Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar vienas. Nesvarbu, kad yra galinčių paeiti, yra ir negalinčių - esmė tame, kad jei galima padaryti patogiau, tai ir reikia padaryti patogiau.

    Comment


      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
      Bet cia eiti reikia tik is ne sengeno atskridus ar ne? Nes man tai niekad netekdavo kazkaip... arba autobusas budavo arba tos krastines rankoves, kur iskarto i bagazo skyriu nusileidi
      Man teko prasieiti tais labirintais grįžus ne tik iš Šengeno zonos šalių.



      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Na jau patikėkite manimi, maži vaikai, kurie jau normaliai gali vaikščioti (nebereikia jiems vėžimėlio) - tikrai sugeba tokius atstumus nueiti.
      Kalba ne tik apie vaikus ar senus žmonės (pastariesiems, labai nelengva užlipti į trečią aukštą eskalatoriaus laiptais, kurie neveikia), bet apskritai, kokia prasmė tų labirintų? Gaišinti žmonių laiką? Sukurti trečio aukšto erdve, tam, kad iš paprasto dalyko padaryti keblų.

      Nors kažkas juokavo, kad tai buvo darant siekiant transferiams sukurtį įspūdi, neva Vilniaus Oro Uostas yra didesnis, nei iš tiesų.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Dar vienas. Nesvarbu, kad yra galinčių paeiti, yra ir negalinčių - esmė tame, kad jei galima padaryti patogiau, tai ir reikia padaryti patogiau.
        Norint padaryti patogiau, reikėjo visą oro uostą sulyginti su žeme ir jo vietoje pastatyti naują pastatą arba statyti visiškai naują oro uostą kitoje vietoje (dešinė pusė - atvykimas, kairė pusė - išvykimas, o ne vidurys - išvykimas, viršus+apačia - atvykimas).

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Na jau patikėkite manimi, maži vaikai, kurie jau normaliai gali vaikščioti (nebereikia jiems vėžimėlio) - tikrai sugeba tokius atstumus nueiti.
          Galėtų ir krosiuką iki Naujininkų organizuoti. Dar sveikiau

          Comment


            O aš tikra galvojau, kad ši tema jau išsemta

            Comment


              Geras :

              Did you know? Tallinn Airport opened a public library! People waiting for their flights at the Lennart Meri Tallinn Airport may now do so in the comfort of a new armchair and pick up one of the more than thousand books available at the lending library, all donated by the public. And of course there is free internet access.
              http://www.visitestonia.com/en/talli...-police-museum

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Man teko prasieiti tais labirintais grįžus ne tik iš Šengeno zonos šalių.

                Kalba ne tik apie vaikus ar senus žmonės (pastariesiems, labai nelengva užlipti į trečią aukštą eskalatoriaus laiptais, kurie neveikia), bet apskritai, kokia prasmė tų labirintų? Gaišinti žmonių laiką? Sukurti trečio aukšto erdve, tam, kad iš paprasto dalyko padaryti keblų.

                Nors kažkas juokavo, kad tai buvo darant siekiant transferiams sukurtį įspūdi, neva Vilniaus Oro Uostas yra didesnis, nei iš tiesų.
                Bagažo trumpiau laukti reikia.

                Comment


                  Parašė balietis Rodyti pranešimą
                  Bagažo trumpiau laukti reikia.
                  o jeigu be bagažo?

                  Comment


                    Jeigu be registruoto bagažo, tai greičiausiai Ryanair/Wizzair, o tie dažnai išleidžia ant asfalto tiesiai prie bagažo salės, tai tada išvis aukštyn-žemyn laipiot netenka.

                    Comment


                      Parašė balietis Rodyti pranešimą
                      Jeigu be registruoto bagažo, tai greičiausiai Ryanair/Wizzair, o tie dažnai išleidžia ant asfalto tiesiai prie bagažo salės, tai tada išvis aukštyn-žemyn laipiot netenka.
                      Ot ir ne. Leidžia prie bagažo salės tik tuomet jeigu iš Šengeno parskrendi, o jeigu iš UK, Norvegijos, Rusijos, Ukrainos, o netrukus ir Turkijos reikia praeiti ir pasų kontrolę.

                      Ir šiap, jeigu tau patinka laipioti ir užsiiminėti aktyviu sportu, tai kaip Sula sakė, parskridęs gali iki Naujininkų krosiuką subėgioti...
                      Paskutinis taisė Perfect; 2013.05.14, 13:29.

                      Comment


                        20 didžiausių Low-cost aviakompanijų:

                        The rankings used Available Seat Kilometres (ASK) Per Week as a measurement.

                        1 Southwest Airlines 3,601,236,348 6.9%
                        2 Ryanair 2,740,188,447 7.9%
                        3 easyJet 1,590,205,540 3.5%
                        4 JetBlue Airways 1,264,619,457 7.7%
                        5 Gol Transportes Aereos 959,324,747 12.4%
                        6 Lion Airlines 833,940,341 27.1%
                        7 Westjet 701,488,502 9%
                        8 Norwegian Air Shuttle 602,731,882 42.1%
                        9 Jetstar Airways 592,318,049 2.7%
                        10 AirTran Airways 590,901,890 -13.9%
                        11 AirAsia 586,248,131 13%
                        12 Indigo 545,578,238 22.5%
                        13 Vueling Airlines 438,657,446 24.8%
                        14 Condor 430,777,275 8%
                        15 Spirit Airlines 424,378,882 24.6%
                        16 Virgin America 397,200,142 -2.6%
                        17 Monarch Airlines 382,931,441 26.5%
                        18 Wizz Air 369,836,328 2.3%
                        19 SpiceJet 342,768,464 22.6%
                        20 AirAsia X 333,153,906 17.5%
                        http://www.theaviationwriter.com/201...ers-world.html
                        Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.16, 18:22.

                        Comment


                          Kadangi moderatoriai užblokavo mane ior negaliu parašyti apie VNO oro uostą, tai skelbiu čia. Ukrainiečių UTAIR atšaukė skrydžius į Vilnių. Taip kad gal kas gali pasižiūrėti Lufthanzos skrydžius šia dienai - dėka naikintuvų, sako darė viražus įdomius

                          Comment


                            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                            20 didžiausių Low-cost aviakompanijų:



                            http://www.theaviationwriter.com/201...ers-world.html
                            O kodėl paryškinai Norvegijos kompaniją?
                            N N N

                            Comment


                              Nes švedai neturi low-costų, bet norvegai yra beveik tas pats kas švedai.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Lietuvos pajūrį aplankys istorinis Antrojo pasaulinio karo lėktuvas

                                Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2UgU8TrL9
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                  O kodėl paryškinai Norvegijos kompaniją?
                                  Paryškinau, nes kitoje temoje buvo diskutuojama apie šios aviakompanijos plėtros į naujas rinkas perspektyvas.
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.29, 15:38.

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Nes švedai neturi low-costų, bet norvegai yra beveik tas pats kas švedai.
                                    Netiesa. Švedijos (vidaus) rinkoje yra net kelios low-cost kompanijos: Kullaflyg, Hoga Kusten Flyg, Malmo Aviation ir Sundsvallsflyg.

                                    Comment


                                      Kadangi man neleidžia diskutuoti kitose temose, savo nuomonę apie "Air Lituanica" pasakysiu čia. Tikiuosi moderatoriai perkels ten kur reikia. Nuomonė paprasta - pradėti pardavinėti bilietus neturint licenzijų (šiuo metu ši įmonė neturi abiejų būtinų licenzijų) - tai yra sukčiavimas stambiu mastu bei vertimasis ūkinei veikla , neturint licenzijos. Abi pozicijos įtrauktos baudžiamąjame kodekse.

                                      Be toki , kaip vienas straipsnio komentatorius parašė :


                                      Kaip keista, skrydžiai tai Estaoniai air nurodomi ir Briuselio oro uoste ir Vilniaus: "Flight Estonian Air OV5005" Prie ko čia Zuokas, milijonai skirti "Air Lituanikai" (iš mūsų mokesčių) ir Estai?

                                      http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2VVBHOdmd

                                      Taigi, fiziškai Air Lituanica neegzistuoja ir neaišku ar ji bus. Iš kitos pusės - esant tokiai situacijai kad Air Lituanica skrydžiais skrenda Estonian Air - ar vertėjo į šį projektą sukišti 5 mlj., ir tai dar pabaiga? Manau kad už 1 mlj per metus bet kuri aviakompanija būtų skraidžiusi reikalingomis kryptimis. Pradėkite mąstyti , o ne kvyvkauti - mes jau skrendame.

                                      Comment


                                        O kada jie gaus licencijas?

                                        Comment


                                          Skrydžius kol kas vykdys Estonian, tai net jei Air Lituanica negautų licencijos iki minimo laiko, tai skrydžiai vyks, kaip planuota, nes jie ir taip vyks po Estonian kodu ir su Estonian lėktuvais bei, savaime suprantama, su Estonian licencija. Taip kad, Udriau, baik nusišnekėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X