Rusų. Išvada: Air Baltic kaina dažnai būna patraukli, už ją gauni tikrai solidų vidutinės klasės produktą. Tiesa kelionės su propeleriniais vargina turputėlį labiau, nei su jet'ais.
Atvaizdas
Comment
-
Na, lėktuvai turėtų būti ore, o ne ant žemės. Man, kaip lėktuvų megėjui, taip pat yra smagu matyti lėktuvus pro terminalo langus. Bet VNO nėra RIX. Kai paskutinį kartą skridau iš VNO, tai perone stovėjo mažiausiai 4-5 lėktuvai. Nedaug, bet tokio dydžio oro uostui kaip VNO tai yra gan optimalus skaičius.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąNereikia Dievo vyti į medį - dabar iš Vilniaus ir į jį skraido pakankamai daug lėktuvų. Norėti, kad jų būtų tiek, kiek kokiam Frankfurte, galima, bet tai norais ir pasiliks.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Airijos žemų sąnaudų skrydžių bendrovė „Ryanair“ pirmąjį savo finansinių metų ketvirtį uždirbo 78 mln. EUR, arba 21% mažiau, nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Kompanija kaltę verčia išaugusioms kuro sąnaudoms ir ankstyvoms šiųmetėms Velykoms. Tačiau praėjusį ketvirtį 25% augo „Ryanair“ pajamos iš papildomų paslaugų.
Didžiųjų JAV ir Europos skrydžių bendrovių rezultatai įpusėjus metams pastebimai gerėja. Tai siejama su veiksmingai pertvarkyta veikla, mažėjančiomis degalų sąnaudomis ir atsigaunančiais keleivių srautais.
Ryanair degalai brango, o Air France-KLM degalai pigo .
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąRyanair degalai brango, o Air France-KLM degalai pigo .kaip?
Comment
-
Kadangi neleidziama diskutuoti Kauno oro uosto temoje, tai atsakau del kaikuriu temu - nu ir vyrai idiotai - nuo kada kanaruose brangu atostogauti???? Didziausia poilsio kainos dali sudaro butent skrydis - apartamentai kanaruose kainuoja nuo 200 eur savaitei.
Tuo tarpu kas is to kad dubajus prasideda- ten reikia vizu - nezinia kaip pavieniai keliautojai jas gaus.
Dar pastaba del keliones I maskva traukinys vs lektuvas . Keliaujant traukiniu reikia tranzintines BY vizos, keliaujant lektuvu I maskva bagazas nemokamas.
Matosi kikie cia Jus visi "ekspertai". Cirkininkai, o ne ekspertai
Comment
-
Na "ekspertai" , pasakykite kuriam oro uoste ir kokios aviakompanijos lėktuvas čia ?
Žionau tik tiek, kad nufotografavau šitą daiktą pakeliui iš tartu į Koidulą, kairėje traukinio pusėje. Pagal visus planus ten jokio oro uosto nėra. Tai negali būti ir Tartu oro uostas - šalia jo aslfaltas. O čia... Na komentarai ?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa "ekspertai" , pasakykite kuriam oro uoste ir kokios aviakompanijos lėktuvas čia ?
Atvaizdas
Žionau tik tiek, kad nufotografavau šitą daiktą pakeliui iš tartu į Koidulą, kairėje traukinio pusėje. Pagal visus planus ten jokio oro uosto nėra. Tai negali būti ir Tartu oro uostas - šalia jo aslfaltas. O čia... Na komentarai ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Na delfis antraji pilota vadina asistentu, tai akivaizdu, kad sunku suprasti. Esme ta, kad Rynair pilotai nori garantiju del darbo, bei didesniu algu, del to ir atlieka tokias apklausas, kad atkreiptu Ryanair demesi.
O del saugumo, tai Ryanair viska daro ties riba- tokia ju sekmes paslaptis, bet manau cia ne technine saugos puse turima omeny, nors beabejo, visada atsiras ir techniniu detaliu.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Šioje svetainėje galite sužinoti daug įdomios informacijos apie kompanijos "Norwegian" long-haul skrydžius naujais, aukštus ekologinius standartus atitinkančiais, "Boeing 787 Dreamliner".
Kaip tik vakar skridau šios kompanijos lėktuvu ir pavarčiau informacinius lankstinukus. Jeigu gerai prisimenu, jau šių metų rudenį bus pradėti skrydžiai naujais lėktuvais iš Oslo, Stokholmo ir Kopenhagos į Niujorką bei miestus Floridoje ir Kalifornijoje.Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.24, 02:32.
Comment
Comment