Kaip negalima? Žiūrėjau spalio mėnesiui - bent kainas rodo. Ar kažką ne taip supratau?
Na va pasitikslinau info:
Lieka Bristolis-1kartas per sav. kitų krypčių skrydžiai dingsta, maždaug iki Lapkričio 10d. 2013m. Manau gali pabandyti, jų tinklalapy pasieškoti bilietų nuo Lapkričio vidurio, nelabai ką berasi
2013/2014 m. rudens-žiemos sezono metu (pradedant nuo spalio mėn. 27 d.) skrydžių kompanija "Qatar Airways" į kai kuriuos Europos miestus ruošiasi keleivius skraidinti B787s serijos lėktuvais (žr. nuotrauką).
Vakar skridau kompanijos Norwegian lėktuvu Boeing 737 iš Stokholmo ARN į Rygos RIX. Kelionė buvo labai sklandi ir maloni. Nepaisant to, kad buvo daug keleivių, didelių nepatogumų nepatyriau.
O šiaip, smagu skraidyti šios kompanijos lėktuvais ir džiugu, kad jie buvo įvertinti geriausiais savo kategorijoje. Beje, šiai kompanijai reikia naujų personalo narių, o tuo tikslu Norvegijos sostinėje vykdomi apmokymai.
Vakar skridau kompanijos Norwegian lėktuvu Boeing 737 iš Stokholmo ARN į Rygos RIX. Kelionė buvo labai sklandi ir maloni. Nepaisant to, kad buvo daug keleivių, didelių nepatogumų nepatyriau.
O šiaip, smagu skraidyti šios kompanijos lėktuvais ir džiugu, kad jie buvo įvertinti geriausiais savo kategorijoje. Beje, šiai kompanijai reikia naujų personalo narių, o tuo tikslu Norvegijos sostinėje vykdomi apmokymai.
Pritarsiu tau, nes mano nuomone jie yra siai dienai siulanti geriausia, kokybes ir kainos derini. Juolabiau, kad ateina i long haul, su B787 o skrydzio komfortas yra turbut geriausias siuo metu europoje: nemokamas WIFI, daznai rodomi, trumpametraziai filmai skrydzio metu, visada galima klausytis muzikos isijungus ausines i kede. Tiesa yra dar dalis 737-300, kurei neturi viso sito, betsiemet jie turetu iseiti is rinkos.
Šauni aviakompanija, tikrai nesijaučia 'pigumo', net gi priešingai produktas solidesnis už daugelį mano bandytų legacy vežėjų, nors tuo pačiu ir nėra jie labai pigūs . Skridau tik kartą ir deja ne su nauju jų 738, todėl neturėjau progos išbandyti visų naujų privalumų, bet nepaisant to, rezervacija, papildomų paslaugų užsakymas, lojalumo programa, skambučių centras (teko keisti skrydžio datą) veikė be priekaištų. Gaila, kad į skandinaviją man nepakeliui, todėl nežinia kada vėl pasitaikys proga dar kartą juos išbandyti.
Pritarsiu tau, nes mano nuomone jie yra siai dienai siulanti geriausia, kokybes ir kainos derini. Juolabiau, kad ateina i long haul, su B787 o skrydzio komfortas yra turbut geriausias siuo metu europoje: nemokamas WIFI, daznai rodomi, trumpametraziai filmai skrydzio metu, visada galima klausytis muzikos isijungus ausines i kede. Tiesa yra dar dalis 737-300, kurei neturi viso sito, betsiemet jie turetu iseiti is rinkos.
Reiks ryt pasitikslint, kiek jų turi tai apie ką aš pasakojau, kad neskleist dezinformacijos Labai priklauso nuo to, kur su jais skrendi, pvz. jei skaraidai- Oslas-Norvegijos vietiniai(iskyrus Bergena ir Trondheima), arba Oslas- Vilnius/Riga, nieko stebetino, kad dazniausiai tenka skristi 733 ar 738basic. Bet man ne karta teko su 738s skristi i VNO ir is jo. Tiesa vasaros sezonu o ypac po wizzair'o atejimo i Torpa, Vno atskrenda 733, kurie siekia po 15-18m. O bet taciau siemet paskutiniai ju metai ir tikrai bus gaila atsisveikint ypac su situo groziu:
Gaila, kad į skandinaviją man nepakeliui, todėl nežinia kada vėl pasitaikys proga dar kartą juos išbandyti.
Norwegian jau nėra vien Skandinavijos kompanija. Turi jie bazes Kanaruose ir Londone - t.y. su jais galima skristi pvz. iš Londono į Maljorką ar Kroatiją, ar iš Miuncheno į Tenerifę. Ir toliau jie žada smarkiai plėstis ne Skandinavijoje.
Gali ir iš Vilniaus į New York'ą skristi jie duoda galimybę per jungiamuosius skrydžius su Oslu. Akivaizdu, kad ambicijos didelės, nes jų planas turėti 300 lėktuvų parką, tiek kiek šiuo metu turi Ryanair- o jie, beveik visur
Gali ir iš Vilniaus į New York'ą skristi jie duoda galimybę per jungiamuosius skrydžius su Oslu. Akivaizdu, kad ambicijos didelės, nes jų planas turėti 300 lėktuvų parką, tiek kiek šiuo metu turi Ryanair- o jie, beveik visur
Tai Norwegian gi užsisakę beveik 250 lėktuvų, tai gal ir turės
Taip išeina planuoja kažką iš rinkos išstumti? Nelabai realu, jog pradėjus dubliuoti maršrutus padaugėtų keleivių? Ir taip nemažai nuostolingų maršrutų yra.
Pateisiu tik faktus tuomet: Šiuo metu yra 77 lėktuvai.
Užsakymai:
Boeing 737-800 35
Boeing 737 MAX 8 100 +100 options
Airbus A320neo 100 +50 options
Suma užsakytų yra 235+150 galimų, pridėkime tai ką turim šiandien viso gaunasi 312(150).
O darys manau, jie taip pat kaip daro su SAS:
SAS skrydis Oslas-Kopenhaga 09:00
Norwegian skrydis Oslas-Kopenhaga 08:55
ir 200kr mažiau Atrodo, kad jie tokia taktika baigia, pribaigti SAS Norge, kur dubliuoja visus SAS maršrutus. Tad kas jiems to neleis daryt su Lufthansa, Air France, BA, ar Air Italia?
Pateisiu tik faktus tuomet: Šiuo metu yra 77 lėktuvai.
Užsakymai:
Boeing 737-800 35
Boeing 737 MAX 8 100 +100 options
Airbus A320neo 100 +50 options
Suma užsakytų yra 235+150 galimų, pridėkime tai ką turim šiandien viso gaunasi 312(150).
O darys manau, jie taip pat kaip daro su SAS:
SAS skrydis Oslas-Kopenhaga 09:00
Norwegian skrydis Oslas-Kopenhaga 08:55
ir 200kr mažiau Atrodo, kad jie tokia taktika baigia, pribaigti SAS Norge, kur dubliuoja visus SAS maršrutus. Tad kas jiems to neleis daryt su Lufthansa, Air France, BA, ar Air Italia?
Pateisiu tik faktus tuomet: Šiuo metu yra 77 lėktuvai.
Užsakymai:
Boeing 737-800 35
Boeing 737 MAX 8 100 +100 options
Airbus A320neo 100 +50 options
Suma užsakytų yra 235+150 galimų, pridėkime tai ką turim šiandien viso gaunasi 312(150).
O darys manau, jie taip pat kaip daro su SAS:
SAS skrydis Oslas-Kopenhaga 09:00
Norwegian skrydis Oslas-Kopenhaga 08:55
ir 200kr mažiau Atrodo, kad jie tokia taktika baigia, pribaigti SAS Norge, kur dubliuoja visus SAS maršrutus. Tad kas jiems to neleis daryt su Lufthansa, Air France, BA, ar Air Italia?
Nereikia pamiršti, kad ir senolių 733-ių dar 10 tebeturi, kuriuos pakeisti reikės. Pirmieji MAX'ai tik kažkada 2017-aisiais pirmus gavėjus pradės pasiekti, t.y. Southwest, nežinau kada Norwegian pirmuosius turi gauti ir per kiek laiko visi pristatyti bus, bet manau kad užtruks. Tada jau ir seniausius 738 gali pradėti keisti naujais, todėl sumuoti dabar turimų lėktuvų su tuo kas užsakyta nereikėtų. Optionų kiek naudos ir ar išvis naudos irgi neįmanoma pasakyti. Kaip bebūtų, parko plėtra bus ir ji bus didelė, tik nebūtinai tokia didelė .
Comment